«Volvo Trucks» samazina degvielas patēriņu

16.maijs 2011 10:47

„Volvo Trucks” sper vēl vienu soli, kas palīdz klientiem samazināt degvielas izmaksas.

Jaunais aizmugures tilts, kas paredzēts liela ātruma un tonnāžas tālsatiksmes pārvadājumiem, nodrošina degvielas patēriņa samazinājumu par gandrīz diviem procentiem, salīdzinot ar pašlaik lietotajiem tiltiem ar riteņu reduktoriem.

„Degvielas patēriņa samazināšana vienmēr ir aktuāls jautājums, un klientiem, kuri nodarbojas ar tālsatiksmes pārvadājumiem un kuru transportlīdzekļi mēnesī nobrauc vairākus tūkstošus kilometru, pat dažu procentu ietaupījums nozīmē būtisku izmaksu samazinājumu,” saka Haiders Vokils (Hayder Wokil), „Volvo Trucks” tālsatiksmes segmenta produktu menedžeris.

Paredzēts jaudīgiem dzinējiem

Jaunais RSS1360 aizmugures tilts ir vienpakāpes tilts ar vienu reduktoru, kas paredzēts kravas automašīnām ar jaudīgiem dzinējiem un kopējo masu līdz 60 tonnām, tas ir, tālsatiksmes kravas automašīnām, kas pārvadā smagas kravas ar lielu vidējo ātrumu. Tipisks šīs kategorijas piemērs ir pārtikas un lauksaimniecības produktu pārvadājumi.

Ātrs un ekonomisks

Šis ir ilgi gaidīts jaunums „Volvo” klientiem, jo īpaši tiem, kuri lieto FH16. Tagad viņiem beidzot ir iespēja pasūtīt vienpakāpes aizmugures tiltu bez riteņu reduktoriem, kas ļauj samazināt degvielas patēriņu par līdz pat diviem procentiem. Šim aizmugures tiltam ir pieejama plaša pārnesumu attiecību izvēle, kas ļauj saskaņot pārnesumus vislabākajā variantā. RSS1360 tilts ir pieejams „Volvo FH” un FM sērijas kravas automašīnu šasijām un vilcējiem. Jaunais vienpakāpes tilts tiks pakāpeniski tiks ieviests tirgū 2011. un 2012. gadā, sākot ar šā gada jūniju.

„Eiropā vērojamās tendences liecina, ka klienti izvēlas arvien jaudīgākas kravas automašīnas un lielākus sastāvus. Šī jaunā aizmugures tilta ieviešana ir viens no „Volvo” pasākumiem, kuru mērķis ir pierādīt, ka efektīvs un ātrs transports var būt arī ekonomisks,” saka Haiders Vokils.

Daži fakti par RSS1360 vienpakāpes tiltu

Vienpakāpes tilts ar vienu reduktoru.
Maksimālais griezes moments: 3200 Nm.
Maksimālā slodze uz tiltu: 13 tonnas.
Maksimālā kopējā masa: 60 tonnas
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen Tiguan turpmāk būs arī plug-in hibrīds (+VIDEO)

Volkswagen Tiguan ir pieprasītākais SUV Eiropai. Atbilstoši statusam atjaunotajam Tiguan modelim ir veikti padziļināti un ļoti vērtīgi uzlabojumi. Lasīt vairāk

 

Dacia uzsāk pieteikumu pieņemšanu Duster Pick-Up iegādei (+ FOTO) 7

Rumānijas autobūves kompānija Dacia laiž klajā pikapu uz krosovera Duster bāzes. Pašu tirgū tas maksās 22 546 eiro. Lasīt vairāk

 

Ja aizdegas automašīna, jārīkojas ātri (+ VIDEO) 2

Aizdedzies mežs, degošs skurstenis, mājoklis, dārza būdiņas – par šādiem gadījumiem dzirdam teju ikdienu. Par automašīnām, kurās izcēlies ugunsgrēks dzirdam retāk, bet šādi gadījumi arī ir ne mazums. Lasīt vairāk

 

Tēvocis Žora un Iž Plaņeta Sport (+ VIDEO) 13

Pēc skata mazliet tūļīgais "lauku vecis" Žora patiesībā ir īsts velna pulveris - paskaties kā viņš, bruņojies ar padomjlaika "kasku", gumijas zābakiem un "sēņu maisu" izmēģina padomjlaiku motociklu Iž Plaņeta Sport. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti