Normāli, tā taču 'vaša raša'
Šito lai izlasa visi tie slāvi,kuri ļoti ļoti noliek Latviju bet slavē Krieviju, ka tur gan viss esot līmenī
Normāli, tā taču 'vaša raša'
Šito lai izlasa visi tie slāvi,kuri ļoti ļoti noliek Latviju bet slavē Krieviju, ka tur gan viss esot līmenī
Bet kā var būt, ka bez uzlādēta AKB nedarbojas neviena bremžu sistēma, avarijas sliežu bremzi ieskaitot ? Vagons taču bija pie stravas, pants bija pacelts - kapēc nedarbojās citas sistēmas? Kas zin paskaidrot - kāda ir tieī AKB loma tramvaja vadības sistēmā|?
Bamam.
Pirms gadiem 10 braucu ar 1.maršrura trolejbusu pa Ģertrudes ielu virzienā uz centru. Pie Tērbatenes, kur trolejbusam bija jāpagriežas pa kreisi, vadītāja aizbrauca taisni... Vadītāja tāda jauna, smuka meitenīte, tobrīd klausījās skaļu muzonu no vācu grupas Skorpion repertuara, izskatījās stipri sabijusies. Nu, neko - mēs kādi 20 pasažieri , aizstūmām to trolli metrus 30 atpakaļ, un brauciens turpinājās jau pa maršrutu. Pasažieriem sanāca tāda maza fiziska aktivitāte...
IkdienasViesis rakstīja: Bet kā var būt, ka bez uzlādēta AKB nedarbojas neviena bremžu sistēma, avarijas sliežu bremzi ieskaitot ? Vagons taču bija pie stravas, pants bija pacelts - kapēc nedarbojās citas sistēmas? Kas zin paskaidrot - kāda ir tieī AKB loma tramvaja vadības sistēmā|?
Ja aķis ir tukšs, tad neskatoties ne uz ko nestrādā zemsprieguma vadības ķēdes. Nu kā autiņam. Bendža pilna bāka, bet, ja aķis sauss, nekur nebraucam )
Prasti sakot, kontaktori, releji un kas tur vēl bez aķa nesaslēdzas, elektriskās bremzes vnk neieslēdzas, spriegums netiek padots arī uz sliežu bremzēm.
Jāatzīmē gan, ka šāda tipa tramvajiem ir mehāniskās kluču bremzes, (darbojas līdzīgi kā gaisa bremzes parastam gruzovikam, tobiš, kopresors strādā, tās atbloķē ratus, kompresors nestrādā, gaisa nav- bremzes nobloķē ratus) kuras katrreiz bremzējot pieslēdzas pie ātruma mazāka par 5km/st un izpilda arī stāvbremžu funkciju. Mūsu Tatrām ir tieši tāpat. Tāpēc agrāk reizēm salonā varēja just deguma smaku- tieši tādu kā svilinātam auto sajūgam-tas nozīmē, ka kluču bremzes neatbloķējās. Bet tās var no ārpuses paraujot pie ratiņiem ričagu, mehāniski atbloķēt. Kas dotajā gadījumā tika arī izdarīts. Nu tālāk notika tas, kas notika.
Ja viss ies kā paredzēts, pirmajam jābūt 9. jūnijā.
IkdienasViesis rakstīja: Bamam.
Pirms gadiem 10 braucu ar 1.maršrura trolejbusu pa Ģertrudes ielu virzienā uz centru. Pie Tērbatenes, kur trolejbusam bija jāpagriežas pa kreisi, vadītāja aizbrauca taisni...
Vadītājai nošaušana caur pakāršanu
Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas \"Daugava\" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas... Kāds no foruma senioriem kaut ko tādu atceras?
Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
DekstersFF rakstīja: Normāli, tā taču 'vaša raša'
Šito lai izlasa visi tie slāvi,kuri ļoti ļoti noliek Latviju bet slavē Krieviju, ka tur gan viss esot līmenī
Kurš tad viņu slavē?
Parādi man ar…
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...
Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.
Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:
1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);
2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);
3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);
4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);
5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);
6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);
7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Ak nē, iepriekš atbildē drusku samuldējos Īstenībā bija tā:
p.s. Ceru, ka krieviešu valodu māki
forum.tr.ru/... ,748498,749034
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Ak nē, iepriekš atbildē drusku samuldējos Īstenībā bija tā:
p.s. Ceru, ka krieviešu valodu māki
forum.tr.ru/... ,748498,749034
nezin kāpēc te nevar saites adresi iepostēt
Koroče shēma:
Paskaidrojums:
Система передачи поворотного момента от сценого устройства второго вагона троллейбусного поезда \"Шкода 12Тр\" выглядить вот таким образом:
Голубым цветом обозначена рулевая трапеция первого моста второго вагона, а красным цветом - \"коромысло\", закрепленое посередине к каркасу. Зеленым цветом - плечо передающее вращающий момент от сцепного устройства к системе тяги и в центре этого плеча расположено крепления сцепного устройства. То есть - центр шарнира.
Теперь то, что я знаю про всё это
Расстояние между корпусами первого и второго вагона поезда \"Шкода 12Тр\" составло ок 1.380 мм. При этом между центрами шарниров кркплений сцнпного устройства было ок 2.385 мм. (Само устройство было из двух бплог, соединенных по системе \"рукопожатее\", то есть - двумя зашплинтованными болтами. от наружной обшивки второго вагона до центра шарнира сцерного прибора ок 280 мм. Расстоние от центра сцепного устройства до конца мервого вагона мне точно неизвестно. неизвестно, но оно может быть высчитано из верхних данных, и олучается, что расстоние от центра шарнира крепления поворотного устройства первого вагона до крнца наружной обшивки первого вагона - ок. 725 мм.
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.
Hmm... Nu piekabei jau parasti ir V veida sakabes stienis un priekšējie riteņi griežas caur vienu vertikālo asi (tilta centrā), bet citiem t/l (kā trolejbusam) katrs ritenis griežas caur savu asi. Tad tur kaut kā sarežģītāk būs bijis.
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...
Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Interesanti. Bilžu gan jau nav, ne?
Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:
1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);
2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);
3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);
4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);
5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);
6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);
7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).
Hmm, a tās Tatras līdz tam 2032. gadam izturēs? Tas ir pēc 20 gadiem...
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.
Ok. Es gan domāju, ka šajā virzienā nekas nenotiks. Nu atbilde būs kaut kāda, ka nav naudas vai kaut kas no tās sērijas.
Mums te LV, kur ir ļoti daudz Padomju laikos dzimušu un augušu personu un viņu audzinātu bērnu, kaut kā vispār ir pierasts, ka visur vajag dzīvu kasieri un papīra talonu. Un ja kādam kaut kas nepatīk, tad viņš ir izlepis lohs. Piemēram, ļoti daudziem cilvēkiem šķiet normāli, ka starppilsētu autobusa biļete internetā ir dārgāka, nekā kasē... Tas pats ar koncertu biļetēm un vēl visu ko. Kaut kā daudziem internets liekas baigā ekstra un luksuss, nevis normāls darbarīks, ko vajadzētu pēc iespējas racionālāk izmantot.
Bams rakstīja:
Koroče shēma:
g.foto.radikal.ru/...
Aha, nu jā.. Tā jau man likās. Paldies!
Runājot vēl par to 12Tr sakabi... Es it kā esmu puslīdz izskatījis visu riga.mashke.org un arī myriga.info forumu monitorēju, bet nekur nav manīta kāda bilde, kā izskatījās 12Tr otrā vagona "kabīne"... Kas tur bija nomontēts nost, kas atstāts? Stūre bija un grozījās?
Pats (esmu 1989. gada) tos trolejbusus atceros, bet vairāk no ārpuses, jo vairāk sanāca bērnībā ar tramvaju vizināties. Atceros vienīgi to, ka tur vadītājs nebij nodalīts no tautas un tādus baigi mīkstos sēdekļus, bet tas 1. vagonā.
Rxx rakstīja:
Interesanti. Bilžu gan jau nav, ne?
Vispār jau šķiet, ka bija gan tā crash nobildēts. Man jāpajautā zinošiem cilvēkiem
Hmm, a tās Tatras līdz tam 2032. gadam izturēs? Tas ir pēc 20 gadiem...
To neviens nezin.
Mums te LV, kur ir ļoti daudz Padomju laikos dzimušu un augušu personu un viņu audzinātu bērnu, kaut kā vispār ir pierasts, ka visur vajag dzīvu kasieri un papīra talonu. Un ja kādam kaut kas nepatīk, tad viņš ir izlepis lohs. Piemēram, ļoti daudziem cilvēkiem šķiet normāli, ka starppilsētu autobusa biļete internetā ir dārgāka, nekā kasē... Tas pats ar koncertu biļetēm un vēl visu ko. Kaut kā daudziem internets liekas baigā ekstra un luksuss, nevis normāls darbarīks, ko vajadzētu pēc iespējas racionālāk izmantot.
Nu ,bet nevar prasīt, lai tantiņa no laukiem pērk autobusa biļeti internetā Autobuss tomēr nav hokeja pasākums. Varbūt pēc gadiem 20 to varēs darīt.
Rxx rakstīja: Runājot vēl par to 12Tr sakabi... Es it kā esmu puslīdz izskatījis visu riga.mashke.org un arī myriga.info forumu monitorēju, bet nekur nav manīta kāda bilde, kā izskatījās 12Tr otrā vagona "kabīne"... Kas tur bija nomontēts nost, kas atstāts? Stūre bija un grozījās?
Dažiem bija stūre, citiem nomontēta. Kabīnes bija aizbarikādētas ar durvīm un stiklu, līdzīgi kā tramvajiem.
Stūre negrozījās. Bildes ir, jāpameklē.
Atceros vienīgi to, ka tur vadītājs nebij nodalīts no tautas
Jā un pasažieri uz paneļa sēdināja bērnus, lika somas un čemodānus
Es jau daudzus gadus neesmu redzējis tik pārbāztu transportu, kāds tas bija padlaikā un vēl 90 gados
Bams rakstīja:
Nu ,bet nevar prasīt, lai tantiņa no laukiem pērk autobusa biļeti internetā Autobuss tomēr nav hokeja pasākums. Varbūt pēc gadiem 20 to varēs darīt.
Es jau nesaku, ka fizisku kasi vajag atcelt... Vienkārši, ja šobrīd autoostā ir kādas sešas vienlaicīgi strādājošas kases, tad tā pietiktu ar vienu vai divām, plus dažiem pašapkalpošanās termināļiem, kur var samaksāt ar karti.
Šobrīd sistēma biļešu tirdzniecībai netā ir, bet tur par šo pasākumu ir jāmaksā papildus, jo Rīgas Autoosta virtuālas biļetes tirgo par tādu pašu cenu kā kasēs... Līdz ar to uzņēmums, kas nodrošina to tirdzniecību netā ir spiests savu komisiju likt pie tādas cenas klāt, kas to visu sadārdzina. Un nevajag man stāstīt, ka Autoostai tas savienojums izmaksā tikpat, cik turēt vaļā tās kases, maksāt kasierēm algu, elektrību utt...
Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi un par tirdzniecību kasēs un elektroniski atbildētu viens uzņēmums, kura peļņa būtu atkarīga no tā, cik sakarīgi tas saimnieko. Tad tur šādu problēmu vispār nebūtu un viss jau sen darbotos. Īpaši jau tāpēc, ka viņiem šāds te savienojums "uz āru" jau ir izstrādāts. Viss ir atkarīgs tikai no gribēšanas.
Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?
Tas ir visai dīvaini, jo pasaulē (un arī LV) ir miljoniem visādu aparātu (vending machines), kas naudu tomēr kaut kā prot atšķirt...
Un ja reiz tas nedarbojas, vai kāds par to atbildēja?
Protams, varēja nemaz nelikt to skaidras naudas iespēju. Tas noteikti ir diskutējami, cik maksā to uzturēt un vai tas ir vajadzīgs, bet es pieļauju, ka tāds automāts bez moduļa, kurš nodarbojas ar skaidro naudu būtu iznācis krietni lētāks.
Viņi jauni tiek likti vēl?
Rxx rakstīja:
Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi
Par autoostām neko nezinu. Arī par viņu biļešu "sistēmu".
Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?
Par šo arī neko nezinu. Ja ir nopietna interese, varu mēģināt kko noskaidrot.
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja:
Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi
Par autoostām neko nezinu. Arī par viņu biļešu "sistēmu".
Nu es zinu, tāpēc pastāstu...
Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?
Par šo arī neko nezinu. Ja ir nopietna interese, varu mēģināt kko noskaidrot.
Nē, nu nav īpašas vajadzības skaidrot, tāpat nekas no tā nemainīsies. Gan jau ka beidzās ar neko.
Bams rakstīja: Dažiem bija stūre, citiem nomontēta. Kabīnes bija aizbarikādētas ar durvīm un stiklu, līdzīgi kā tramvajiem.
Stūre negrozījās. Bildes ir, jāpameklē.
Savukārt pedāļi otrajā vagonā bija darba kārtībā, kas mazgadīgajiem huļigāniem bija baigais ekšens, tiekot 2. vagona kabīnē iekšā.
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...
Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.
Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:
1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);
2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);
3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);
4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);
5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);
6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);
7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.
It īpaši interesanti, ko jamie teiks par 20 litriem dzīvā alus!
Bams rakstīja:Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Jā bet man liekas ka šams zemē nenojārēja. Caursita margas un ar priekšas ratiem pārkarās pāri. Es kautkur biju minījis tās divvagoņa fočenes
Vispār jau par to trolejbusa kritienu no tā Akmens tilta 80-to sākumā dzirdētas vairākas versijas. Būtu labi, ja Bams par to notikumu varētu atrast kādu bildi. Viena no versijām bija arī, ka trolejbusa pirmais vagons tomēr nokritis zemē un uzkritis virsū automašinai Volga, kas izrādījusies zagta....Otra versija bija līdzīga uupis augstāk paustajai, ka trollis tikai caursitis margas un pārkāries pāri malai ar priekšējiem riteņiem.
IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau par to trolejbusa kritienu no tā Akmens tilta 80-to sākumā dzirdētas vairākas versijas.
Kā man atbildēja zinošs cilvēks:
1. vagons nokrita, 2. palika. Es dzirdeju, uzkrita leišu žigulim. Bildes man nav.
Mēģināju atcerēties, kur es to bildi redzēju. Padlaikos, kaut kādos 80.gado Rīgā bija vairākas vietas, kur skatlogos izliktas planšetes ar dažādām avārijām. Viena tāda vieta bija Lāčplēša ielā, starp Brīvības un Tērbatas ielām, namā, kur ilgus gadus atradās frizētava. Otra tāda vieta bija Slokas uz Dzegušu ielas krustojums. Tur kaut kādi miliču posteņi bija vai kaut kas tamlīdzīgs. Koroče tur laikam arī redzēju.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA