Tikai katram trešajam motociklam ir OCTA

 
5.aprīlis 2011 12:37

Tikai katram trešajam motociklam Latvijā šobrīd ir iegādāta OCTA, liecina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas biroja apkopotie dati.

Ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi, ERGO prognozē, ka aprīlī – sākoties motociklu sezonai, būs piecreiz lielāks iegādāto OCTA polišu skaits motocikliem.

Aprīlī prognozējams piecreiz lielāks iegādāto OCTA polišu skaits motocikliem

Saskaņā ar apdrošināšanas sabiedrības ERGO ikgadēji apkopotiem datiem, aprīlī prognozējams piecreiz lielāks iegādāto OCTA polišu skaits motocikliem.

Lilita Linde, ERGO Transportlīdzekļu, CTA un personu apdrošināšanas departamenta direktore: „Tā ir likumsakarīga un stabila sezonāla tendence, un gatavojoties motociklu sezonas atklāšanai, tieši aprīlī tiek iegādāti aptuveni 40% no kopējā OCTA skaita motocikliem. Savukārt maijā – 14%, bet jūnijā un jūlijā – 21% no kopējā gada laikā iegādāta OCTA polišu motocikliem skaita”.

Saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas biroja (LTAB) statistiku, 1.oktobrī Latvijā bija apdrošināti tikai 36,6% motociklu, kuriem ir derīga tehniskā apskate.

Kopumā reģistrēto motociklu skaits Latvijā sasniedz gandrīz 38 000, no kuriem tehniskā kārtībā (ar izietu transportlīdzekļa apskati) ir tikai aptuveni viena piektdaļa jeb 23%.

ERGO apdrošināšanas speciālisti iesaka iegādāties OCTA arī tiem motocikliem, kuriem īpašnieks vai lietotājs neplāno veikt ikgadējo valsts tehnisko apskati, bet ar kuriem tomēr gada laikā var sanākt kaut vai īslaicīgi piedalīties ceļu satiksmē. Pretējā gadījumā neapdrošināto motociklistu vadītājiem var nākties rēķināties ar ļoti lieliem, neparedzētiem zaudējumiem.

Līdz šim lielākā atlīdzība par ceļu satiksmes negadījumu, kurā iesaistīts Latvijā reģistrēts motocikls, sastāda vairāk kā 17 000 LVL – atlīdzība par negadījumu, kas 2008.gadā notika Vācijā.

Populārākais termiņš OCTA polisēm motocikliem - 6 un 9 mēneši

Ņemot vērā, ka pērn labvēlīgo laika apstākļu dēļ motociklu sezonas garums bija ievērojami ilgāks, nekā ierasts, iezīmējās tendences masveidā pagarināt OCTA polises, kas bija iegādātas uz 3 mēnešiem. Tamdēļ šogad ERGO vislielāko pieprasījumu prognozē OCTA polisēm uz sešiem vai deviņiem mēnešiem.

Lilita Linde: „Pēc ERGO novērojumiem, visvairāk motocikli tiek apdrošināti pavasarī, kad kopumā tiek iegādāti aptuveni 70% no visām gada laikā izsniegtajām polisēm. Vairāk kā puse OCTA polisēm motocikliem tiek iegādātas uz sešiem mēnešiem vai deviņiem mēnešiem, turklāt šādu termiņu visbiežāk izvēlas gados jaunāki cilvēki.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viņas auto maksā 4 miljonus - Bugatti Chiron Super Sport Monako ielās (+ VIDEO) 5

Kas ir viņa, nav zināms, taču Bugatti Chiron Super Sport ir 1200 Zs jaudīgs un 4 miljonus dolāru vērts varenauto, kas pievelk publikas uzmanību, lai kur arī parādītos. Lasīt vairāk

 

Kā notiek remontdarbi uz Vidzemes šosejas starp “Sēnīti” un Siguldu (+ FOTO)

Uz Vidzemes šosejas (A2) turpinās remontdarbi posmā no “Sēnītes” līdz Siguldai (39,44.–46,30. km). Darbi notiek labās puses brauktuvē virzienā uz Siguldu, to laikā satiksme organizēta par kreisās puses brauktuvi, kur noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h. Lasīt vairāk

 

Vienojas par papildu atbalstu energoresursu cenu kompensācijai (+ VIDEO) 1

Valdība šodien vienojusies par jaunu atbalsta pasākumu noteikšanu energoresursu cenu pieauguma samazināšanai aptuveni 422 miljonu eiro vērtībā. Ar šo naudu plānots atbalstīt gan iedzīvotājus, gan uzņēmumus, gan arī vēl citas juridiskās personas, piemēram, zinātniskās institūcijas. Lasīt vairāk

 

Citroën sāk jaunu ēru ar jaunu identitāti un logo 3

Ievadot jaunu drosmīgu, aizraujošu un dinamisku ēru, 103 gadus senais Citroën zīmols piesaka jaunu identitāti un logotipu. Jaunajā laikmetā tas gatavojas iespējami ātri realizēt savu misiju – padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu visiem, kā arī paplašināt sava DNS kodolu – pieejamību, uzdrīkstēšanos un klientu labklājību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti