Opel Agila, Corsa, Meriva, Astra ar vēl zemāku degvielas patēriņu 1

 
11.augusts 2011 7:44

Degvielas patēriņa samazinājums un dažādi jauninājumi ir tikai divi no galvenajiem elementiem, kas iezīmē Opel 2012. gada plānus.

Pateicoties ecoFLEX tehnoloģiju paplašinātajam vieglo automašīnu piedāvājumam, degvielu taupošo ecoFLEX modeļu skaits aug līdz ar tirgus pieprasījumu - kopumā ir 67 dažādi modeļi, kas norāda uz dubultu pieaugumu. Opel Start/Stop sistēma tagad ir pieejama sākot no Corsa līdz Antara modeļiem.

Jaunais Astra ecoFLEX ir lielisks piemērs degvielas ekonomēšanai, ko nodrošina ecoFLEX tehnoloģija apvienojumā ar Start/Stop sistēmu. Visu laiku tīrākā un ekonomiskākā Astra izdala tikai 99 g/km CO2 emisiju un patērē 3.7 litrus dīzeļa uz 100 km, saglabājot iespaidīgu 96 kW/130 ZS jaudu. Start/Stop sistēma tagad ir pieejama arī Corsa ar benzīna dzinējiem. Modeļiem ar 1.2 un 1.4 litru dzinējiem vidējais degvielas samazinājums sasniedz 0.4 litrus uz 100 km, kā arī samazināts CO2 emisiju daudzums līdz 119 g/km. Start/Stop sistēma un ecoFLEX tehnoloģija apvienojumā arī 1.3 CDTI Meriva ir daudz ekonomiskāka. Kombinētajā ciklā Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX degvielas patēriņš ir vidēji samazināts par 0.4 litriem uz 100 km, bet CO2 emisiju daudzums līdz 109 g/km, tādējādi sasniedzot vienus no labākajiem rādītājiem šajā klasē.

Savu daudzpusīgo modeļu klāstu Corsa papildina ar jaunu 1.2 litru sašķidrinātās gāzes (LPG) dzinēju, kas izstrādāts balstoties uz Euro 5 standartiem.

Lietotājiem, kuri dod priekšroku jaudīgākai automašīnai, tiek piedāvāta Corsa OPC īpašā ‘Nürburgring Edition’ versija, kas spēj attīstīt 155 kW/210 ZS jaudu.

Vēl praktiskāka FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēma

Corsa, Meriva un piecdurvju Astra modeļu komforts ir uzlabots, apvienojot praktisko FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmu ar Park Pilot. FlexFix inovācija joprojām ir ekskluzīva un ir pieejama tikai Opel. Kā jau tas tika paziņots pagājušā gada nogalē prezentējot Astra Sports Tourer, Opel velosipēdu pārvadāšanas sistēma ir pieejama arī šim Astra modelim. Sports Tourer iezīmē jaunas paaudzes FlexFix, kas nodrošina vieglāku lietošanu un paplašinātu funkcionalitāti.
Vēl viens jauninājums ir noņemamā sakabes ierīce Corsa un Meriva modeļiem.

Meriva un Astra jaunās informācijas-izklaides sistēmas ar plašāku iespēju spektru

Jaunās informācijas-izklaides sistēmas, ar kurām tikām iepazīstināti Insignia Navi 600 un Navi 900 Europa, tagad tiek piedāvātas arī Meriva un Astra 2012. gada modeļiem. Jaunās sistēmas ir daudz pārākas iespēju spektrā par uz CD vai DVD balstītajiem priekštečiem. Navigācijas kartes ir iespējams pielāgot lietotāju individuālajām prasībām un šī informācija tiek glabāta SD atmiņu kartēs. Papildus jau iestatītajiem interešu punktiem (POI), citus POI ir iespējams lejupielādēt un saglabāt SD atmiņas kartē. Vēl viena praktiska iespēja papildus jau ierastajiem ātrākajiem un īsākajiem maršrutiem - navigācijas sistēma ļauj izvēlēties ekonomiskāko maršrutu.

Navi 900 Europa sistēma piedāvā arī balss atpazīšanas un borta žurnāla funkciju, pie tam pēdējā iespējams atdalīt privātos no darba braucieniem.

Opel Agila: 1.0 ecoFLEX vēl videi saudzīgāks ar tikai 109 g/km CO2

2012. gada Opel Agila 1.0 ecoFLEX modelim ir samazināts degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums, taču palielināta ir jauda, līdzšinējo 48 kW/65 ZS vietā sniedzot 50 kW/68 ZS. Agila 1.0 ecoFLEX degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir samazināts par vidēji 0.3 litriem uz 100 km, kopējo patēriņu samazinot uz 4.8 l/100 km, savukārt, CO2 emisijas ir ierobežotas līdz 109 g/km, kas tika panākts, uzlabojot gan dzinēja berzes rādītājus un dubulto maināmo vārstu darbības laika regulēšanas mehānismu Dual Variable Valve Timing (VVT), gan modernizējot ģeneratoru.

Jau no novembra būs pieejama Agila 1.0 ecoFLEX versija ar Start/Stop sistēmu, pazeminātu degvielas patēriņu un samazinātu CO2 izmešu daudzumu.

Opel Corsa: Start/Stop tehnoloģija tagad arī benzīna dzinējiem

Corsa nebeidz piedāvāt uzlabojumus - pagājušajā gadā tā bija jauna šasija un stūres iekārta, 2011. gada sākumā jauns izskats, paplašināta krāsu izvēle un īpaši ekonomiska degvielas patēriņa ecoFLEX modelis ar tikai 94 g/km CO2; iesākto attīstības virzienu turpina arī 2012. gada modelis.

Papildus 1.3 CDTI ecoFLEX dzinējiem (55 kW/75 ZS un 70 kW/95hp), arī benzīna 1.2 ecoFLEX (63 kW/85 ZS) un 1.4 ecoFLEX (64 kW/87 ZS) dzinēji ir pieejami ar Start/Stop sistēmu, turklāt tie ir apgādāti ar augstas veiktspējas akumulatoru, lieljaudas starteri un zemas rites pretestības 185/65 R 15 izmēra riepām.

Galvenā Start/Stop sistēmas priekšrocība ir tāda, ka kombinētajā ciklā degvielas patēriņš ir samazināts par vidēji par 0.4 litriem, patērējot 5.1 litru uz 100 km 1.2 litru dzinējiem un 5.3 litrus uz 100 km abiem 1.4 litru dzinējiem. Pārvietojoties pilsētā, Corsa benzīna dzinēji ļauj samazināt degvielas patēriņu līdz 0.8 litriem uz 100 km un CO2 emisijas līdz 119 g/km.

Corsa ecoFLEX dzinēju piedāvājumā ir vēl kāda būtiska nianse – ir pieejams arī 1.2 LPG ecoFLEX. Tas ir divdegvielu un darbojas gan ar benzīnu, gan cenas ziņā pieejamāko sašķidrināto gāzi(šobrīd aptuveni 0.72 eiro litrā). Darbinot dzinēju ar benzīnu ir iespējams sasniegt 63 kW/85 ZS jaudu un 61 kW/83 ZS lietojot LPG, kas abos darbības režīmos atbilst stingrajiem Euro 5 atgāzu emisiju normatīviem un ar saviem zemajiem CO2 emisiju rādītājiem (110 g/km ar LPG dzinēju trīsdurvju modelim) ir izteikti videi draudzīgs.

Kaislīgiem autobraucējiem: svelmainā Corsa OPC ‘Nürburgring Edition’

Tā beidzot ir klāt! Tiem, kuri dod priekšroku sporta automobiļiem, Opel ir speciāls piedāvājums 2012. gadam – jaunais Corsa OPC ‘Nürburgring Edition”.

Corsa OPC ‘Nürburgring Edition’ ar 1.6 turbo dzinēju piedāvā lielāku jaudu - ierasto 141 kW/192 ZS vietā 155 kW/210 ZS. Maksimālais griezes moments, kas bāzes dzinēja modelim ir 266 Nm, ir palielināts uz 280 Nm ‘overboost’ režīmā. Jaunā Corsa ir aprīkota ar pavisam jaunu Bilstein lieljaudas šasiju, mehānisku lameļu diferenciālbloķētāju un Brembo priekšējo bremžu sistēmu, kas šo sporta auto ļauj droši izbaudīt uz ceļa.
Corsa OPC ‘Nürburgring Edition’ 100 km/h sasniedz 6.8 sekundēs - par 0.4 sekundēm ātrāk kā priekšgājējam. Tās maksimālais ātrums ir 230 km/h līdzšinējo 225 km/h vietā.

Komplektācijā ietilpst 18 collu alumīnija diski, OPC Recaro sporta sēdekļi vadītājam un blakussēdētājam, uz kuriem, tāpat kā uz B-pilāriem, ir atrodams „Nürburgring” logo.
Opel Corsa ‘Nürburgring Edition’ Vācijā varēs iegādāties par 27.650 eiro (PVN ieskaitot).

Opel Meriva: Tikai 109 g/km CO2, Start/Stop sistēma un ecoFLEX tehnoloģija

Līdzīgi kā Corsa, Opel ir paplašinājis dzinēju klāstu, piedāvājot Start/Stop un ecoFLEX tehnoloģiju, arī Meriva. 1.3 CDTI (70 kW/95 ZS) ir pieejama kā ecoFLEX modelis ar Start/Stop sistēmu, augstas veiktspējas akumulatoru, lieljaudas starteri un zemas rites pretestības riepām. Rezultāti ir iespaidīgi: lietojot automašīnu pilsētas apstākļos, 1.3 CDTI ecoFLEX dzinēja degvielas patēriņš ir samazināts līdz 4.8 litriem iepriekšējo 5.6 litru vietā, tātad par 0.8 litriem uz 100 km. Pat kombinētajā ciklā degvielas taupīšanas tehnoloģija atstāj savu iespaidu, vidēji ieekonomējot 0.4 litrus uz 100 km. Ar tikai 109 g/km CO2 emisiju, Meriva 1.3 CDTI ecoFLEX ar Start/Stop sistēmu ir starp līderiem šajā auto klasē.

Opel Astra: Divi jauni ecoFLEX modeļi ar tikai 99 g/km CO2

Viens no svarīgākajiem uzdevumiem Astra modelim ir samazināts degvielas un CO2 izmešu daudzums un plašs dzinēju klāsts ar Start/Stop sistēmu.

2012. gads Astra ģimenē ienes jaunu 1.7 CDTI dzinēja modeli, kura common-rail turbo dīzeļdzinēja ar uzlabotajiem berzes rādītājiem visspilgtākā iezīme ir jaunā motora vadības sistēma, ko pilnībā izstrādājuši Opel inženieri. Tā nodrošina vislabāko jaudu, zemāku degvielas patēriņu, kā arī zemāku trokšņu un vibrāciju līmeni. Jaunais 1.7 CDTI motors ir pieejams divos jaudas līmeņos: 81 kW/110 ZS un 96 kW/130 ZS ar attiecīgi 280 un 300 Nm maksimālo griezes momentu.

Piecdurvju Astra ecoFLEX modelis ir pieejams ar 1.7 CDTI dzinēju, sniedzot unikālu kombināciju ekonomiskai braukšanai un izsmalcinātam izpildījumam. Šis modelis patērē tikai 3.7 litrus dīzeļa uz 100 km, izdalot tikai 99 g/km CO2 emisijas, tādējādi padarot to par tīrāko un ekonomiskāko no Astra. Astra ecoFLEX modelim ir Start/Stop sistēma, augstas veiktspējas akumulators, lieljaudas starteris un zemas rites pretestības riepas. Papildus iekļauta arī bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma, uzlabota pārnesumkārba un siltuma vadības sistēma, aktīvais radiatora režģa aizvērtnis gaisa plūsmas kontrolei, pazemināta šasija un LED dienas gaismas lukturi.

Abas 1.7 CDTI dzinēju versijas ir pieejamas kombinācijā ar ecoFLEX tehnoloģiju paketi, kas sevī ietver Start/Stop sistēmu, augstas veiktspējas akumulatoru, lieljaudas starteri un zemas rites pretestības riepas. Samazināts degvielas patēriņš gan 81 kW/110 ZS, gan 96 kW/130 ZS variācijā līdz 4.3 litriem dīzeļa uz 100 km, un piecdurvju Astrai ierobežots CO2 izmešu daudzums līdz 114 g/km (modelim Astra Sports Tourer - 4.4 litri uz 100 km un 118 g/km CO2).

1.3 CDTI ecoFLEX modelis ar jaudu 70 kW/95 ZS un 121 kW/165 ZS 2.0 CDTI modelis ar ecoFLEX tehnoloģiju paketi (iepriekš 118kW/160 ZS) jau vairākus mēnešus ir pieejami ar Start/Stop sistēmu.
 

 
Visi komentāri
 
283716. viesis 18.augusts 2011 8:50
0 0 Atbildēt

par cik dziivojam mees ne kalifornijaa, un ziemaa ir, maigi sakot, paveess, interesee kaa ir ar siltumu shais jaunajaas miskastees? :D

jau pavecaakos diizeljos pa pilseetas korkjiem vandoties dzineeja temp un attieciigi siltums no peckas, kriit, a kas ta te buus?

jo augstaaks lietderiibas koeficients, jo mazaak energijas paartop siltumaa...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti