«Lexus CT 200h» Euro NCAP testos saņem 5 zvaigznes

 
1.jūnijs 2011 9:21

Vienīgais premium kompaktklasē, kas autovadītāja un priekšējā pasažiera ceļgalu drošības spilvenus piedāvā standarta aprīkojumā "Lexus CT 200h" piešķirts prestižais Euro NCAP piecu zvaigžņu vērtējums ar kopējo rezultātu 83/100.

Šāds rezultāts ierindo jauno Lexus starp visdrošākajiem transportlīdzekļiem premium kompaktklases automobiļu segmentā. Šāds sasniegums ir vēl jo vairāk nozīmīgs pēc 2009. gadā pieņemtajai Euro NCAP jaunajai, daudz stingrākajai drošības testu shēmai.

Jaunā programma sastāv no četrām drošības jomām – pieaugušo, bērnu, gājēju un jaunievietstās jomas - drošības palīgsistēmas. Tiek vērtēta izvairīšanās no sadursmes un sadursmes seku mazināšanas funkcijas, piemēram, atgādinājums par drošības jostu piesprādzēšanu, kā arī ESP un ātruma ierobežotājs, līdz ar to sasniegt piecu zvaigžņu vērtējumu ar katru gadu kļūst aizvien grūtāk.

Lexus CT 200h rezultāti: 94% pieaugušo drošībā, 84% bērnu drošībā, 55% gājēju drošībā un 86% drošības palīgsistēmās.

Komentējot iegūto rezultātu pieaugušo drošības jomā, Euro NCAP uzsvēra maksimālo punktu skaitu, ko CT 200h saņēma testa sadursmē ar sānu barjeru, lielisko aizsardzību, ko nodrošina vadītāja un priekšējā pasažiera ceļgalu drošības spilveni, kā arī augsto aizsardzības līmeni pret kakla skriemeļu traumām. Jaunais premium kompaktlases automobilis izcilos rezultātus aizsardzībai aizmugurējās sadursmes gadījumā saņēma, pateicoties Lexus otrās paaudzes WIL (kakla skriemeļu traumu samazināšanas) koncepcijas sēdekļu tehnoloģijai.

Bērnu drošības testos CT 200h saņēma lielisku vērtējumu gan 18 mēnešus, gan 3 gadus vecu bērnu aizsardzībā. Gājēju drošības kategorijā bampers nodrošināja labu aizsardzību gājēju kājām, saņemot maksimālo Euro NCAP vērtējumu.

Jaunais Lexus kompaktlases automobilis ir vienīgais savā klasē, kam gan vadītāja, gan priekšējā pasažiera ceļgalu drošības spilvens kā viens no astoņiem drošības spilveniem ir uzstādīts standarta aprīkojumā. Ceļgalu drošības spilveniem ir paredzēts izplesties no instrumentu paneļa apakšējās daļas vienlaikus ar priekšējiem drošības spilveniem, samazinot savainojumus no triecieniem pret stūres statni un zemākajām paneļa daļām.

Kā pirmais premium kompaktlases automobilis segmentā, CT 200h pēc izvēles var tikt aprīkots ar pirmssadursmes drošības sistēmu (PCS). PCS laikus optimizē priekšējo sēdekļu drošības jostas un bremzēšanas sistēmas, lai palīdzētu samazināt sadursmes rezultātā nodarītos bojājumus un gūtos ievainojumus, kā arī automātiski pielieto bremzes, ja sadursme kļūs neizbēgama. Papildus, adaptīvā kruīza kontrole (ACC) automātiski pielāgo CT 200h braukšanas ātrumu ar priekšā braucošā automobiļa ātrumu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti