«Volvo Trucks» samazina degvielas patēriņu

 
16.maijs 2011 10:47

„Volvo Trucks” sper vēl vienu soli, kas palīdz klientiem samazināt degvielas izmaksas.

Jaunais aizmugures tilts, kas paredzēts liela ātruma un tonnāžas tālsatiksmes pārvadājumiem, nodrošina degvielas patēriņa samazinājumu par gandrīz diviem procentiem, salīdzinot ar pašlaik lietotajiem tiltiem ar riteņu reduktoriem.

„Degvielas patēriņa samazināšana vienmēr ir aktuāls jautājums, un klientiem, kuri nodarbojas ar tālsatiksmes pārvadājumiem un kuru transportlīdzekļi mēnesī nobrauc vairākus tūkstošus kilometru, pat dažu procentu ietaupījums nozīmē būtisku izmaksu samazinājumu,” saka Haiders Vokils (Hayder Wokil), „Volvo Trucks” tālsatiksmes segmenta produktu menedžeris.

Paredzēts jaudīgiem dzinējiem

Jaunais RSS1360 aizmugures tilts ir vienpakāpes tilts ar vienu reduktoru, kas paredzēts kravas automašīnām ar jaudīgiem dzinējiem un kopējo masu līdz 60 tonnām, tas ir, tālsatiksmes kravas automašīnām, kas pārvadā smagas kravas ar lielu vidējo ātrumu. Tipisks šīs kategorijas piemērs ir pārtikas un lauksaimniecības produktu pārvadājumi.

Ātrs un ekonomisks

Šis ir ilgi gaidīts jaunums „Volvo” klientiem, jo īpaši tiem, kuri lieto FH16. Tagad viņiem beidzot ir iespēja pasūtīt vienpakāpes aizmugures tiltu bez riteņu reduktoriem, kas ļauj samazināt degvielas patēriņu par līdz pat diviem procentiem. Šim aizmugures tiltam ir pieejama plaša pārnesumu attiecību izvēle, kas ļauj saskaņot pārnesumus vislabākajā variantā. RSS1360 tilts ir pieejams „Volvo FH” un FM sērijas kravas automašīnu šasijām un vilcējiem. Jaunais vienpakāpes tilts tiks pakāpeniski tiks ieviests tirgū 2011. un 2012. gadā, sākot ar šā gada jūniju.

„Eiropā vērojamās tendences liecina, ka klienti izvēlas arvien jaudīgākas kravas automašīnas un lielākus sastāvus. Šī jaunā aizmugures tilta ieviešana ir viens no „Volvo” pasākumiem, kuru mērķis ir pierādīt, ka efektīvs un ātrs transports var būt arī ekonomisks,” saka Haiders Vokils.

Daži fakti par RSS1360 vienpakāpes tiltu

Vienpakāpes tilts ar vienu reduktoru.
Maksimālais griezes moments: 3200 Nm.
Maksimālā slodze uz tiltu: 13 tonnas.
Maksimālā kopējā masa: 60 tonnas
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti