iAuto viesojas privātajā Vadima Zadorožnija muzejā Maskavā. Tas ir Krievijā lielākais privātmuzejs, kur uzglabājas vairāk nekā 1000 eksponātu.
Zündapp KS 750
Motocikls tika konstruēts braukšanai īpaši smagos bezceļa apstākļos, bija apveltīts ar paaugstinātas pārgājības īpašībām un labu manevrētspēju. Otrā pasaules kara laikā to piegādāja Rommela F korpusam Āfrikā (tādēļ arī tāds nosaukums), kā arī citām vācu karaspēka daļām. No 1943.gada 18.februāra “Āfrikas” krāsā sāka krāsot visu vācu armijas kaujas tehniku, izņemot Austrumu fronti, kurā motocikli saglabāja tumšpelēko krāsojumu
Zündapp KS 750 tika ražots no 1940.-1948.gadam, pavisam izlaisti 18 695 eksemplāri, motocikla svars – 420 kg, divcilindru dzinējs, 25 Zs, maksimālais ātrums 95 km/h.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
BMW R-12W
1935.gadā BMW radīja divcilindru modeli, kas bija pilnībā piemērots braukšanai pa lauku ceļiem. No 1938.gada BMW to vairs nepārdeva privātpersonām un sāka piegādes armijai. Pateicoties motocikla veiksmīgajai konstrukcijai, R-12W kļuva par vienu no visvairāk izmantotajiem motocikliem vācu armijā.
Foto: iAuto.lv
Foto: iAuto.lv
Automobilis-amfībija Volkswagen Typ-166
Tapis sadarbībā ar Ferdinandu Porše, Typ-166 ((Švimvagen – peldošais auto) tika atzīts par masveidīgāko Otrā pasaules kara amfībiju. Četru gadu laikā tika izlaisti vairāk nekā 15 000 eksemplāru, no tiem 1308 izgatavoja Porsche rūpnīcā Štutgartē.
Vācu peldošais pilnpiedziņas paaugstinātas pārgājības armijas pielietojuma automobilis bija paredzēts Vērmahta un SS daļu vajadzībām. Ūdenī tas kustējās uz priekšu, pateicoties dzenskrūvei un riteņiem.
Typ-166 ražoja no 1940.-1943.gadam, tika izlaisti 15 584 eksemplāri, Swimmwagen bija apgādāts ar 25 Zs motoru, kas ļāva sasniegt maksimālo ātrumu 80 km/h uz sauszemes un 10 km/h ūdenī.