Rīgā uzbūvēts trūkstošais veloceļa posms no Kurzemes prospekta līdz Mārupes novada robežai 4

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.jūnijs 2022 12:51

Šonedēļ Rīgā, Slokas ielas posmā no Kurzemes prospektam līdz Mārupes novada robežai, pabeigta trūkstošā veloinfrastruktūras posma izbūve, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde.

Slokas ielā izbūvēts no transporta satiksmes atdalīts, kopīgs gājēju un velosipēdu ceļš, kura platums ir 2,50 metri, veidojot atbilstošu savienojumu ar Babītes novada pusē esošo veloceļu.

Pieslēgumu un nobrauktuvju šķērsojuma vietās ietves seguma līmenis tika pazemināts līdz esošās brauktuves līmenim. Tāpat izbūvētajā posmā Kurzemes prospekta tuvumā ierīkota atpūtas vieta, tajā izvietojot soliņu, velonovietni un atkritumu urnu.

Kā aģentūra LETA noskaidroja Rīgas domē, veloinfrastruktūras izbūve Slokas ielā, posmā no Kurzemes prospekta līdz Babītes novada robežai izmaksāja 145 484 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. Projektu īstenoja SIA "Ļ-KO".

"Atbilstošas gājēju un velosipēdistu infrastruktūras izveide šajā posmā ir ļoti nozīmīga vairākiem Rīgas pilsētas un Babītes novada iedzīvotājiem, jo tas ir vienīgais savienojums posmā no Rīgas robežas līdz Kurzemes prospektam. Līdz šim šajā posmā cilvēki pārvietojās pa iestaigātu zemes celiņu, kas atsevišķos posmos, atradās bīstami tuvu brauktuvei," norāda Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).
 

 
Visi komentāri
 
Skaidroju 11.jūnijs 2022 22:28
2 0 Atbildēt

Lai būtu saprotams, raksts ir par ~100m garu posmu no Kurzemes prospekta līdz jau iepriekš uzbūvētai ietvei, kas beidzās pie Rīgas robežzīmes.

Ietve tāpēc, ka tas nav veloceliņš. Tā ir vienkārši paplata ietve.

Īpatnēji 12.jūnijs 2022 22:45
0 0 Atbildēt

Kāpēc uz t.s. vellaveloceļa ir pumpu joslas, kur to šķērso iebraucamie ceļi? Pēc CSN vadītājiem, veicot pagrezienu, ir jādod ceļš satiskmes dalībniekiem kas pa to pašu ceļu turpina taisnvirziena kustību - tātad, arī velopisēdistiem.

Manuprāt, pumpas būtu jāliek uz iebraucamā ceļa lai auto vadītājiem būtu motivācija piebremzēt, bet tā vietā pumpas ir uz veloceļa. Mums veloceļus projektē kautkādi vai nu jampampiņi, vai velo nīdēji, vai abi kopā.

imzz 13.jūnijs 2022 10:35
0 0 Atbildēt

"Manuprāt, pumpas būtu jāliek uz iebraucamā ceļa lai auto vadītājiem būtu motivācija piebremzēt"

Velobraucēji arī mēdz pārniegt atļauto braukšanas ātrumu dzīvojamās zonās, un ja kāds uztraucas par pumpām, tad rodas aizdomas, ka runa tieši par tādu. Velosipēdistiem arī vajag "motivāciju piebremzēt", tāpat kā visiem citiem.

ble 13.jūnijs 2022 12:33
0 0 Atbildēt

Mēdz....mēdz...tie ir minējumi, murgi vai fantāzijas? Auto vadītāji mēdz braukt dzēruma - varbūt tāpēc aizliegt tirgot šmigu un slēgt krogus?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 22

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti