Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ir dzirdēts, ka čaļi ar trambuli pa naktīm atvelk virs 100 km/h (pa Ganību dambi)..

Pats esmu redzējis to dienā.

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ir dzirdēts, ka čaļi ar trambuli pa naktīm atvelk virs 100 km/h (pa Ganību dambi)..

Pats esmu redzējis to dienā.

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Nu 100 džimbulim ir tuvu griestiem un ne reizi vien iemēģināts esot Ganību dambī, bet pilsētā ar to ir gana līdz acīm...

Un cik ta žiperīgais Velomens uzskata ir jābrauc pa pilsētu? 120?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S.

Daudz lēnāki, satiksmi vairtāk čakarējošie un neprognozējamie, līdz ar to bīstamie ir svētdienas braucēji - tie, kas no galvas iemācījušies maršrutu - darbs/mājas un otrādi. Jamie parasti aktīvi paliek sestdienās svētdienās - brauc (bremzē satiksmi) no divām joslām pa vidējo, pagriezienu rāda pa labi - bet pēkšņi atceras, ka labāk braukt pa kreisi utt. Un vēl - sastopami JEBKURĀ ielā, atšķirība no sabrtansa, kas parasti kustās atbilstoši maršrutam...

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Velomens rakstīja:

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ir dzirdēts, ka čaļi ar trambuli pa naktīm atvelk virs 100 km/h (pa Ganību dambi)..

Pats esmu redzējis to dienā.

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Nu 100 džimbulim ir tuvu griestiem un ne reizi vien iemēģināts esot Ganību dambī, bet pilsētā ar to ir gana līdz acīm...

Un cik ta žiperīgais Velomens uzskata ir jābrauc pa pilsētu? 120?

Nesaprati. Latvijā tramvaji nebrauc ne tuvu simtiņam. (Un,ja kāds ir redzējis,ka tramvajs nesās mežonīgā ātrumā, tad es vairāk ticētu,ka vē vē fans ir nesies ar merivu )Pilnīgi pietiek,ka tie var attīstīt 70km/h. Vaina jau ir satiksmes organizācijā un sliežu stāvoklī.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Velomens rakstīja:

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Ir dzirdēts, ka čaļi ar trambuli pa naktīm atvelk virs 100 km/h (pa Ganību dambi)..

Pats esmu redzējis to dienā.

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Nu 100 džimbulim ir tuvu griestiem un ne reizi vien iemēģināts esot Ganību dambī, bet pilsētā ar to ir gana līdz acīm...

Un cik ta žiperīgais Velomens uzskata ir jābrauc pa pilsētu? 120?

Nesaprati. Latvijā tramvaji nebrauc ne tuvu simtiņam. (Un,ja kāds ir redzējis,ka tramvajs nesās mežonīgā ātrumā, tad es vairāk ticētu,ka vē vē fans ir nesies ar merivu )Pilnīgi pietiek,ka tie var attīstīt 70km/h. Vaina jau ir satiksmes organizācijā un sliežu stāvoklī.

Sliedes pie mums vietām tiešām ir kriminālas (kā savulaik atzina viens mans vācu paziņa, kas te drusku paciemojās), bet tur tā lieta, ka uz Ganību dambja tās sliedes ir pietiekami labas, tāpēc pa nakti dežūrtramvaju vadītāji šad tad tādā veidā mēdz "izklaidēties".

Ja kas, Liepājā ir vēl trakākas sliedes - tramvajs šūpojas nemērā, nav jāiet uz karuseļiem, pietiek tur ar tramvaju izbraukt.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Daugavpilī vispār kartona kaste šūpojas uz sliedēm.

Cik lēni tiek izbraukti pagriezieni un pārmijas - katastrofa !

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Dēpilii veel brauc vecie RVR trambuļi

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Dēpilii veel brauc vecie RVR trambuļi

Arī. Bet ir arī jaunāki.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Ko tu tur muldi! Tas talons tak sastāv no 2 pusēm, pa vidu kurām ir plēve ar antenas kontūru un čips. Kāds tur vēl 200 gramu papīrs! Tu iedomājies, ka papīrs ir ieprogramēts vai?

Runa gāja par čeku kas izdrukāts pēc e-talona papildināšanas…

Atvainojiet, piedodiet, bet kā jau teicu- arī čeks tur labi ja uz 100 gramīgo velk.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kāpēc tad tieši kā ietiepīgs auns esi pret tramvaju? Ar ko trollis vai autobuss labāks? Ne autobusu ne trolli takš neražo Latvijā...

1. Trollis vai buss var apbraukt šķērsli…

2. Troļļa un vēl jo vairāk busa maršrutu var mainīt…

3. Kāda caurlaidība būtu Baron strītam bez tramvaja…

4. Akmens, VEF un Vanšu tilti nebūtu tik sastrēguši…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Atvainojiet, piedodiet, bet kā jau teicu- arī čeks tur labi ja uz 100 gramīgo velk.

Papīru specss…

Nu dabūšu kādu čeku – pamērīšu…

Tad jau būs nevis minējums bet slēdziens un tā vai analoģiska papīra markas nosaukums…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Sliedes pie mums vietām tiešām ir kriminālas (kā savulaik atzina viens mans vācu paziņa, kas te drusku paciemojās)

Nu a ko es saku – ka nav kazai piena tad nav un nevajag ar…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Atvainojiet, piedodiet, bet kā jau teicu- arī čeks tur labi ja uz 100 gramīgo velk.

Papīru specss…

Nu dabūšu kādu čeku – pamērīšu…

Tad jau būs nevis minējums bet slēdziens un tā vai analoģiska papīra markas nosaukums…

Tas vadītāja izsniegtais papīra čeks ir parasts mazgramīgais termopapīrs, aļa - 40-70 g/m²

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

1. Trollis vai buss var apbraukt šķērsli…

Ļoti nosacīti, tikai, ja šķērslis ir neliels un pietiek "stangu" garums.

2. Troļļa un vēl jo vairāk busa maršrutu var mainīt…

Troļļa maršrutus mainīt var tikai kontakttīkla ietvaros. Un baigi vajag tos maršrutus bieži mainīt? Cita lieta ka maršrutu plānojumam ir jābūt iespējams pilnīgi savādākam, jo cilvēku dzīves un darba vietu izkārtojums ir stingri mainījies, nav lielo rūpnīcu, kā arī darba sākuma un beigu laiki arīdzan ir citi...

3. Kāda caurlaidība būtu Baron strītam bez tramvaja…

Ja atstātu tādu pat bruģi - neko dižāka tā satiksme nebūtu. Un iedomājies kāda būtu tērbatas ielas caurlaidība, ja aizliegtu parkošanos abās ielas malās?

4. Akmens, VEF un Vanšu tilti nebūtu tik sastrēguši…

A ķipa pik-stundās pilseta pati nespētu aizrīties savā transporta plūsmā, ja nebūtu sabtransa vispār...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tas vadītāja izsniegtais papīra čeks ir parasts mazgramīgais termopapīrs, aļa - 40-70 g/m²

Runa ir par čeku no e-talonu papildināšanas tomāta…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Cita lieta ka maršrutu plānojumam ir jābūt iespējams pilnīgi savādākam, jo cilvēku dzīves un darba vietu izkārtojums ir stingri mainījies, nav lielo rūpnīcu, kā arī darba sākuma un beigu laiki arīdzan ir citi...

Vo… zelta grauds… trmvajs veda uz lielajiem megazavodiem strādnieku burzmas… a tagad? Pārplānosi tramvaju un pārmetināsi sliedes? Un atkal teiksim ka lētākais, lai pēc 5 gadi atkal pārmetinātu?

Plānošana beidzās ar pēdējo piecgades plānu četros gados – tagad ir mobilitātes laikmets… Pamēģinam tramvaja maršrutus mainīt atkarībā no pasažieru vajadzībām – tālāk par sliežu ceļu nekur netiksi…

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vairākkārt uz Akmens tilta esmu ievērojis, ka jaunie dīzeļtroļļi izmanto savas tehniskās iespējaas rindas apbraucot pa tramvaja sliedēm - itin labi tas tiem izdodas. Tikmēr parastie troļļi stāv sastrēgumos kopā ar citiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Plānošana beidzās ar pēdējo piecgades plānu četros gados – tagad ir mobilitātes laikmets… Pamēģinam tramvaja maršrutus mainīt atkarībā no pasažieru vajadzībām – tālāk par sliežu ceļu nekur netiksi…

Šī ir patiesā problēma ne sabrans., jo ne valstij, ne pilsētai nav ideju kurā virzienā un kā attīstīties, jo nav nosprausti mērķi.

Ar pilsētas detālplānojumu un zonējumu var panākt, lai pilsēta attīstās tā kā gribas, nevis tā kā sanāk. Līdz ar to Pieņemot savlaicīgi stratēģiskus lēmumus un patiešām aizliedzot komerc vai apdzīvojamo platību apbūvi neatbilstošā zonā nevajadzēs nemitīgi mainīt sabtrans shēmu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Līdz ar to Pieņemot savlaicīgi stratēģiskus lēmumus un patiešām aizliedzot komerc vai apdzīvojamo platību apbūvi neatbilstošā zonā nevajadzēs nemitīgi mainīt sabtrans shēmu...

Plānošana saki… Tad aplūko kā sametināja jauno segumu uz krastenes tramvajiem…  Visās vietās sliedes iemetināja betonā, bet tur, kur apgriešanās sekcija iepretim zemesgrāmatai – tur vienalga palika bruģis… Betons pietrūka?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Līdz ar to Pieņemot savlaicīgi stratēģiskus lēmumus un patiešām aizliedzot komerc vai apdzīvojamo platību apbūvi neatbilstošā zonā nevajadzēs nemitīgi mainīt sabtrans shēmu...

Plānošana saki… Tad aplūko kā sametināja jauno segumu uz krastenes tramvajiem…  Visās vietās sliedes iemetināja betonā, bet tur, kur apgriešanās sekcija iepretim zemesgrāmatai – tur vienalga palika bruģis… Betons pietrūka?

Pieļauju, ka līkumiem un pārmijām paredzētus betonus izgatavot ir neadekvāti dārgi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Līdz ar to Pieņemot savlaicīgi stratēģiskus lēmumus un patiešām aizliedzot komerc vai apdzīvojamo platību apbūvi neatbilstošā zonā nevajadzēs nemitīgi mainīt sabtrans shēmu...

Plānošana saki… Tad aplūko kā sametināja jauno segumu uz krastenes tramvajiem…  Visās vietās sliedes iemetināja betonā, bet tur, kur apgriešanās sekcija iepretim zemesgrāmatai – tur vienalga palika bruģis… Betons pietrūka?

Pieļauju, ka līkumiem un pārmijām paredzētus betonus izgatavot ir neadekvāti dārgi...

Ja runā tieši par apgriešanās vietu - ganjau bija kāc debils SatDepa priekšraksts, ka nedrīkst ne uz sekundi slēgt un vai pārcelt apgriešanās vietu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Pieļauju, ka līkumiem un pārmijām paredzētus betonus izgatavot ir neadekvāti dārgi...

Tur nav līkums – tas ir taisns posms - automašīnām tur apgriešanās virzienā no Dzelzceļa tilta uz Salu tiltu – tur ir bruģis ne betons.

Bet savukārt kur auto apgriežas no Akmens tilta uz Vanšu tilta pusi tur ir betona segums. Vēl betona segums ir tajā vietā kur auto braucot pa krasta ielu virzienā uz Vanšu tiltu šķērso tramvaja sliedes.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Pieļauju, ka līkumiem un pārmijām paredzētus betonus izgatavot ir neadekvāti dārgi...

Tur nav līkums – tas ir taisns posms - automašīnām tur apgriešanās virzienā no Dzelzceļa tilta uz Salu tiltu – tur ir bruģis ne betons.

Bet savukārt kur auto apgriežas no Akmens tilta uz Vanšu tilta pusi tur ir betona segums. Vēl betona segums ir tajā vietā kur auto braucot pa krasta ielu virzienā uz Vanšu tiltu šķērso tramvaja sliedes.

Domāju, ka bija kaut kāds SatDep priekraksts, ka apgriešanās vietu slēgt nedrīkst un pārvietot uz betona laiku nevar...

Citu ideju nav...

Šaubos ka nauda pietrūka...

Savulaik tak ceļot dienvidu zelta konstrukcijas nepārbruģēja mazu gabaliņu maskavas ielas, lai raitāka satiksme būtu, atstāja kā ir...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

Kad sapņo,tad aizver acis.

Ja nezini,tad nevajag di**t.

Tramvaji ir lēni un lempīgi (arī autobusi un trolejbusi) Un visi lēnie (cerams,ka nav jāraksta paskaidrojums ko latviešu valodā nozīmē vārds lēns) apgrūtina satiksmi pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Aizbrauc uz kādu attīstītāku valsti un paskaties kā tur tramvaji brauc un tad padomā ko nozīmē vārds lēni

Interesanti kāds, tavuprāt ir tramvaja ātrums, ja mani, braucot ar ~70km/h (GPS, nevis spidometrs) pa Ganību dambi, tramvajs apsteidz ar ievērojamu ātrumu starpību?

Arī citā valstī esmu izbaudījis, kā brauc tramvaji. Iekāp kādreiz Prāgā tādā pat Škodā, kādas pa rīgu braukā, un paskaties, cik penži riskē NETURĒTIES... NEVIENS! Varšavā arī esmu skrējies ar tramvaju - tikai tur pašam uz spidometra bija 100, nevis 70, kā Rīgā...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Plānošana saki… Tad aplūko kā sametināja jauno segumu uz krastenes tramvajiem…  Visās vietās sliedes iemetināja betonā, bet tur, kur apgriešanās sekcija iepretim zemesgrāmatai – tur vienalga palika bruģis… Betons pietrūka?

Vispār viens no iemesliem, kapēc tur mainija sliedes un tās ieklāja betonā bija, lai pa tām varētu braukt arī trolejbusi. Savukārt apgriešanās vietu Satdeps ieteica maksimāli neierobežot, lai neradītu korķus. loti iespējams tapēc atstāja bruģi.

Lai ieklātu sliedes betonā, apgriešanās vieta būtu jāslēdz vismaz uz nedēļu, jo ielikt sliedes pēc t.s. Čehu tehnologijas -betona plāksnēs ir laikietilpīgs process. Viss vecas jānorok, jaieklaj apm. 1m. šķembas, tad armatūra, betons, pēc tam asfalta kārta un tikai tad liek betona plāksnes, kurās liek sliedes. Baigā mozgajobka.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti