Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Divi jautājumi:

Kad jaunajos tramvajos parādīsies atsevišķi nodalījumi bomāriem?

Cik ir izspiests no jaunā tramvaja depo sahalīnas ceļā, vai var nospolēt ar visiem tiltiem?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Šodien pamanīju, ka pie Nacionālā teātra virs pašreizējā tramvaju/trolejbusu vadu tīkla paraleli jau piekarināti jaunie vadi un vadu krustu fragmenti, kas paredzēti pantografa strāvas noņēmējiem. Tātad - 6.maršruts uz Ausekļa ielu, tuva perspektīva.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kaut kas topika nosaukumam atbilstošs - aculiecinieks.delfi.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Divi jautājumi:

Kad jaunajos tramvajos parādīsies atsevišķi nodalījumi bomāriem?

Jautājums droši vien būtu jāadresē uz www.rigassatiksme.lv/...

Cik ir izspiests no jaunā tramvaja depo sahalīnas ceļā, vai var nospolēt ar visiem tiltiem?

Tur neko daudz izspiest nevar. Vispār pa teritoriju ātrums ir 5km/h.

Nospolēt ar visiem tiltiem nevar, jo :

1) nav tiltu;

2) ir ABS un ASR.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja: Divi jautājumi:

Kad jaunajos tramvajos parādīsies atsevišķi nodalījumi bomāriem?

Jautājums droši vien būtu jāadresē uz www.rigassatiksme.lv/...

Cik ir izspiests no jaunā tramvaja depo sahalīnas ceļā, vai var nospolēt ar visiem tiltiem?

Tur neko daudz izspiest nevar. Vispār pa teritoriju ātrums ir 5km/h.

Nospolēt ar visiem tiltiem nevar, jo :

1) nav tiltu;

2) ir ABS un ASR.

Ir bijuši gadījumi, kad ķolkas tā ieskrienās, ka trases galā nepaņem līkumu un noskrien no sliedēm. Bet ar vecajiem tramvajiem tur gandrīz katra vadītāja uzskatīja par pienākumu iebērt grīdā un nospolēt ar visiem ratiem.

Nu ja nevar ierīkot atsevišķu nodalījumu, tad varbūt var paredzēt tajos jaunajos tramvajos īpašas bomāru vietas, ar vietējās nozīmes izvelkošo ventilāciju. Vecajos tramvajos kautkā tik ļoti nesmakoja...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Ir bijuši gadījumi, kad ķolkas tā ieskrienās, ka trases galā nepaņem līkumu un noskrien no sliedēm. Bet ar vecajiem tramvajiem tur gandrīz katra vadītāja uzskatīja par pienākumu iebērt grīdā un nospolēt ar visiem ratiem.

Ā, sapratu, ir domāts tas taisnais gabals aiz mazā loka pārmijām gar dzelzceļu. Nu tur gan neko ātri pabraukt nevar, sliedes līkas un vāģis baigi sūpojās. Uz kādi 25-30km/h varbūt var. Galā līkums ass, bet nav dzirdēts, ka kāds būtu izlidojis...Visdrīzāk gan nobraukums ir bijis aiz līkuma, kur kaudze ar vecām, pusdemontētām pārmijām, kuras agrāk veda apkārt TTT sporta zālei (krāsotavai)

Nu ja nevar ierīkot atsevišķu nodalījumu, tad varbūt var paredzēt tajos jaunajos tramvajos īpašas bomāru vietas, ar vietējās nozīmes izvelkošo ventilāciju. Vecajos tramvajos kautkā tik ļoti nesmakoja...

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Redzēju, ka jaunais tramvajs pa Gaisa tiltu lidoja ar 50km/h Vecie tur parasti ievēro limitu

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Redzēju, ka jaunais tramvajs pa Gaisa tiltu lidoja ar 50km/h Vecie tur parasti ievēro limitu

Vecie vienkārši nav spējīgi tik ātri uzbraukt augšā. Lejā gan nāk labā hodā, ar zvanu...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār, pēdējā laikā izskatās, ka jauno vagonu vadītāji kļuvuši tādi kā drošāki. Nesen braucu pa baroneni ar auto, pēc Tallinas krustojuma viens jaunais man panesās garām kā stāvošam. Arī Juglā mauc riktīgi, pa tiltu arī. Drīz jau varēs iemīt grīdā arī posmā Teatris-Ausekļa iela. Jautājums Bamam: kad tad īsti pievienos tos jaunos vadus tiklam? Izskatās, ka tur pie Nacionālā viss vados jau ir sagatavots.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Pēc kāda tarifa tie jaunie tramvaji atdod elektroenerģiju tīklam - divkāršā vai trīskāršā?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tā vispār interesanta problēma, ko Gauss te pacēla par to elektrību... Vai tramvajiem un trolejbusiem ir kādi elektroskaitītāji, kas regulari uzskaita patērēto elektroenerģiju un atpakaļ tīklam atdoto, kas tiek iegūta izmatojot reversa bremzēšanu. Reali it kā tādām ierīcēm vajadzētu būt, jo tas sekmētu vadītājus racinālāk izmantot elektroenerģiju. Savulaik pazinu elektrovilciena ER-2 mašinistu. Viņš stāstīja, ka padomjlaikos par elektroekonomiju varēja nopelnīt pieklajigas prēmijas.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Patērētā tiek uzskaitīta un jo mazāk tērē, jo lielāka iespēja kaut ko dabūt no vadības

Par atpakaļ atdoto - velsviņuzin

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Man ir jautājums, kādēļ RS tehniskais (avārijas) transports 5.depo no centra puses veic kreiso pagriezienu pāri Brīvības ielai? Vai nevar iebraukt depo tāpat kā tramvaji - zem tilta? (pa lielam netraucē, jautājums drīzāk konceptuāls)

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: Man ir jautājums, kādēļ RS tehniskais (avārijas) transports 5.depo no centra puses veic kreiso pagriezienu pāri Brīvības ielai? Vai nevar iebraukt depo tāpat kā tramvaji - zem tilta? (pa lielam netraucē, jautājums drīzāk konceptuāls)

Vispār jau tur ir vairākas savstarpēji nesavienotas teritorijas, kurās pa tiltapakšu nenokļūsi.

Piemēram, Brīvības 189, kur, ja nemaldos, tieši avārijas brigādes dislocējas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Patērētā tiek uzskaitīta un jo mazāk tērē, jo lielāka iespēja kaut ko dabūt no vadības

Par atpakaļ atdoto - velsviņuzin

Vispār jau man visticamāk liekas, ka tāpat kā ar vējģeneratoriem un Latvenergo, vajadzētu būt divvirzienu skaitītājam, kas uzskaita patēriņa bilanci, nevis katru virzienu atsevišķi. Bet nu būtu interesanti uzzināt, kā patiešām IR

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

šodien ievēroju, ka pie Nacionālā teātra lielā krustojuma jau pievienoti visi jaunajiem tramvajiem piemērotie modernie vadu krusti un turētāji. Vēl ap 9. no rīta tur dežurēja avarijas brigāde, jo bija kaut kādas tehniskas ķibeles - troļļukiem vienā vietā krita štangas. Bet, citādi - viss jauns un glauns, drīz varēs laist jau jauno tramvaju.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kā paliks ar 1. trolejbusa maršrurtu slēgs vai neslēgs?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kā paliks ar 1. trolejbusa maršrurtu slēgs vai neslēgs?

Palaidīs 1. tramvaju…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

akal kautko ineterasntu izstrādā

aculiecinieks.delfi.lv/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kādam izmēram ir paredzēti tie biļešu automāti tramvajos? Tur pat vidējam statistiskajam latvietim ir rakom jānostājās, lai izvilktu biļeti un zdāču ārā. Viens ir kad to dara gados jaunas dāmas, bet kad to dara citi, tad izskatās visai perversi. Varbūt to tačskrīnu domāts spaidīt ar pipeli, štoļi?

Kuznecss Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

Rīgas satiksme pievērsīs īpašu uzmanību un atbalstīs tos pasažierus, kuri ir vājredzīgi vai neredzīgi.

Turpmāk gadījumos, ja pasažieris pieturvietā būs pacēlis balto spieķi, kas ir oficiālā neredzīgo pazīšanās zīme, sabiedriskā transportlīdzekļa vadītājs izkāps no transportlīdzekļa, noskaidros vai konkrētais transporta līdzeklis pasažierim ir nepieciešams, precizēs nepieciešamo pieturvietu un palīdzes iekāpt transporta līdzeklī, kā arī izkāpt vajadzīgajā pieturvietā. Šādu kārtību paredz jaunie amatu apraksti, kas attiecas uz visiem sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājiem.

---------------------------------------------

A to es domaaju, ko shodien pie Cirka visi šoferi kaapa aaraa un gaaja pie viena vechuka ar balto spieki... rredz kas izraadaas.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kuznecss rakstīja: Rīgas satiksme pievērsīs īpašu uzmanību un atbalstīs tos pasažierus, kuri ir vājredzīgi vai neredzīgi.

Turpmāk gadījumos, ja pasažieris pieturvietā būs pacēlis balto spieķi, kas ir oficiālā neredzīgo pazīšanās zīme, sabiedriskā transportlīdzekļa vadītājs izkāps no transportlīdzekļa, noskaidros vai konkrētais transporta līdzeklis pasažierim ir nepieciešams, precizēs nepieciešamo pieturvietu un palīdzes iekāpt transporta līdzeklī, kā arī izkāpt vajadzīgajā pieturvietā. Šādu kārtību paredz jaunie amatu apraksti, kas attiecas uz visiem sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājiem.

---------------------------------------------

A to es domaaju, ko shodien pie Cirka visi šoferi kaapa aaraa un gaaja pie viena vechuka ar balto spieki... rredz kas izraadaas.

Šitas beigsies ar to, ka kāds nariks iedos voģilam štangā un aizdzīs jauno tramvaju.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Rīgas satiksme pievērsīs īpašu uzmanību un atbalstīs tos pasažierus, kuri ir vājredzīgi vai neredzīgi.

Turpmāk gadījumos, ja pasažieris pieturvietā būs pacēlis balto spieķi, kas ir oficiālā neredzīgo pazīšanās zīme, sabiedriskā transportlīdzekļa vadītājs izkāps no transportlīdzekļa, noskaidros vai konkrētais transporta līdzeklis pasažierim ir nepieciešams, precizēs nepieciešamo pieturvietu un palīdzes iekāpt transporta līdzeklī, kā arī izkāpt vajadzīgajā pieturvietā. Šādu kārtību paredz jaunie amatu apraksti, kas attiecas uz visiem sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājiem.

---------------------------------------------

A to es domaaju, ko shodien pie Cirka visi šoferi kaapa aaraa un gaaja pie viena vechuka ar balto spieki... rredz kas izraadaas.

Šitas beigsies ar to, ka kāds nariks iedos voģilam štangā un aizdzīs jauno tramvaju.

Tālāk par Rēzekni netiks jo Daugavpilī ir cits izmērs sliedēm

Kuznecss Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

Atradu internetā karti ar Liepājas tramvaju maršrutiem. Izrādās kādreiz to tur bija dačerta. Forša shēma ar visiem datumiem. nevar tik saprast, kas ir tās zaļās līnijas?

savepic.su/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

NU re akal jaunajiem tramvajiem nedienas

VEF tilts virzienā uz centru sastrēdzis. Jaunajam tramvajam bija nolūzis pantogrāfs

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti