Ierosināta autobusu ražotāja "AMO Plant" maksātnespējas procesa lieta 4

Nozare.lv | 5.novembris 2014 13:55

"AMO Plant" ir dibināts 2005.gadā. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas vadība (92,6%), AS "AMO ZIL" (4,4%), Jelgavas dome (2,6%) un AS "Ferrus" (0,3%).

Jelgavas tiesā ierosināta autobusu ražotājas AS "AMO Plant" maksātnespējas procesa lieta, liecina tiesas informācija.

Maksātnespējas procesa pieteicēja ir privātpersona Aļesja Zvejniece. Internetā atrodamā informācija liecina, ka Zvejniece no 2009.gada līdz 2014.gada septembrim bijusi "AMO Plant" valdes priekšsēdētāja biroja vadītāja.

AMO Plant autobuss Foto: Amoplant.lv

Jelgavas tiesā aģentūru LETA informēja, ka tiesas sēde, kurā tiks izskatīta maksātnespējas procesa lieta, paredzēta 19.novembrī.

Jau ziņots, ka šī gada 26.jūnijā Jelgavas tiesā tika ierosināts "AMO Plant" tiesiskās aizsardzības process, kas izbeigts 14.oktobrī. Pagājušo gadu uzņēmums noslēdzis ar gandrīz trīs miljonu eiro zaudējumiem.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, pērn "AMO Plant" zaudējumi bijuši 2 945 365 eiro, kas ir par aptuveni 3% vairāk nekā 2012.gadā, kad uzņēmuma zaudējumi bija 2 862 201 eiro. Savukārt 2011.gadā uzņēmums strādāja ar 1 709 486 eiro zaudējumiem.

"AMO Plant" apgrozījums pagājušajā gadā bijis 3 240 630 eiro, kas ir par 44% mazāk nekā 2012.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 5 766 166 eiro.

"AMO Plant" pērn strādāja 56 darbinieki, kas ir mazāk nekā 2012.gadā, kad bija 74 darbinieki, bet 2011.gadu "AMO Plant" noslēdza ar 66 darbiniekiem.

"AMO Plant" ir dibināts 2005.gadā. Uzņēmuma akcionāri ir Maskavas vadība (92,6%), AS "AMO ZIL" (4,4%), Jelgavas dome (2,6%) un AS "Ferrus" (0,3%).

Uzņēmums ir piegādājis 41 "Ambassador" autobusu Jelgavas autobusu parkam, Jelgavā ražotie autobusi kursē arī Jūrmalā.

Kopējais investīciju apjoms "AMO Plant" ražotnē patlaban ir ap 30 miljoniem eiro.

 
Visi komentāri
 
LMT 5.novembris 2014 20:24
0 1 Atbildēt

Sētā iebrauc ZIS...

ggj 6.novembris 2014 6:18
0 1 Atbildēt

Vismaz Jelgavai drīz atkal būs jāmaina autobusu parks :D

[email protected] 6.novembris 2014 7:58
2 2 Atbildēt

Vispār jau tas pats holandiešu VDL labprāt gribēja

pirkt Amoplant, bet "Maskavas valdība" tādu cenrādi

uzlika, ka visa gribēšana pārgāja .... Vieta jau tukša

nepaliks, tai ražotnē var dajebko ražot...

andzins1111 7.novembris 2014 17:33
1 1 Atbildēt

Nu ja tie viņu autobusi bija gandrīz 2x dārgāki par Turku MB, tad ko viņi gaidīja?

Tur jau ražotnes īsti nemaz nav, parasts angārs, kurā sabliež kopā detaļas. Krāsoja viņi paši?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Ātrie" uzmet kūleni (+ VIDEO) 15

Tiraspolē (Moldova) ātrās palīdzības automašīna, kas steidzās uz izsaukumu un iebrauca krustojumā pie sarkanās gaismas, saskrienas ar Infiniti, kas brauc pie luksofora atļaujošā signāla. Lasīt vairāk

 

73 miljoni papildu valsts finansējums piešķirts reģionālajiem ceļiem, sabiedriskajam transportam un velo ceļiem

Šodien, 24. septembrī, valdība apstiprināja papildu 73,7 miljonu eiro piešķiršanu Satiksmes ministrijas prioritātēm 2022. gadā. Lasīt vairāk

 

F-1 komandā "Haas" arī nākamsezon startēs Mazepins un Šūmahers 3

Pirmās formulas (F-1) komandā "Haas" arī nākamsezon startēs Ņikita Mazepins un Miks Šūmahers, trešdien savā tīmekļa vietnē ziņo komanda. Lasīt vairāk

 

Hyundai Staria Load – futūristisks kravas furgons Austrālijai 5

Hyundai Staria ir korejiešu ražotāja minivens ar visuzkrītošāko un drosmīgāko dizainu, kas pirmizrādi piedzīvoja šī gada martā. Tagad tam izveidots kravas variants Staria Load. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti