Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Fakts paliek fakts.Piekrītu Bama viedoklim. Domāju,, ka šis tradicijas tiek respektētas teju visā pasaulē. Izņēmumu gan "sadzirdēju" Prāgā, kur bija manāmi tramvaji, kas aprīkoti ar spēcīgu gaisa tauri, kura atradās visai redzamā vieta– virs vadītāja kabīnes jumta.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vienkārši foto:

kaut kur aiz Urāliem.

savepic.su/...

savepic.su/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rīga, 1982.

Dinozauri valda ielās

fotobus.msk.ru/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

interesanti.... cik būs 5sekciju un 6sekciju tramvaji

un cik velkošo riteņu būs 9sekciju tramvajam?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: interesanti.... cik būs 5sekciju un 6sekciju tramvaji

A kas, Sauriešos bencīns beidzies?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: interesanti.... cik būs 5sekciju un 6sekciju tramvaji

A kas, Sauriešos bencīns beidzies?

nezinu, sen neesmu sauriešos bijis.... bet kad pēdējo reizi tur biju, tad vēl tramvajs nebija ievilkts

arī man pagalmā joprojām nav tramvaja galapunkts uzbūvēts... kaut noderētu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vēl interesanti cik sekciju tramvajs būtu vajadzīgs lai jamais aizņemtu visu saīsināto sesto līniju - tobiš cik sekcijnieks ir maksimālais iespējamais uz patreizējām sliedēm....

ķipa vadītājs priekšā visu laiku redz sava sastāva asti

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vēl interesanti cik sekciju tramvajs būtu vajadzīgs lai jamais aizņemtu visu saīsināto sesto līniju - tobiš cik sekcijnieks ir maksimālais iespējamais uz patreizējām sliedēm....

ķipa vadītājs priekšā visu laiku redz sava sastāva asti

man domāt, ka tāds monstrs nosvilinātu visas apkārtējās apakšstacijas un HESiem beigtos elektrība.

Jeb Pirmais grib visu dienu stāvēt pie kādas pārbrauktuves un tad gaidīt momentu, lai pamēģinātu izšmaukt starp elektrotrumuļa pakaļu/priekšu?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Redz kur ģēla, katrs pats var izveidot trasi un braukt kur grib

www.youtube.com/...

Vienīgā problēma, ka tā melnā Tējkanna laba autiņa cenā...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja: vēl interesanti cik sekciju tramvajs būtu vajadzīgs lai jamais aizņemtu visu saīsināto sesto līniju - tobiš cik sekcijnieks ir maksimālais iespējamais uz patreizējām sliedēm....

ķipa vadītājs priekšā visu laiku redz sava sastāva asti

man domāt, ka tāds monstrs nosvilinātu visas apkārtējās apakšstacijas un HESiem beigtos elektrība.

Jeb Pirmais grib visu dienu stāvēt pie kādas pārbrauktuves un tad gaidīt momentu, lai pamēģinātu izšmaukt starp elektrotrumuļa pakaļu/priekšu?

ūpis jau teica, ka džimbuļiem ir iebūvēta priekšroka - visi varētu braukt riņķī...

vai vēl labāk - uzliekam dzīmbuli uz sliedēm un lai pasažieri vienkārši kāpj iekšā un iet kājām uz vajadzīgo staciju.... neaizmirsot pīkstināt tāmponus

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ūpis jau teica, ka džimbuļiem ir iebūvēta priekšroka - visi varētu braukt riņķī...

Nevis iebūvēta bet IEMETINĀTA !!!

CSN

82. Ārpus krustojumiem, kur tramvaja sliežu ceļa klātne šķērso bezsliežu transportlīdzekļu brauktuvi, tramvajam ir priekšroka.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: ūpis jau teica, ka džimbuļiem ir iebūvēta priekšroka - visi varētu braukt riņķī...

Nevis iebūvēta bet IEMETINĀTA !!!

CSN

82. Ārpus krustojumiem, kur tramvaja sliežu ceļa klātne šķērso bezsliežu transportlīdzekļu brauktuvi, tramvajam ir priekšroka.

un arī 12.1. Regulējami krustojumi

141. Ja satiksmes regulētāja vai luksofora signāli atļauj braukt vienlaikus tramvajam un bezsliežu transportlīdzekļiem, priekšroka ir tramvajam neatkarīgi no tā braukšanas virziena.

12.2. Neregulējami krustojumi

148. Vienādas nozīmes ceļu krustojumā, kā arī nevienādas nozīmes ceļu krustojumā, ja transportlīdzekļi tam tuvojas no viena virziena, tramvaja vadītājam neatkarīgi no tā braukšanas virziena ir priekšroka attiecībā pret bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

un arī CSN 12.1. Regulējami krustojumi

141.

12.2. Neregulējami krustojumi

148.

Nū šītie jau jāzina katram velosipēdistam un motopļeckas īpašniekam par vadītājiem nerunāsim.

Savukārt 82. parasti aizmirst, jo it kā tādu vietu nav un ja ir tad stāv luksofors, kas savukārt šīs prioritātes liek visiem aizmirst.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Tramvajiem nav ne gaisa, ne taures.

Nav gaisa vispābā????

Neviena pneimo elementa????

Viss uz lektrību???

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Tramvajiem nav ne gaisa, ne taures.

Nav gaisa vispābā????

Neviena pneimo elementa????

Viss uz lektrību???

Ir, vadītājs un viņa rudzene.

amiz Reģ.: 05.12.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Tramvajiem nav ne gaisa, ne taures.

Nav gaisa vispābā????

Neviena pneimo elementa????

Viss uz lektrību???

Cik no studijām par elektrovilcieniem atceros, tad pantogrāfs ar pneimocilindru tiekot spriegots.

Turklāt, ja bojāta kontaktvirsma (oglekļa gabals caur kuru iet daļa no pneimosistēmas), tad spiediens krītas un tas pats, nolaižas tālāk nebojājot tīklu. Bet tas bija ICE sakarā, tramvajam tomēr mazaki ātrumi un jaudas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Ir, vadītājs un viņa rudzene.

Tas pats attiecas uz gaisa taurēm – lodziņš atveras un ieslēdzas aurēlijs.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Patrāpijās 1919.gada bildes.

Kaut kāds tautas bunts

1) Barona/Matīsa ielu krusts. Fočēts no tagadējas BērnPasaules puses. forum.myriga.info/...

2)Matīsene. Fočēts no tagadējās Čakenes uz Bērnu Pasaules pusi. Kadra labajā pusē, vidū, kur mazās koka mājeles tagad Bērnu Pasaule. forum.myriga.info/...

3) Barona/Matīsa krusts.

Redzamas sliedes, kas ved taisni pa Matīseni. Bijušais 9.maršruts Osta-Hanzas-Stabu-Tērbatas-Matīsa-Gāzes fabrīķis(lielie bunduļi pie Matīsa pārbrauktuves). forum.myriga.info/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Patrāpijās 1919.gada bildes.

Kaut kāds tautas bunts

1) Barona/Matīsa ielu krusts. Fočēts no tagadējas BērnPasaules puses. forum.myriga.info/...

2)Matīsene. Fočēts no tagadējās Čakenes uz Bērnu Pasaules pusi. Kadra labajā pusē, vidū, kur mazās koka mājeles tagad Bērnu Pasaule. forum.myriga.info/...

3) Barona/Matīsa krusts.

Redzamas sliedes, kas ved taisni pa Matīseni. Bijušais 9.maršruts Osta-Hanzas-Stabu-Tērbatas-Matīsa-Gāzes fabrīķis(lielie bunduļi pie Matīsa pārbrauktuves). forum.myriga.info/...

Šitās jau varēji "konkurss, konkurss, konkurss..." kārtīā ielikt, lai tauta pamin, kur tas ir...

Bet bunts nepajokam! Ar transparentiem...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

TIk nesapratu tramvaju un trolejbuss nesadalīja

manuprāt trollejbuss agresiffņiks, brauc kā ar bembi vai moci - ko viņš dara uzpretējā virziena sliežu klātnes?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

TIk nesapratu tramvaju un trolejbuss nesadalīja

manuprāt trollejbuss agresiffņiks, brauc kā ar bembi vai moci - ko viņš dara uzpretējā virziena sliežu klātnes?

Gribēja palielīties tramvajam, kā šams māk driftēt

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Šeit jautājums Bamam - vai ir kas mainījies tajā absurdā, ka trolejbusu vadītājiem nevajag D kategoriju? Zinu, ka kādu laiku atpakaļ bija diskusijas par šo jautājumu, bet kā beidzās?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Šeit jautājums Bamam - vai ir kas mainījies tajā absurdā, ka trolejbusu vadītājiem nevajag D kategoriju? Zinu, ka kādu laiku atpakaļ bija diskusijas par šo jautājumu, bet kā beidzās?

Vēl pavisam nesen bija speciālās ragaiņa tiesības bezDē

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Šeit jautājums Bamam - vai ir kas mainījies tajā absurdā, ka trolejbusu vadītājiem nevajag D kategoriju? Zinu, ka kādu laiku atpakaļ bija diskusijas par šo jautājumu, bet kā beidzās?

Vēl pavisam nesen bija speciālās ragaiņa tiesības bezDē

Nu par to jau runāju... Kāds ir pamats pie tāda pat izmēra un pasažieru ietilpības transporta stūres, kam piedevām vēl papildus ir jāuzmana ragi, sēdināt vadītāju ar atvieglotām prasībām? Manuprāt šāda avārija ir tikai likumsakarīga...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti