Nu, tauta, kas par vietu, kurš pateiks?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, tauta, kas par vietu, kurš pateiks?
Bams rakstīja: Nu, tauta, kas par vietu, kurš pateiks?
forum.myriga.info/...
Kopš pieejams Google attēlu meklētājs tā vairs nav problēma, bet tāpat pirmā doma bija par Mežaparku.
Ielu dzelzceļi - zudusilatvija.lv/...
sarashkins rakstīja: bet tāpat pirmā doma bija par Mežaparku.
zudusilatvija.lv/...
Ok, bet iela kāda? :8
Bams rakstīja:
sarashkins rakstīja: bet tāpat pirmā doma bija par Mežaparku.
zudusilatvija.lv/...
Ok, bet iela kāda? :8
Vai nav tagadējais Meža prospekts?
Vai tomēr Kokneses prospekts?
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja:
sarashkins rakstīja: bet tāpat pirmā doma bija par Mežaparku.
zudusilatvija.lv/...
Ok, bet iela kāda? :8
Vai nav tagadējais Meža prospekts?
Nē, tuvāk.
sarashkins rakstīja: Vai tomēr Kokneses prospekts?
Arī nav. Bet jau tuvāk
Ok, ielieku vēl vienu bildi no tās vietas, nedaudz jaunāku:
Kas tad tur vēl atliek - Ķīšezera, Gaujas iela?
Re kur galapunkts: www.zudusilatvija.lv/...
sarashkins rakstīja: Kas tad tur vēl atliek - Ķīšezera, Gaujas iela?
A.Sakses-Lībekas krustojums. Māja tā pati.
Bams rakstīja:
sarashkins rakstīja: Kas tad tur vēl atliek - Ķīšezera, Gaujas iela?
forum.myriga.info/...
A.Sakses-Lībekas krustojums. Māja tā pati.
Te vai? goo.gl/...
Mežaparka līnijai ir diezgan interesanta vēsture.
Līdz 1910.gadam no Brasas stacijas uz Mežaparku kursēja zirgu tramvajs. Maršruts līdz Kokneses pr. bija kā tagad, tad pa A.Sakses ielu līdz tagadējam Saules dārzam Ezermalas ielā (tagad tur sporta centrs).
1910.gadā līniju elektrificēja.
1912.gadā, kad atvēra Rīgas Zoo, līniju pa Ezermalas ielu pagarināja līdz tagadējai Zoo ieejai.
1.Pasaules kara laikā pārsvarā uz visām ārpilsētas līnijām, arī uz Mežaparku, sliedes un vadi tika noņemti un rekvizēti, kopumā ap 30km.
1927. gadā līniju uz Mežaparku atjaunoja un līdz 1934.gadam tas kursēja atkal pa A. Sakses ielu un tikai līdz Saules dārzam/jahtklubam.
1934.gadā savu darbību atjaunoja Rīgas Zoo un apmēram uz to laiku tramvaju palaida taisni pa Kokneses prospektu, tālāk pa Meža pr. līdz tagadējam galpunktam.
Tāds lūk stôrijs
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja:
sarashkins rakstīja: Kas tad tur vēl atliek - Ķīšezera, Gaujas iela?
forum.myriga.info/...
A.Sakses-Lībekas krustojums. Māja tā pati.
Te vai? goo.gl/...
Jap.
Bams rakstīja: Dažiem bija stūre, citiem nomontēta. Kabīnes bija aizbarikādētas ar durvīm un stiklu, līdzīgi kā tramvajiem.
Stūre negrozījās. Bildes ir, jāpameklē.
Pashiem pirmajiem stuure groziijaas, atceros, ka staaveeju pie kabiines un blenzu, ka stuure grozaas, bet neviena iekshaa nav. Pie tam taa diivaini reizeem driceleejaas uz bedreem, jo laikam tomeer rokaas turot stuuri tas vibraacijas dzeeshaas.
Par trolli, kas nogaazaas, pats biju klaat neilgi peec notikuma, braucu no Preses Namaa (kur straadaaju) 2 mainjas, ar peedeejo 17 trolejbusu, un shameejais taalaak par Kugju ielas pieturu neiet. kaapu aaraa, skatos staav viens vagons uz tilta, otrs (pirmais) nogaazies. Bet ne plakaniski, bet taa kaa buutu piesliets tajaa tunelii ar purnu uz leju.
Nokaapu lejaa pie tunelja, tajaa briidii vareeja visu apstaigaat, apluureet. Auto bija zhigulis (numurus gan neatceros vai leishu vai kaadi) cik atminos auto bija tumshi zils.
Vagons bija uzgaazies tam uz kapota un jumta prieksheejaas daljas taa ka principaa uz pakaljas benkja sedoshie iipashi cietushi nebuutu, ja nu vieniigi kaajas, pakaljeejais stikls bija izbiris bet starp piespiesto jumtu un prieksheejo seedekli vareeja redzeet cilveeka pliko galvasvirsu. Ne paarak smuks skats. Asinis gan neredzeeja, taas laikam pa prieksheejo seedekli bija izsmeeretas.
Pagroziijos, paskatiijos un kaapu augshaa domaat kaa tikt taalaak uz maajam, jo trolejnbusi protams nekurseeja.
Peec tam runaaja, ka vadiitaajam esot palicis slikti, tas pie streelniekiem visus esot izseedinaajis un devies uz depo, bet uz tilta atstiepies un aizbraucis attieciigi. Teica, ka otrajaa vagonaa esot palikusi viena pakurla tantinja, kas neesot dzirdeejusi, ka jaakaapj aaraa. Zhigulis jaa, esot it kaa bijis zagts.
Bet nu tas protams baumu liimenii.
Peec tam veel ilgus gadus to graniita vai kaadu nu tur akmens (varbuut betona) margu vietaa virs tunelja staaveeja parastie celju metaala nozhogojumi. jo tos akmenjus jau nogaaza lejaa un atpakalj taa arii neuzlika.
robchix rakstīja:
Par trolli, kas nogaazaas, pats biju klaat neilgi peec notikuma
Zhigulis jaa, esot it kaa bijis zagts.
Paldies! Par žiguli bija informācija, bet nepārbaudīta.Izrādās, ka tomēr taisnība.
Bams rakstīja: Tādi nu tie jaunumi:
img.mf.cz/...
img.mf.cz/...
Nez ar cik max ātrumu tā fūre brauc, vedot šo kravu?
Cik stundas paiet ceļā?
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja: Tādi nu tie jaunumi:
img.mf.cz/...
img.mf.cz/...
Nez ar cik max ātrumu tā fūre brauc, vedot šo kravu?
Cik stundas paiet ceļā?
To ar prāmi no Travemindes uz Ventpil atved.
Bams rakstīja:
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja: Tādi nu tie jaunumi:
img.mf.cz/...
img.mf.cz/...
Nez ar cik max ātrumu tā fūre brauc, vedot šo kravu?
Cik stundas paiet ceļā?
To ar prāmi no Travemindes uz Ventpil atved.
Ta jau līdz Travemindei gan jau ved pa dzelzceļu? Jo no Čehijas līdz turienei ir ~1/2 ceļa uz Latviju.
sarashkins rakstīja:
Ta jau līdz Travemindei gan jau ved pa dzelzceļu? Jo no Čehijas līdz turienei ir ~1/2 ceļa uz Latviju.
Līdz šim nē. Veda uz tās autopiekabes. Tagad točno tas būs par garu jebkuram dz.vagonam.
Vispār jau iespaidīgi. Tā nu būs "superslieka" vietējo tramvajnieku terminoloģijā. Bet, cik atceros, 80-tajos gados pa 2.maršrutu kadu laiku kursēja 3 sakabinātas tatriņas
cik garš bija RVR dzeltenais brīnums? gaidīju to veselu stundu lai izvizinātos kādā 1993. gadā
smaidiigais rakstīja: cik garš bija RVR dzeltenais brīnums? gaidīju to veselu stundu lai izvizinātos kādā 1993. gadā
Šis?
32m.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA