Vajadzētu to zilo daugavpilieti ar nr. 052 pirms restauracijas palaist ielās- daudzi domātu, ka tas ir kaut kāda tjuninga reklama....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vajadzētu to zilo daugavpilieti ar nr. 052 pirms restauracijas palaist ielās- daudzi domātu, ka tas ir kaut kāda tjuninga reklama....
Te vēl krievu kašmari:
Un tas viss vienā pilsētā.
Seene rakstīja:
Spēcīgs tehnoloģijas regress... Cik gadus dzīvoja Ikarusi? Vai šobrīd 15 gadus vecajiem MB autobusiem ir nopietnas problēmas ar dzinējiem?
Atgriežoties pie vecas tēmas: saņēmu zinoša cilvēka atbildi:
Вопрос обсуждался уже не однократно и выводы были примерно таковы, что так как стоимость автобуса ниже, чем троллейбуса, а тем более трамвая то их капремонт менее выгоден. Да и не все возможно сделать своими силами.
Bams rakstīja:
Seene rakstīja:
Spēcīgs tehnoloģijas regress... Cik gadus dzīvoja Ikarusi? Vai šobrīd 15 gadus vecajiem MB autobusiem ir nopietnas problēmas ar dzinējiem?
Atgriežoties pie vecas tēmas: saņēmu zinoša cilvēka atbildi:
Вопрос обсуждался уже не однократно и выводы были примерно таковы, что так как стоимость автобуса ниже, чем троллейбуса, а тем более трамвая то их капремонт менее выгоден. Да и не все возможно сделать своими силами.
Vispār jau tā nav nekāda atbilde. Jautājums jau bija par to - kādēļ ir izdevīgi pirkt tik dārgus trolejbusus...
No šādas atbildes sanāk, ka dārgākus trolejbusus jāpērk, lai būtu izdevīgi remotēt.
Sēnem (t;apat kā man) selektīvā dzirde. Bams jau teica, ka troļļi izdevīgi, jo eksistē vadu tīkls.
bet kāpēc tāda pati kaste bet ar elektromotoru ir gandrīz 2 x dārgāka - tas tač uz tās kastes dirsas uzrakstīts. Tur gan Škoda, gan Iveco, gan vēl viens kaut kāds brends sazīmēts. Un visiem jāpelna...
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
Seene rakstīja:
Spēcīgs tehnoloģijas regress... Cik gadus dzīvoja Ikarusi? Vai šobrīd 15 gadus vecajiem MB autobusiem ir nopietnas problēmas ar dzinējiem?
Atgriežoties pie vecas tēmas: saņēmu zinoša cilvēka atbildi:
Вопрос обсуждался уже не однократно и выводы были примерно таковы, что так как стоимость автобуса ниже, чем троллейбуса, а тем более трамвая то их капремонт менее выгоден. Да и не все возможно сделать своими силами.
Vispār jau tā nav nekāda atbilde. Jautājums jau bija par to - kādēļ ir izdevīgi pirkt tik dārgus trolejbusus...
No šādas atbildes sanāk, ka dārgākus trolejbusus jāpērk, lai būtu izdevīgi remotēt.
Tā ir atbilde uz jautājumu par autobusiem, kāpēc kapitāli remontēt nerentējas.
Runājot par trolejbusiem- atrodi lētāku piedāvājumu. Škoda savā klasē bija lētākais, Solaris virs 400.000Eur par gabalu gribēja. Protams, ir Baltkrievu ražojumi. Daļa no tiem gan jau asfaltā ieauguši no stāvēšanas.
Bet jau rakstīju, trolejbuss uz 1km ekspluatācijas ziņā ir lētāks par busu, tiesa, ar nosacījumu, ka infrastruktūra tam nav jābūvē.
Pirmais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Bams rakstīja:
Vai krāsojot mājas fasādi, no krāsotājiem mēs varam prasīt, lai tie salabo arī bedres uz ielas?
Sliedes ir sliedes un iela ir iela. Katram savs projekts, katram savs finansējuma avots un rekonstrukcijas laiks. Dotajā gadījumā betonu likt varēja, bet, lai palaistu pa sliedēm busus, būtu nepieciešams sliežu ceļu klātnei cits platums uc faktori, kurus dotajā vietā realizēt varētu tikai kompleksi ar VISAS ielas pārbūvi.
Nu jau gan sāc jaukties. Sliedes ir daļa no ielas, nevis neatkarīgs objekts. Un nav rekonstruējamas bez ielas saimnieka (RD) atļaujas. Un šādai atļaujai ir jābūt tikai kompleksam risinājumam, nevis katram deķīša ielāpam atsevišķi.
Naudu sliedēm nedod RD, to finansē RS par SAVU piķi.
Kā man patīk čaļi, kas visu putro...
no kurienes rs ir piķis????
ja rīga nedotu piķi, tas kantorītis jau sen būtu bankrotējis
"Rīgas satiksme" ir Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību (RP SIA)
Tā kā jautājums dot vai nedot Rīgas piķi ir nevietā. Izlems nedot, nolikvidēs SIA. Kur problēma?
Nu korķi būs lielāki, nu 5000 cilvēki paliks bez darba. Nu tas jau sīkums.
smaidiigais rakstīja: Sēnem (t;apat kā man) selektīvā dzirde. Bams jau teica, ka troļļi izdevīgi, jo eksistē vadu tīkls.
bet kāpēc tāda pati kaste bet ar elektromotoru ir gandrīz 2 x dārgāka - tas tač uz tās kastes *******s uzrakstīts. Tur gan Škoda, gan Iveco, gan vēl viens kaut kāds brends sazīmēts. Un visiem jāpelna...
Sadārdzina troļļa elektro iekšas, ar visiem vadības blokiem, borta datoru, elektroniku un citiem elektro štruntiem krietni sadārdzina to kasti. Tur viss ir daudz sarežģītāk nekā, piem Retro tramvajs, kurā nekā, izņemot vienu 600V rokas tiešās vadības kontroleru ar 2 motoriem..
Kā to var dabūt gatavu???
Bams rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Sēnem (t;apat kā man) selektīvā dzirde. Bams jau teica, ka troļļi izdevīgi, jo eksistē vadu tīkls.
bet kāpēc tāda pati kaste bet ar elektromotoru ir gandrīz 2 x dārgāka - tas tač uz tās kastes *******s uzrakstīts. Tur gan Škoda, gan Iveco, gan vēl viens kaut kāds brends sazīmēts. Un visiem jāpelna...
Sadārdzina troļļa elektro iekšas, ar visiem vadības blokiem, borta datoru, elektroniku un citiem elektro štruntiem krietni sadārdzina to kasti. Tur viss ir daudz sarežģītāk nekā, piem Retro tramvajs, kurā nekā, izņemot vienu 600V rokas tiešās vadības kontroleru ar 2 motoriem..
jocīgi kaut kā
nah to visu elektroniku, ja tā kaste tāpat lūzt un lūzt un ik pa 10 gadiem atkal un atkal jāpērk jauna?
Bams rakstīja:
Bet jau rakstīju, trolejbuss uz 1km ekspluatācijas ziņā ir lētāks par busu, tiesa, ar nosacījumu, ka infrastruktūra tam nav jābūvē.
Nu pēc tā, ko rakstīji sanāca vien pa nullēm, pat ja pieņem, ka esošās infrastruktūras uzturēšana neprasa izdevumus.
Vienlaikus gan nosauci, cik papildus izmaksāja ragaiņu savietošana ar tramvaju kontakktīklu, kura, ja pareizi sapratu, ir tik un tā veikta "pa lēto" ar relatīvi sliktas kvalitātes pārmijām, kas tomēr sarežģī dzīvi jaunajiem tramvajiem. Vai arī es nepareizi sapratu?
Tāpat arī - teici, ka jaunie hibrīdi, kas, manuprāt, ir īpaši dārgi, savos bezvadu pagarinājumos ir vēl ievērojami neekonomiskāki par autobusu...
Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???
img.apollo.lv/...
Nav citplanētieši? Šitā, man liekas, pat ar pirktām tiesībām diez vai var
Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???
img.apollo.lv/...
Un atkal pierādās ka tramvaji rīgā ir agresīvi. un nemākulīgi.
Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???
img.apollo.lv/...
Nu re – mazs cinītis un trmvajvezumu grafiks apgāzts...
a kas traucē dšzimbulim priekšā piesvarkot paresnāku sliedi un lai jamais močī....man domāt šis nemaz nepamanītu tās blusas ceļā
Pirmais rakstīja: a kas traucē dšzimbulim priekšā piesvarkot paresnāku sliedi un lai jamais močī....man domāt šis nemaz nepamanītu tās blusas ceļā
It kā jau uz Tramvajiem arī attiecas CSN un vadītājam ir jādara viss, lai nebūtu sadursmes. Tā kā sliede jau skaitīsies ļaunprātīga rīcība...
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: a kas traucē dšzimbulim priekšā piesvarkot paresnāku sliedi un lai jamais močī....man domāt šis nemaz nepamanītu tās blusas ceļā
It kā jau uz Tramvajiem arī attiecas CSN un vadītājam ir jādara viss, lai nebūtu sadursmes. Tā kā sliede jau skaitīsies ļaunprātīga rīcība...
ne ne tā skaitīsies pasīvās drošības umparikte
Pirmais rakstīja: a kas traucē dšzimbulim priekšā piesvarkot paresnāku sliedi un lai jamais močī....man domāt šis nemaz nepamanītu tās blusas ceļā
Nevajag neko svarkot:
no cita skatu punkta:
Vispār jau, ja ļaudis grib crašus, tos uzrīko.
Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???
img.apollo.lv/...
minu: mazdajs atstaata bez novilkta ruchnjika .neielikts atrumaa preteeja ielas pusee ?
LorDRameX rakstīja:
Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???
img.apollo.lv/...
minu: mazdajs atstaata bez novilkta ruchnjika .neielikts atrumaa preteeja ielas pusee ?
Garām. Tur tak abās pusēs apstāties aizliegts! rīzāk būs no konservatorijas jumta noripojuse, kur to kāds bija atstājis sarūsēšanai!
Kindzulis
ne ne tā skaitīsies pasīvās drošības umparikte
====================
Vispār jau nu nē - tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam
transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu kompleksa sadaļa, kura attiecas uz "gājēju drošību", šai gadījumā "sliede priekšā" var nu nekādi neļaut sasniegt tajā apmierinošus rezultātus. Ne velti arī auto konstruktori matus no pauriem raudami ķīmiķo ar bamperiem, kapotiem, priekšstiklu slīpumiem, stikla tīrītājiem utt.. Tas šodien ir diezgan smags punkts ...
Crankshaft rakstīja: tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu ....
par šito PIECAS ZVAIGZNES
Pirmais
Crankshaft rakstīja: tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu ....
par šito PIECAS ZVAIGZNES
=====================
Ja pameklēsi webā, atradīsi šādus testus gan lielajiem autobusiem, gan trolejbusiem un tramvajiem, pat t.s.
"komunālajām mašīnām", ķippa tādiem daiktiem, kā senos laikos VDR Multikāri Vāciešiem viņš tā arī saucas, "Fussgaenger-Test".
Crankshaft rakstīja: Pirmais
Crankshaft rakstīja: tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu ....
par šito PIECAS ZVAIGZNES
=====================
Ja pameklēsi webā, atradīsi šādus testus gan lielajiem autobusiem, gan trolejbusiem un tramvajiem, pat t.s.
\"komunālajām mašīnām\", ķippa tādiem daiktiem, kā senos laikos VDR Multikāri Vāciešiem viņš tā arī saucas, \"Fussgaenger-Test\".
ņeumņičī - ieliec precīzu linku uz www.euroncap.com/... kur tiek testēti tramvaji
p.n.
tas, ka ražotājs testē, tas ir dabīgi
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA