Pirmo četru mēnešu statistika elektriskajam Moskvič 3e nav iepriecinoša – pārdoti vien 35 eksemplāri pārzīmolotā Ķīnas Sehol E40X eksemplāru.
Atsaucoties uz analītiskās aģentūras "Avtostat" informāciju par reģistrētajiem transportlīdzekļiem, krievu mediji vēsta, ka bijušajā Renault rūpnīcā iekārtotais uzņēmums Moskvič četros mēnešos realizējis 35 elektriskos Sehol E40X automobiļus, kas pēc samontēšanas Maskavā un nosaukuma plāksnītes nomaiņas tiek pasniegti kā vietējā ražojuma Moskvič 3e.
Sevišķi daudz tas nav, iespējams, krievu pircējam izrādījusies par lielu prasītā cena – 3,5 miljoni rubļu (vairāk nekā 40 000 eiro), iespējams nav pārliecinājuši tehniskie dati – 68 Zs elektromotors un aptuveni 400 km gaitas rezerve.
Iekšdedzes motoru modelis Moskvič 3 ir populārāks, turklāt šajā gadījumā liela palīdzība nāk no auto iznomāšanas uzņēmumiem, kas veic apjomos lielus pasūtījumus – piemēram, taksometru pakalpojumu sniedzējs People&People, kam pieder vairāki apakšuzņēmumi, maija vidū vienojās par 3000 automobiļu iegādi savām vajadzībām.



























































Ķīniešu auto pa 40 štukām 🙀
Kad ķīnieši nožņaugs Eiropas autobūvi, izmantojot kā ieroci pircējus kas izvēlas ķīniešu auto kas vizuāli ir piemīlīgi, tad arī mēs pirksim dārgus ķīniešu sūdus par lielu naudu. Tur tak viss ir taisīts tikai uz pārdošanu - pēc tam jāsaties kā negudri.
Diezin vai šis ir tas gadījums, kad var runāt par kaut kādu žņaugšanu. Krieviem vajadzēja pahazuku ar atjaunotu ražošanu, paņēma ķīniešu lūzni, nosauca par Moskviču un lieta darīta.
Ja ķīniešu autobūve būtu spējīga kādu nožņaugt, tad viņi jau to būtu izdarījuši jo ražošanas jaudu pietiek. Kāpēc vēl tas nav noticis? Jo liela daļa no saražotā ir tāds sūds, ka paši īsti nepērk un/vai neatbilst veselai kaudzei standartu, ko civilizētā pasaule atzīst par nepieciešamiem lai tos lūžņus laistu satiksmē.
Ir tak gana chainaauto fanu arī mums, kas uz tiem cer kā uz lētāku alternatīvu ar labākām baterijām. Tipa, kapitālisti mums grūž dārgu sūdu, bet komunisti aplaimos ar cepeti par cīsiņa cenu.
Viss tiek razots Kina vai Indija , tikai seit vini tiek salikti kopa , ja skatamies no sida aspekta , tad sen jau braucam ar kiniesu vai indiesu auto
BMW , 90% komponentu tiek razoti Brilliance Automotive China , tad sakiet vai tas ir Vacu vai Kiniesu auto
Aifons arī tiek ražots Ķīnā. Čota man aizdoma ka turpat Ķīnā ražotais Ulefone u.c. huļefoni nav ikurāt tas pats, kas aifons. Protams, ka lietot var - un arī ķīniešu auto brauc, to es nenoliedzu.