Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Un tad kad man vairs nav vajadziga atodu atpakaļ un saņemu savus 2 LVL Nesu zaudejis ne santīma.

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

KUR var nopirkt 24h talonu, iekāpjot autobusā "Dārziņos"?

ko Tu te esi pazaudējis

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ja esi tik stulbs un dēl brauciena ar 3 transportiem nenopērc 24h talonu par Ls 1,50 tad tā jau ir tava problēma.

KUR var nopirkt 24h talonu, iekāpjot autobusā "Dārziņos"?

Nevienā autobusā iekāpjot nevar iegādāties viedbiļetes, tikai vienreizējās par Ls 0.60.

Ja gribēsi, lai katrā pieturā ir biļešu automāts, tad brauciens maksās ne tik kā 0.60, bet pat visu 1 Ls.

Ja reiz dzīvo tādā čuhņā, tad ar to ir jārēķinās un viedbiļete jāiegādājas iepriekš savlaicīgi (derīga 12 mēnešus). Vai arī jāiegādājas personalizētais e-talons un jāpiesakās pakalpojumam "e-talona iegāde internetā". Bet, ja tomēr ir grūtības savu dzīvi saplānot nedaudz uz priekšu un ir žēl to santīmu, tad nāksies paieties dažus kilometrus uz centra pusi līdz tuvākajai biļešu pārdošanas vietai Maskavas 427b.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Nevienā autobusā iekāpjot nevar iegādāties viedbiļetes, tikai vienreizējās par Ls 0.60.

Ja gribēsi, lai katrā pieturā ir biļešu automāts, tad brauciens maksās ne tik kā 0.60, bet pat visu 1 Ls.

Ja reiz dzīvo tādā čuhņā, tad ar to ir jārēķinās un viedbiļete jāiegādājas iepriekš savlaicīgi (derīga 12 mēnešus). Vai arī jāiegādājas personalizētais e-talons un jāpiesakās pakalpojumam "e-talona iegāde internetā". Bet, ja tomēr ir grūtības savu dzīvi saplānot nedaudz uz priekšu un ir žēl to santīmu, tad nāksies paieties dažus kilometrus uz centra pusi līdz tuvākajai biļešu pārdošanas vietai Maskavas 427b.

Opā... Nevar tomēr... Bet papildus maksu par iegādi autobusā gan var uzlikt??? Pat Šlesera LDZ to neatļaujas - paaugstināta maksa par biļetes iegādi ir tikai stacijās, kur biļetes VAR nopirkt. Bet RS drīkst visu, vai ne?

Un tavs piedāvājums "paplānot dzīvi uz priekšu", patiesībā saucas "aizdod naudu nabaga RS bez procentiem, jo tai ar tavām nodokļu dotācijām ir par maz".

P.S. Nav tava darīšana, kur es dzīvoju, tieši tāpat, kā tas, kādēļ pieminēju tieši Dārziņus. Un pat ja dzīvotu "čuhņā", tas nekādi nemazinātu manas tiesības uz vienlīdzīgu pakalpojuma kvalitāti - tieši tāpat, kā tiem cilvēkiem, kam šāda diskriminācija RS savtīgo interešu labā diemžēl ir ikdienas realitāte, nevis tikai principiāli nepieņemama rīcība.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: "paplānot dzīvi uz priekšu", patiesībā saucas "aizdod naudu nabaga RS bez procentiem, jo tai ar tavām nodokļu dotācijām ir par maz".

Lieto personalizēto e-talonu un iegādājies to internetā.

Ir jāsaprot, ka viena atsevišķa talona iegāde ir pakalpojums ar papildus izmaksām, salīdzinot ar, teiksim, 5 braucienu biļetes iegādi. Viss maksā tik, cik maksā. Arī tā kartona viedbiļete maksā un arī autobusa vadītāja darbs maksā. Ja esi tik sīkumains, tad "tāmi" vienam braucienam var sadalīt pa pozīcijām, kur brauciens maksā Ls 0.40 un papildus biļetes/vadītāja darbs vēl kaut ko. Citos gadījumos šie papildus izdevumi tiek segti ar biļetes priekšapmaksu/iegādi vairumā.

Galu galā - ja tev nepatīk šāds pakalpojums, tad neviens nespiež to izmantot. Dari ka tev ērtāk/lētāk.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Jocīgie bezbiļetnieki ar keksi - ir mēģinājuši savos auto liet beņu DUS uz bumbiņu un nemaksāt (to visi saprot, ka ir slikti), bet kad jānopērk biļete - tā pārvadātājs kļūst par švimpi un riebekli, kas no nabadziņiem prasa samaksu par savu pakalpojumu...

Jocīgi... Neesmu dzirdējis, ka kāds no degvielas tirgotājiem saņemtu dotācijas no manis maksātajiem nodokļiem un tās acīmredzami izsaimniekotu.. Nu NEVAR likt vienlīdzības zīmi starp šiem gadījumiem, NEVAR.

Man nav pieņemami, kas man netiek dota iespēja pat tik daudz kā godīgi nopirkt biļeti vienam braucienam par nepaaugstinātu tarifu, neskatoties uz to, ka par pakalpojumu, kas man der tikai retos izņēmuma gadījumos maksāt nākas visu laiku.

ja tu par to, ka RS dotē no nodokļu naudas - tad iedomājies, ka nedotētu, biļete maksātu 2 lati, un neviens ar trambuli nebrauktu, bet katra viena trambuļa vietā būtu 100 vieglie, nu, kaut vai 15 mikri[ni - būtu vieglāk dzīvot/raukt?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: P.S. Nav tava darīšana, kur es dzīvoju, tieši tāpat, kā tas, kādēļ pieminēju tieši Dārziņus. Un pat ja dzīvotu "čuhņā"

Jā kāpēc vislētākais transportlīdzeklis – TRAMVAJS – neiet uz Dārziņiem?

Jā kāpēc vislētākais transportlīdzeklis – TRAMVAJS – neiet uz Bolderāju?

Bet kāpēc uz tām vietām iet dārgākais trasportlīdzeklis – AUTOBUSS???

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vācijā, Drēzdenē biļešu automāti ,škiet, atrodas teju visās lielākajās tramvaju pieturās. Tur tramvaji arī ļoti smuki un ātri. Prieks bija pavizināties . Bet jaunie čehu vagoni izskatās glaunāki.

Bet pie mums Rīgā, kā nesen novēroju, ļoti augstā līmenī K, Barona ielā atjaunoti tramvaju vadu krusti ar trolejbusu vadiem. Troļļuki jau tagad mauc tiem "krustiem" cauri lielā ātrumā un štangas turas pie vadiem. Drošii vien, ka līdz pavasarim , kad parādīsies jaunie tramvaji, viss vadu tīkls būs atjaunots Eiropas līmenī. Nezinu, kā tur 6 maršrutā ar tām sliedēm - visi tie rinķi un pārmijas pie operas ? Vizuali izskatās jau diezgan bēdīgi - bruģakmeņi lien laukā no visām pusēm: vai tie netraucēs tramvaja zemajai piekarei ?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Un pat ja dzīvotu "čuhņā", tas nekādi nemazinātu manas tiesības uz vienlīdzīgu pakalpojuma kvalitāti - tieši tāpat, kā tiem cilvēkiem, kam šāda diskriminācija RS savtīgo interešu labā diemžēl ir ikdienas realitāte, nevis tikai principiāli nepieņemama rīcība.

Nez vai RS ir pienākums pievilkt pa autobusam pie katras privātmājas. Nedomāju, ka visi Rīgas robežās dzīvojošie var ko tādu pieprasīt. Un vēl, lai būtu nodrošināts biļešu automāts pieturvietā!

Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu, tad tuvākā sabiedriskā transporta pieturvieta būtu pie Doles, kur arī ir iespējas iegādāties viedbiļetes.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu,

Ups – 15. un nerentabls – njā…

Nū tad jau 3. buss nerentabls…

Tad jau 6 tramvajs nerentabls…

Vispābā visa RS nerentabla…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Galu galā - ja tev nepatīk šāds pakalpojums, tad neviens nespiež to izmantot. Dari ka tev ērtāk/lētāk.

Atkārtoju vēlreiz - mani spiež par šo pakalpojumu maksāt! Attiecīgi man ir pilnas tiesības protestēt pret nepieņemamu manas naudas izlietošanu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu,

Ups – 15. un nerentabls – njā…

Nū tad jau 3. buss nerentabls…

Tad jau 6 tramvajs nerentabls…

Vispābā visa RS nerentabla…

+10

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Nez vai RS ir pienākums pievilkt pa autobusam pie katras privātmājas. Nedomāju, ka visi Rīgas robežās dzīvojošie var ko tādu pieprasīt. Un vēl, lai būtu nodrošināts biļešu automāts pieturvietā!

Dotēta pilsētas satiksmes monopoluzņēmuma pienākums ir izveidot kvalitatīvu sabiedriskā transporta tīklu, lai iespējami labi ievērotu visu iedzīvotāju intereses. Un nebūt ne iegūt iespējami lielu peļņu, nemaz jau nerunājot par tādu absurdu, kā nerentablu maršrutu slēgšanu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu,

Ups – 15. un nerentabls – njā…

Nū tad jau 3. buss nerentabls…

Tad jau 6 tramvajs nerentabls…

Vispābā visa RS nerentabla…

Ar 3. nesalīdzini - tas iet 3x biežāk. Labi, ja arī 15. pašreiz rentējas, tad, acīmredzami, nerentētos galapunktā nolikt biļešu kiosku, līdz ar ko ir 2 iespējas - pirkt biļeti pie vadītāja, vai doties 5km ar kājām līdz Maskavas 427b.

Ja uzstādītu tādu prasību - nodrošināt biļešu kiosku pie galapunkta, tad, varbūt, RS izdevīgāk būtu pārcelt galapunktu uz Maskavas 427 vai pat uz Doli.

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Opā... Nevar tomēr... Bet papildus maksu par iegādi autobusā gan var uzlikt??? Pat Šlesera LDZ to neatļaujas - paaugstināta maksa par biļetes iegādi ir tikai stacijās, kur biļetes VAR nopirkt. Bet RS drīkst visu, vai ne?

visā visumā, šitais ir interesants uzstādījums..., lai gan te var iebilst, ka LDz Rīgas robežās ir aptuveni 26 (minējums) pieturas, no kurām (atkal minējums) kādas 10 nevar nopirkt biļetes.

Bet RS apkalpo krietnus simtus ar pieturvietām, no kurām atkal tikai maza daļa ir apgādāta ar kauč kādiem aperātiem.

un mocīt tr. līdzekļa vadītāj ar papildus zināšanām par to, vai pieturā "Tīrumi" ir uzstādīts biļešu aperāts, vai nav būtu pārāk sarežģīti.

Risinājums par to zilo talonu ar 2Ls drošības maksu man šķiet pieņemams, ja jau reiz sanāk kaut kur braukalēt šad tad..., kā arī iespēja apmaksāt tos 5 - 10 braucienus ar nav peļama - iztērē šodien tos 5 latus, un braukā visu gadu, ja reiz tā vajadzība spiež reizi mēnesī!

uupis rakstīja: Jā kāpēc vislētākais transportlīdzeklis – TRAMVAJS – neiet uz Dārziņiem?

+1

brmbrmm rakstīja:

Vispār, nerentablos maršrutus varētu arī atcelt (it īpaši, ja tiek nogrieztas dotācijas), ja tā notiktu ar 15. autobusu, tad tuvākā sabiedriskā transporta pieturvieta būtu pie Doles, kur arī ir iespējas iegādāties viedbiļetes.

es gan dikti apšaubu, ka 15. autobuss ir nerentabls, ja nu ir, tas drīzāk posmā Višķu iela-Drāziņi, nevis jau no Doles.

es pat teiktu (man gan Srakandaugava ne tūda nav vajadzīga), ka 49. autobuss no Rumbulas jāpagarina līdz Dārziņiem paķerot līdz 209. maršrutku (uz Dominu), tādā veidā atbrīvojot to placi kādam brīvdienu Rumbulas apmeklētājam, šinomontažkai vai kam citam, nevis retam autobusam.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

ja tu par to, ka RS dotē no nodokļu naudas - tad iedomājies, ka nedotētu, biļete maksātu 2 lati, un neviens ar trambuli nebrauktu, bet katra viena trambuļa vietā būtu 100 vieglie, nu, kaut vai 15 mikri[ni - būtu vieglāk dzīvot/raukt?

Varbūt Tu pamēģini iedomāties, cik labi būtu tad, ja šīs dotācijas nebūtu ieguldītas atsevišķu indivīdu personīgajās villās un superprojektu "otkatos". Bet gan tā vietā izveidots reāli funkcionējošs sabiedriskā transporta tīkls, kas spētu rāli konkurēt ar personīgo transportu, nevis tikai būt pēdējā izeja tiem, kas neko vairāk nevar atļauties.

Nez kādēļ Berlīnē man nerodas vēlēšanās braukt visur ar mašīnu, pat neskatoties uz to, ka tur nav tādu sastrēgumu, kā Rīgā un arī apstāties ir iespējams praktiski visur (hmm, arī lētāk, nekā Rīgā...)

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Ja uzstādītu tādu prasību - nodrošināt biļešu kiosku pie galapunkta, tad, varbūt, RS izdevīgāk būtu pārcelt galapunktu uz Maskavas 427 vai pat uz Doli.

Pirmkārt – Dārziņos tusojas trīs busi – 15. 18. 31.

Otrkārt – RD jau sen saplānojusi Dārziņus ar baigo ūbermega infrastuktūru, kā jauno Rīgas mikrorajonu.

Treškārt – Ja tu kādam dod naudu – tev ir po kā to tērē? Ja po tad varu nosaukt savu bankas kontu un skaiti man savu kāpostu – es notērēšu lietderīgi…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Galu galā - ja tev nepatīk šāds pakalpojums, tad neviens nespiež to izmantot. Dari ka tev ērtāk/lētāk.

Atkārtoju vēlreiz - mani spiež par šo pakalpojumu maksāt! Attiecīgi man ir pilnas tiesības protestēt pret nepieņemamu manas naudas izlietošanu.

Nabags, kurš ir tas nelietis? Kurš ar varu spiež Seeni kāpt pilsētas autobusā!

Pirms kāda laika Dārziņi vispār neskaitījās pie Rīgas, vai tad dzīve tur bija dikti labāka? Ja kāds izvēlas dzīvot lētākā vietā, tad attiecīgi jārēkinās, ka cits kas maksās vairāk (šai gadījumā transports uz centru).

Ja citviet pilsētā turpat blakus ir visas ērtības/komunikācijas/skolas/sab.trans tad īpašums tur maksā n reizes vairāk kā Dārziņos.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja:

Bet RS apkalpo krietnus simtus ar pieturvietām, no kurām atkal tikai maza daļa ir apgādāta ar kauč kādiem aperātiem.

un mocīt tr. līdzekļa vadītāj ar papildus zināšanām par to, vai pieturā "Tīrumi" ir uzstādīts biļešu aperāts, vai nav būtu pārāk sarežģīti.

Hmm, tu redzi šajā jebkādu vadītāja mocīšanu? Visi RS autobusi ir apgādāti ar GPS un zin savu atrašanās vietu. Attiecīgi vadītājam NAV jāinteresējas par to, vai pieturā ir biļešu automāts - kases aparāts to var noteikt pilnībā automātiski. ja vien ir vēlēšanās izmantot iekārtas, par kurām ir samaksāta liela nodokļu maksātāju naudas summa.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Nabags, kurš ir tas nelietis? Kurš ar varu spiež Seeni kāpt pilsētas autobusā!

Tiešām nesaproti? Autobusā kāpt neviens nespiež. Bet gan MAKSĀT!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nu,būtu jau 'jāspiež' ar labu un kvalitatīva produkta piedāvājumu,lai uz ielām būtu mazāk mašīnu.

Tieši tā...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Biļīn uz Baltezeru taisās stiept tramvaju, bet uz Dārziņiem un Bolderāju nē… Kas tas ir?

www.diena.lv/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Man patika šis:

1. 2007.gada sākumā braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā tika paaugstināta no 20 santīmiem līdz 30 santīmiem.

2. No 2008.gada 1.janvāra braukšanas maksa Rīgas sabiedriskajā transportā tika paaugstināta no 30 līdz 40 santīmiem.

3. \"Rīgas satiksmei\" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.chamber.lv/...

Uz ko viņi tur cer??? Ka, palielinot braukšanas maksu vēl, izdosies piesaistīt vairāk pasažieru???

A kur izeja? Samazināt reisu skaitu - braukt retāk un pārplānot / \"optimizēt\" maršrutus ?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Pirms kāda laika Dārziņi vispār neskaitījās pie Rīgas, vai tad dzīve tur bija dikti labāka? Ja kāds izvēlas dzīvot lētākā vietā, tad attiecīgi jārēkinās, ka cits kas maksās vairāk (šai gadījumā transports uz centru).

Tu tik vecs esi????

Dārziņi Rīgas administratīvajā teritorijā tika iekļauti 1968. gada 27. jūnijā. Dārziņu apkaime ir tālākā Rīgas Rietumu-Austrumu virzienā.

lv.wikipedia.org/... ārziņi

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: A kur izeja? Samazināt reisu skaitu - braukt retāk un pārplānot / "optimizēt" maršrutus ?

Nestumt kāpostu kabatās un nešķiesties, bet saglabāt izmaksas normālā līmenī un katru gadu neveikt inovatīvus risinājumus kā ar adatprinteriem…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti