Blue Shock Taxi sadarbībā ar Andri Dambi radīs jaunu bateriju elektrovelosipēdiem 6

 
Nozare.lv | 10.februāris 2014 17:40

Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.

Elektrovelosipēdu ražotājs SIA "Blue Shock Taxi" sadarbībā ar latviešu auto konstruktoru Andri Dambi plāno radīt jaunu, elektrovelosipēdiem paredzētu bateriju, intervijā "Rietumu Radio" sacīja uzņēmuma valdes loceklis Artis Daugins.

Daugins norāda, ka Dambja ražotie elektroautomobiļi kvalitāti jau pierādījuši visaugstākā līmeņa sporta sacensībās un, pārnesot viņa zināšanas uz mazākiem transporta līdzekļiem, Liepājā ražotie elektrovelosipēdi spēs būt daudz konkurētspējīgāki par citu valstu ražotāju produktiem.

Foto: Publicitātes attēls

"Ir divi uzstādījumi, ko cenšamies risināt," sacīja Daugins. "Viens ir baterijas uzlabojumi, lai tās kļūtu kvalitatīvākas un vieglākas. Strādājam arī pie savām kontroles sistēmām."

Patlaban "Blue Shock Taxi" un arī citi konkurenti bateriju darbību garantē divus līdz piecus gadus, taču jaunā, Latvijā izstrādātā baterija strādās vēl ilgāku laiku, pat desmit gadus.

Tas nav nekas unikāls autoindustrijai, taču ir unikāls elektrodivriteņos, jo šajā segmentā ražotāji cenšas izmantot pēc iespējas lētākus risinājumus, lai cena būtu pēc iespējas zemāka. Līdz ar to baterija ir viens no posmiem, uz ko tiek ekonomēts, sacīja Daugins.

"Mēs esam atraduši veidu, kā piedāvāt daudz ilgāku garantiju, nesadārdzinot ražošanas izmaksas," sacīja Daugins, norādot, ka ar šādu risinājumu būtu iespējams veiksmīgi pārdot savu produktu visā pasaulē.

Kā norāda ražotājs, elektrovelosipēdi tiek būvēti, lai baterijas enerģija pietiktu aptuveni 70 kilometriem. Lielāku bateriju uzstādīt nav nepieciešams, jo velosipēdu īpašnieki vienas dienas laikā lielāku attālumu neveic.

"Blue Shock Taxi" nodarbojas ar jaunu elektrovelosipēdu izstrādi un elektrotransporta risinājumu izveidi, un uzņēmums savu darbību sāka 2011.gada septembrī.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka 75% "Blue Shock Taxi" daļu pieder Neilam Kalniņam, bet atlikušie 25% - Artim Dauginam.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 10.februāris 2014 17:57
2 1 Atbildēt

izklausās pēc ostapa bendera.

ss 10.februāris 2014 19:58
2 1 Atbildēt

Noteikti,ka izdosies! Bet cena būs piejama tikai oligarhiem....

??? 10.februāris 2014 22:51
0 2 Atbildēt

Vispār jau ļoti elementārs risinājums vienā ritenī motors otrā ģenerators baterijas resursa patēriņš minimāls baterijas kalpošanas laiks maksimāls.

LMT 12.februāris 2014 9:43
0 1 Atbildēt

Kam tādu mēslu vajag!

IkdienasViesis 14.februāris 2014 11:14
2 0 Atbildēt

Ideja jau ļoti laba un intriģējoša. BET, visu labo jau atkal sabojās cena - uzliks 2000 eiro: un ierindas pircēja prieki ar to arī beigsies. Bandjugas un biezie varēs tos iegādāties savām beibēm un sīčiem.

surferis 18.marts 2014 21:42
0 1 Atbildēt

Man liekas ka Latvijā nav ne laboratoriju, ne rūpnīcu, kuras varētu sacensties ar lielākajiem pasaules akumulatoru bateriju ražotājiem :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Elektrisko BMW Ix3 vairs nevar pasūtīt

BMW izņēmis no piedāvājuma elektrisko krosoveru iX3 – modelis vairs nav atrodams konfiguratorā, bet konveijers strādās vien tik ilgi, kamēr saražos pasūtīto eksemplāru skaitu. Lasīt vairāk

 

Gājējs- slalomists steidz uz tramvaju (+ VIDEO) 13

Labs viss, kas labi beidzas - dzīvs palika un arī mērķi sasniedza. Lasīt vairāk

 

Pilna servisa nomas privātklienti biežāk sāk pieprasīt plug-in hibrīdus (+VIDEO) 3

Mobire pilna servisa noma ir piemērota biznesa klientiem, taču pēdējā laikā šo pakalpojumu arvien biežāk izvēlas arī privātpersonas. Pēdējā laikā aug interese par lādējamiem hibrīdiem. Lasīt vairāk

 

Kārtējā tukšā "runāšana" no Satiksmes ministra Briškena (+ VIDEO) 19

Satiksmes ministrs Kaspars Briškens uzstāj, ka “Rail Baltica” Latvijā trasei jābūt gan Rīgā, gan lidostā, pagaidām – ar vienām sliedēm. Parlamentārās izmeklēšanas komisijas vadītājs Saeimas deputāts Andris Kulbergs ("Apvienotais saraksts") viņam kategoriski nepiekrīt, norādot, ka tas sadārdzinās projektu ilgtermiņā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti