MAN saņem jaunus Euro 6 dīzeļdzinējus 3

 

Foto: Publicitātes attēls

MAN | 31.jūlijs 2019 12:22

Turpmāk “MAN Truck & Bus SE” koncerna ražotie kravas automobiļi būs pieejami ar vēl jaudīgākiem un dinamiskākiem dīzeļa dzinējiem. Tie ir uzlaboti atbilstoši jaunākajiem “Euro 6d” izmešu standartiem, kā rezultātā ir iegūta lielāka veiktspēja, mazāks degvielas patēriņš un samazināts kopējais izmešu daudzums.

Atkarībā no izvēlētā “MAN” komerctransporta modeļa, ir pieejami dažādas modifikācijas dzinēji. “TGL” un “TGM” kravas automobiļiem ražotājs piedāvā 4.6l un 6.9l dīzeļa dzinējus, sākot ar 160 Zs (118 kW) un līdz pat 320 Zs (235 kW). “TGS”, “TGX” vilcēji un pilsētas autobusi komplektējas ar pilnīgi jaunu 9l dīzeļa dzinēju, kas sasniedz līdz 400 Zs (294 kW) lielu jaudu un 1800 Nm griezes momentu vai atjauninātu 12.4l dīzeļa dzinēju un tā veiktspējas rādītājiem - 510 Zs (375 kW), 2600 Nm. Visjaudīgākos “TGX” vilcējus darbina 15.2l dīzeļa dzinējs, kas spēj attīstīt līdz pat 640 Zs (471 kW) lielu jaudu un maksimālo griezes momentu - 3000 Nm. Atkarībā no automobiļa pielietojuma, dzinēji var tikt aprīkoti ar visdažādāko modeļu MAN vai ZF ražotāju ātrumkārbām.

Atjauninājumi skāruši arī dzinēja svaru. Tā, piemēram, pilnīgi jaunā 9l dīzeļa dzinēja svars, salīdzinot ar tā priekšteci, ir samazinājies par 230 kg. Tas ir bijis iespējams pilnībā atsakoties no izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmas “EGR” (“Exhaust Gas Recirculation System”), pielietojot vieglākus, mūsdienīgākus materiālus un liekot uzsvaru uz “SCR” (“Selective Catalytic Reducation”) jeb selektīvo izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmas darbību – kaitīgo slāpekļa oksīdu “NoX” neitralizāciju dūmgāzēs, pielietojot “AdBlue” šķīdumu.  

“”Euro 6d” normām atbilstošie dzinēji šobrīd ir vistīrākie un videi draudzīgākie no komerctransporta tirgū esošajiem dzinējiem. Pateicoties automobilī iebūvētajai diagnostikas sistēmai “OBD” (“On-Board Diagnosis”), automobilis tagad pats uzrauga nodefinētās emisiju normas un informē vadītāju par robežu pārkāpšanu. Tāpat dzinēju uzlabojumi snieguši iespēju pagarināt eļļas maiņas intervālus un apkopes klientiem turpmāk būs jāveic retāk.”, norāda SIA “Avar Auto” apmācību vadītājs Pēteris Rajeckis.    

“MAN” kravas automobiļi ar jaunajiem dzinējiem jau ir pieejami tirdzniecībā Latvijā un tos var iegādāties pie “MAN Truck & Bus SE” oficiālā importētāja Latvijā – SIA “Avar Auto”.

 
Visi komentāri
 
reku 31.jūlijs 2019 21:21
0 1 Atbildēt

Tā draudzīgā adblue sistēma nav draudzīga uz ilgu laiku.Lielākajai daļai viņa ir noklājusies un nestrādā.Auto iet tāpat.

REXX 1.augusts 2019 8:23
0 0 Atbildēt

Un kā ar reālo degvielas patēriņu? Tiek klāt Mercedes un Scania līmenim?

Azats 2.augusts 2019 7:21
0 0 Atbildēt

Ne tūvu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti