Atstarojoša apģērba obligātu lietošana būtiski samazinās bojā gājušo skaitu 32

 
5.novembris 2010 8:49

MK atbalstīti grozījumi CSN, kas paredz vadītājam uzvilkt gaismu atstarojošu apģērbu piespiedu apstāšanās gadījumā, ļaus būtiski samazināt uz ceļiem bojāgājušo skaitu.

Saskaņā ar Iekšlietu ministrijas Ceļu policijas reģistra datiem, 2009.gadā Latvijā uz valsts autoceļiem tika reģistrēti 998 ceļu satiksmes negadījumi, kuros tika ievainoti 1384 un bojā gāja 170 cilvēki.

Citās ES valstīs prasība lietot atstarojošu apģērbu ir spēkā jau sen, tāpat arī, piemēram, kaimiņvalstī Lietuvā tā darbojas jau vairākus gadus. Līdzīgi arī Latvijā šādā veidā tiktu būtiski samazināta iespēja izraisīt autoavāriju vai nelaimes gadījumu, riteņbraucējam, autovadītājam vai jebkuram citam pasažierim atrodoties brauktuves tuvumā sliktos redzamības apstākļos.

Šādas obligātas prasības ieviešana un ievērošana veicinās arī to ceļu satiksmes negadījumu skaita samazināšanos, kad nepietiekamas redzamības dēļ nodarīti būtiski mantas bojājumi. Autovadītājam gaismu atstarojošo vesti ir pienākums glabāt auto, tāpat kā aptieciņu, avārijas trīsstūri un ugunsdzēšamo aparātu.

Jaunajos noteikumos papildinātas arī prasības velosipēdu aprīkojumam. Proti, braucot diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos, velosipēdam abos sānos (riteņos) jābūt diviem oranžiem gaismas atstarotājiem. Tāpat kā līdz šim, ritenim priekšpusē jādeg baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē - sarkanam. Gadījumā, ja to nav vai tie nedeg, vietā jānodrošina attiecīgu krāsu atstarotāji.

Obligāta atstarojoša apģērba lietošana ieviesta lielākajā daļā ES dalībvalstu, un ERGO eksperti ļoti pozitīvi vērtē, ka turpmāk arī Latvijā darbosies šādi noteikumi. Tas ir tikai loģiski, ka, atrodoties brauktuves tuvumā sliktas redzamības apstākļos, jābūt pēc iespējas pamanāmam, lai līdz minimumam samazinātu risku izraisīt ceļu satiksmes negadījumu. Tādēļ ERGO arī līdz šim dažādu akciju laikā, tostarp tradicionālās akcijas „Soļo droši!” ietvaros, aicinājis rūpēties par savu un apkārtējo drošību, lietojot atstarotājus.

Saskaņā ar Satiksmes ministrijas informāciju, grozījumi Ceļu satiksmes noteikumos stāsies spēkā pēc to publicēšanas laikrakstā „Latvijas Vēstnesis”.
 

 
Visi komentāri
 
279936. viesis 5.novembris 2010 10:22
0 0 Atbildēt

bla bla bla. lai lietotu tādus kategoriskus apgalvojumus kā 'būtiski" prasās pēc konkrētiem datiem - cik no tiem 170 bojāgājušajiem ir bijuši tādi, kad bojā gājis vadītājs piespiedu apstāšanās gadījumā? ja tādu datu nav, tad lai Ergo tur muti.

279941. viesis 5.novembris 2010 14:38
0 0 Atbildēt

Ar to vesti var vakaros pabaidīt savus kolēģus autovadītājus. Vasarās to dzeltenzaļi -spidīgo vesti izmantoju paša drošibas nolūkā, kad braucu ar savu rolleri - lai citi labāk pamana. Bet, kad nostājos kaut kur stāvvietas kabatiņā ceļa malā un vēroju apkārtni, jūtu ka vairums auto tuvojoties samazina ātrumu un kāds pat bremzē - domā, ka priekšā CP kantorists ! Profilaktiski tai vestei ir reala nozīme.

279945. viesis 5.novembris 2010 15:53
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis tā jau ir, bet kā tad īsti ir ar to statistiku.

Lai varētu apgalvot, ka būstiski samazināsies bojāgājušo skaits ir jāzin cik tādi ir. Tikpat labi var nepamanīt stāvošu/salūzušu mašīnu un paķert tevi līdzi, it īpaši ziemā.

Ja godīgi, tad uzskatu, ka daudz tas nepalīdzēs.

279949. viesis 6.novembris 2010 15:33
0 0 Atbildēt

Par to nepamanīšanu - ienāca prātā jūtubes viģiks, kur amūrikā kāds nazis gaišā dienas laikā nonesa mentu apstādinātai mašīnai sānu kopā ar visu mentu :D

279951. viesis 6.novembris 2010 20:58
0 0 Atbildēt

Personīgi zinu vienu gadījumu, kad tika nobraukts vadītājs, kas mainīja rezerves riteni tumšā noliekot mašīnu ielas malā(ar avareikām). Ironija gan ir tāda, ka veste nebūtu līdzējusi, jo vadītājs kas uzbrauca virsū bija pālī.

Nav jau slikti, ja vestes būtu, bet tad lai pasaka cik tādu gadījumu tiešām ir bijis.

279957. viesis 7.novembris 2010 15:18
0 0 Atbildēt

Kāda Tev vajadzība zināt,cik ir bijis gadījumu-uzvelc vestīti un pats varēsi drošāk tumsā ap auto ložņāt.Mani,piemēram,tracina,ja kāds no pretimbraucējiem tumsā apstājies,ieslēdzis avārijas gaismas ,bet nav izslēdzis tuvās gaismas-līdz ar to es nekādi nevaru redzēt,kas ap stāvošo auto notiek-ir tur kāds cilvēks uz braucamās daļas,kāds dzelzs vai koka gabals,kuram varu uzbraukt.

279958. viesis 7.novembris 2010 16:00
0 0 Atbildēt

Ir bijusi paaris gadijumi, kad veste butu glabusi dzivibu. Atceros uz Salu tilta vienreiz nobrauca dzeku, kas taisijas mainit riteni. Bet reali pie augstaa bojagajusho skaita ir vainojama CSDD un Satiksmes Ministrijas nekompetence: vienkarshais fakts, ka gadiem gaajejs tiek vainots par to, ka vinju nobrauc. Tas ir kaa likumdoshana (kur visdrizak tevi attaisnos, ja gajejs ne taja vieta ielu shkerso - var mierigi braukt virsu), taa arii to apstiprina CSDD reklamas kampanjas, katru gadu stastot par nelietigo "gajeju-bojagajeju", pec butibas, atbalstot konceptu, ka bez atstarotaja esoshu gajeju var braukt nost. Citaas valstis kaartiiba uz celjiem ir tapec, ka ir stingri noteikts, ka "gajejam vienmer taisniba". T.i. pat ja vinjsh dzeerumaa gulj ielas viduu, - nav tev jabrauc vinjam virsuu un tiesaa varbut ari nedabusi realu sodu, tachu nosacitu gan. Taa rezultata gajejiem ir droshiba un autobrauceji brauc daudz uzmaniigaak un lenak, vienmer rekinoties ar to, ka var izskriet uz ielas kads berns vai kads dzerajs iztenteret.

279959. viesis 7.novembris 2010 16:02
0 0 Atbildēt

Es vesti lietoju jau tagad. Kapec lai es risketu? protams, var nobraukt tapat, tachu noteikti Latvijas autobraucejam ir zinami refleksinji uz setnieku vestem :)

279960. viesis 7.novembris 2010 16:46
0 0 Atbildēt

Atstarojoša apģērba obligātu lietošana būtiski samazinās bojā gājušo skaitu"|

Interesanti būtu redzēt statistiku-cik iekš LV ir bojāgājušie dēļ vestes neesamības...?

vienkārši varavīkšņu puiši ceļ sav6j4du pašapziņu un pr

279963. viesis 7.novembris 2010 22:50
0 0 Atbildēt

>dzeerumaa gulj ielas viduu

tas vairs nav gājējs, bet šķērslis un noteikumos ir minēts, ko jādara ja ierauga šķērsli ko spēj pamanīt. Ja pieņemtu tādu likumu kā nosauci, tad autovadītāji vēl jo vairāk uzstādītu neatļautus apgaismes elementus(prožektoru, xenon) lai sajustos drošāk.

Saku NĒ šādām idejām, tad jau vainīgs ir nevis tas, kas brauc pie sarkanās gaismas, bet gan tas, kurš patrāpās tam pa ceļam. Protams, ka ja kāds pārkāpj noteikumus tas nedod tiesības neizvairīties no sadursmes, tīšām neviens jau virsū nebrauc. Lai cik tas nebūtu ciniski, bet gājējiem jāsaprot, ka brauktuve ir auto, bet ietve gājējiem, vadītājiem kaut kā šie jēdzieni nejūk un pa ietvi nebrauc.

279964. viesis 7.novembris 2010 22:52
0 0 Atbildēt

>Kāda Tev vajadzība zināt, cik ir bijis gadījumu-uzvelc vestīti un pats varēsi drošāk

Kā tad varēs salīdzināt vai vestīte šādus gadījumus ir novērsusi? Piemēram par to pašu sprādzēšanos arī derētu pie katras avārijas ar cietušajiem pieminēt vai bija piesprādzējušies.

279966. viesis 7.novembris 2010 23:39
0 0 Atbildēt

lv jau vajadzes apģērbu ar iestrādātu atstarojošu elementu,

ko ta dos tā atstarojošo diegu strīpa jakas iekšpusē?

būtu skaidri uzrakstījuši, ka vajag vesti

A_P

279967. viesis 8.novembris 2010 4:29
0 0 Atbildēt

Īsti nesaprotu daļu komentāru !!! Jums nekad braucot nav trāpījies kaut kāds "tumšs ļautiņš" uz ceļa, ka braucot gerām bezmaz aukstas kājas dabonat, jo neesat jamo pamanījuši tumsā ?!?!? Man personīgi šad un tad ir bijušas situācijas kad pasprūk kāds nenormēts vārds "tumšo ļautiņu" virzienā. Esmu tikai par to lai visi kļūst pamanāmi, un man vienalga kāda ceļā tas tiek panākts.

P.S. Man auto jau sen kā ir "oranžā" atstarojošā veste - maksā pāris latu - vai tā tiešām ir tik liela problēma tādu iegādāt !?!?!? Protams daudz labāk būtu ja apģērbs (piem. rudens un ziemas sezonai) tiktu ražots tāds kurā jau ir iestrādāti atstarojoši elementi.

279970. viesis 8.novembris 2010 11:13
0 0 Atbildēt

Sretsked 2992 - viena "gudrā" avs aitu barā.

šajā gadījumā manipulē ar itkā staistikas faktiem kuru nav, bet ir tikai pieņemumi.

atvainojos, ka tev tur ir divas rievas, ne tā kā mums pārējiem.

279971. viesis 8.novembris 2010 11:29
0 0 Atbildēt

>WALA, Sretsked

Mja, lielākā daļa komentētāju laikam tiešām nav sadūrušies ar tumsas

un ļautiņu problēmu ... :-( Jau kādreiz rakstīju, ka 2x praksē man ir

gadījušies vīreļi, kuri siltā vasaras naktī saldi guļ uz dienā sasilušā

Rīgas- D-pils šosejas asfalta ... ja nebūtu auto tie 2x BOSCH BigKnick

1/2 prožektori, tad visdrīzāk būtu problēmas :-(

Vienreiz vispār bija hohma - braucu 5dienas vakarā uz Gulbeni, uz

"Sarmas" tehkomisiju. Diezgan stipri sniga, ceļš kā tāds ciešams, bet

nu ātrāk par 80-90 braukt nu nemaz prāts nenesās, jo tamaa sniegputenī

ar tālajiem ņiaļļo redzēt nevarēja. Nu tad taa ripojam uz Švanenštati, un

pirms Ieriķu šiltes melnaa / raibā tumsā kaut kas priekšā tā kā iedzirkstas,

kā iespīdas. Principā nostrādāja refleksi, parnesumu zemāk, bremzēties,

slīd pa druskai pa to sniega putru, "nodzēsos" līdz burtiski kājāmgājēja

ātrumam un IERAUDZĪJU burtiski dažu metru attālumā: gulj šķērsām

šosejai KamAZs ar fūru, pats vilcējs ar kabīni labās puses grāvī, piekabe

ar riteniem pret mani šķērsām ceļam no malas līdz malai ... Nebūtu sabremzējies, tā arī lēni un nesteidzīgi būtu tamā piekabē iestūrējis :-) A tas , kas iespīdējās tumsā, bija 2 vīri ar "vestītēm", kuri lodāja gar piekabi. Avārijas zīmi gan bij uzlikushi kādus 100m iepriekš, bet to es goda vārds neredzēju -

kad aizkājojām līdz tai, bija pilnībā apķepusi ar sniegu, temperatūra ta bija

taa ap OC ... Tā, lūk, mēdz būt ar tām vestēm. Aizko par gadījumem, kad ap nosprāgušu kjerru bez gabarītiem tekalē vīrels bez vestes un avārijas zīmi apgāzis garāmbraucošo saceltā vēja pūtiens, ir dzirdēts daudz, diemžēl arī

par letāliem iznākumiem :-(

279973. viesis 8.novembris 2010 12:30
0 0 Atbildēt

Tas ir klasisks PR raksts. Ergo sabiedrisko attiecību speciālisti strādā.

279975. viesis 8.novembris 2010 12:37
0 0 Atbildēt

Veste jau labu laiku man ir bagāžniekā, un neredzu neko sliktu jautājumā par šādiem gadījumiem, jo tiešām nav ne jausmas cik šādu gadījumu ir bijis, iespējams pat vairāk nekā liekas.

Ir nācies saskarties ar tumšajiem satiksmes dalībniekiem un par laimi arī vienreiz bija tieši kā Crankshaft izteicās, ka "nostrādā refleksi", sabremzējos, lai gan priekšā neko nemanīju, bet bija sajūta kaut kas nav labi un toč no tumsas iznira riteņbraucējs, kas mierīgi minās pa ceļa vidu (ceļa nevis joslas) bez jebkādiem atstarojošiem elementiem. Tā kā tikai atbalstu šādu lēmumu padarīt šos redzamākus.

279977. viesis 8.novembris 2010 13:08
0 0 Atbildēt

kad vizinos pa pilsētu diennaksts tumšajā laikā ar riteni, jau sen izmantoju atstarojošo vesti. Vēlams zaļo :)

279980. viesis 8.novembris 2010 15:06
0 0 Atbildēt

Klau Crankshaft ,vai putenī ar tuvajām neesi mēģinājis??? Varbūt pamēģini.

279985. viesis 8.novembris 2010 16:36
0 0 Atbildēt

Man pašam jau sen ir veste un piekrītu, ka tā ir vajadzība no otras puses - gribu redzēt statistikas datus, kas kaut vai daļēji apstiprinātu apgalvojumu "Atstarojoša apģērba obligātu lietošana būtiski samazinās bojā gājušo skaitu"

Cik autovadītāju pēdējos gados ir gājuši bojā vai cietuši, jo viņiem nebija šāda apģērba?

Rakstā ir minēts: "2009.gadā Latvijā uz valsts autoceļiem tika reģistrēti 998 ceļu satiksmes negadījumi, kuros tika ievainoti 1384 un bojā gāja 170 cilvēki.". IMHO "būtisks" samazinājums būtu vismaz 10%. Tātad no 170 bojā gājušajiem 17 bija autovadītāji, kas skrūvēja riepas?

Raksta nosaukums ir tendenciozs un melīgs. Savukārt, ja valsti paiešām uztrauktu ši problēma, nevis vēlme iekasēt soda naudas, tad izdalītu šis vestes bez maksas, izejot TA. Ja es maksāju Ceļa nodokli ~100Ls, tad 1Ls (tik varētu maksāt šāda veste vairumtirdzniecībā), būtu pelnījis saņemt atpakaļ. OK nedodiet bez maksas, bet pārdodiet pa pašizmaksu izejot TA. Pēc gada visi godīgie autovadītāji jau būs izgājuši TA un kaut vai piespiedu kārtā iegādāties vestes. Tad arī sāciet sodīt...

279986. viesis 8.novembris 2010 16:55
0 0 Atbildēt

Hmm pēdējā viesa ideja nav nemaz tik zemē metama par vestēm pie apskates iešanas !!! Varetu teiksim LTAB sevi pareklamēt un nosponsorēt šādas vestes !!!

279989. viesis 8.novembris 2010 18:49
0 0 Atbildēt

Dekster - netiek prasīts, bet ideja par dāvināšanu nav peļama !!! Mazums kādam tiešām tie pāris lati benzīnā ir no svara !!!

279991. viesis 8.novembris 2010 19:35
0 0 Atbildēt

Sretsked - nevis dāvina, bet gan atgriež kādu daļu no nodokļos nomaksātā...

279992. viesis 8.novembris 2010 19:38
0 0 Atbildēt

Man bija gadījums pirms 2 gadiem rudenī. Ap 10-tiem vakarā laukos braucu pa šoseju (asfalts, bet satiksme tur nav liela), tāda mazliet migla, redzamība uz 500-600m. Pēkšņi priekšā kaut kas spīd un ceļa vidū. Nometu ātrumu, braucu tuvāk - tieši pa balto viduslīniju onka stumj tačku ar metāllūžņiem un šim mugurā zaļā veste atstarojošā. Apbraucu šo, bet šim bija pilnīgs po - stūma savu tačku tālāk tāpat pa vidu.

279997. viesis 8.novembris 2010 23:51
0 0 Atbildēt

Shoreiz jaapiekriit Sretsked... tieshaam dornji vairojaas. Un prezervatiivus arii cer ka daavinaas. Jo vairojaas.

Man chomu nonesa, veel gan padomju laikaa, riteni mainiija. Pat neapstaajaas. Choms 2 meeneshi reanimaacijaa guleja. Atlikusho muuzhu dalju algas novirza farmaacijas biznesam.

Kaut gan tiiri no droshiibas viedoklja taada kampanja ar vestu daliishanu uz TA piemeeram, noteikti buutu efektiivaaka par visaadaam gultaam Streelnieku laukumaa, plakaatiem par auniem un skatiishanos divreiz.

280000. viesis 9.novembris 2010 9:02
0 0 Atbildēt

to: robchix 40

" plakaatiem par auniem"

lūk to neaiztiec.... es tagad bez emocijām esmu iemācījies braukt pa trešo joslu - paldies plakātam tas man palīdzāja.

280003. viesis 9.novembris 2010 9:41
0 0 Atbildēt

robchix 40

Tu pats esi pretrunā sev.

Neapstrīdu, ka veste ir vajadzīga. Taču jautājums par pasākumu kopsummā:

Ja uzdevums ir nodrošināt, lai visiem autovadītājiem būtu vestes, tad dalīt (vai pārdot pa pašizmaksu kopā ar TA)

Ja gribam kā parasti - pasūtam saviem čomiem reklāmas kampaņu, kas izmaksā tik pat cik vestes visiem LV autovadītājiem...

280004. viesis 9.novembris 2010 9:43
0 0 Atbildēt

279980. viesis pirms 18 stundām

Klau Crankshaft, vai putenī ar tuvajām neesi mēģinājis??? Varbūt pamēģini.

----------------------------------

Jociigs jautaajums - principaa pat viduveejaa putenii vai speeciigaa lietuu

jau ar taalajiem un veel jo vairaak prozhektoriem neko neredz :-) Toreiz es arii

ljurkaaju ar tiem 80-90 ar tuvajiem, dabiski, turklaat briizhiem pat leenaak -

nu gribas tak, lai buutu droshi :-) Miglinieki tam auto nebija ... Bet ir braukts

celjaa iz Maskavijas uz Riigu apstaakljos, kad totaals putenis ir ~ 100 km

garumaa, var "kaut ko" saskatiit tikai dazhu metru attaalumaa un briizhiem

pat kapota priekshgalu knapi var saskatiit :-) Vot taa bija gan raaposhana

ar sinhrono lamaashanos :-)

280006. viesis 9.novembris 2010 9:55
0 0 Atbildēt

279985.

Rakstā ir minēts: "2009.gadā Latvijā uz valsts autoceļiem tika reģistrēti 998 ceļu satiksmes negadījumi, kuros tika ievainoti 1384 un bojā gāja 170 cilvēki.". IMHO "būtisks" samazinājums būtu vismaz 10%. Tātad no 170 bojā gājušajiem 17 bija autovadītāji, kas skrūvēja riepas?

--------------------------------------

Nu principaa taadus datus ieguut var - negadiijuma vietaa shaadas

lietas / apstaakljus fiksee protokolaa. Ne jau tikai riepas skruuveejot var

pagadiities pa sitienam :-( Turklaat no abaam puseem ... :-(

Raksta nosaukums ir tendenciozs un melīgs. Savukārt, ja valsti paiešām uztrauktu ši problēma, nevis vēlme iekasēt soda naudas, tad izdalītu šis vestes bez maksas, izejot TA. Ja es maksāju Ceļa nodokli ~100Ls

-----------------------------------

Doma laba, tikai ... diez vai pasaulee ir valsts, kuraa taa peekshnji kaut

ko saak daliit pilniibaa par "haljavu" :-) Akciju veidaa to vareetu dariit,

jaa, tik jaaizdomaa, kaadu akciju ...

Vai es nemaldos, uzskatiidams, ka "Celja nodoklja" mums LV nemaz

nav - ir Transporta nodoklis, kursh pa taisno iet valsts budzhetaa? Vai

essu atpalicis no dziives? :-)

280007. viesis 9.novembris 2010 10:13
0 0 Atbildēt

2: Sretsked 3009 [?]

vai nostādāja tava otrā "rieva ķermenī " ?!

280010. viesis 9.novembris 2010 14:26
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Esmu tas pats 279985.

Diemžēl šeit nav minēts raksta autors, bet pieņemu, ka tas ir sagatavots CSDD. Tātad autoriem ir pieejami Tevis pieminētie protokoli un IMHO autoram vajadzēja sniegt nevis vispārējus neko neizsakošus statistikas datus, bet gan konkrēti atbilstoši tēmai.

OK par nodokli pārrakstījos - aizmirsu, ka Repše savulaik tā nodokļa ideju sačakarēja... ;) Bet būtību tas nemaina. Valsts bieži piemin lielus skaitļus, cik izmaksā viena cilvēka bojāeja (tas nekas, ka aizbraukšana uz Īriju izmaksā tik pat ;) ). Jebkurā gadījumā tam būtu jābūt valsts interesēs. Un ja ar tām vestēm var paglābt kaut vienu cilvēku gadā, tad valsts līmenī būtu jāatmaksājas arī tās nopirkt.

Kā jau sākumā rakstīju, tad man jau tāda veste ir. Taču zinot vidējo Latvijas autovadītāju, tad reāli vestes pirmajā gadā iegādāsies kādi 20% no vadītājiem. Vēl kādi 5% samaksās sodu un tad nopirks vesti. Citi aizņemsies no kaimiņa vesti priekš TA (tāpat kā 3-stūri, aptieciņu, ugunsdzēšamo). Varbūt tikai pēc gadiem pieciem vestes būs iegādājusies lielākā daļa vadītāju.

Manis piedāvātajā variantā jau pēc gada nevienam nebūtu pamata šo vesti nelietot un tad jau CP var sodīt pēc pilnas programmas, ja tādas nav.

280012. viesis 9.novembris 2010 16:02
0 0 Atbildēt

Sretsked Tu lai kam esi daunis no CēPē, kuru interesē tikai sodīšana, nevis satiksmes uzlabošana.

Dēļ tādiem kā Tu mēs arī esam tur kur esam...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti