iAuto viesojas privātajā Vadima Zadorožnija muzejā Maskavā. Tas ir Krievijā lielākais privātmuzejs, kur uzglabājas vairāk nekā 1000 eksponātu.
BMW 327 Cabrio
Paši jaudīgākie modeļi, tostarp 327, tika komplektēti ar jaudīgākiem dzinējiem nekā priekšteči. Tas ļāva automobilim sasniegt tiem laikiem iespaidīgos 125 km/h un valdīt uz pirmskara Vācijas autobāņiem.
Ražošanas gads: 1937.-1941.g., izlaisti 1124, svars – 1100 kg, jauda – 55 Zs, maksimālais ātrums – 125 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Maybach Typ SW
1935.gadā kompānijas daudzskaitlīgo modeļu klāstu papildināja Maybach SW 35 ar rindas sešcilindru dzinēju, kura darba tilpums bija 3435 cm3. Sērijai SW bija lemts kļūt par visvairāk pirkto modeli kompānijas vēsturē. Saīsinājums SW tika atšifrēts kā Schwingachswagen – automobilis ar šūpojošām asīm. Maybach SW 35 dzinēja darba tilpumu pacēla divas reizes: 1936.gadā līdz 3817, 1938.gadā – līdz 4130 cm3, turklāt jauda palika tā pati – 140 Zs. Tas bija skaidrojams ar degvielas problēmu. Sākoties Otrajam pasaules karam, vieglo automobiļu ražošanu nācās pārtraukt.
Ražošanas gads: 1935.-1941.g., izlaisti 850, svars – 2000 kg, jauda – 140 Zs, maksimālais ātrums – 159 km/h.
Horch 850/51 Pullman
Sērijveida Horch-850 pa Horch Werke rūpnīcas vārtiem Cvikavā izbrauca 1935.gada 18.jūnijā un pirmo partiju nekavējoši izpirka turīgo klientu loks. Un kā nu ne – virsbūvju meistaru Erdmann und Rossi gatavotais Pullman limuzīns ar drosmīgo spārnu līniju un lielajiem lukturiem izskatījās visai iespaidīgs. Horch 850 īpašnieku skaitā bija arī Trešā Reiha pārstāvji.
Ražošanas gads: 1935.-1940.g., izlaisti 110, svars – 3110 kg, jauda – 100 Zs, maksimālais ātrums – 110 km/h.
Foto: iAuto.lv
BMW 328
Par labāko bavāriešu pirmskara modeli kļuva 1936.gadā prezentētais rodsters BMW 328 – tā laika automobilistu iekārojamākais sapnis. Speciāli sagatavoti BMW 328 guva panākumus prestižākajās un grūtākajās sacīkstēs. BMW 328 atklāja jaunu ēru – tā ārējais izskats un tehniskās iespējas apsteidza laiku par vismaz 20 gadiem.
Ražošanas gads: 1936.-1940.g., izlaisti 462, svars – 830 kg, jauda – 80 Zs, maksimālais ātrums – 150 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
BMW 326 Wandler
Ekspozīcijas eksemplārs izgatavots pēc ateljē Wandler pasūtījuma. Par automobiļa pasūtītāju nekas nav zināms un nav pat iespējams uzzināt, cik BMW 326 kupeju kompānija Wandler izgatavojusi – daži avoti ziņo, ka izgatavoti trīs eksemplāri, citi – ka tikai viens.
Ražošanas gads: 1936.-1941.g., izlaisti 1 vai 3, svars – 1320 kg, jauda – 50 Zs, maksimālais ātrums – 115 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
BMW R35
Pirmos trīs ražošanas gadus šo divriteņu motociklu Vērmahta vienībās neredzēja, taču to aktīvi izmantoja sanitārie bataljoni, policija un atsevišķi karavīri. Armijas vajadzībām un oficieru sastāvam tika ražots cits motocikls. Lai nu kā, bet šis motocikls Eiropai tik smagajos kara gados pierādīja sevi kā ļoti uzticamu, pieticīgu un ekspluatācijā vienkāršu mehānisko transportlīdzekli.
Ražošanas gads: 1937.-1952.g., izlaisti 94 000, svars – 155 kg, jauda – 14 Zs, maksimālais ātrums – 100 km/h.
Pateicoties filmai "Bumer", kā jau visiem krieviem, arī šim patīk BMW. Tāpēc, to ir lielākā masa.
Bet protams, lielākā daļa no muzeja kolekcijas ir militārā tehnika un ieroči. Nevienam krievam NEDRĪKST aizmirst karu! Citādi sagribēs vēl revolūciju!