BMW jaunumi Frankfurtes 64.starptautiskajā autozistādē 1

 
14.septembris 2011 0:00

Frankfurtes autoizstādē BMW stendā ir gaidāmas vairākas pasaules debijas.


Pasaules debija: BMW i3 konceptauto un BMW i8 konceptauto

BMW i apakštipu kā sinonīmu var pielīdzināt fantastiskiem automobiļiem un mobilitātes pakalpojumiem, iedvesmojošam dizainam, kā arī augstākās klases koncepcijai jaunā interpretācijā, ko īpaši raksturo apņemšanās nodrošināt ilgtspējību. BMW i apakštips BMW Group komandai ļauj risināt jautājumus ar holistisku pieeju: BMW i apakštips iemieso pilnībā pārstrādātu personīgās mobilitātes koncepciju, pateicoties individuāli pielāgotajām automobiļu koncepcijām, ilgtspējībai visos vērtību ķēdes posmos un papildu mobilitātes pakalpojumiem. Frankfurtes autošovā (IAA) BMW i apakštipā tiks prezentētas divas ļoti īpašas automobiļu koncepcijas: BMW i3 konceptauto, ko izstrādes gaitā nodēvēja par „Megapilsētas automobili” (Megacity Vehicle), tiks prezentēts kā pirmais sērijveida automobilis BMW Group ietvaros, kam ir vienīgi elektriskā piedziņa, tādējādi mērķtiecīgi pievēršoties nākotnes mobilitātes problēmām pilsētās, turklāt, būdams pirmais augstākās klases elektriskais automobilis, BMW zīmola tipiskākās iezīmes šajā modelī ir pasniegtas īpašā interpretācijā. BMW i8 konceptauto tiks prezentēts kā jaunākās paaudzes sporta automobiļu grupas pārstāvis: progresīvs, gudrs un inovatīvs. Tā unikālais „plug-in” (no rozetes uzlādējamā) hibrīdauto dizains apvieno iekšdedzes dzinēju un elektropiedziņu, sniedzot teicamu braukšanas pieredzi, vienlaikus nodrošinot sevišķi zemu degvielas patēriņu un izmešus.  

Pasaules debija: jaunā BMW 1. sērija

Savu debiju piedzīvos arī BMW 1. sērijas otrā paaudze – braukšanas prieka, efektivitātes un augstākās kvalitātes iemiesojums kompaktauto segmentā. Turklāt modeļa jaunā versija pārsteidz ar plašāku vietu kājām un būtiski uzlabotu braukšanas komfortu. Aizmugures piedziņa, kas ir izņēmums šā segmenta automobiļiem, kā arī četrcilindru dzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju garantē izcili sportisku sniegumu. Atlētiskais un elegantais dizains un jaunais BMW līniju klāsts, kas ļauj automobili mērķtiecīgi personalizēt, sekmē sevišķi izteiksmīgu izskatu.  Arī plašais BMW ConnectedDrive sistēmu klāsts ir unikāls kompaktauto klasē; tas ietver jaunas informācijas sistēmas, piemēram, ātruma ierobežojuma informācijas sistēmu (Speed Limit Information System), kas sniedz informāciju par apdzīšanas aizliegumu (No-Passing Info), un sistēmu, kas brīdina par novirzīšanos no braukšanas joslas (Lane Departure Warning System) ar brīdināšanu par iespējamu sadursmi (Collision Warning), kas pirmoreiz ir pieejamas arī BMW 1. sērijas modeļos. 

Pasaules debija: jaunais BMW M5

Jaunais BMW M5 apvieno izcila izpildījuma sporta automobiļu piedziņas un piekares tehnoloģijas ar augstākās klases biznesa sedana cienījamo izskatu. Tā jaunais V8 augstu apgriezienu dzinējs, kas aprīkots ar M TwinPower Turbo tehnoloģiju, sasniedz augstāko jaudu 412 kW/560 ZS apmērā un nodrošina 680 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Šo milzīgo jaudu caur septiņu ātrumu M dubultā sajūga Drivelogic Transmission pārnesumkārbu novada uz aizmugures riteņiem, kur jaunais Active M Differential risinājums nodrošina nevainojamu griezes momenta sadali pat sevišķi dinamiskas braukšanas apstākļos un uz nelīdzenas virsmas. BMW M5 vidējais degvielas patēriņš ir 9,9 litri uz 100 kilometriem ES testu ciklā, kas nozīmē vairāk nekā 30 procentu uzlabojumu, salīdzinot ar sava priekšgājēja rādītājiem. 

Pasaules debija: BMW 520d EfficientDynamics Edition

BMW 5. sērija ar vispusīgi uzlabotiem dzinējiem plašākā klāstā vidējās klases segmenta augšdaļā uzstāda jaunus braukšanas prieka un efektivitātes standartus. Jaunie benzīna un dīzeļdzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju, Auto Start Stop funkcijas ieviešana vairākiem modeļiem ar automātisko pārnesumkārbu un Driving Experience Control sistēma, kas ietver ECO PRO kā standarta aprīkojumu visiem četru un sešu cilindru modeļiem, nodrošina vēl labāku sportiska snieguma un degvielas patēriņa attiecības optimizāciju. BMW 520d EfficientDynamics Edition papildus akcentē vadošās pozīcijas, ko BMW 5. sērijas modeļi ieņem šajā jomā, spējot attīstīt 135 kW/184 ZS lielu jaudu un nodrošinot 4,5 litru degvielas patēriņu uz 100 kilometriem ES testu ciklā un CO2 izmešus 119 gramu apmērā uz kilometru. Turklāt BMW 520i un BMW 528i līnijās ir ieviesti jauni četrcilindru benzīna dzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju. 

Pasaules debija: BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition

BMW X modeļi ir kļuvuši par piemēru vairākos automobiļu segmentos, pateicoties to inovatīvajām automobiļu koncepcijām un sasniegumiem braukšanas baudījuma un efektivitātes jomās. BMW X 1 un BMW X 3 jaunie dzinēji papildus uzsver šo izcilību. BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition pārspēj rekordus un uzstāda jaunus standartus degvielas patēriņa un CO2 izmešu pazemināšanā. Ar 120 kW/163 ZS dīzeļdzinēju šā modeļa vidējais degvielas patēriņš ir 4,5 litri uz 100 kilometriem ES testu ciklā, savukārt CO2 izmešu rādītājs ir 119 grami uz kilometru. 

Debija Eiropā: jaunais BMW 6. sērijas Coupe un jaunais BMW 6. sērijas Cabrio ar dīzeļdzinēju un BMW xDrive

Jaunais BMW 6. sērijas Coupe attaisno cerības, piedāvājot trīs dzinēju variantus un XDrive inteliģento pilnpiedziņu pēc pieprasījuma. Paralēli Eiropas debijai 2011. gada Frankfurtes autošovā BMW stādīs priekšā jaunā BMW 6. sērijas Cabrio papildu modeļu versijas. Bez V8 un sešcilindru vienrindas dzinēja ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju abiem modeļiem tagad ir pieejama arī 230 kW/313 ZS dīzeļdzinēja versija. Efektivitāti pierāda vidējā degvielas patēriņa rādītāji, kas ES testu ciklā BMW 640d Coupe ir 5,4 līdz 5,5 litri uz 100 kilometriem, savukārt 640d Cabrio modelim — 5,6 līdz 5,7 litri (visi rādītāji ir atkarīgi no izvēlētā riepu veida). 

Debija Vācijā: jauni dzinēji ar BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju BMW Z4 modeļiem

BMW TwinPower Turbo tehnoloģiju konsekventa izmantošana benzīna dzinējos nodrošina ievērojami enerģiskāku sniegumu, vienlaikus būtiski samazinot degvielas patēriņu un izmešus. Nevis tikai viens, bet gan veseli divi jaunās četrcilindru benzīna dzinēju paaudzes pārstāvji tagad pieejami BMW Z4 Roadster modeļos. 2,0 litru dzinēji BMW Z4 sDrive20i un BMW Z4 sDrive28i modeļos nodrošina attiecīgi 135 kW/184 ZS un 180 kW/245 ZS lielu jaudu. Abus dzinējus pēc izvēles var kombinēt ar pirmo astoņu ātrumu automātisko pārnesumkārbu, kas pieejama BMW Z4 automobiļos.
 

 
Visi komentāri
 
283865. viesis 8.septembris 2011 11:23
0 0 Atbildēt

Nu, diez kas jau nav. Man no redzamajiem bildēs patika tikai jaunais 600-tais. Pārējie tādi samocīti izskatās, īpaši divainas tas lukturu formas... 1994.gadā gan ieraugot toreizējo jauno 700-to e-38, daudzi autofani bija tuvu sajūsmas ģībonim. Šodienas jaunie bembji totali atgādina japaniešu dizainu un lexus auto - nav vairs nekādas odziņas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti