Visi komentāri - Rīgā ienāk jaunie sestās paaudzes skrejriteņi “Bolt 6”

Rīgā ienāk jaunie sestās paaudzes skrejriteņi “Bolt 6” 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Bolt | 13.jūlijs 2023 16:27

“Bolt”, lielākais Eiropas skrejriteņu operators, iepazīstina ar pašu ražoto jaunākās paaudzes elektroskrejriteni “Bolt 6”, kas šobrīd ekskluzīvi pieejams tikai trīs Eiropas pilsētās: Rīgā, Tallinā un Lisabonā.

Jaunais skrejritenis, kas aprīkots ar vairākiem sensoriem, mikroprocesoriem un precīzām tehnoloģijām, nodrošina pilnīgi jaunus drošības, ilgtspējas un lietošanas pieredzes standartus. Rīgas ielās jau ir pieejami vairāk nekā 100 jaunie “Bolt 6” skrejriteņi

“Bolt 6” ir izstrādāts, lai nodrošinātu braucēju un gājēju drošību. Sestās paaudzes skrejriteņa modelis ir pilnībā saderīgs ar visām Bolt SafeRide sistēmas funkcijām – piemēram, spēj atpazīt braukšanu tandēmā, izslīdēšanu un strauju bremzēšanu. Tāpat ietverti manevrēšanas indikatoru signāli, kas ļautu autovadītājiem un gājējiem savlaicīgi pamanīt skrejriteņu vadītājus.

Ar modernākajām tehnoloģijām aprīkotais “Bolt 6” ģenerē brīdinājumus un automātiski plāno transportlīdzekļu tehnisko apkopi, tādējādi nodrošinot, ka visi jaunās paaudzes skrejriteņi ir labākajā tehniskajā stāvoklī.

Uzņēmuma inženieru komandas izstrādātais skrejritenis pēc būtības komandai nodrošina kontroli pār programmatūru, kas ļaus atjaunināt un ieviest jaunas funkcijas bez atkarības no trešo pušu piegādātājiem. Tādējādi uzņēmums var nodrošināt, ka klienti, pārvietojoties ar “Bolt 6”, saņems jaunākos programmatūras risinājumus. Pateicoties efektīvai konstrukcijai un augstai izmantoto materiālu kvalitātei, jaunākā modeļa kalpošanas laiks būs 8 gadi. Skrejritenim ir modulāra konstrukcija, kas padara to viegli remontējamu, jo visas detaļas var nomainīt pret jaunām.

“Izstrādājot skrejriteni pašu spēkiem, mēs pilnībā kontrolējam programmatūru un aparatūru, kas ļauj mums nepārtraukti uzlabot drošības funkcijas, ko piedāvājam braucējiem un gājējiem. Pilna skrejriteņa izstrādes un ražošanas procesa pārņemšana savā pārziņā nozīmē arī stingrāku kvalitātes kontroli un vēl augstākus drošības standartus, kā arī jau sākotnēji koncentrējāmies uz visilgtspējīgākā koplietošanas skrejriteņa izveidi. Vienlaikus, šis jaunākais sestās paaudzes modelis ļaus mums nepārmaksāt par piegādātāju pakalpojumiem un ietaupītās izmaksas ļaus novirzīt tālāk mūsu klientiem, piedāvājot lētāku braucienu izmaksu,” uzsver Valts Marga, “Bolt” skrejriteņu operāciju speciālists Latvijā.

“Bolt 6” ir aprīkots arī ar Smart Parking 360 risinājumu paketi, kas ļauj kā uzņēmumam, tā arī pašiem lietotājiem pilnībā risināt stāvvietu problēmas. Komplektā ietilpst mākslīgā intelekta stāvvietu sistēma, kas reāllaikā pārbauda novietotā skrejriteņa fotogrāfijas. Sensori arī noteiks, ja transportlīdzekļa slīpums pēc novietošanas ir lielāks par 15 %, un brīdinās braucējus par nepieciešamību novietot skrejriteni pareizi.

Skrejritenis ir aprīkots ar 1,1 kWh pret vandālismu izturīgu akumulatoru, kas ar vienu uzlādi nodrošina 90 km nobraukumu. Tas nozīmē, ka skrejriteņi var darboties ilgāk starp uzlādēšanas reizēm, tāpēc ir nepieciešams retāk nomainīt akumulatorus. Tas arī samazina “Bolt” skrejriteņu darbības oglekļa dioksīda emisijas ietekmi uz vidi. Jauno akumulatoru var uzraudzīt ne tikai skrejritenī, bet arī tad, kad tas atrodas noliktavā vai transportēšanas laikā.

Skrejritenis ir aprīkots ar vienu no platākajām platformām nozarē un izvērstu stūri, un ir konstruēts tā, lai palīdzētu lietotājiem brauciena laikā saglabāt ērtu un drošu stāju. Zem platformas novietotais akumulators, kas nodrošina zemāku smaguma centru, nodrošina lielāku stabilitāti. Turklāt “Bolt 6” ir aprīkots ar balstiekārtu un lielāku 12 collu priekšējo riteni, lai palīdzētu braucējiem droši un ērti pārvarēt šķēršļus.

Pirmie 1000 “Bolt 6” eksemplāri izvietoti Rīgā, Tallinā un Lisabonā.

 
Visi komentāri
 
0pis 13.jūlijs 2023 16:49
5 2 Atbildēt

Vai jaunajais Bolt 6 māk pats noregulēt lukturi tā, lai tas nespīdina pretīmbraucējus? Jo vecajiem boltiem kitojozi ir uztaisījuši likturi ko var pacelt uz augšu kad uz tā brauc 3 ķīnieši vienlaicīgi, mūsu odioti to saregulē tā lai tas spīd uz priekšu nevis uz brauktuvi un tad gribās iet ar airi rokās, lai varētu iemaukt kretīnam, kas tevi žilbina ar spožajām bLED gaismām.

vietējais 14.jūlijs 2023 13:14
2 4 Atbildēt

Tu ar BMW brauc?

0pis 14.jūlijs 2023 13:25
1 0 Atbildēt

Nu, ne tak! Ar Audī!

650 14.jūlijs 2023 3:13
1 1 Atbildēt

Tu redz kā.Nu paskattik ko.Jā. Trīsus gaŗus gadu gadus spīzidināja visiem sejās to (bi)ļled lukturi,bet neviens par!/to neko diži nešprotestēja.Stop un pava/rot un/vai skaņas signaāls ar nebij nepie ciešams.Divatā ivai kautvai 6ešatā varēj maukti, visiem bij p/uj un/vai kkpd.Apgāzt (sagāzt..) pa 75-80 grādiem ar nebij nekāda ne problēma. Pamest (nomest) varēj kurtugrib un kātugrib.Tāpat kā maukt par!spalvu, pret!/spalvu, šķērsām,randomā,un/vai galīgā p/jā.Jā.

Un nebij ne tuvumā ne 1na ne tur kāda tāda xx-perta,ne pro-kuratora,nedz ko.Neko.

Un tagad par!/to visu mums,L..... (Latviešiem un Latvijiešiem,pēkšņi) ira Aizmirsies.Jā.

Jā.Cita lieta,ka tie reku Boltanijie taxisti,- paskat cik tie pieklājīgi Brauc.Naktī jo īpaši.Visi lākturi kā tiem spīžd ar spoožu Stāru,viss kā vaig un (papi/ross) aiz vaig un taa.Jā.

Uhh.

OPB 14.jūlijs 2023 15:40
4 1 Atbildēt

Man tik viens jautājums, vai iemest krūmos to būs vieglāk nekā iepriekšējo modeli, pēc tā kad kāds varonis to atkal būs noparkojis tieši trotuāram, vai vārtiņiem pa vidu?

Krotow 14.jūlijs 2023 20:55
2 1 Atbildēt

Krūmos iemetējus jāieslēdz vienā siekstā kopā ar nepareizā vietā atstājējiem ;)

Ņeporjādok! 17.jūlijs 2023 21:56
0 0 Atbildēt

Kur tad ir jāmet nevietā atstāti drāzekļi?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 18

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 28

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Jaguar noliedz ziņu par dizainera atlaišanu

Britu uzņēmums atspēkojis medijos izskanējušo informāciju par galvenā dizainera Džerija Makgoverna atlaišanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti