Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Es jau vismaz 30 gadus esmu domājis, kādēl pastāv viedoklis, ka trolejbusa vadīšana ir vieglāks process nekā autobusa vadīšana? Jau padomjlaikos, lai tiktu pie trolejbusa vadīšanas, sākotnēji pietika ar 3 mēnešu kursiem. Pēc tam izveidoja tehnisko skolu kur bez vadīšanas iemaņām vadītāji tika izglītoti arī politekonomijā un ētikas mācībā....mācības jau ilga gada garumā. Bet, lai arī tolaik tiktu pie autobusa vadītāja apliecības, bija nepieciešams garāks laiks, arī sievietēm pastāvēja ierobežojumi.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.

Japnis Reģ.: 06.11.2006
0 0 Atbildēt
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Nav jau teikts, ka maina pret jaunu, varbūt norok, aizved Daugavā izskalo no netīrumiem, izsijā un ved atpakaļ!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu izskatās ka tramvajs bogeli pa lielu paņēmis lai tīšām troli aizķertu

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.

Projektu izstrādāja kaut kāds BRD projektētāju kantoris, mājas lapa šiem šodien arī nestrādā.

Cik zinu, tur no sākuma apakšā trubas ir jāsaliek. Bet vispār vieta sūdīga, faktiski viss posms ir purvs apakšā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Šeit jautājums Bamam - vai ir kas mainījies tajā absurdā, ka trolejbusu vadītājiem nevajag D kategoriju? Zinu, ka kādu laiku atpakaļ bija diskusijas par šo jautājumu, bet kā beidzās?

Vēl pavisam nesen bija speciālās ragaiņa tiesības bezDē

Nu par to jau runāju... Kāds ir pamats pie tāda pat izmēra un pasažieru ietilpības transporta stūres, kam piedevām vēl papildus ir jāuzmana ragi, sēdināt vadītāju ar atvieglotām prasībām? Manuprāt šāda avārija ir tikai likumsakarīga...

Par tiesībām droši vien jautājums būtu jāadresē CSDD kantorim, Lukstiņam vai kam tur.

Manuprāt un cik zinu, tad tāda kārtība nāk no bij. padsavienības laikiem, kad masveidā un ātri vajadzēja elektrotransporta vadītājus. Uz autobusiem tāpēc arī visu laiku bija un ir šoferu deficīts, jo kurš gan gribēs uz busu mācīties braukt 2 gadus. (stāžu vajag). Rietumos, piem. trolejbuss ir autobusa paveids un tam arī vajag D kategoriju.

No pieredzes varu pateikt, ka trolejbusu vadīt ir nedaudz pinķerīgāk nekā busu. Agrāk, Ikarusu laikos gan bija otrādi. Mana pieredze gan ir tikai tīri simboliska, lai zinātu kas ir kas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: aculiecinieks.delfi.lv/...

Cīņa par ietekmi RS

Šeit jautājums Bamam - vai ir kas mainījies tajā absurdā, ka trolejbusu vadītājiem nevajag D kategoriju? Zinu, ka kādu laiku atpakaļ bija diskusijas par šo jautājumu, bet kā beidzās?

Nezinu, kas bija par diskusiju, bet lai kaut kā atrisinātu autobusu draiveru trūkumu, ar CSDD ziņu tika izveidota TROLL100 kategorija, kura atļauj vadītājam ar trolejbusa tiesībām un kaut kādu tur stāžu vadīt arī pasažieru autobusu, bet tikai pa pilsētas teritoriju.

Par trolejbusu un kāpēc ne D kategoriju ir dzirdēts viedoklis, ka tas tomēr brauc pa noteiktu maršrutu, ārpus pilsētas nebrauc, nekur citur patvaļīgi aizbraukt nevar un faktiski tas pats tramvajs vien ir.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Budapeštā kantaino Ikarusu ka biezs, gan ar, gan bez trolejragiem, un visi ko redzēju izskatās tādi samērā taisni. Mož šie vēl tagad tādus kaļ?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Arī daudzās Polijas pilsētās klasisko pilsētas ikarusu vēl ka biezs, arī Bratislavā tādus manīju. Arī Krievijā to vēl ir daudz. Pie mums gan teju visi kaut kur pazuduši. RS vadība, turpinot TTP pārvaldes kādreizējā šefa Zālīša tradicijas, uzskata ka labāk visu veco ir sagrieezt lūžnos... Tomēr jaukādu braucošu dzelteno ikarusu vajadzētu saglabāt, nebūty slikti, ja bilancē būtu arī kads braucams TR-9 trolejbuss , RVR-7 tramvajs. MTV-80 tramvajs laikam jau ir. Viens labi saglabājies dzeltenais ikaruss pieder barikažu muzejam, bet tas jau ielās parādās reizi gadā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.

Projektu izstrādāja kaut kāds BRD projektētāju kantoris, mājas lapa šiem šodien arī nestrādā.

Cik zinu, tur no sākuma apakšā trubas ir jāsaliek. Bet vispār vieta sūdīga, faktiski viss posms ir purvs apakšā.

kādas trubas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Nu izskatās ka tramvajs bogeli pa lielu paņēmis lai tīšām troli aizķertu

Es tak saku ka tramvaji ir agresīvi – sāk jau uzbrukt savējiem…

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tomēr jaukādu braucošu dzelteno ikarusu vajadzētu saglabāt, nebūty slikti, ja bilancē būtu arī kads braucams TR-9 trolejbuss , RVR-7 tramvajs. MTV-80 tramvajs laikam jau ir. Viens labi saglabājies dzeltenais ikaruss pieder barikažu muzejam, bet tas jau ielās parādās reizi gadā.

Es tev ieteiktu palasīt šo - www.jr.lv/...

Kingstona Kārena. Kā atbrīvoties no krāmiem.

Atbrīvojoties no krāmiem, jūs radikāli izmainīsiet savu dzīvi. Kārena Kingstona – Fen šui un Telpas attīrīšanas Rietumu metodes aizsācēja – stāsta, kā vislabāk atbrīvoties no visa liekā, kas cilvēku nomāc gan fiziski, gan garīgi. Izlasot šo grāmatu, uzzināsiet: kāpēc cilvēki glabā krāmus; kā krāmi rada stagnāciju ikvienā jūsu dzīves jomā; kā veiksmīgi tikt vaļā no krāmiem.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Arī daudzās Polijas pilsētās klasisko pilsētas ikarusu vēl ka biezs, arī Bratislavā tādus manīju. Arī Krievijā to vēl ir daudz. Pie mums gan teju visi kaut kur pazuduši. RS vadība, turpinot TTP pārvaldes kādreizējā šefa Zālīša tradicijas, uzskata ka labāk visu veco ir sagrieezt lūžnos... Tomēr jaukādu braucošu dzelteno ikarusu vajadzētu saglabāt, nebūty slikti, ja bilancē būtu arī kads braucams TR-9 trolejbuss , RVR-7 tramvajs. MTV-80 tramvajs laikam jau ir. Viens labi saglabājies dzeltenais ikaruss pieder barikažu muzejam, bet tas jau ielās parādās reizi gadā.

irkarusi ir ļoti daudz Rīgas ielās un pieder tieši RS

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja:

kvatra rakstīja: Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.

Projektu izstrādāja kaut kāds BRD projektētāju kantoris, mājas lapa šiem šodien arī nestrādā.

Cik zinu, tur no sākuma apakšā trubas ir jāsaliek. Bet vispār vieta sūdīga, faktiski viss posms ir purvs apakšā.

kādas trubas?

Kaut kādu lietus kanalizāciju vai drenāžu tur tagad būvē. Pie sporta akadēmijas. Tur arī smuki redz, ka vecais pamats ir tīras milts

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

No savas bērnības atceros krievu ZIU-engelsas trolejbusus, kas 60-70gados kursēja Rīgā tju pa visiem maršrutiem. Lielākā daļa no tiem bija spilgti zilā krāsā. Škodiņas parādijās jau tikai 70-to sākumā. Priekš tiem laikiem tās bija "kosmoss" - tie tika uzticēti vadīt tikai "sociālistiskās sacensības uzvarētājiem".. Vēl 80-tajos daži lielie krievu"engelsi" kursēkja pa 15. maršrutu. Iespaidīgas dzelzs/stikls kastes tie bija - salons gan ērts un plašs. Škiet, ka lidz šodienai pie mums neviens tāds nav saglabājies. Derētu tādu arī kaut kur savākt un atjaunot - kā vēstures sastāvdaļu jaunajām paaudzēm.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: No savas bērnības atceros krievu ZIU-engelsas trolejbusus, kas 60-70gados kursēja Rīgā tju pa visiem maršrutiem. Lielākā daļa no tiem bija spilgti zilā krāsā. Škodiņas parādijās jau tikai 70-to sākumā. Priekš tiem laikiem tās bija "kosmoss" - tie tika uzticēti vadīt tikai "sociālistiskās sacensības uzvarētājiem".. Vēl 80-tajos daži lielie krievu"engelsi" kursēkja pa 15. maršrutu. Iespaidīgas dzelzs/stikls kastes tie bija - salons gan ērts un plašs. Škiet, ka lidz šodienai pie mums neviens tāds nav saglabājies. Derētu tādu arī kaut kur savākt un atjaunot - kā vēstures sastāvdaļu jaunajām paaudzēm.

80-tajos pa 15 maršrutu tādi nebrauca, nestāsti pekstiņus!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

80-tajos pa 15 maršrutu tādi nebrauca, nestāsti pekstiņus!

Daži brauca gan:

1984.gads: tf1.mosfont.ru/...

1979.gads: tf1.mosfont.ru/...

1980.gads:

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Pēdējie norakstīti 1986.gadā.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Vēl 80-tajos daži lielie krievu"engelsi" kursēkja pa 15. maršrutu.

Škiet, ka lidz šodienai pie mums neviens tāds nav saglabājies. Derētu tādu arī kaut kur savākt un atjaunot - kā vēstures sastāvdaļu jaunajām paaudzēm.

Pie mums nav, RU gan pārpārēm šo dzelzs izstrādājumu.

Bet tā kā RS no tehnikas muzeja idejas laikam tomēr ir atteikusies, tad diezin vai kāds tādu meklēs, vedīs un restaurēs. Naudas nav un tuvākajā 5-gadē nebūs. Ekonomija it visā.

No Kauņas atvestā Škoda-9 stāv zem klajas debess un ir caurrūsējusi un laikam drīz sairs putekļos. Tāpat zilais D-pils RVR-6.

Kāds muzejs? Nevienam to te nevajag. Diemžēl. Ja nu kāds privātais uzņemsies vai varbūt Motormuzeju var piesaistīt, bet šaubos.

RS labākajā gadījumā atjaunos nodegušo MTV-82 vagonu, remonts ir iesākts, bet līdzekļu trūkuma dēļ 2 gadus nekas nenotiek, vagons gan atrodas zem jumta, vismaz tas jau ir daudz.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

kādas trubas?

Lietusūdens. Varbūt pie reizes vēl kāds kaut ko mainīs. Seene tak gribēja, lai labo visu uzreiz. Būs uzcepis vēstuli

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kādas trubas?

Lietusūdens. Varbūt pie reizes vēl kāds kaut ko mainīs. Seene tak gribēja, lai labo visu uzreiz. Būs uzcepis vēstuli

kurš te vēl nesen ziņija, ka zem tramvajsliedēm nekā nav, viss esot zem ielas

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kādas trubas?

Lietusūdens. Varbūt pie reizes vēl kāds kaut ko mainīs. Seene tak gribēja, lai labo visu uzreiz. Būs uzcepis vēstuli

kurš te vēl nesen ziņija, ka zem tramvajsliedēm nekā nav, viss esot zem ielas

Nu nav jau arī nekā. Tikai gar sliežu malu iet 1904.gadā uzbūvētais čuguna ūdensvads no Baltezera sūkņu stacijas. Bet šķērstrubu ir pietiekami. Kādu no tām varbūt maina pie reizes.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vakar 9.maršruta trolejbusa vadītājs sajauca maršrutu un Ķīpsalā vietā, lai apgrieztos zem tilta un dotos tālķ pa maršrutu uz Iļģuciemu, aizbrauca taisni pa Vanšu tiltu...

Rezultātā trolejbuss bija spiests braukt līdz Raiņa bulvārim, tad pa Reimersa ielu atpakaļ uz Vantinieku...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Visai efektīvs crash-smash...

www.apollo.lv/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Visai efektīvs crash-smash...

www.apollo.lv/...

Bardaks un tikai visam pie vainas.

Kā raksta aculiecinieki:

"У вагона села аккумуляторная батарея, поэтому он стоял на ост."Динамо" без пассажиров и ждал аварийную бригаду. АБ что-то там накрутила, навертела, заряд появился. И аварийная бригада приняла САМА решение гнать вагон своим ходом в депо Балатово. В момент когда поставили соленоиды одной из тележок на флажки вагон покатился, а заряд пропал (заряда хватило только на то, чтобы растормозить вагон. ВСЁ. Вагон стал неуправляемый. Остатка зарядки хватило до Пушкина (водитель подавала сигнал. Так как стрелки на Пушкина смотрят на Ленина вагон и выехал на Ленина. А там спуск. Там уже соткрыли двери и кричали как могли чтоб разбегались все. Если бы автобус не стоял на путях (там сплошная, то жертв в автобусе не было бы. После удара с автобусом водитель трамвая потеряла сознание (она ни за что не покидала кабину аварийная бригада вытащила ее в салон. Там уже аварийщик сам из форточки машет и кричит (на видеоу водителя трамвая тоже серьезные травмы (позвоночник, голова

Вагон на кануне был отправлен на ремонт с плохой подзарядкой аккумуляторной батареи. Но мастера отписались (всё в норме Вот и последствия."

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti