Dacia plāno paplašināt savu modeļu klāstu 2012.gadā ar jaunpienācēju Lodgy – MPV, kas būs pieejams ar 5 vai 7 sēdvietām.
Lodgy sevī ietvers zīmola raksturīgākās iezīmes, kombinējot plašumu salonā un citas īpašības, lai apmierinātu Dacia klientu vēlmes.
Ģimenēm, kas meklē daudzpusīgu automašīnu par pieejamu cenu, kuras ierasti iegādājas lietotas automašīnas, tagad būs iespēja iegādāties jaunu MPV ar trīs gadu garantiju.
Papildus tā dāsnajām dimensijām Lodgy piemīt visas Dacia modeļu klāstam raksturīgās iezīmes, ieskaitot plašu salonu, robustumu un funkcionālu dizainu. Plašais salons, kas ir pietiekami ērts pat trešās rindas pasažieriem, kā arī lielais bagāžas nodalījums –neskatoties uz to, automašīnas kopējais garums ir vien 4,5 metri.
Modeļa nosaukums – Lodgy – ir atvasināts no angļu valodas vārda “lodge”, un ir tieši attiecināms uz modeļa galvenajām raksturiezīmēm, kas ir ērtības ģimenei un bagāžai.
Dacia Lodgy plašākai sabiedrībai tiks prezentēta Ženēvas auto izstādē, Šveicē, 2012.gada martā.
Dacia – zīmols, kas attīstās
Astoņus gadus pēc nonākšanas tirgū kopš Logan ieviešanas 2004.gadā Dacia, kas pieder Renault Grupai, kļuvusi par nozīmīgu auto industrijas spēlētāju. Kā “gudra pirkuma” pieejas stratēģijas pionieris Dacia nav zaudējusi laiku, lai iekarotu klientu uzticību, pateicoties zīmola galvenajām vērtībām:
1. Izdevīgums – plašākais salons tirgū par šādu cenu;
2. Vienkāršība, pateicoties aprīkojuma specifikācijām, kas balstītas uz svarīgāko;
3. Uzticamība, pateicoties tehniskajiem risinājumiem, kuri ir sevi pierādījuši jau citās Renault Grupas automašīnās.
Šobrīd Dacia klāsts ietver trīs galvenos modeļus:
• Logan: pieejams universālis, MCV un pikapa versijās;
• Sandero: pieejamas divas versijas (otra – Stepway);
• Duster: SUV ar 4x2 vai 4x4 transmisiju.