Crankshaft rakstīja: Kindzulis
ne ne tā skaitīsies pasīvās drošības umparikte
====================
Vispār jau nu nē - tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam
transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu kompleksa sadaļa, kura attiecas uz \"gājēju drošību\", šai gadījumā \"sliede priekšā\" var nu nekādi neļaut sasniegt tajā apmierinošus rezultātus. Ne velti arī auto konstruktori matus no pauriem raudami ķīmiķo ar bamperiem, kapotiem, priekšstiklu slīpumiem, stikla tīrītājiem utt.. Tas šodien ir diezgan smags punkts ...
Nav gadījies dzirdēt par patstāvīgiem izgatavotāju crashtestiem. Piem. Škoda nevienu jauno zemgrīdas džimbuli, kādi kursē arī pie mums tādā veidā pārbaudījusi nav. Šeit jau galvenais to pedestriāni, ja runājam par tiem ir sadursmes gadījumā atsist labi tālu prom, jo lai arī varbūt ar lauztiem kauliem, bet palikt dzīvam nekā tikt sagrieztam 2-3 gabalos...
Ir gan lokāli crashtesti, šo linku jau biju agrāk te iemetis:
(var uzreiz uztīt uz 2:00 min)
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA