Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

ja tu par to, ka RS dotē no nodokļu naudas - tad iedomājies, ka nedotētu, biļete maksātu 2 lati, un neviens ar trambuli nebrauktu, bet katra viena trambuļa vietā būtu 100 vieglie, nu, kaut vai 15 mikri[ni - būtu vieglāk dzīvot/raukt?

Varbūt Tu pamēģini iedomāties, cik labi būtu tad, ja šīs dotācijas nebūtu ieguldītas atsevišķu indivīdu personīgajās villās un superprojektu "otkatos". Bet gan tā vietā izveidots reāli funkcionējošs sabiedriskā transporta tīkls, kas spētu rāli konkurēt ar personīgo transportu, nevis tikai būt pēdējā izeja tiem, kas neko vairāk nevar atļauties.

Nez kādēļ Berlīnē man nerodas vēlēšanās braukt visur ar mašīnu, pat neskatoties uz to, ka tur nav tādu sastrēgumu, kā Rīgā un arī apstāties ir iespējams praktiski visur (hmm, arī lētāk, nekā Rīgā...)

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI es esmu rakstījis, ka sabiedriskais transports vispār nav vajadzīgs???

Apbrīnojams tupums...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Visa ideja netiek noliegta. Diskusijas būtība ir padarīt tramvaju par līdzvērtīgu satiksmes dalībnieku, bez privilēģijām un ja nevar to tad klapēt ciet tramvajbodi. Par pārējiem es nekā nesaku – jo autobuss galu galā var apbraukt koku, kas nogāzies uz ielas, bet tramvajs nē…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI es esmu rakstījis, ka sabiedriskais transports vispār nav vajadzīgs???

Apbrīnojams tupums...

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI smaidīgais ir rakstījis ka TU TO ESI RAKSTĪJIS.

Apbrīnojams tupums...

...jeb datorista profesionālais idiotisms.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI es esmu rakstījis, ka sabiedriskais transports vispār nav vajadzīgs???

Apbrīnojams tupums...

klausies mister seeeeeeene atbildi pac par saviem vārdiem nosaucot manas domas par apbrīnojamo tupumu un pasaki kur tieši es esmu rakstījis ka tu esi rakstījis ka sabtranss nav vajadzīgs?

tu tur vaidēji ka tev nabadziņam liek maksāt par šo transportu kaut tev viņu nemaz nevajagot - tad nu es mēģināju pateikt ka tev vajag gan - lai pats ar savu smalko saabu varētu vispār pa ielu pabraukt!

bet tu uzreiz 'apbrīnojams tupums'! Paldies, mister seeeene.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: bet tu uzreiz 'apbrīnojams tupums'! Paldies, mister seeeene.

ēēēēē

Te ir tramvajtopiks un nevis boksa vai dzju posļe…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Nu vispābā konduktori bija, ir un būs labākais risinājums… Nekādi e-taloni neaizstās. Tagad pa e-talona jau tā dārgo taku ejot RS vēl maxā PP lai tie vizinātos sab. transā un ķertu sēdēkļu graizītājus…

Patiesībā sanāk ka e-talonu pasākums RS ir izmaksājis reizes 50 dargāk kā konduktori un to ienestais kāposts.

Pasažieru skaits jau tāpat vien nenokritās – līdz staklai daudz cilēku vienkārši brauc bez biļetes… Tātad samazinās ieņēmumi – tātad ceļam tos uz maksātāju rēķina… Nu bet sorry – vislaik deklarē ka tramvajs ir vislētākais – nu tad kāpēc uz guļamrajoniem neiet ļētākais tr.?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

www.diena.lv/...

Pīārs.

Nekur neliksies – tāpat nākamgad pacels – un ir aizdoma ka uz visiem 70 vai pat 80 sant.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Biļīn uz Baltezeru taisās stiept tramvaju, bet uz Dārziņiem un Bolderāju nē… Kas tas ir?

www.diena.lv/...

Baltezers un Berģi tomēr ir divas dažādas un visai attālas apdzīvojamās vieta...

Un kāda jāga izvietot Stāvparku Bolderājā??? Daugavgrīvas iedzīvotāji, lai pabrauc 5 metri un tad liek mašīnu stāvparkā?

Vienīgais gribētos redzēt lai tramvajas nesačakarē nesen ar lielām pūlēm iz-/pārbūvēto Juglas/Brīvības krustu...

Cepiens par to ka divas reizes jānopērk biļete par Ls 0,60 gabalā vai kaukšana par to, ka piedzimis esi dārziņos un tagad beidzot gribi aizbraukt uz Rīgu, bet nav biļetītes... paprasī kādu radinieku/kaimiņu nopirkt e-talonu slabo?

Vācija, Vācija - domājiet tur biļešu automātus arī uzstādīja visur un uzreiz? vAI TOMēR PAKāPENISKI.

kāpēc neviens nekliedz, ka Dārziņos nav 24/7 Narvesens, vai +Punkts, kas arī tirgo biļetes?

Un pats jautrākais - kāpēc nebraucat augumā Rīgas domei, ka tā nesubsidē jums degvielu, ko ikdienā lejat bākā par Ls 0.68 un uz augšu litrā?

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Kārtīgs Drāziņu iezemietis, like me, nemaz nezin, kas ir etalons un kam tas vajadzīgs - kopš nav konduktoru, sabiedriskais transports maršrutā Dzertuve1-Dzertuve2 (3 pieturas, 850 metri) brauc na šaru

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja: Kārtīgs Drāziņu iezemietis, like me, nemaz nezin, kas ir etalons un kam tas vajadzīgs - kopš nav konduktoru, sabiedriskais transports maršrutā Dzertuve1-Dzertuve2 (3 pieturas, 850 metri) brauc na šaru

+1

Šlesers domā kautko par zonu tarifu ieviešanu.

Ko tad darīs kārtīgs Dārziņu iemītnieks? Atkal kliegs par vienlīdzību?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Braukt ar RS sabiedrisko tranportu nav spiesta lieta. Nav biļetes laicīgi sagādātas - izmanto taksometra pakalpojumus. Varēsi ērti norēķināties, iepriekš nepērkot biļetes.

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

manā uztverē, vienmēr ir jābūt iespējai braukt na šaru (ja es pārkāpju, mani pieķer un soda).

Kādreiz, kad vēl ar vilcienu braukāju uz lielpilsētas skolu (man gan mamma nopirka kartiņu), liela daļa no salaspiliešiem nezināja, ka Rīgas stacijā var nopirkt biļetes , kontrole parasti iekāpa Šķirotavā 1. vagonā, un lēnēm devās uz pēdējiem vagoniem.

Parasti sagadījās, ka pie Dārziņu stacijas pēdējais vagons ir pārpildīts ar "zaķiem", un tad nu visi skrēja no pēdēja uz pirmo, laika ziņā tas bij iespējams, jo Dārziņu stacijā perons ir ar izliekumu tā, ka mašīnists neredz pēdējos vagonus, un kamēr jams dodas uz speciālo skatu tiltiņu, tikmēr visi paspēj pārbēgt

a ja pa napietno, pieprasu gan trolejbusu gan tramvaju - dažreiz autobuss ir jāgaida ilgāk par 7 minūtēm, kas tomēr ir pārāk ilgi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

protams ja nozagts/izsaaimniekots b;utu mazāk, tad visiem būtu labāk. Bet tāpēc jau nevajag noliegt visu ideju par sabiedrisko transportu.

Tagad lūdzu atbildi par saviem vārdiem, un pasaki, KUR TIEŠI es esmu rakstījis, ka sabiedriskais transports vispār nav vajadzīgs???

Apbrīnojams tupums...

klausies mister seeeeeeene atbildi pac par saviem vārdiem nosaucot manas domas par apbrīnojamo tupumu un pasaki kur tieši es esmu rakstījis ka tu esi rakstījis ka sabtranss nav vajadzīgs?

tu tur vaidēji ka tev nabadziņam liek maksāt par šo transportu kaut tev viņu nemaz nevajagot - tad nu es mēģināju pateikt ka tev vajag gan - lai pats ar savu smalko saabu varētu vispār pa ielu pabraukt!

bet tu uzreiz 'apbrīnojams tupums'! Paldies, mister seeeene.

Nu tad vēlreiz - KUR esmu teicis, ka man sabiedrisko transportu nevajag??? Tas, ka man patreizējais debīli organizētais NEDER, ir kas cits!

Un par sabiedriskā transporta noliegšanu atbildēji uz manu komentāru 08.12.2009 17:26.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja:

a ja pa napietno, pieprasu gan trolejbusu gan tramvaju - dažreiz autobuss ir jāgaida ilgāk par 7 minūtēm, kas tomēr ir pārāk ilgi

Lābāk ir pagaidī kavējošu transportu, nevis nokavēt to, kurš brauc maršruta ar apsteigšanu...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja: Kārtīgs Drāziņu iezemietis, like me, nemaz nezin, kas ir etalons un kam tas vajadzīgs - kopš nav konduktoru, sabiedriskais transports maršrutā Dzertuve1-Dzertuve2 (3 pieturas, 850 metri) brauc na šaru

tos vairāk interesē etanols, nevis etalons.

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Lābāk ir pagaidī kavējošu transportu, nevis nokavēt to, kurš brauc maršruta ar apsteigšanu...

zalatije slava, Jurij Veņediktovič

bet, kad pats sēdi tajā transportā, kuram no punkta x līdz punktam y pēc saraksta ir jābrauc 50 minūtes, kas vidējo ātrumu samazina līdz nepilniem 30km/h, un zinot, ka pats nepārkāpjot CSN varētu šo posmu veikt mazāk kā 20 minūtēs, tad sāk gribēties, lai šoperīc tomēr brauc ar apsteidzi

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Lābāk ir pagaidī kavējošu transportu, nevis nokavēt to, kurš brauc maršruta ar apsteigšanu...

zalatije slava, Jurij Veņediktovič

bet, kad pats sēdi tajā transportā, kuram no punkta x līdz punktam y pēc saraksta ir jābrauc 50 minūtes, kas vidējo ātrumu samazina līdz nepilniem 30km/h, un zinot, ka pats nepārkāpjot CSN varētu šo posmu veikt mazāk kā 20 minūtēs, tad sāk gribēties, lai šoperīc tomēr brauc ar apsteidzi

esi rāms vidējais ātrums pilsētā tāpat ir ~30 km/h...

Sabtransam vēl mazliet mazāk...

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

esi rāms vidējais ātrums pilsētā tāpat ir ~30 km/h...

tas laikam ir no maršrutiem atkarīgs..., līdz šim man izdevies virs 45km/h noturēt ikdienas vajadzībām, bet ja no rītiem starp 7:30 un 8:30 iekļaujas Maskavas un Lokomotīves ielas plūsmā (zem 70 reti kurš brauc), tad tas rādītājs ir vēl labāks!

Drāziņi - Stabu/Ādmiņu = 17 minūtes, pie paātrinātās plūsmas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

edgars80 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

esi rāms vidējais ātrums pilsētā tāpat ir ~30 km/h...

tas laikam ir no maršrutiem atkarīgs..., līdz šim man izdevies virs 45km/h noturēt ikdienas vajadzībām, bet ja no rītiem starp 7:30 un 8:30 iekļaujas Maskavas un Lokomotīves ielas plūsmā (zem 70 reti kurš brauc), tad tas rādītājs ir vēl labāks!

Drāziņi - Stabu/Ādmiņu = 17 minūtes, pie paātrinātās plūsmas.

Tas gan, joja brauc cauri pilsētai tikai no 2-3 naktī, tad v arātī noturēt virs 50...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Latgales priekšpilsētai tramvajs tālāk par DOLE neiet, tāpēc jau loģiski ka tramvajs jūs nekad netraucē un netrinkšķina savus uzgriežņus pie atvērtā loga.

Te iet runa par tramvajiem kas sačakarējuši centrā satiksmi, un ka dēļ viņiem rodas sastrēgumi...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un pats jautrākais - kāpēc nebraucat augumā Rīgas domei, ka tā nesubsidē jums degvielu, ko ikdienā lejat bākā par Ls 0.68 un uz augšu litrā?

Tev ir atļauts mani subsidēt…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Te iet runa par tramvajiem kas sačakarējuši centrā satiksmi, un ka dēļ viņiem rodas sastrēgumi...

Vispār jau ir tikai viena vieta, kur tramvajs reāli sačakarē satiksmi - lieliskais dubultkrustojums pie Nacionālā teātra. Visur citur problēmas ir jāmeklē kopējā satiksmes organizācijā, nevis tikai tramvaja esamībā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Nav biļetes laicīgi sagādātas - izmanto taksometra pakalpojumus.

Jā nu es jau sen saku ka vajag trīs nodokļu sistēmu:

Bezdarbnieka – 1500 Ls mēnesī – gribi būt bezdarbnieks, tad maksā valstij – bezdarba Latvijā nebūs un būs tikai labklājība…

Slimošanas nodoklis – 100 Ls dienā – Neviens vairs neslimos – un cūku gripa ies ar līkumu Latvijai, jo nav viņai tādas naudas…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tos vairāk interesē etanols, nevis etalons.

+10

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti