Rīgā darbu sāks jaunas maksas autostāvvietas 34

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 30.septembris 2024 19:37

No rītdienas, 1.oktobra, vairāku ielu malās Rīgā tiks atvērtas jaunas maksas autostāvvietas, aģentūru LETA informēja uzņēmumā "Rīgas satiksme".

Maksas autostāvvietu izveides mērķis ir labāk organizēt satiksmes plūsmu un atvieglot automašīnu novietošanu vietās, kur ir liels pieprasījums pēc stāvvietām. 

Līdz ar jaunu maksas autostāvvietu ierīkošanu tiks sakārtota automašīnu novietošanas kārtība, lai mazinātu iespējamību ar nepareizi novietotām automašīnām kavēt citus satiksmes dalībniekus un radīt sastrēgumus, norādīja "Rīgas satiksmē".

Veidojot jaunās maksas autostāvvietas, ņemts vērā Rīgas attīstības plāns, kas vērsts uz vides kvalitātes uzlabošanu un sabiedriskā transporta pieejamības veicināšanu. Jaunās stāvvietas galvenokārt ierīkotas C tarifu zonā.

Jaunās autostāvvietas C tarifu zonā izveidotas Alojas, Grostonas, Hospitāļu, Daliņa, Valdemāra, Nītaures un Zirņu ielas posmos.

B tarifu zonā jaunas maksas stāvvietas izveidotas Eksporta un Ģertrūdes ielā. 

Savukārt D tarifu zonā jaunas maksas atostāvvietas būs Pulkveža Brieža un Rūpniecības ielā.

Kā aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane, situācija minētajās ielās līdz šim bijusi dažāda. Ir vietas, kur maksas stāvvietas jau bijušas, un, izvērtējot situāciju, stāvvietu skats tiek palielināts.

Esot arī vietas, kur līdz šim bija ierīkotas stāvvietas, bet tās tagad pārņems, kops un maksu iekasēs "Rīgas satiksme".

Esot arī ielu posmi, kur stāvvietu līdz šim nebija un automašīnas tika novietotas bez maksas, ielas malā. Šajās vietās autostāvvietas tiek ierīkotas no jauna un turpmāk tiks iekasēta maksa par automašīnu novietošanu.

Iedzīvotāji, kuri deklarējuši savu dzīvesvietu attiecīgajās tarifu zonās, var noformēt iedzīvotāja karti, kas nodrošinās ērtāku autostāvvietu uzmantošanu. 

 
Visi komentāri
 
0pis 30.septembris 2024 19:59
0 1 Atbildēt

Viss jūsu ērtībām un izvirtībām. Ar iedzīvotāji karti tagad vēl ērtāk.

anonimikis 30.septembris 2024 20:03
1 5 Atbildēt

Tūlīt visādi bomāri no Pierīgas ciemiem sāks smilkstēt.

uupis 30.septembris 2024 20:35
5 1 Atbildēt

Nu vispār jau tagad smilkst centra namīpašnieki ka bizness ir aizmucis! Interesanti kāpēc? Nu ne jau tāpēc ka tirdzniecības centros ir bezmaksas parkings! Nē! Jūs ko? Centrāltirgus arī sāk nīkuļot, ja kas...

Hm 30.septembris 2024 20:51
9 0 Atbildēt

Pie centrāltirgus bieži vien vispār nav brīvu vietu. Ilgi jābraukā apkārt kamēr atrod.

Un vispār tādām iestādēm kā centrāltirgus vajadzētu nodrošināt bezmaksas stāvvietu saviem klientiem, kas dodas pie viņiem tērēt naudu.

topinamburs 30.septembris 2024 22:02
0 0 Atbildēt

r\upniecības tirgus teritorijā taisa vai gatavojas taisīt stāvvietu

0pis 30.septembris 2024 23:25
1 2 Atbildēt

Vajadzētu nodrošināt. Nu tā kā komunismā darbu, dzīvokli un vesselības aprūpi.

WALA 1.oktobris 2024 10:27
7 0 Atbildēt

Var jau nenodrošināt, bet tauta brauks tur kur ērtāk, lasi tur kur ar auto var brīvi nesaspringstot piebraukt, nekas nav jāmaksā utml. un gala rezultātā pilsētnieks paliks bez sava iecienītā veikala ...

0pis 1.oktobris 2024 13:24
0 0 Atbildēt

Tirgus ekonimikā tieši tā arī notiek. Kam gribās iepirkties tieši tirgū, ies tāpat. Pārējie brauks uz lielveikalu. vai mazpilsētas tirgu, kur maksas stāvvietu pagaidām nav.

Kāpēc jūs gribat tirgus vietā domāt kā tirgum labāk? Atceros, viņi paši ierīkoja maksas stāvvietas sev apkārt.

Sergejs 1.oktobris 2024 14:00
2 0 Atbildēt

Viņi domā kā iemīlēt centu šodien un tagad, nevis kā ieguldīt ar perspektīvu un rīt vai parīt nopelņit eiro. Nu lūk, panāca ko gribēja, tagad brīnās. 

 P.S. Neesmu mazohists, tāpēc uz Centrāltirgu nebraucu, ir ērtākas un smukākas vietas, tas pats Dammes tirgus, kaut vai.

Sergejs 1.oktobris 2024 13:54
3 0 Atbildēt

Jā, esmu skatijies to vaimināšanu par centra un Brīvības ielas izmiršanu. Ar visām gudrām idejām ka ja pārtaisa to un to par gājēju ielām tad cilvēki ies kājām un apmeklēs tur veikalus.   Aga, jau brienu - tur tūti ar jaku nopērku, te kasti ar kādu iekārtu, tur maizes klēpi un visu to sev līdzi stiepju pa ielu 1-2 km garumā😁 Da nu ellē, labāk es no sava pufaikciema atbraucu tur kur var vienuviet sapirkt gan drēbes, gan sadzīves lietas, gan paiku, gan matus apgriezt ja vajag un kur ir parkings (pagaidām for free). Staigāt pa pusmirušu centru kopā ar babajiem var Ķirsis un Pilsēta cilvēkiem. Viedoklis, protams, dziļi subjektīvs

0pis 1.oktobris 2024 16:40
1 0 Atbildēt

Nu, beidz...centrs ir tāds ne jau dēļ zīmēm vai velo, vai kādu ierobežojumu dēļ. Vienkārši pēdējo 20 gadu laikā ir atnākušas iespējas iepirkties internetā - gan uz vietas, gan ārzemēs. Viena daļa iepērkas ekrānā, graužot cepumus, otra aizbrauc uz lielveikalu kur nosit visu dienu un sapērk ko gribēja un vēl pa virsu. Tie centra veikali nevienam nav īsti vairs vajadzīgi. Paliek speciālie veikali, kas dzīvo vienā eksemplārā un tāpēc nav jēgas līst lielveikalā.

Vai es atklāju tādu jaunu patiesību? Zināmais nezināmajā? Gan jau ka ne....

Sergejs 2.oktobris 2024 13:56
1 0 Atbildēt

Es arī pērku internetā daudz ko, bet tāpat labprāt eju arī uz parasto bodi kur var reāli redzēt, taustīt, pielaikot. Patīk pats pa sevīm tāds koncepts kā ir Piņķos Via Jūrmala - tipa pilsētiņa ar atsevišķiem veikaliņiem un ieliņām, ar ērrtu parkingu un iespēju nokļut bez mīcīšanās. Labprāt arī pa Rīgas centru tādā pašā veidā varētu iepirkties (mazāk homo uz 1m2 - vairāk skābekļa) un šad tad arī vienkārši tur pastaigātos, kā kādreiz to dariju. Tik tādu domu momentā atsit iedomājoties to visu grebļu ar nokļušanu, parkingu un jautājumu kā tos pirkumus stiept. 

 Par to ka braukt uz centru ir problēma mīcīšanās un it sevišķi parkinga dēļ esmu frizierei teicis jau gadus desmit atpakaļ, arī atbildēja ka visiem nav problēmu, man tikai tāda iedomāta. Nu un reku rezultāts - citi klienti arī saņemas to atklāti pateikt, ir bijis ka saka "ja ceturtajā riņķī vietu neatradīšu tad braukšu prom", sūdzās ka ar darbu arvien švakāk ik gadu jo klienti zūd (Ģertrūdes ielā). Var jau pielietot strausa metodi "ja es problēmu neredzu tad tā neeksistē", bet tā problēma tamdēļ nepazūd, tikai aug plašumā.

0pis 2.oktobris 2024 16:09
0 0 Atbildēt

"ja ceturtajā riņķī vietu neatradīšu tad braukšu prom" - te ir jāskatās, kur ir vaina - kļuvis mazāk stāvvietu vai vairāk auto. Ko domā par šo? Man jau šķiet, ka stāvvietas kā bija, tā ir. Auto arī nav kļuvis mazāk, vismaz darba dienu rītos un vakaros.

Ja cilvēki brīvdienās negrib braukt uz to Rīgu, nez vai iemesls ir tikai satiksmē vai velosipēdos. Iespējams, ka daudzi nemaz negrib no Pierīgas stumties uz centru, lai paklīstu pa veikaliem - pastaigā pa Pierīgas mežu vai lido īsajās brīvdienās uz ārzemēm. Varbūt ar likumu jānosaka, ka 2 brīvdienas no četrām jāpavada Rīgas centrā? 😊

Hm 30.septembris 2024 20:43
16 0 Atbildēt

Nu baigie malači. Novērsa pamatīgus sastrēgumus, kas tur iepriekš bija.😂 Tādi dr*rsēji.

Cerams pēctam pilsēta cilvēkiem grupējums neizdomās, ka tur mēneša vidū obligāti vajag velo joslu priekš 5 velosipēdistiem.

Krotow 2.oktobris 2024 17:06
0 0 Atbildēt

Ne jau to. Sāks pieprasīt lai tur obligāti katru dienu brauktu  vismaz 500 velobraucēju labākam skatam. No kuriem vismaz pusei jābūt no nomalēm. Ja no nomalēm nebūs, ies viņus meklēt un ar varu vest uz centru ar policijas sankciju lai savāktu masu.

masteryx 30.septembris 2024 21:46
5 2 Atbildēt

Maksas stāvvietas tā ir laupīšana . Viens no iemesliem kāpēc pametu Rīgu ir maksas stāvvietas . Kāpēc vēl vadītājam būtu jāmaksā vēl par stāvvietu ? Vai tad nav jau gana maksāt PVN par visu . Stāvvietu bizness ir bezstrādes bizness.

0pis 30.septembris 2024 23:26
0 1 Atbildēt

Darbs stāvvietu darbiniekiem. Re kā.

Sergejs 1.oktobris 2024 14:03
2 0 Atbildēt

Tad šie tur cītīgi lāpa segumu, tīra un izved ziemā sniegu un ko tik vēl nē, kā pienākas rūpīgam saimniekam sava biznesa teritorijā? 

 Jeb tupa piesavinājās mūsu Dzimtenes gabalu (kur ne kapeikas nav ieguldījuši) un slauc tur tās iedzīvotājus?

0pis 1.oktobris 2024 15:27
0 0 Atbildēt

Nu, sniegu jau izdangā paši auto. Un kā tīrīt, ja novietoti auto, neskatoties uz to, ka jāparkojas sniegā? Aizķer ar lāpstu - būs vainīgi. Netīra - un nekādas atbildības....😴

Sergejs 2.oktobris 2024 14:04
1 0 Atbildēt

Sliktam dejotājam kas trauce? Uz atbildes uzstāju😉

Te še ku re ku videoinstrukcija kā lielpilsētā zimā tīrīt sniegu, no Kanādas. Video garš, bet interesants, ir parādīts kā tiek galā ar to lai netraucē auto un ir arī cipari $ cik aiziet. Varu pačukstēt ka iztērē uz 1m3 reizēm mazāk kā mūsējie bāleliņi (kurš to būtu domājis)

www.youtube.com/watch?v=Xx-PdE8O-Bs

650 1.oktobris 2024 7:00
10 0 Atbildēt

Nava (nebūs..)nekāds tev te biznes.Beidzamais laiks būtu uzsākt iekasēt/Par! automašīnu novietošanu personīgajās garāžās un/vai privāto personu privāt īpašumu slēgtajās privāt teritorijās.Par aprēķina pamatu izmantojot gan/gan stāvus stāvot pavadīto laiku,laukā stāvošo aktuālo gadalaiku,stāvētāja (un viņa ģim.loc.) vidējo izpelņu,stāvošās mašinas atlikušo vērtību un/vai stāvus aizņemto (domājamo) stāvkvadratūru.

Ar laiku vispābā vaijajaidzētu kassēt arī par (katru) apstāšanos pie katra luksosasofora.Nerunājot nemaz/par liel veikalu stāvvietām.

Centrāl tirgū vaig iekassēt (ne tikai) par ieeju.Derētu arī par izeju! Vēl kko derētu uzskaitīt, pag, es drīz atgriezīšos

Freijers 1.oktobris 2024 9:59
13 0 Atbildēt

Kārtīgi "likvidēja" sastrēgumus centra daļā, kas pieguļ Skanstei un pie viena iedzivotājus, kam tās kartes vispār iedos, papildus atbrīvos no 40 eiro mēnesī (civilizētās pilsētās iedzivitājiem tas vispār ir bez maksas, jo maksā cita veida nodokļus)...un pēc tam brīnīsies, ka centrs tukšojas....

Nez, kad gaidāms nākamais "sakārtošanas" vilnis ?

Sergejs 1.oktobris 2024 14:06
1 0 Atbildēt

Nu civilizētās vastīs (viena ir tepat blakus uz ziemeļiem) par savu vienīgo nekustamo īpašumu, kurā pats dzīvo, nodoklis nav jāmaksā. Nu vismaz tā es no Krištopāna dzirdēju kādā intervijā, pats neesmu speciāli pārbaudijis.

R 1.oktobris 2024 11:20
2 0 Atbildēt

stāvvietas nevar "sākt darbu". Tām nav roku.

arba 1.oktobris 2024 12:09
16 0 Atbildēt

Kopš kura laika iela ie stavvieta ?

No virsraksta var saprast , ka Riga pacentusies uzbuvejusi iekartojusi utt

Bet ta tacu nav ! Vienkarsi uz konkretas ielas ieviesta maksa par stavesanu !

0pis 1.oktobris 2024 13:25
0 0 Atbildēt

Jāmarķē auto vietas, jāuzstāda ceļa zīmes. Lūk, arī iekārtošana.

Sergejs 1.oktobris 2024 14:11
1 0 Atbildēt

Aaa, nu jāaa. LV versijā zīmes istādīšana ir 1500000eur, līnija ir 100500 eur/m un šīs skārbās investīcijas infrastruktūrā ir jāatpelna. Jo no tā ko autopiloti jau samaksā nodokļos var tikai bedres un pampakus pa Rīgu salikt, nu varbūt vēl stabiņus sastādīt, tas ir max.

0pis 1.oktobris 2024 15:31
1 1 Atbildēt

Zīmes ir uz alumīnija pamatnes, ar speciālu krāsu. Tāpat horiz. ce`la apzīmējumi nav uzpūsti ar baloniņu. Pat papildplāksne maksā naudu!

Plānošana, saskaņošana, uzraudzība, mentorings un pusdienlaika piselings - tas viss ir sarežģīta procesa sastāvdaļas. Nedomāju, ka ierindas cilvēki vispār apzinās, cik grūti ir nodrošināt plūstošu un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu rīdziniekiem un galvaspilsētas viesiem.

Sergejs 2.oktobris 2024 14:07
1 0 Atbildēt

Tā kā humora izjūta mums ir diezgan līdzīga tad jūtu ka pa kādiem 85.3% ir sarkasms, ko kāds jau nav sapratis, "-" nav no manis.

Sergejs 1.oktobris 2024 13:45
2 0 Atbildēt

"tiks atvērtas jaunas maksas autostāvvietas"

Tas tipa bija purvs vai brikšņi, atnāca šie un uztaisija vietu kur ērti noparkot auto? Vai piesavinājās sev ielas/zemes daļu un tagad slauks tur kur varēja tāpat noparkoties par velti?

partiju sponsors 1.oktobris 2024 16:58
7 0 Atbildēt

Tas viss tiek darīts,lai godājamie rīdzinieki atkal šos ievēlētu.

650 2.oktobris 2024 1:14
3 0 Atbildēt

-ieteicams būtu ietaupīt 15 burtus un teikuma otrajā treš/daļā jēdzienu "godājamie rīdzinieki" aizstāt ar vārdu "lohi".

Krotow 2.oktobris 2024 17:10
0 0 Atbildēt

Tādā garā turpinot, drīz B/C maksas stāvvietas uzradīsies arī pie mikrorajonu daudzstāvu namiem. Ar iemeslu lai pie mājas ielu atbrīvotu. Mājās dzīvojošajiem varbūt tiks 10% atlaide teritorijā ap māju. Uz to iet. Par kurām partijām nākamā gada vēlēšanās nebalsošu, arī jau zinu.

650 3.oktobris 2024 2:00
0 0 Atbildēt

Maksas stāvvietām ir jābūt vispārēji visur, ne tikai ka pie namiem.Jāmaksā būtu (būs!) par Katru apstāšanos.

Sīka nianse- valstiski vidējais Lohs katrreiz nobalso par tiem, kuri mācējuši viņam cerīgāk (un pēc iespējas nekaunīgāk) izskaidrot savu versiju par tā otrā teikuma jēgu.Viņš joprojām tic.Ka par apstāšanos samaksāts tiks tam, kurš ir apstājies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti