Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs. Man tas pagarinātais LAZiņš izsauca nostaļģiskas atmiņa - kādreiz teju visa bērnība, skolas gadi nobraukāti ar PAZiņiem un LAZiņiem...pirmie dzeltenie ikarusi Jūrmalā parādijās tikai kādā 1976.gadā, kad mācijos jau videnā. BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Kā jaunie tramvaji tur šo aukstumu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

tramvajos, stāsta, neesot pārāk silti...

toties kādu prikolu šorīt, vai nu Mr. aukstums, vai kāds augstāks labdaris (ja tik ne paša trolejbusa izskatā) aprāva nachren rollejbusa vadus no šķērsojuma ar tramvajvadiem pie Nac teiātera virzienā uz centru...

uhhh kas par kolosālo stūķi izveidojies...

troļļuksi ar dīzeļdziesmu kaut ko mēģināja kursēt, bet tas būtiski nemazināja stūķa apjomus...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes

Ķipa bija domāts laikam šāds:

ymtram.mashke.org/...

Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām

Ir: ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa \"Tūristu\", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

Nu bet tie jau bija būvēti citai sistēmai un laikā, kad bendžu lēja grāvī.

Kā šodien vēl atceros vienas mazpilsētas LAZ autobusa šoperīti-manu kaimiņu Raimi, kurš starplaikos savu busu iebrauca mājas pagalmā un ar beņu mazgāja motoru un lēja to kannās un deva savam kaimiņam, kurš tālāk to pildīja savā Žikā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes

Ķipa bija domāts laikam šāds:

ymtram.mashke.org/...

Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām

Ir: ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

ymtram.mashke.org/...

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

Nu bet tie jau bija būvēti citai sistēmai un laikā, kad bendžu lēja grāvī.

Kā šodien vēl atceros vienas mazpilsētas LAZ autobusa šoperīti-manu kaimiņu Raimi, kurš starplaikos savu busu iebrauca mājas pagalmā un ar beņu mazgāja motoru un lēja to kannās un deva savam kaimiņam, kurš tālāk to pildīja savā Žikā.

Padlaikos kad zvanīja asenizatoram, tad vienmēr pieteica divas kaņistras lai paķer līdzi. Vot bija labi laiki!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

kas tur šodiemn īsti tajos kontakttīklos šorīt pie Nacinaāla teātra bija noticis ? Vai tiešām tas bija sals, kas aprāva tos vadus, vai kāds trambulis ar nokriušu "štangu" ? Visa tā notikuma dēl šorīt uz darbu parasto 15 min. vietā braucy 1,5 stundu....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: kas tur šodiemn īsti tajos kontakttīklos šorīt pie Nacinaāla teātra bija noticis ? Vai tiešām tas bija sals, kas aprāva tos vadus, vai kāds trambulis ar nokriušu "štangu" ? Visa tā notikuma dēl šorīt uz darbu parasto 15 min. vietā braucy 1,5 stundu....

Sals. Iespējams pārāk nospriegoti vadi.

Rīga atrodas tādā klimata zonā -30/+30, kad baigi grūti vadu piekari izveidot tādu, lai ziemā netrūktu, bet vasarā nekarātos.

Piem. uz dzelzceļa vadi ir sadalīti apm. 1km garos posmos un tur lieto atsvarus kā kompensatorus, bet trolejbusam tāda uzparikte ir mega sarežģīta.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: kas tur šodiemn īsti tajos kontakttīklos šorīt pie Nacinaāla teātra bija noticis ? Vai tiešām tas bija sals, kas aprāva tos vadus, vai kāds trambulis ar nokriušu "štangu" ? Visa tā notikuma dēl šorīt uz darbu parasto 15 min. vietā braucy 1,5 stundu....

Sals. Iespējams pārāk nospriegoti vadi.

Rīga atrodas tādā klimata zonā -30/+30, kad baigi grūti vadu piekari izveidot tādu, lai ziemā netrūktu, bet vasarā nekarātos.

Piem. uz dzelzceļa vadi ir sadalīti apm. 1km garos posmos un tur lieto atsvarus kā kompensatorus, bet trolejbusam tāda uzparikte ir mega sarežģīta.

vajag vairāk līkumus un ar lielāku rādiusu taisīt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

vajag vairāk līkumus un ar lielāku rādiusu taisīt.

Nē, vajag nafigizēt trolejbusus vispār.

jaunos pārdot, bet vecos daļu aizsūtīt "brāļu tautām" kā humāno palīdzību, daļu pārbūvēt par publiskām atejām, kuras Rīgā ļoti pietrūkst.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Gauss rakstīja:

vajag vairāk līkumus un ar lielāku rādiusu taisīt.

Nē, vajag nafigizēt trolejbusus vispār.

jaunos pārdot, bet vecos daļu aizsūtīt "brāļu tautām" kā humāno palīdzību, daļu pārbūvēt par publiskām atejām, kuras Rīgā ļoti pietrūkst.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

p.n.

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem... atšķīrās motors, bišķi lampas un vēlāk arī stūres ķepa pieskrūvēta uz 6 špiļkām (benzīna variantā 4... uz dīzeļa tas pasākums neturēja)

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tas nav daudz.

Mūsu pašu Latvijas armijas bruņotais H1 tērē virs 50 litriem uz sotaku (vismaz uz papīra).

Tā kā, ja skatamies pēc progresa, tad patēriņa ziņā ir tikai regress. H1 ir vairāk kā 3 reizes vieglāks, bet patēriņš un veiktspēja nav 3 reizes mazāks/labāka.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

=================

Nu dabiski, ka auto, tā paša tevis tālāk piesauktā URAL 375 / ZIL 131 7-litru benzīnnieka

Bija tāda LAZ versija "Tūrists", 699, tam lika 375 dzinējus, tiesa, kas neslinkoja, iebāza arī savos "pilsētas"

LAZos tādus dzinējus Tak jau 93 benzīns lieks neskādēja ...

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem...

=================

Vispār tur ne tik daudz patēriņa problēma bija, kā iekš

ZaĻurom rakstīja savulaik viens ex-URALAZ darbonis, kādam Aizsardzības ministrijā bija ienākusi prātā "ģeniāla" doma: a nafig mums vadāt uz karalaukiem i DD i benzīnu? Davai, visu pārtaisīsim uz dīzeļiem Nu tad viņi pārtaisa līdz šai baltai dienai

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Pirmais

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

=================

Nu dabiski, ka auto, tā paša tevis tālāk piesauktā URAL 375 / ZIL 131 7-litru benzīnnieka

Bija tāda LAZ versija "Tūrists", 699, tam lika 375 dzinējus, tiesa, kas neslinkoja, iebāza arī savos "pilsētas"

LAZos tādus dzinējus Tak jau 93 benzīns lieks neskādēja ...

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem...

=================

Vispār tur ne tik daudz patēriņa problēma bija, kā iekš

ZaĻurom rakstīja savulaik viens ex-URALAZ darbonis, kādam Aizsardzības ministrijā bija ienākusi prātā "ģeniāla" doma: a nafig mums vadāt uz karalaukiem i DD i benzīnu? Davai, visu pārtaisīsim uz dīzeļiem Nu tad viņi pārtaisa līdz šai baltai dienai

precizēt vēlējos - nav tāda URAL dzinēja - tajā mašīnā dzinējs ir ZIL-375

par benzīnu/dīzeli

es savulaik dienēju tieši tādā armijas daļā - tolaik dzirdēju šādu variantu

uz bencīnurāla ural-375d (ar zil-375) bāzes ir reaktīvā artilērija. ķipa jaunās kaķušas, jeb bēem-21

kā ierocis jamais ir vienkārši graujošs - 40 šāviņus izbliež 20 sekundēs.... un smuki uzar 10 hektārus.... esmu šāvis tiešā tēmējumā klintī pāris km attālumā - skats ir iespaidīgs...

atbraucis esot bijis kautkāds irāņu dižšeihs un jamai delegācijai tas pasākums esot prezentēts

jamais esot uzreiz gribējis 100 eksemplārus paņemt, bet tad šim padomnieks esot teicis, ka jamais iet uz 93 bencīna, vadonis teicis, ka pohuj, viņiem esot arī benzīns, bet tad padomnieks piebildis, ka patēriņš esot 100litri...

un īsāk sakot tāpēc darījums norāvies

rezultātā tapa urāls ar kamaza 740 dzinēju

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vai tikai man liekas, ka šitais sasodīti atgādina ikarusu? www.wallpapersdll.com/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Vai tikai man liekas, ka šitais sasodīti atgādina ikarusu? www.wallpapersdll.com/...

Nē, tev vienkārši ikarusi rādās visās malās!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

GB12 rakstīja: Vai tikai man liekas, ka šitais sasodīti atgādina ikarusu? www.wallpapersdll.com/...

Nē, tev vienkārši ikarusi rādās visās malās!

Bet no kaut kāda korejiešu autobusa gan tā uzparikte ir taisīta, to noliegt nevar.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Atgriežoties pie trambalajiem.

Te biku bildes. ymtram.mashke.org/...

nu bet auto satiksmi viņš tomēr netraucē

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

jā, liela daļa 90-to gadu pirmajā pusē burtiski izgaisa.Bet neliela daļa LAZu dažiem vietējiem autobusu parkiem noturējās līdz kādam 2004.gadam (tolaik benzīns maksāja ~47sant/litrā).

Visilgāk šķiet ka bija Daugavpils Autobusu parkam un Cēsu autoaprkam (tiem bija 4 gāzes baloni uz jumta).

Tāpat vieni no pēdējiem ikdienas satiksmē izmantotajiem benzīn LAZiem bija Rēzeknes autobusu parkam. Mazie piepilsētas LAZi braukāja līdz kādam 1998.gadam (tad kā alternatīvu šiem iepirka jaunus mazos krievu ZIL autobusus... vot tie bija reāls hlams- jau pēc pāris gadiem tos nācās norakstīt, iespējams, ka visu laiku nekvalitatīvākā Krievijas tehnika),

Bet starppilsētu LAZ Tūristi Rēzeknes autobusu parkam braukāja ikdienā līdz kādam ~ 2002-2003.gada.

Tad Rēzeknes autobusu parks ~ 1999.gadā iepirka kaut kādus 70-to gadu beigu/80-to gadu sākuma Mercedes benz 305 sērijas piepilsētas autobusus (kaut 20 gadīgi tie bija apbrīnojami labā stāvoklī), un palaidu tos pa vietējiem rajona reisiem, taču kad vietēja pilsētas un rajona urlas pa 3-4 gadiem sagraizīja un sabojāja autentiskos tumši sarkanos MB zemos dermantīna sēdekļus, Rēzeknes autobusu parks norakstīja vecos LAZ tūristus, izskrūvēja no tiem benķus (sen jau kā ar drēbi pāršūtos), salika tos MB 305sērijas sagraizīto sēdekļu vietā, ielika kaut kādas papildus pečkas.... un uztaisīja Custom made MB305 starrpilsētu zemos tūsristautobusus .. un tā tie kursēja pa maršrutu Rīga-Rēzekne vēl gadus piecus ( vēl kādus savus 500 000km gan jau nobrauca

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

precizēt vēlējos - nav tāda URAL dzinēja - tajā mašīnā dzinējs ir ZIL-375

======================

Tautā viņu vienalga sauca par "Urāla dzinēju", visdrīzāk

tāpēc, ka daļa "Urālu" nonāca arī civilajā "dienestā", bet ZIL-131 ļoti reti, tas bija pamatā tīri armijai paredzēts rīks.

atbraucis esot bijis kautkāds irāņu dižšeihs un jamai delegācijai tas pasākums esot prezentēts

jamais esot uzreiz gribējis 100 eksemplārus paņemt, bet tad šim padomnieks esot teicis, ka jamais iet uz 93 bencīna, vadonis teicis, ka *******, viņiem esot arī benzīns, bet tad padomnieks piebildis, ka patēriņš esot 100litri...

un īsāk sakot tāpēc darījums norāvies

rezultātā tapa urāls ar kamaza 740 dzinēju

===================

Var jau būt kaut Irānai patiesi nekad nav klājies un neklājas spoži ar degvielu, tāpat, kā Irākai Toties partijas un valdības saukli par vispārēju "dīzelizāciju" es

gan labi atceros Tiesa, negāja ar to dīzeļošanu un neiet šodienas Krievijā vēl aizvien ...

_____________

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Tiesa, negāja ar to dīzeļošanu un neiet šodienas Krievijā vēl aizvien ...

Interesanti, kuram krievu autiņam pirmajam masveidā sāka skrūvēt dīzeļus? Kaut kādam Krazam, vai?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Mazie piepilsētas LAZi braukāja līdz kādam 1998.gadam

Es no bērnības atceros arī vēl šos:

www.youtube.com/...

(tad kā alternatīvu šiem iepirka jaunus mazos krievu ZIL autobusus... vot tie bija reāls hlams- jau pēc pāris gadiem tos nācās norakstīt, iespējams, ka visu laiku nekvalitatīvākā Krievijas tehnika),

Veco ZIL busu neatradu, bet šis arī bija laps

www.youtube.com/...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Tiesa, negāja ar to dīzeļošanu un neiet šodienas Krievijā vēl aizvien ...

Interesanti, kuram krievu autiņam pirmajam masveidā sāka skrūvēt dīzeļus? Kaut kādam Krazam, vai?

Varbūt MAZ ? Varbūt abiem reizē.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Gan Kraz gan MAZ sākuši dīzeļdzinējus pielietot 1951. gadā, protams, zagtus un nokopētus. Kā jau vaņkām pieņemts, paši ne pūt ne palaid nejēdz.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti