Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 17.aprīlis 2024 10:35

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija.

Valsts policijas statistika liecina, ka 2023.gadā elektroskrejriteņi bija iesaistīti 414 ceļu satiksmes negadījumos - absolūti lielākajā daļā jeb 70% gadījumu vadītājs vai pasažieris guva ievainojumus, un katrs piektais negadījums notika alkohola reibumā. Lielākā riska grupa ir jauni vīrieši, kas biežāk pārvērtē savas spējas un aizraujas ar riskantu uzvedību uz ceļa.

Lai atgādinātu par to, cik bīstamas var būt sekas, bezatbildīgi vadot elektroskrejriteni, Valsts policija sadarbībā ar Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcu un "Bolt" sāk kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" un aicina mediju pārstāvjus uz tās atklāšanas pasākumu.

Pasākumā piedalīsies Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis, Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas Mutes, sejas un žokļu ķirurģijas centra vadītāja Anna Ivanova, divi elektroskrejriteņu negadījumos cietušie cilvēki un "Bolt" vecākais skrejriteņu operāciju speciālists Latvijā Valts Marga.
 

 
Visi komentāri
 
0pis 17.aprīlis 2024 12:00
3 1 Atbildēt

Kur informēs?

Vajag likumu, ka nomas operatoram jāsedz 50% no ārstēšanas izmaksām - tad viņi aktīvi pieslēgsies klientu izglītošanai un drošības uzlabošanai, sekos gan ātrumam gan braukšanas ieradumiem.

Bradypus 18.aprīlis 2024 7:59
0 0 Atbildēt

Jā, notieikti. Vajag vairāk likumus. Bezgalīgi vairāk. Jo problēma jau nav sabiedrībā, kura dēļ pārāk daudz likumiem ir vispār pārstājusi domāt patstāvīgi.

0pis 18.aprīlis 2024 9:56
1 0 Atbildēt

Varbūt tev taisnība. Nevajag tik daudz likumu, bet atļaut glabāt ieročus un risināt visu dabiskā veidā. Nokrita no skūtera - operators pēc trešās reizes iešauj skrotis pakaļā, un cilvēks taps izārstēts no stulbuma.

Bradypus 18.aprīlis 2024 10:41
0 3 Atbildēt

Jā, man ir taisnība. Saprātu nevar aizstāt ar likumu kalnu. Un tu esi lielisks pierādījums saprāta trūkumam, kas ir problēmas pamatā.

Zapte 17.aprīlis 2024 13:54
2 1 Atbildēt

Stāsts no dzīves. Braucu pa ielu ar Bolt skūteri, piebrauc NMPD mašīna un kungs pa atvērtu logu uzbļauj, durak, ko tu dari, brauc pa trotuāru nevis ceļu, tu zini cik mēs tādus kā tu, dienā uz slimnīcu vedam!? Nu ok, gan jau zina ko NMPD darbinieks runā, uzbraucu uz trotuāra un turpinu ceļu! Pretī nāk 3 iereibuši kungi un jau pa gabalu svešā mēlē bļauj:  "ti ģebil, kuda jeģiš, davno pizdi ņepalučal, davai bistra svaļil s trotuara". Nu, kur tad lai es braucu?

0pis 17.aprīlis 2024 16:17
1 0 Atbildēt

Jautājumam būtu jāskan meķenīt citādāk - "Ar ko tad lai es braucu?" - un tev atbildēs, ka ar tanku, auto vai vismaz vellapēdu.

v 17.aprīlis 2024 19:02
1 0 Atbildēt

Kopš kura laika "3 iereibušu kungu" rekomendācijas ir juridiski saistošas? (pieņemot, ka tu brauc ar ietvei piemērotu ātrumu)

Zapte 18.aprīlis 2024 9:23
0 0 Atbildēt

"Rekomendācijas" tika izteiktas ultimatīvā veidā! Ja vēl ar vienu varētu padiskutēt, kā tās rekomendācijas sarullēt un iebāzt tur kur saule nekad neiespīd, tad ar trijiem jau prasās Čaka Norisa klātbūtne!

Ja nopietni, tad skūteri nepamatoti nemīl ne gājēji, ne šoferi, kaut gan tas ne ar ko pēc būtības neatšķiras no velosipēda! Pat velosipēdisti dusmīgi paskatās, kad tu pa velo celiņu šiem aizej garām.

0pis 18.aprīlis 2024 9:40
0 0 Atbildēt

Kā tu zini, ka velosipēdisti dusmīgi skatās, ja viņi paliek tev aiz muguras? Pagriezies un rādi fakus?)

Vadītāji nemīl, jo psiholoģija ir tik vienkārša kā "jo mazāks braucamais, jo mazāk ņemu aubē" - tas viņiem arī pašiem tā ir. Velo viņi pieraduši apdzīt kā stāvošus, bet mazie e-driceļi iet ar lielu joni, kaut mazi, un tas besī vadītājus.

v 20.aprīlis 2024 0:31
0 0 Atbildēt

Un kam tad paredzētas tiesībsargājošās iestādes?

650 17.aprīlis 2024 14:00
1 1 Atbildēt

Tas tur "vecākais skrejriteņu operāciju speciālists" varēja katrā individuālajā gadījumā pats/personīgi vilkt mugurā ķiteli un stāties pie konkrētā operāciju galda.

Kāpēc visai sabiedrībai būtu jāmaksā par viņa iespēju izgūt "patieso labumu" no reāli bīstama nepietiekoši uzraudzīta pasākuma.

0pis 17.aprīlis 2024 16:18
2 0 Atbildēt

Dzirdēju, ka rezidenti ir sajūsmā par iespēju praktizēties, nav jāgaida kamēr kādu ievedīs jo ieved nepārtraukti.

650 18.aprīlis 2024 0:36
0 0 Atbildēt

Kārtējoreiz prasītos izveikt tā dēvēto "aptauju".Cik percenti no iA apmeklētājiem ikdienā izmanto skrejriteņus.

Vakar sanāca noiet kājām kādu fragmentu pa Dzirnav ielu,tās bruģētajā daļā.Tur gan skrejamie stāv uz ietves,gan arī ar tiem tiek pa ietvi braukts.Un tas ir vēl neskaitot boltavolta somaiņus un pa kādam "parastajam" velobraucējam.

Bradypus 18.aprīlis 2024 7:58
0 0 Atbildēt

Jautājums iAuto - vai gadījumā nav nepieciešama kaut kāda izglītojošā kampaņa žurnālistikā? Kas darās prātā, lai nespētu rakstam par elektroskrejriteņiem pievienot bildi ar... elektroskrejriteņiem!?

0pis 18.aprīlis 2024 9:26
0 1 Atbildēt

Cilvēkiem, kuri nezin kā izskatās e-skrejritens? Izglītojošāk būtu vaļēja galvaskausa un traumu bildes tieši no uzņemšanas nodaļas vai pat CSNg vietas.

Bradypus 18.aprīlis 2024 10:39
0 2 Atbildēt

Stulbs (iAuto) un vēl stulbāks (opis), kam nav nekādas nojausmas par konceptu, ko nozīmē ilustrācija pie raksta un nelielā nojausma, ka tai derētu būt "par tēmu".

0pis 18.aprīlis 2024 13:53
0 0 Atbildēt

Ja tu atbildētu uz jautājumu "Kas ir šī raksta aktualitāte?" tad atkristu visa šī ņemšanās par skūterbildi.

650 18.aprīlis 2024 16:10
0 0 Atbildēt

Vajadzētu vēl ieviest tādu skrej spec modeli, spešal priekš Lohiem. Noskrūvēt pedāļus un noņemt ķēdi- lai skrien veseli. Pie viena varbūt atdauzīs/olas un drusku sabremzēsies jaunās (kārtējās) lohpaaudzes atražošana ;p

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas Leapmotor Eiropas tirgū jau šoruden

2024. gada septembrī Leapmotor uzsāks modeļu T03 un C10 pārdošanu Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Kāpēc brauciens ar jauno elektrovilcienu daudziem izrādījies sāpīgs vai pat neiespējams? (+ VIDEO) 11

Vilcieni ir, peronu nav - ziemā pieredzētās grūtības nav vienīgais ar ko nākas saskarties tiem pasažieriem, kas vēlas izmantot jaunos vilcienus. Lasīt vairāk

 

Militāro mācību laikā vakar ceļu satiksmes negadījumā miris karavīrs 3

16. maijā, militāro mācību laikā ceļu satiksmes negadījumā, gūstot traumas, kas nav savietojamas ar dzīvību, miris Nacionālo bruņoto spēku karavīrs. Uz notikuma vietu nekavējoties izsaukts Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, Valsts policija un Militārā policija. Pēc Nacionālo bruņoto spēku komandiera pavēles konkrēto militāro mācību norise pārtraukta. Lasīt vairāk

 

Arī elektrību. Rīgā atklāta pirmā Neste elektroauto uzlādes stacija (+VIDEO) 3

Latvijā vadošais degvielas tirgotājs Neste paplašina piedāvājumu un atklāj pirmo 100% atjaunojamās elektrības uzlādes staciju Neste My Renewable Charge Rīgā, Lucavsalas degvielas uzpildes stacijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti