Ženēva: «Toyota» kupejas otrais iznāciens

 
2.marts 2011 13:59

Ženēvas autošovā ir apskatāms arī kompāniju Toyota un Subaru sadarbības rezultāts - aizmugures piedziņas kupeja FT-86 II, kas ir pēc skaita otrais nākotnes auto prototipa variants.


Foto: Toyota

Jaunās kupejas pirmais koncepts pirmo reizi tika prezentēts Tokijas auto izstādē 2009.gadā. Pēc Toyotas pārstāvju teiktā, FT-86 II ir pēdējais šī automobiļa izstrādes variants.

Prototipa FT-86 II dizains tika izstrādāts Toyota Eiropas dizaina studijā. Automobiļa ārējais izskats tiek saukts par "funkcionālo skaistumu", jo katrs elements uzlabo aerodinamiku un tam ir piešķirta funkcionālā slodze. Automobilis ir aprīkots ar 2 litru opozītdzinēju un sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

Eiropā Toyota aizmugures piedziņas kupeja pārdošanā nonāks nākamgad. Aptuvenā tās cena Japānā ir 29 tūkstoši ASV dolāru.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viņas auto maksā 4 miljonus - Bugatti Chiron Super Sport Monako ielās (+ VIDEO) 5

Kas ir viņa, nav zināms, taču Bugatti Chiron Super Sport ir 1200 Zs jaudīgs un 4 miljonus dolāru vērts varenauto, kas pievelk publikas uzmanību, lai kur arī parādītos. Lasīt vairāk

 

Kā notiek remontdarbi uz Vidzemes šosejas starp “Sēnīti” un Siguldu (+ FOTO)

Uz Vidzemes šosejas (A2) turpinās remontdarbi posmā no “Sēnītes” līdz Siguldai (39,44.–46,30. km). Darbi notiek labās puses brauktuvē virzienā uz Siguldu, to laikā satiksme organizēta par kreisās puses brauktuvi, kur noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h. Lasīt vairāk

 

Vienojas par papildu atbalstu energoresursu cenu kompensācijai (+ VIDEO) 1

Valdība šodien vienojusies par jaunu atbalsta pasākumu noteikšanu energoresursu cenu pieauguma samazināšanai aptuveni 422 miljonu eiro vērtībā. Ar šo naudu plānots atbalstīt gan iedzīvotājus, gan uzņēmumus, gan arī vēl citas juridiskās personas, piemēram, zinātniskās institūcijas. Lasīt vairāk

 

Citroën sāk jaunu ēru ar jaunu identitāti un logo 3

Ievadot jaunu drosmīgu, aizraujošu un dinamisku ēru, 103 gadus senais Citroën zīmols piesaka jaunu identitāti un logotipu. Jaunajā laikmetā tas gatavojas iespējami ātri realizēt savu misiju – padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu visiem, kā arī paplašināt sava DNS kodolu – pieejamību, uzdrīkstēšanos un klientu labklājību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti