Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Elektrum paplašina elektroautomobiļu uzlādes iespējas mājsaimniecībām 56

 

Foto: Publicitātes attēls

Elektrum | 3.februāris 2020 12:05

Turpinot elektromobilitātes pakalpojumu ieviešanu, AS “Latvenergo” ar tirdzniecības zīmolu Elektrum ir uzsācis elektromobiļu uzlādes iekārtu mājsaimniecībām tirdzniecību.

Tās ļauj veikt uzlādi vismaz divas reizes ātrāk nekā izmantojot rozeti. Līdz šim ļoti sekmīgas ir Elektrum publiskās elektroautomobiļu uzlādes vietas.

Šī gada janvārī, īstenojot Latvenergo stratēģiju attīstīt elektromobilitātes pakalpojumus, ar tirdzniecības zīmolu Elektrum vietnē elektrumveikals.lv ir uzsākta mājas elektroautomobiļu uzlādes iekārtu un to piederumu tirdzniecība. Uzlādes iekārtas ražotas Vācijas uzņēmumā ABL, (https://www.abl.de/en/) un tās ir piemērotas lietošanai jebkurā mājsaimniecībā. Iegādei pieejami arī uzlādes kabeļi, strāvas stipruma regulators, ar kura palīdzību autouzlādei var efektīvi izmantot mājas pieslēguma brīvo jaudu.

“Viens bez otra neiztiek - Latvijā vienlaikus aug gan elektroautomobiļu, gan uzlādes iespēju skaits, un prognozes liecina, ka paralēlā attīstība notiks straujāk nekā domājam. Pieprasījums ir augošs – klientu interese aug, un esam gandarīti, ka varam paplašināt savus elektromobilitātes produktus. Lai arī gada sākumā Latvijā atbilstoši CSDD datiem bija reģistrēti 658 vieglie elektroautomobiļi, kāpums pret iepriekšējo gadu ir ļoti straujš – 49 %. Tas ļauj ticēt prognozēm, ka pēc desmit gadiem elektroautomobiļu skaits Latvijā jau tuvosies 40 000, un daudziem no tiem būs sava mājas uzlādes iekārta,” saka Kaspars Cikmačs, AS “Latvenergo” valdes loceklis.

Ar mājas uzlādes iekārtu iespējams veikt uzlādi vismaz divas reizes ātrāk un ērtāk nekā izmantojot rozeti, kurai jāpievieno auto komplektācijā esošais adapteris. Savukārt uzlādes stacija ir nostiprināta pie sienas jau ar visu kabeli – iebraucot garāžā, ir tikai jāpievieno kabelis. Uzlādes ātrums Nissan Leaf* ar pieejamu 1 fāzi un 32 ampēriem 6 kW uzlādei būs vismaz trīs reizes ātrāk nekā izmantojot rozeti. Atkarībā no pieejamiem ampēriem un elektroautomobiļa modeļa  uzlāde var notikt arī ātrāk.

Elektroautomobiļu uzlādes iekārtas ir likumsakarīgs piedāvājums pēc veiksmīgi uzstādītajām publiskajām uzlādes stacijām, kuru darbības rādītāji apliecina nepieciešamību turpināt tīkla attīstību. Līdz šim katru mēnesi ir audzis uzlādētās elektrības apjoms, kopā veidojot 27,14 MWh, un trīs uzlādes vietās jau ir veiktas 1839 uzlādes (līdz 28. janvārim).

Augot elektroautomobiļu skaitam Latvijā, publiskās uzlādes vietu skaits pēc pieciem gadiem varētu būt vismaz 1000, bet pēc 10 gadiem – vairāk nekā 3000. Eiropas Savienības direktīvas rekomendē, ka uz 10 automašīnām ir nepieciešams viens publiskās uzlādes punkts.

Elektrumveikals.lv nodrošina iekārtu bezprocentu nomaksu un ātru iekārtu piegādi, jo tās jau atrodas noliktavā. Piedāvāto iekārtu uzlādes laiks ir atkarīgs no auto modeļa, baterijas tilpuma un pieslēgtās jaudas uzlādes iekārtai. Drošai to darbībai ražotājs rekomendē uzstādīšanu veikt profesionāļiem, konsultācijas par to var nodrošināt Elektrum partneri.\

*AS "Latvenergo" ekspluatācijā esošs Nissan Leaf, 2019. g. modelis.

Papildināts ar iAuto video:

 
Visi komentāri
 
Rexx 3.februāris 2020 12:36
0 0 Atbildēt

Eu, es pareizi sapratu- ar 1 fāzi un 32A???? Kādam tad jābūt kabelim un transformatoram, lai šo nodrošinātu?

anonimikis 3.februāris 2020 13:00
2 1 Atbildēt

Atbilstošiem.

Bradypus 3.februāris 2020 13:02
0 1 Atbildēt

32A * 220V = ~7kW, nevis rakstā minētie 6kW - tiešām tik lieli zudumi ierēķināti vai kas? Cik man zināms, pieslēguma kategorija ir tikai 40A. Ar kabeļiem viss ok - tie cipari nav nemaz tik lieli. 7kW ir tējkanna + gludeklis. Man indukcijas plīts virsmas max jauda ir 8.9kW.

Pļurkt 3.februāris 2020 13:49
2 0 Atbildēt

Nu, nu - aizej apskaties kāda jauda ir tai tējkannai un gludeklim!! Te sanāks rūpnieciskais boileris uz 1/2 tonnu un rūpnieciskais gludeklis!

Bradypus 3.februāris 2020 14:01
0 0 Atbildēt

Nekur nav jāiet - man mājās gan gludeklis, gan tējkanna ir 3.5kW. Ļoti labi zinu, jo sievai ir gadījies izdomāt rīta steigā vārot tēju, iespraust gludekli turpat virtuvē. Pārliecinājos, ka ar aizsargaparātu viss ir kārtībā un sieva samierinājās, ka šāda iespēja nav un nebūs pieejama.

Pļurkt 3.februāris 2020 16:15
2 0 Atbildēt

Kam tev tādi rūpnieciskie jaudīgie verķi??

Lai ūdeni uzvārītu par pusminūti ātrāk kā normāls 2 kW aparāts utt.

Bradypus 3.februāris 2020 17:27
0 0 Atbildēt

Kam? Sievai. Tev žēl? Skauž?

Nav rūpnieciski - Tefal sadzīves iekārtas. Sieva izvēlējās un nopirka - tici man, viņa pērkot vērtēja daudz ko, tik ne vatus. Bet man ar patīk. Gan ātri tēju uztaisīt, gan izcili ar tvaiku bikses gludināt.

msh 3.februāris 2020 17:38
2 0 Atbildēt

Ak šīs blondās sievietes... Tavā gadījumā vēl tā - mana mutere atkal, remontējot savu dzīvokli, izdomāja sapirkties veco lampu, kurās es pasen biju saskrūvējis diožu spuldzes, vietā jaunas lampas, pērkot pēc izskata, a tur lielākoties bija īberīgie formāti un halogēns - es par to zobojos, viņa no sākuma neko neteica, bet kad saņēma jaudīgu rēķinu, tad saprata ka man ir taisnība - galu galā, stāvlampa ar jaudu ap 200w - es diez vai mājā ar četrām istabām visas lampas saslēdzot tik daudz varu dabūt...

Bradypus 3.februāris 2020 20:42
0 0 Atbildēt

Pirmkārt - nekāda sakara ar blondumu. Otrkārt paskaties uz savu matu krāsu, pirms izdomā, ka lampas pielietojums jebkādā veida ir salīdzināms ar šo ierīču pielietojumu.

msh 4.februāris 2020 0:12
0 0 Atbildēt

Princips tas pats - pirkt elektroierīces, neinteresējoties par galveno parametru - jaudu.

Bradypus 4.februāris 2020 8:13
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika tas ir galvenais parametrs? Kādēļ tavuprāt vajadzētu vispār skatīties uz šo parametru, kuram vispār nav definējamas prasības? Paskaties kārtīgi spogulī - kāda pašam matu krāsa.

Cik tad tiem vatiem vajadzētu būt un kādēļ?

msh 4.februāris 2020 12:18
0 0 Atbildēt

Cik jābūt? Tā lai automāts nerubās laukā

felix65 3.februāris 2020 19:14
1 2 Atbildēt

3,5- 4mm vara vads. Uz 40 A vajadzētu 4mm. Tas tā, bet gribu teikt, ka iestumieties ar saviem nedataisītajiem elektroauto!

felix65 3.februāris 2020 19:32
3 1 Atbildēt

40A- 4mm vara vads, bet gribu teikt- ejiet ratā ar saviem nedataisītajiem elektroauto!

felix65 4.februāris 2020 7:28
0 1 Atbildēt

Sori, sākumā neaizgāja, bet tagad skatos- abi.

kasinsh79 3.februāris 2020 13:21
0 0 Atbildēt

Viedie iauto biedri, kā tas izskatītos manā gadījumā?

Fāzu skaits: 3

Ievadaizsardzības aparāta lielums: 25 A

Spriegums: 0.4 kV

Bradypus 3.februāris 2020 13:44
1 2 Atbildēt

Labi izskatītos. Šādam pieslēgumam jauda pietiek arī ātrākam lādētājam - vienkāršoti aprēķinot tev kopā ir pieejami 28.5 kW.

Problēma tam 1f pieslēgumam ir tā, ka lādējot auto nevar vārīt tēju vai gludināt veļu. Tikai ekonomiskās spuldzes gaismā sēdēt pie ne pārāk liela LED TV

spriidiic 3.februāris 2020 13:58
4 0 Atbildēt

Nesanāk tik daudz . Drusku noaapaļojot uz augšu max. ir 16,5 kw . Citādi viss pareizi.

Bradypus 3.februāris 2020 14:01
0 0 Atbildēt

Interesanti gan... Uzrakstīsi savu aprēķinu, pēc kura nesanāk?

Pļurkt 3.februāris 2020 16:17
0 0 Atbildēt

0,4 kV ir tikai pieslēguma apzīmējums, kura spriegums ir 220 V uz katru fāzi.

Bradypus 3.februāris 2020 20:54
0 0 Atbildēt

Opā... Tad jau es atkal būšu kādu sazvērestibas teoriju sakalausijies... Es ticēju, ka ir 380V starp fāzēm un tie nav vienkārši trīs neatkarīgi vadi ar kopēju nulli. Paldies, ka apgaismoji.

P.S. kļūdu savā aprēķina atradu pats, bet tā ir savādāka, nekā tu te stāsti.

Pļurkt 4.februāris 2020 8:18
0 0 Atbildēt

380V ir 3-fāzu trīsstūra slēgumā, kur nulles vada NAV!! Tas ir starp 2 jebkurām fāzēm.

Zvaigznes slēgums ar nulles vadu ir 220V, kur slēgums ir tikai un vienīgi katra fāze ar nulli.

Bradypus 4.februāris 2020 9:48
0 0 Atbildēt

Jomajo. Tu ar tai sazvērestībai, ka 0.4kV ir reāls spriegums, nevis tikai "pieslēguma apzīmējums", noticēji!

Bradypus 3.februāris 2020 14:04
1 0 Atbildēt

Nu ok, kļūdījos ;) Taisnība par 16.5.

Pļurkt 3.februāris 2020 14:00
1 0 Atbildēt

Jauda 3 fāzu gadījumā:

220V reiz 25A reiz 3= 16 500W, jeb 16,5 kW

spriidiic 3.februāris 2020 20:41
0 0 Atbildēt

Visādas lietas var aprēķināt izmantojot daudzās vietās piedāvātos online kalkulatorus .

3 fāzu jaudas aprēkināšanai - vati = volti x amp. x 3 kv.sakne

Lai iegūtu kilovatus , dalam ar 1000 .

Kanibaals 4.februāris 2020 8:14
0 0 Atbildēt

Īsti datoriķi dala ar 1024

Norcha 3.februāris 2020 13:47
0 0 Atbildēt

Nezinot kastes specifiku, visticamāk nāksies palielināt pieslēguma jaudu uz 3x32A, labāk tomēr uz 3x40A, citādi vienu fāzi nāksies pilnībā ziedot nisanam

Bradypus 3.februāris 2020 13:57
1 0 Atbildēt

Tas gan - ja aparāts ir tikai 1f, tad sanāk slikti. Tas gan ir maz ticams, jo pat jebkura plīts virsma mūsdienās ir pieslēdzama gan 1f, gan 3f variantā. Negribētos ticēt, ka elektroauto lādētāju k'das ražo bes 3f iespējas.

divpedāļnieks 3.februāris 2020 14:14
3 0 Atbildēt

Tas labi maksās.Izprojektēs pat jauna kabeļa ierakšanu līdz ielas sadalei. Ir 16Ax220Vx3.Bija iedoma 24A,bet hipotēkai -priekšroka.

Norcha 4.februāris 2020 7:52
0 0 Atbildēt

Kā paveicas - varbūt pietiek ar veco kabeli, varbūt jāmaina arī trafiņš, jo jauda izsmelta

WALA 3.februāris 2020 14:19
0 0 Atbildēt

teikšu godigi, ja jums piedāvā 1 fazes lādētāju - tādus vajadzetu sūtīt prasti uz vienu vietu, gan balanset fāzes būs problēma, gan vēl jādoma uz kuras fazes likt, lai vispār kaut ko varētu uzlādēt ar maksimalo jaudu.

Bradypus 3.februāris 2020 14:36
0 0 Atbildēt

Man jau vairāk liekas, ka tas ir lādētājs, kuru var pieslēgt ARĪ vienai fāzei, nevis TIKAI vienai fāzei. Bet var jau būt, ka maldos.

Katrā gadījumā tavs apgalvojums ir diezgan dīvains - acīmredzot neesi informāts, ka ir virkne cilvēku, kam nekas nebūs jābalansē vai jādomā - jo viņiem ir tikai 1 fāze.

Cits jautājums - vai šādiem cilvēkiem elektroauto ir laba doma.

topinamburs 3.februāris 2020 14:45
0 0 Atbildēt

arī vienfāzīgie var lādēt, naktī, kad turklāt elektrība lētāka

WALA 3.februāris 2020 15:24
0 0 Atbildēt

aa sorry, izskatās ka uz mājsaimniecībām tas lietas neattiecas, tobiš par to galva sāp tikai pašai energokompānijai, un lieliem energo paterētājiem.

WALA 3.februāris 2020 15:27
0 0 Atbildēt

Ja interesē vairāk, tad var meklet pēc unbalanced three phase AC power. Un pēc LV likumdošanas par disbalansu tīklā jāsāk maksāt tiem kuru jauda ir >100kW

Pļurkt 3.februāris 2020 16:31
0 1 Atbildēt

Švaki tu zini Latvānijas ministreļus un viņu šņorīšraustītājus!!

Uzliks tev maksāt par "perekosu" 3 fāzu elektrotīklā un vēl cosFī piemetīs klāt!

Pļurkt 3.februāris 2020 16:28
1 1 Atbildēt

Mums te ne diez ko sen uztaisīja ielas rekonstrukciju - izraka katlavanu 1,5 m dziļumā... visu nomainīja, ielika arī jaunu el kabeli. Uz garāžām padeva 3 X 16A, bet tā kā 3 fāzes ir krietni dārgāk kā 1 nomainījām uz 1 fāzi un 25A (kaut gan pieprasījām 40A). Tas ir 34 garāžas. Kā ir iespējams lādēt 34 elektroauto???

Vēl reizi pārrakt ielu un mainīt kabeli līdz trafam??? A var būt mainīt trafu un vēl + kabeli līdz augstpriegumam!!

Šitādu garāžu kooperatīvu mūsu ģerevņā ir ka biezs!!

A kā lielajās pilsētās!!! Katrai garāžai jāmaksā pārdesmit štukas, lai dabūti iespēju braukt ar elektroauto???

msh 3.februāris 2020 17:41
4 0 Atbildēt

Ko tu nesaproti - jādara kā mūsu pseido eko aktīvists mendziņš - pagarinātāju pa daudzdzīvokļu mājas hvz kura tur stāva logu laukā un aiziet. Vienīgi jautājums vai tā māja ir gatava situācijai, kur katrā dzīvoklī pa šādam pseido eko fanam dzīvotu...

Asaris 3.februāris 2020 21:22
1 5 Atbildēt

Beidz tu visiem bāzties ar savu pseidoeko, katrā komentārā jāpiemin. Cik es zinu cilvēkus ar el. auto vai kas plāno pirkt kad varēs atļauties, vispār par nekādu ekoloģiju nedomā. Man arī patīk ar viņu braukt, un fakts ka nebūs tik bieži jāremontē un jābrauc uz benzīntanku.

msh 4.februāris 2020 0:35
0 1 Atbildēt

Protams ka nedomā - domā par iespēju cēli visiem uzlikt nikolaju maucot pa dižās pilsētas autobusu joslām un parkojoties bez maksas - abet šitās priekšrocības ir iedotas dēļ pseido ekoloģijas. Ciki no taviem pazīstamajiem pirktu tās mašīnītes bez šīm priekšrocībām?

Par taviem faktiem jāsmejas. Pirmais ir nepareizs, otrais - it kā pareizs, bet komisks. Tavs pirmais fakts - no kura pirksta tu izzīdi ka būs retāk jāremontē? Normālām mašīnām motors pirmos 10-15 gadus, ja ne ilgāk, ir tikai jāapkopj, bet ne jāremontē - elektromašīnītes braucējam, ja paveiksies, tas remontēšanas punkts būs tāds pats - es saku "ja paveiksies", jo kā rāda teslu pieredze - vismaz sākotnēji šie spēka agregātus diezgan bieži mainīja - nu jā, neremontēja, vienkārši samainīja - gan jau tāpēc ka tur motors un kārba ir vienā mezglā, un, ja tu to nezināji - tas, kas tev patīk - momentāna reakcija uz pedāli un 100% griezes moments no 0 rpm - ir arī tieši tas, kas plēš kopā kārbas. Tas par motoru un kārbu - vēl ir tāda lieta ko sauc par piekari un ritošo daļu, kas smagākai mašīnai [elektriskajai] noteikti kalpo īsāku laiku, nu, bremzes, pie esošajām ziemām varbūt kādu laiku izdosies izmukt no remontiem - ilgtermiņā pie normālām ziemām un sāls daudzumiem es šaubos ka reti izmantotas bremzes nesapūs - un tad jau varēs remontēt dārgāk nekā parastai mašīnai...

Par benzīntanku tev taisnība - būs stipri biežāk jālādējas - nezinu gan kāpēc tev tas patīk

Asaris 4.februāris 2020 11:30
0 0 Atbildēt

Tātad, uz darbu braucot sabiedriskās joslas nesanāk vispār un Rīgas centrā parkoties sanāk ļoti reti. Domāju ka pirktu visi arī bez šīm priekšrocībām. Visi nav sajūsmā par grabošu, smirdošu dzelzs gabalu zem pārsega.

Paris reizes nedēļā mājās piespraust pie vada liekas ērtāk nekā reizi divās nedēļās braukt uz bt.

Man pat zirgs sāka kūtī smieties, pirmos 10-15g tikai apkopes ???????????? Ja brauc 10k gadā, tad varbūt

msh 4.februāris 2020 12:26
0 0 Atbildēt

Nevajag nodzīvoties tik tālu lai zem haubes būtu "grabošs, smirdošs dzelzs gabals".

Kas tev tur tajā ciparā liekas smieklīgs? Esi, teiksim, dzirdējis par tādām markām kā toyota un honda? Šos divus ražotājus gan speciāli jāuzsver, jo tie ir pacentušies vecus dzelžus atnest līdz mūsdienām - vecāki citu ražotāju dzelži lielākoties ir ne sliktāki. Mana mutere, teiksim, brauc ar 26 gadus vecu mk3 golfu, jau 16 gadus - tur tam motortelpā esošajam 1.6 nemotoriņam bez siksnām un eļļām un pāris ūdenssūkņiem šo gadu laikā vēl ir mainīts sajūgs [dabiskais nolietojums], kādas blīves un blīvslēgi, un, pāris gadus atpakaļ sanāca mainīt galvas blīvi [laicīgi nemainīts dzeses šķidrums]. Nobraukumu neatceros, bet vismaz 250kkm.

Asaris 4.februāris 2020 12:49
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, ja 10k gadā brauc, tad varbūt. Ar tādu nobraukumu ir varbūt kstra 10. mašīna. Manai mašīnai būtu ap 800k pec šī laika sprīža. Tur jau vēl 2 mašīnu vērtība būtu ieguldīta.

msh 4.februāris 2020 18:02
0 0 Atbildēt

Divu kādu mašīnu vērtība? Jaunu? Vai divdesmitgadīgu? Un nav nekur teikts, ka tā tiešām būs. Sāksim ar to ka par to "katru desmito mašīnu", tev, iespējams, pat ir taisnība - bet vai zini kāpēc? Nē, ne jau tāpēc, ka "lielākā daļa daudz brauc", bet tāpēc ka kāda ir iecienītākā mašīna pie mums? Lietots dīzelis. Bet kādi cilvēki pērk jaunus dīzeļus? Tie kas brauc daudz. No tā arī izriet pārējais. Un no tā arī izriet tas, kāpēc manai muterei savulaik atdzina no vācijas desmitgadīgu golfu ar 88 štukām pulkstenī - jo viņa gribēja smukāku eksemplāru bet dīzeli vai nu negribēja, vai nebija obligāts, neatceros - bez prasības pēc dīzeļa smuka mašīna sanāca no tām, ar kādām daudz nebrauc.

Tevis piesauktās 800 štukas arī neko neizsaka - tu tiešām esi tik nožēlojams īpašnieķelis ka nevīžo motorā savlaicīgi ieliet labu eļļu? Man laikam tev jāatgādina - mašīnai viskaitīgākais režīms ir īsi pārbraucieni ar remdenu motoru - bet vislabākais - gari braucieni pa šoseju. Tas, cik štukas noies motora virzuļgrupa, ir atkarīgs no pārāk daudziem individuāliem lielumiem. Un neaizmirsti ka šeit bija runa par 16 gadiem - elektriskajai mašīnītei pēc tāda laika posma tu mainīsi akumulatoru, kas nebūs lēts prieks. Ja jau tu piesauc nobraukumu - noteikti mainīsi arī visādus kārbas un motora gultņus. Un, darīsi to pašu, ko es drīz ar muteres golfu - metināšu ciet lielus, izpuvušus caurumus. Kur tad ir tas "mazāk" elektriskajā mašīnītē? Vienīgais kas tur ir mazāk - garantijas braucējam nedaudz mazāka iespējamība uzrauties uz brāķi.

Kanibaals 4.februāris 2020 8:19
1 1 Atbildēt

Msh nezin ka tie kas pa pilsētu braukā ar elektroauto nemaz nezin kur tuvākais benzīntanks vai uzlādes ierīce, jo tāda lieta vispār vairs nav dienas kārtībā. Bračka braukā ar elektro un nē atvieglojumi nebija noteicošais.

Normālu mašīnu mūsdienās vairs nenopirkt tā kā nonākot līdz remontiem dārgi jebkurā gadījumā.

Bradypus 4.februāris 2020 9:50
2 0 Atbildēt

Msh vienkāŗši nespēj noticēt, ka cilvēks ar šādu "nepieciešamību" pēc auto vispār ir auto iegādājies. Viņš vēl savos laukos nav aptvēris reālo debilisma līmeni.

Kanibaals 4.februāris 2020 19:36
0 0 Atbildēt

Neviena auto iegāde ne jauna ne lietota neatmaksājas tā kā pilnīgi vienalga ko pērk.

Laaciz 4.februāris 2020 8:23
1 0 Atbildēt

Būs draudziņ, būs. I uz servi brauksi, i uz uzlādes staciju, kurā maksāsi 1,40 EUR par kwh. Tas tagad iemānam cilvēkiem kaut cik labi saskrūvētus datorus uz riteņiem un tad, kad ir vairumā, par izturību varī arī vairs nedomāt.

Neviena valdība un ražotājs neatteiksies no tādiem gardiem naudas kumosiem, kas ir akcīze un serviss/rezerves daļas.

imzz 3.februāris 2020 19:30
0 1 Atbildēt

Vispār jau tagad jābūt 230V nevis 220V starp fāzi un neitrāli, 220V bija padomju laikā, kad starp fāzēm bija 380V, tagad jābūt 400V. 400 dalīts ar kvadrātsakni no 3 dod 230 V.

Tiesa, kad tīklam pieslēgs lādēt elektromobīli tad spriegums, visticamāk, nokritīsies līdz 220V vismaz un starpība aizies vadu sildīšanai.

Norcha 3.februāris 2020 21:14
0 0 Atbildēt

Nu hvz- uzliku aiz ST skaitītāja savu, kurš rāda visādus smukus parametrus. Voltāža visbiežāk ir 217-220, reti kad uzkāpj līdz 223

imzz 6.februāris 2020 9:30
0 0 Atbildēt

LVS EN 50160:2010 (prasības attiecībā uz sprieguma

kvalitāti)

Piegādātājs nodrošina elektroenerģijas sprieguma vērtību robežās no 230V -15%

līdz 230V +10% uz piegādātāja elektroietaises piederības robežas 0,4 kV tīklā

Bradypus 3.februāris 2020 22:42
1 0 Atbildēt

Man, kad ienāk prātā voltmetru rozetē iebāzt parasti rāda 223 ar astīti. nekādus kritumus nejūtu arī pie max slodzēm, kas nu dzīvoklī ir sastopamas.

Vērotājs no malas 3.februāris 2020 20:08
0 0 Atbildēt

Interesanti kāda būs tā cena? Tas pirmajā bildē izskatās "pliks un nabadzīgs",nav displeja ar patērējamo jaudu,patērēto laiku,ielādēto elektrības daudzumu.Pievienotā videoklipā redzamais "Energolukss" uzlādes modulis man liekas simpātiskāks.

Kanibaals 4.februāris 2020 8:20
0 0 Atbildēt

Displejs ir automašīnā kam tev to uz ladētāja? Tirgosi kaimiņam?

juriz 4.februāris 2020 8:30
0 0 Atbildēt

Kā Sadales tīkls priecāsies par šādām "simetrijām" tīklā.

Saslēgsies veiksmīgi tādu uz vienas ielas uz vienu fāzi vakarā, kaut kur tīklā drošinātāju izsitīs, ST to atjaunot nevarēs, no rīta visi 3 auto neuzlādēti. Jautrība garantēta.

Un šādu reāli var ņemt, ja tiešām ir vismaz 3x40A pieslēgums mājās, vai jau pie instalācijas izbūves jāparedz, ka tā fāze būs tikai un vienīgi elektroauto uzlādei.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Guandžou motoršovs – 1100 jauni modeļi, 78 pasaules pirmizrādes 4

Ķīnā darbu sācis Guandžou motoršovs, kas piedāvā 1172 jaunu transportlīdzekļu, no kuriem 512 pārstāv new energy vehicles (NEVs) sektoru. Lasīt vairāk

 

Volvo vadītājs ar piekabi apdraud savu un citu dzīvības. Smagi satiksmes noteikumu pārkāpumi! (+ VIDEO) 73

Volvo vadītājs vēlreiz pierāda sen zināmo patiesību, ka riskējot un agresīvi braucot nekāds lielais ieguvums (šajā gadījumā tas līdzinājās nullei) nav iespējams. Lasīt vairāk

 

Superauto vai banāns - ko šodien nosolīja par 6,2 miljoniem dolāru 7

Par 6,2 miljoniem dolāru varētu daudz ko nopirkt, piemēram, jaunāko Bugatti superauto Bugatti Tourbillon un vēl krietni pāri paliktu, taču var nopirkt arī banānu, kas ar līmlenti piestiprināts pie sienas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti