Rīgā mainīta Čaka ielas satiksmes organizācija, likvidējot vienu velojoslu 7

 

Foto: Ekrānbide no Youtube.com

Nozare.lv | 1.septembris 2021 11:45

Rīgā mainīta līdzšinējā Čaka ielas satiksmes organizācija, likvidējot vienu velojoslu, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Satiksmes departamentā.

Viena velojosla saglabāta virzienā uz centru. Pašlaik notiekot joslu pārmarķēšana.

Virzienā no centra tiek ierīkota sabiedriskā transporta josla un autotransporta josla, savukārt virzienā uz centru tiek saglabāta esošā satiksmes organizācija - kopēja josla autotransportam un sabiedriskajam transportam - un viena velojosla.

Satiksmes departaments atgādina, ka velosipēdistiem, vietās, kur nav ierīkota velo infrastruktūra, atbilstoši normatīviem, pa ceļu jāpārvietojas vienā rindā - tuvāk braukšanas joslas labajai malai.

Savukārt, braucot pa ietvi, ir jāpārvietojas tādā ātrumā, kas neapdraud satiksmes drošību un gājējus.

Šīs nedēļas laikā, kamēr notiek Marijas un A. Čaka ielas apzīmējumu pārmarķēšana, satiksmes dalībnieki tiek aicināti būt piesardzīgi un iecietīgi.

LETA jau ziņoja, ka 31.jūlijā notika pikets, kurā tika prasīts saglabāt velojoslas.

Piketā piedalījās arī Rīgas koalīcijas frakcijas "Par/Progresīvie" vadītājs Mārtiņš Kossovičs.

Jau iepriekš frakcija koalīcijas partneriem "pieprasījusi saglabāt" abas velojoslas Čaka ielā līdz 1. novembrim.

Frakcija aicināja sasaukt Satiksmes un transporta lietu komitejas ārkārtas sēdi, lai izvērtētu jūlijā komitejas pieņemtā lēmuma izpildi saistībā ar satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka un Krišjāņa Barona ielās.

Šāda komitejas sēde joprojām nav sasaukta.

Kā ziņots, saskaņā ar komitejā lemto, no 1.septembra Čaka ielā satiksmi jāorganizē pa divām autotransporta joslām, vienas sabiedriskā transporta joslas un vienas velojoslas centra virzienā. Iepriekš partija "Progresīvie" šo lēmumu nosauca par pagaidu kompromisu.

Komitejas lēmums arī paredzēja Krišjāņa Barona ielas pārveidi, lai tā kļūtu par pilnvērtīgu ielu gājējiem, velosipēdistiem un tramvaja satiksmei.
 

 
Visi komentāri
 
650 1.septembris 2021 12:04
3 1 Atbildēt

Prottams, lai izteiktu viedokli par atsevišķu idiotu veiktajām idiot amat lēmum darbībām, atliek vienīgi pi-ikets un/vai nu ect taisnā Tiesa, cita veida te vairs NAV.

Vienudien pa tv runāja kāds itin labi situēts Burņinieku ielas iemītnieks.Viņš teica, ka šī stabiņiem saaplocekļotā "iela" tagad esot pilnībā dezorganizēta,dezorientēta un degradēta.Tur tagad īstenībā notiekot Ārprāts.

iciks 1.septembris 2021 21:42
1 1 Atbildēt

Tam Bruņinieku ielas iedzīvniekam vajag mainīt attieksmi un kļūt progresīvam. Mīlēt stabiņus un saprast to cēlo sūtību.

darklight 1.septembris 2021 16:08
9 1 Atbildēt

Domāju, ka sabiedriskā josla Čaka ielā ir pat ļoti OK risinājums. Galu galā arī velo var braukt pa to, un auto tagad var mierīgi nogriezties pa labi, neapstādinot visu satiksmi. Sabtransam ir jābūt prioritātei, nevis velominoritātei, un tie piketētāji var iet nosisties pret sienu. Vai trolejbusu šai gadījumā.

Mnde 4.septembris 2021 10:05
0 0 Atbildēt

Ar velo pa sabtrans joslu var braukt tikai, ja ir zīme, kas to atļauj.

Visādi citādi, bez īpašas atļaujas “A” joslu var lietot, sabiedriskais, taksometri, elektroauto, bet ne velo.

Velozvērs 2.septembris 2021 12:25
3 2 Atbildēt

Kā braucu tā arī turpmāk braucu ar Velo pa Šakeni un manā dzīvē nekas nemainās no strīpojuma uz asfalta. Manis pēc tur varētu vispār nebūt nekādu horizontālo apzīmējumu.

Upss 3.septembris 2021 12:02
0 1 Atbildēt

Glupam putnam duma dziesma! Tevi vispār nedrīkst laist uz ielas, jo esi satiksmes apdraudējums!

RLaguna 4.septembris 2021 8:40
1 0 Atbildēt

Kopš novāca velojoslu uz Čakmarijas ielas kaut kā nemana vairs sastrēgumus,arī sabtransporta pārvietošanās notiek bez aizķeršanās.Bet šie prieki laikam nebūs ilgi jo vienu joslu atkal taisās pielāgot tikai sabiedriskajam transportam.Un kas traucē velosipēdistiem pārvietoties pa pustukšiem trotuāriem vai pa brauktuves malu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 46 600 eiro - Peugeot 408 tagad arī pilnībā elektrisks (+ FOTO)

Peugeot pabeidzis savu 408 saimes komplektēšanu 2022. gadā ieviestajam uzlādējamā hibrīda modelim 408 Plug-In Hybrid 225 pievienojot pilnībā elektrisko E-408. Lasīt vairāk

 

Atceļ kravas automobiļu astoņu nedēļu atgriešanās noteikumu 1

Eiropas Savienības Tiesa piektdien nolēma atcelt Mobilitātes pakotnē noteikto prasību, kas uzliek par pienākumu kravas transportlīdzekļiem ik pēc astoņām nedēļām atgriezties transportlīdzekļu reģistrācijas valstī, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijā (SM). Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 13

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Stellantis milzu problēmas ar jauno auto realizāciju ASV tirgū 9

Pasaules ceturtais lielākais autobūves koncerns saskāries ar nepatīkamu problēmu, jo jaunajam automašīnām arvien grūtāk atrast pircēju. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti