Sretsked rakstīja: Tramvajs ir forši.
Nē – tas ir slikti un dārgi un skaļi un vibrējoši…
Vot…
Sretsked rakstīja: Tramvajs ir forši.
Nē – tas ir slikti un dārgi un skaļi un vibrējoši…
Vot…
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Te iet runa par tramvajiem kas sačakarējuši centrā satiksmi, un ka dēļ viņiem rodas sastrēgumi...
Vispār jau ir tikai viena vieta, kur tramvajs reāli sačakarē satiksmi - lieliskais dubultkrustojums pie Nacionālā teātra. Visur citur problēmas ir jāmeklē kopējā satiksmes organizācijā, nevis tikai tramvaja esamībā.
Un posms no Aspazijas bulvāra līdz Brīvības ielai pa Kr. Barona ielu, kā arī Miera iela no Kr Barona līdz Tallinas???
Ja no turienes aizvaktu tramvajus – tad manispēc lai viņi ari dzīvo.
Visur jau metina nost sliedes – tik Rīgas ielās vēl ne…
HIPPY rakstīja:
Un posms no Aspazijas bulvāra līdz Brīvības ielai pa Kr. Barona ielu, kā arī Miera iela no Kr Barona līdz Tallinas???
Ja no turienes aizvaktu tramvajus – tad manispēc lai viņi ari dzīvo.
Barona ielu vispār vajadzētu pārtaisīt par gājēju / sabiedriskā ielu. Tādejādi atslogojot Brīvības ielu pārējai satiksmei.
Miera un Barona nekrustojas Bet saprotu, par kuru posmu tu domā - šeit pareiz nav tas, ka ir tik liela auto plūsma. Šādai ielai, sakārtojot pārējo satiksmi, nevajadzētu būt iecienītam transzīta maršrutam.
tāda cena metālam, kāda bij 2008.g. vasarā, diez vai tik ātri tiks piedzīvota, tak što, pagaidām sliedes var pastāvēt uz ielas
Trmvajs ir pats lētākais transportlīdzeklis…
Detālplānojuma apstiprināšanas gadījumā būs nepieciešami līdzekļi stāvparka izbūvei un 6.maršruta tramvaja līnijas pagarināšanai. Pagaidām gan līdzekļu apjoms neesot zināms.
Nū tā kā tramvajs tad ļidzekļu apjoms nebūs liels – nieka pārdesmit miljardi… Štrunts… Toties pa ļēto…
var, ja vilcēja vadītājs to izdara
Sretsked rakstīja: Tramvajs nevar iebraukt grāvī.
Kā nevar?
Ņevas ekspresis nav tramvajs, bet princips tāds pats – vagoni grāvī…
Sretsked rakstīja: Tramvajs nevar iebraukt grāvī.
Rīgā jau bija viens kadrs pamanījies no Akmens tilta iebraukt strēlnieku laukumā ar tramvaju… Ties, tas gan nav grāvis…
Tātad apgalvojums ka tramvajs ir vislētākais, un vislabākais, un visdrošākais nav patiess…
Nekā – patiesība ir bez sliedēm…
Principā 6 tramvajuvajadzētu pagarināt līdz Siguldai. Tad vēl samazinātos autoplūsma un atslogotu Pleskavas (ui Vidzemes) šoseju
10 rulzz – iet tikai pa vienām sliedēm – Līdz ar to aizņem krietni mazāk vietas kā 6 tramvajs.
10-ais???? āāāāā…
Kamēr tas no Bišmuižas aizkratās līdz centram paiet puse dienas.
Mikriņš no Valdlaučiem aiziet līdz cetram 4 reizes ātrāk…
Izvēlēties 10. tramvaju kā argumentu – tramvajiem būt – nav tas veksmīgakais arguments.
Jaunajiem zemās grīdas čehu tramvajiem miglas lukturi būs standartaprīkojumā - iemontēti priekšējā bamperī. Vadītāji varēs pazīmēties - ieslēdzot tos kopā ar tuvās gaismas lampām. Varbūt, nākotnē, kad tramvajs no Imantas tiks pagarināts uz Jūrmalu, miglinieki noderēs škērsojot Pinķu pļavas...
IkdienasViesis rakstīja: Jaunajiem zemās grīdas čehu tramvajiem miglas lukturi būs standartaprīkojumā - iemontēti priekšējā bamperī.
Tās tējas svecītes tagad tiek sauktas savādāk …
IkdienasViesis rakstīja: Jaunajiem zemās grīdas čehu tramvajiem miglas lukturi būs standartaprīkojumā - iemontēti priekšējā bamperī. Vadītāji varēs pazīmēties - ieslēdzot tos kopā ar tuvās gaismas lampām. Varbūt, nākotnē, kad tramvajs no Imantas tiks pagarināts uz Jūrmalu, miglinieki noderēs škērsojot Pinķu pļavas...
Super! Tad par tramvaju vadītājiem gribēs kļūt visi reālie pacani
juha rakstīja: Super! Tad par tramvaju vadītājiem gribēs kļūt visi reālie pacani
Nesanāks.
Jauno tramvajvadītāju izglītībai būs jābūt kā minimums augstākai inženiertehniskajās zinātnēs un kā minimums Doktoram ar grādu…
Pacani tādu nopirkt nevar…
uupis rakstīja:
juha rakstīja: Super! Tad par tramvaju vadītājiem gribēs kļūt visi reālie pacani
Nesanāks.
Jauno tramvajvadītāju izglītībai būs jābūt kā minimums augstākai inženiertehniskajās zinātnēs un kā minimums Doktoram ar grādu…
Pacani tādu nopirkt nevar…
Gribi teikt ka paßi vadˆtåji ar remont´s no savas algas tos tramvajus
IkdienasViesis rakstīja: Jaunajiem zemās grīdas čehu tramvajiem miglas lukturi būs standartaprīkojumā - iemontēti priekšējā bamperī. Vadītāji varēs pazīmēties - ieslēdzot tos kopā ar tuvās gaismas lampām. Varbūt, nākotnē, kad tramvajs no Imantas tiks pagarināts uz Jūrmalu, miglinieki noderēs škērsojot Pinķu pļavas...
kārtigam pacanam ir ieslēgti tikai miglinieki + angel eyes gabarīti, vai, ja tādu nav, tad parastajām gabarītu spuldzēm ir krāsainas gumijiņas
HIPPY rakstīja: Gribi teikt ka paßi vadˆtåji ar remont´s no savas algas tos tramvajus
Tagad jau tā ir – ja vadītājs vainīgs – maxā par remontu pats… Sen jau RS tāda systēma…
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Gribi teikt ka paßi vadˆtåji ar remont´s no savas algas tos tramvajus
Tagad jau tā ir – ja vadītājs vainīgs – maxā par remontu pats… Sen jau RS tāda systēma…
Nevajag runāt pasakas – autobusu vadītāji labākajā gadījumā zin ka autobusam ir motors. Pārsvarā viņi domā ka autobus iet uz DISEL
HIPPY rakstīja: Nevajag runāt pasakas – autobusu vadītāji labākajā gadījumā zin ka autobusam ir motors. Pārsvarā viņi domā ka autobus iet uz DISEL
Ja šoperis pēc kraša tiek atzīts par vainīgu tad viņam remonta izmaksas velk nost no algas… Tā tas ir… Tāpēc RS šoferi parasti ir tik uzvilkti pie mazākās skrambiņas vai sadursmes…
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA