Peugeot prezentē jauno panorāmas i-Cockpit ar 21 collas ekrānu (+ FOTO) 4

 
Peugeot | 6.jūnijs 2023 11:05

PEUGEOT ir uz pārmaiņu ceļa, un šo uzņēmuma metamorfozi lieliski iemieso tikko prezentētais panorāmas i-Cockpit. Šī iespaidīgā tehnoloģija debitēs zīmola vislabāk pārdotajā krosoverā – 3008, kas tiks prezentēts septembrī. No šodienas PEUGEOT atklāj jaunā i-Cockpit novitātes, kuras gaidāmas 3008. modelī.

Iespaidīgs 21 collas ekrāns

i-Cockpit tiek ražots jau vairāk nekā 10 gadus, un tas ir bijis gandrīz 10 miljonos pārdoto auto. Dažādās i-Cockpit paaudzēs ir bijušas iekļautas visjaunākās pieejamās tehnoloģijas: digitālais instrumentu panelis, bezvadu savienojamība, balss komandas, 3D efekti, pielāgojami i-Toggles utt.

Tagad zīmols šo tehnoloģiju paceļ jaunā līmenī – visos desmit pastāvēšanas gados i-Cockpit vēl nekad nav piedzīvojis tik plašu transformāciju. PEUGEOT komandas mērķis bija būtiskos elementus pārveidot tā, lai panorāmas i-Cockpit būtu patiesi unikāls piedāvājums visā tirgū. Gaidāmā PEUGEOT 3008 jaunās paaudzes i-Cockpit ir aprīkots ar iespaidīgu panorāmas ekrānu virs instrumentu paneļa, jaunu kompaktu stūres ratu un i-Toggles vadības rīkiem. Tas darīts, lai autovadītājiem un pasažieriem sniegtu vēl lielāku prieku, drošību, komfortu un labsajūtu.

Jaunās paaudzes i-Cockpit piedāvā izliektu 21 collu lielu augstas izšķirtspējas virspaneļa panorāmas ekrānu, kas stiepjas no paneļa kreisās puses līdz viduskonsolei un apvieno projekcijas displeju un centrālo skārienekrānu. Ekrāns ir piestiprināts ar speciālu elementu aizmugurē, kas nav redzams no salona, tāpēc izskatās, it kā panorāmas ekrāns peldētu virs paneļa. Efektu vēl vairāk pastiprina īpašs LED apgaismojums apakšā.

Ekrānam ir ergonomiski optimāls novietojums, un tas ir nedaudz izliekts pret autovadītāju, taču tai pašā laikā ir lieliski pieejams pasažierim labajā pusē. Panorāmas ekrāna kreisajā pusē virs kompaktā stūres rata atrodas instrumentu panelis, kurā redzama visa braukšanas informācija (ātrums, jauda, braukšanas palīgi, enerģijas plūsma u.c.).

Panorāmas ekrāna labajā pusē, paneļa centrā, gan vadītājam, gan pasažierim ir pieejama skārienekrāna sadaļa, ar ko var kontrolēt apsildi/kondicionieri, navigāciju, multividi un savienojamību utt.

Atjaunota arhitektūra un ergonomika

Jaunajam i-Cockpit ir novatoriska arhitektūra. Tā uzlabo skārienekrāna lietošanu un tajā rādītās informācijas redzamību.

Instrumentu paneļa centrālajā daļā atrodas i-Toggles – skārienpogas, kuras var ieprogrammēt, lai ātri piekļūtu 10 lietotāja iecienītākajām funkcijām. Piemēram, zvanīšana noteiktam cilvēkam, navigācija uz biežu galamērķi, iecienītākā radio ieslēgšana, kondicioniera ideālās temperatūras iestatīšana utt.

Centrālā konsole ir veidota viegla un nepārblīvēta, lai atbrīvotu vietu sīklietām un tālruņa bezvadu uzlādei. Tas kļuvis iespējams, automātiskās pārnesumkārbas vadību pārvietojot uz paneli. Tā tagad atrodas pa labi no stūres, tieši blakus Stop&Start pogai. Tas ir perfekti ergonomisks risinājums, jo ar vienu intuitīvu žestu var viegli piekļūt pārnesumkārbas vadībai un apturēt vai iedarbināt dzinēju.

Jauns stūres rats

Kompaktais stūres rats vienmēr ir bijis PEUGEOT i-Cockpit pamatelements, un nu tas ir būtiski pārstrādāts, lai nodrošinātu vēl patīkamāku braukšanu un komfortu. Tas, protams, ir saglabājis savu kompaktumu, taču tam ir modernāks dizains: pārveidotā signālpoga ir mazāka un vizuāli it kā izolēta no stūres spieķiem. Tas rada levitācijas efektu līdzīgi kā panorāmas ekrānam uz instrumentu paneļa.

Lai nodrošinātu optimālu ergonomiku, kompaktajā stūres ratā izvietotajām vadības ierīcēm tagad ir "taktils klikšķis". Tās atpazīst cilvēka pirkstus, bet aktivizējas tikai tad, kad tiek nospiestas, tā novēršot liekas nejaušības. Aiz kompaktā stūres rata jaunais i-Cockpit piedāvā divas jaunas, plānas un elegantas vadības ierīces.

Kvalitatīva, tehnoloģiska kabīne

Kopā ar virspaneļa ekrānu salona pievilcību vairo un tehnoloģisko raksturu pastiprina apgaismojums, kas stiepjas pāri visam instrumentu panelim un durvīm. Turklāt šis apgaismojums atspīd alumīnijā, kas izmantots apdarē, un tam var izvēlēties tīkamāko no astoņām krāsām.

Kvalitatīvie audumi apvienojumā ar elegantajiem alumīnija elementiem veido unikālu materiālu kombināciju.

 

 
Visi komentāri
 
0pis 6.jūnijs 2023 19:34
2 1 Atbildēt

Collu burvība....21" būtu pat tad, ja ekrāna augstums būtu tikai 3cm. Bet diagonāle oho-ho!

Onsis 6.jūnijs 2023 19:48
0 1 Atbildēt

galvenais ekrāns, braukšana mazsvarīga

MMX 7.jūnijs 2023 10:54
0 1 Atbildēt

Nesen bija kāda cita franču auto ražotāja reklāma, kur kā viena no auto fīčam bija prezentēta spēja vectēvam parādīt mazbērnu bildes auto vidus konsoles displejā kas tur iepumpētas no telefona. Kad tavs pircējs ir feminizēts vīrietis vai sieviete, tādi sīkumi kā braukšanas īpatnības nobīdās maliņā priekšroku dodot visādiem spīguļiem.

Un skatoties uz šo Peugeot kokpitu paliek tieši tāds pat iespaids. Visas virsmas glancētas un skārienjūtīgas, attiecīgi ļoti ātri nospeķosies un noklāsies redzamiem putekļiem. Risinājums protams dizainiski smuks, bet pirmajam lietotājam un pirmajam gadam.

LOHS22ū 7.jūnijs 2023 2:13
2 0 Atbildēt

Kuŗam gaŗāks e-Krāns (i-cock pits un/vai pegiotinālā e-nanonāle).

Bet tas vis visgarākais ira tā saucamajam iAdministrātoram.Kuŗš šovakar (un šorīt) pastāvīgajiem lietotājiem paredzētajā i-sadaļā jau astoto i-stundu (precīzi 10 i-tēmās) i-lohiem piedāvā nobaudīt indiešu call girls komplektā ar spirdzinošu devu dubaijas i-kokakaīna.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti