«Dunlop» papildina ziemas riepu paaudzi

1.marts 2011 9:03

Dunlop papildinu savu jaunāko ziemas riepu paaudzi ar jaunām augstas veiktspējas ziemeļvalstu bezradžu riepām. Jaunās Dunlop SP IceSport ir izstrādātas, lai uzveiktu arī vissmagākos ziemas ceļus.

Tajās ir izmantotas vairākas izcilas ziemas riepu tehnoloģijas, materiāli un protektora uzbūves, kas ļauj šīm riepām sevi izcili parādīt uz ledus un sniega, kā arī sausiem un slapjiem ziemas ceļiem.

2011. gada ziemā Dunlop papildināja savu augsta snieguma ziemas riepu klāstu ar jaunām ziemeļvalstu tipa bezradžu riepām. SP IceSport tika izstrādātas, lai nodrošinātu augstu braukšanas un bremzēšanas drošības līmeni plašam apstākļu spektram, kas raksturīgi ziemeļvalstu ziemām, un lai nezaudētu neko no braukšanas baudījuma. Tās ir piemērotas gan braukšanai pilsētā, kur apstākļi var variēt no ledus un sniega līdz sausām un slapjām virsmām, gan lauku reģioniem, gan šosejām — aukstā, ledainā un sniegotā ziemas klimatā.

Veicot jauno bezradžu ziemeļvalstu riepu SP IceSport izstrādi, Dunlop apvienoja vairākas tehnoloģijas, kas sevi ir pierādījušas praksē, piemēram, Ice Grip tehnoloģiju ar trīsdimensiju bloķējošām lamelēm, Nordic materiāla tehnoloģiju un Performance tehnoloģiju.

Ice Grip tehnoloģija uzlabo saķeri

Viens no svarīgākajiem aspektiem, lai saglabātu drošību un braukšanas baudāmību, braucot pa sniegu un ledu, ir lameles. Ice Grip tehnoloģija nodrošina maksimālu saķeri visos virzienos. To veido trīsdimensiju pašbloķējošas lameles riepas protektora pleca daļā, kas atrodas abās pusēs klasiskajam zigzagveida rakstam. Tā tiek nodrošināts līdzsvars un braukšanas stabilitāte, kas ir izšķiroši svarīga, lai gūtu drošāku veiktspēju un braukšanas baudu.

Trīsdimensiju lameles ir sevi praksē pierādījusi tehnoloģija, kas apvieno labas saķeres priekšrocības ziemas apstākļos, ko sniedz daudzās lameles (zemāku spēku iedarbībā), ar mazas lameļu koncentrācijas rakstu, kas nodrošina labu saķeri uz sausiem ceļiem (lielāku spēku iedarbībā).
Nordic materiālu tehnoloģija saglabā elastību zemās temperatūrās

Nordic materiālu savienojumu tehnoloģija ir jaunākās paaudzes Dunlop riepu materiāls ļoti zemām ziemas temperatūrām, kas ļauj saglabāt maksimālu saķeri uz ziemas ceļiem. Nordic materiālu riepu SP IceSport galvenā priekšrocība ir tā, ka tās saglabā elastību, neradot traucējumus labai veiktspējai. Tas tiek sasniegts, izmantojot dažādu polimēru, kvarca un kvēpu kombināciju.

Touch tehnoloģija sniedz braukšanas baudījumu

Kā jebkuras Dunlop riepas jaunās ziemeļvalstu bezradžu SP IceSport ir izstrādātas, lai nodrošinātu gan braukšanas baudu, gan drošību. Touch tehnoloģija parsmīgi apvieno īpašu riepas bortu sistēmu, vairāku radiusu protektoru formu un plakanāku protektora profilu. Tas viss nodrošina reakciju un veiktspēju — bremzēšanai un braukšanai pa ziemas ceļiem ziemeļu laikapstākļos.

Virzienveida uzbūve

Dunlop IceSport ir virzienveida uzbūve, kas sniedz labus akvaplanēšanas rezultātus, jo efektīvi izvada ūdeni un slapju sniegu.

Dunlop SP IceSport ir radītas vadītājiem, kuri dod priekšroku bezradžu riepām, kas dod drošību un saglabā braukšanas baudījumu, gan braucot, gan bremzējot dažādos ziemeļu reģionu apstākļos. SP IceSport apvieno efektīvu kontroli un vadāmību ar lieliskiem bremzēšanas rādītājiem un labu braukšanas reakciju uz ledus un sniega, kā arī uz sausiem un slapjiem ceļiem.

"Šīs ir vislabākās Dunlop ziemas riepas ziemeļu ceļiem – tās nodrošina braukšanas baudu, ar ko Dunlop ir tik labi pazīstams, ar augstu drošības un veiktspējas kontroli smagos ziemas apstākļos. Saskaņā ar mūsu izmēģinājumiem tās pārspēj konkurentus," saka Magnuss Lords Arenanders (Magnus Lord-Arenander), Goodyear Dunlop Nordic produktu speciālists.

SP IceSport riepas ir daudzpusīgi pārbaudītas uz visu veidu ziemas segumiem, un tās ieguvušas augstākos vērtējumus visos daudzveidīgajos apstākļos. Bremzēšanas uz ledus un braukšanas sniegums bija labs vai labāks nekā konkurentu riepām. SP IceSport riepām ir lielas priekšrocības vadāmībai uz sausas virsmas, lielā mērā pateicoties no WinterSport 3D aizgūtajām labākajām īpašībām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās 1

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 11

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 23

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti