Mercedes-Benz C-klases kupeja gatava pasaules pirmizrādei

25.februāris 2011 10:10

Šogad Mercedes-Benz 125! Inovācijas gadadienu svin, ienākot jaunā tirgus segmentā un pirmo reizi piedāvājot kompaktu un klasisku C-klases kupeju.

Kupeja, kas veidota uz jaunākās paaudzes C-klases bāzes un papildināta ar pašām mūsdienīgākajām tehnoloģijām, tiks prezentētā marta sākumā Ženēvā un savu ceļu pie jaunajiem īpašniekiem uzsāks jūnijā.

C-klases kupeja piedāvā iespēju izvēlēties no 5 ekonomiskiem motoriem. Visekonomiskākais C-klases kupejas modelis ir ar dīzeļa motoru, kas nodrošina vidējo patēriņu 4,4 litri uz 100 km. Ikviena jaunās C-klases kupeja ir bagātīgi aprīkota ar drošības un braukšanas atbalsta sistēmām, kas sniedz visaptverošu automobiļa vadītāja atbalstu un braucēju aizsardzību. C-klases kupeja ir ilgi gaidīta iespēja ar sava auto izvēli apliecināt ne tikai sportisku degsmi un pašapziņu, bet vienlaicīgi arī identificēt sevi ar nemainīgi visaugstākajām vērtībām.

Dinamiskums un klasiskas kupejas proporcijas

Automobiļa dizainam piemīt klasiskās kupejas īpašības – dinamisks siluets, īsa priekšējā pārkare, garš motora pārsegs, smaili ieliekts priekšējais stikls un pagarināta jumta līnija. Horizontālās līnijas pamanāmi raksturo C-klasi, savukārt izteiktā, augšupejošā „C” statne ir atšķirīgs elements – līnijas pēdējais posms asi savienojas ar jumta līniju un piešķir ne tikai sportiskumu sānu logiem, bet arī spēkpilnu ārējo izskatu visam automobilim. Kupejas priekšpuse ir līdzīga jaunākajai C-klasei un tomēr ar savu šarmu. Aizmugurei īpašu iespaidu piešķir lukturu centrā izvietotie LED tehnoloģiju gaismas elementi, kas izkliedē sarkano augšējo un apakšējo gaismas joslu. Kontrolpaneļa sportiskumu nodrošina trīs gredzenveida displeji ar matēta metāla apdari. Jaunākās paaudzes 3 spieķu stūres rats ar hromētu centrālo daļu ietilpst standarta aprīkojumā.

Jaunākā telemātikas paaudze

Jaunākie telemātikas paaudzes sasniegumi nodrošina C-klases kupejā lielāku vadības ērtību, lielākus displejus, telefonu grāmatas pārsūtīšanu, speciālu SMS displeju, bezvadu mūzikas atskaņošanu, izmantojot Bluetooth un USB, kas tagad novietoti roku balstos. Multimediju sistēma COMAND Online pirmo reizi piedāvā pieeju internetam, savukārt Becker ® MAP PILOT sistēma padara zemākas izmaksas navigācijas funkcijām.

Braukšanas komforts un ekonomiskums

Izvēlēties iespējams no trīs benzīna un divu dīzeļa motoru klāsta. Visi motori standarta komplektācijā ir aprīkoti ar tiešās degvielas padeves sistēmu un ECO start/stop funkciju. Blue EFFICIENCY tehnoloģija nodrošina efektīvu un videi draudzīgu degvielas izmantošanu. Uzlabotā automātiskā pārnesumkārba 7G TRONIC PLUS standarta komplektācijā ir pieejama C 250 BE un C 350 BE benzīna motoriem, savukārt pārējiem modeļiem standarta komplektācijā iekļauta sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba. Visjaudīgākais V6 benzīna motors C 350 BlueEFFICIENCY aprīkots ar efektīvo BlueDIRECT degvielas padeves sistēmu un nodrošina 225 kW (306 zs) un 370 Nm lielu jaudu. Vidējais degvielas patēriņš – 6,8 litri uz 100 km.

Četru cilindru benzīna motori ir aprīkoti ar tiešās degvielas padeves sistēmu un turbokompresoru, tā nodrošinot gan augstu veiktspēju, gan priekšzīmīgu ekonomiskumu. Ekonomiskākais C-klases kupejas modelis ir C 220 CDI BlueEFFICIENCY, tā vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,4 litri uz 100 km un vidējais CO2 izmešu daudzums ir 117 grami uz vienu kilometru. Savukārt C 250 CDI BlueEFFICIENCY vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir tikai 4,9 litri uz 100 km, vidējais izmešu daudzums – 128 grami uz vienu kilometru. Standarta aprīkojumā iekļauta AGILITY CONTROL balstiekārta, kas braucot pa nelīdzenu ceļa segumu, automātiski samazina amortizātoru stingrību un ievērojami uzlabo braukšanas komfortu, tai pat laikā nemazinot braukšanas drošību. Kā papildus aprīkojums ir pieejama par 15 mm pazemināta sporta balstiekārta ar daudz cietāku amortizāciju un jau aprīkojumā iekļautu parametrisko sporta stūres iekārtu.

Uzticams atbalsts un drošība

C-klases kupeja ir bagātīgi aprīkota ar drošības sistēmām. Standarta aprīkojumā pieejami septiņi gaisa drošības spilveni, jostu spriegotāji un jostu spēka ierobežotāji visiem pasažieriem. Daudzas braukšanas atbalsta sistēmas, sākot ar Attention Assist noguruma kontroles sistēmu un beidzot ar DISTRONIC PLUS autonomo kruīzkontroli, C-klases kupeja sniedz visaptverošu automobiļa vadītāja atbalstu un aizsardzību. Atbalsta sistēmas darbojas izmantojot jaunākās radaru, kameru un sensoru tehnoloģijas, un tās aptver biežākos avārijas cēloņus, piemēram, braukšanu neievērojot drošu distanci, nogurumu un sliktu redzamību.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

PAPILDINĀTS 16.10 ar Valsts policijas atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 114

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns. Lasīt vairāk

 

Golf 8 jau uz konveijera (+ FOTO) 3

Globālajā tīmeklī parādījušies jaunā Golf 8 attēli, kurus tur ievietojis kāds Instagram lietotājs. Automašīna nofotografēta uz ražošanas līnijas kādā no Volkswagen rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar "gāzes" busiņu (+ VIDEO) 4

Vieglās automašīnas šoferis traucas visiem garām un saduras ar busiņu, kas veic kreiso pagriezienu. Vēlāk noskaidrojas, ka trieciens trāpījis tur, kur busiņam piemontēti gāzes iekārtas baloni. Lasīt vairāk

 

Fotoradari pastiprināti kontrolēs OCTA un tehniskās apskates derīgumu 26

Lai skaidrotu sabiedrībai OCTA un tehniskās apskates savlaicīgas veikšanas nepieciešamību, kā arī mazinātu to autovadītāju skaitu, kas neiegādājas OCTA vai neveic transportlīdzekļa tehnisko apskati, laika posmā no 14.oktobra līdz 11.novembrim Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB), sadarbībā ar CSDD un Valsts policiju, īsteno sociālu kampaņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti