Mercedes pieteicis vēl vienu īpašo modeli uz G klases apvidus auto bāzes. Šoreiz tas ir Mercedes-AMG G 63 Grand Edition, kas maksās 228 896 eiro.
Vasaras sākumā vācu autobūves uzņēmums atvadījās no V8 motora versijai G 500 ar pēdējiem 1500 eksemplāriem, taču tagad tiek laists klajā vēl viens ekskluzīvs modelis, Mercedes-AMG G 63 Grand Edition, kas visā pasaulē būs pieejams tikai 1000 vienībās.
Jaunā īpašā versija izceļas ar pusnakts melnas un mango krāsas virsbūves toni, zeltas krāsas priekšējo un aizmugurējo buferu dekoriem, priekšējo apakšas aizsargu, rezerves riteņa gredzenu un zvaigznes emblēmu uz rezerves riteņa.
Kalahari zelta krāsu ražotājs izmantojis durvju grafikai un pirmo reizi izgatavojis AMG un Mercedes logotipus šādā krāsā. Kalti 22 collu AMG diski Tech Gold krāsā ar matēti melniem centrālās atslēgas uzgriežņiem un Mercedes zvaigznes zelta krāsā papildina kopējo tēlu.
Arī Grand Edition interjers veidots melnā un zelta krāsā. Uz melnajām durvju sliekšņiem redzamas AMG emblēmas, melnie nappa ādas sēdekļi dižojas ar zelta kontrasta šuvēm, pasažierim ar ādu apvilkts rokturis ar versijas nosaukumu, dekori no oglekļa šķiedras ar vara tīklojumu.
G 63 Grand Edition motortelpā izmaiņu nav – tur joprojām 4,0 litru V8 dzinējs, kas attīsta 585 ZS.
G klase drīz ieies jaunā ērā ar pilnībā elektrisko versiju, tādēļ abi īpašie izlaidumi ir viena no pēdējām iespējām iegādāties ikonisko apvidus auto ar iekšdedzes motoru.
Tiek prognozēts, ka elektriskā G klase tiks atklāta līdz gada beigām, taču apstiprinājuma no ražotāja tam nav. Zināms, ka automašīnu darbinās četri elektromotori, bet konstrukcijas pamatā joprojām šasija ar izturīgu rāmi.
kārtējais, ierobežotais G klases modelis, pēc kura izlaišanas vairs V8 neražos...
Un tā jau gadus piecus, vismaz.
Tautas valodā sakot: "Klaja di.šana"
"No mana skatu punkta", da lai tik ražo 35 tūkst. ierobežotas "sērijas" modeļu, ja tos pērk, tātad kādam tos vajag. Un ja godīgi pavalkājot apkārt ūdensmoci (ar CR-V) diezgan skaidri saprotu kādēļ lieliem motoriem joprojām ir piekrišana ...
Nu pag vaitad tavam sprāgonītim nebija 1.6d? Udensmocis vispar neko nesver, man ir dubultā piekabe priekš diviem un 3.0 i6 twinturba vispar pat nejūt tur neko, tur nav vajadzīgs v8.
Ir ir 1.6 d, un "neko nesver" ir relatīvs jēdziens, jo pilnu auto + ūdensmoci stabili sajutu pie uzrāviena ;)