Redz ka Vīnē ar nemaz nav jauni tramvaji un krīt no sliedēm nost www.apollo.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Redz ka Vīnē ar nemaz nav jauni tramvaji un krīt no sliedēm nost www.apollo.lv/...
Tas tāču ir jaunās zemāsgrīdas tramvaja prototips.
Tramvaju sistēmas specialists Bams varētu pastāstīt - KAS būs tie laimīgie, jauno zemās grīdas tramvaju vadītāji ? Droši vien, ka Rīgas satiksmē tādi jau tiek gatavoti. Teoretiski, tiem būtu jābūt ļoti apzinīgiem un tehniski zinošiem specialistiem, vēlams ar augstskolas diplomu kabatā. Bet ne jau nu 60 gadus vecai tantei, kura savullaik vēl vadījusi zirgu tramvaju...
Bet vispār jau interesanti, ka pēdējā pusgada laikā iauto lasītājiem radusies tik liela interese par tramvaju lietām. Varbūt, nākamgad,kad parādīsies jaunie tramvaji, iauto redakcija var saorganizēt interesentu ekskursiju uz tramvaju depo ?
VISIEM LAIMĪGU un Cerīgi priecīgu Jauno 2010 gadu !
IkdienasViesis rakstīja: KAS būs tie laimīgie, jauno zemās grīdas tramvaju vadītāji ? Droši vien, ka Rīgas satiksmē tādi jau tiek gatavoti. Teoretiski, tiem būtu jābūt ļoti apzinīgiem un tehniski zinošiem specialistiem, vēlams ar augstskolas diplomu kabatā. Bet ne jau nu 60 gadus vecai tantei, kura savullaik vēl vadījusi zirgu tramvaju...
Šāds jautājums tika uzdots atbildīgajiem par jaunā tramvaja ieviešanu. Un principā varu viņiem piekrist- ikvienam depo strādājošam vadītājam ir jāmāk braukt ar jebkura veida tramvaju, kuru izmanto pilsētā. Ar vidējo izglītību un 5 menešu kursiem pilnīgi pietiek, li iemācītos godam veikt šādu darbu.
Un vadītājam nav jābūt gan atslēdzniekam, gan elektriķim, gan krāsotājam, tam uzņēmumā ir paredzēti attiecīgi profilēti speciālisti.
SIA Rīgas satiksme ziņoja, ka pirmie zemās grīdas tramvaji Rīgā būšot pēc nepilna gada — 2010.gada martā. Uzņēmums noraida jebkādas bažas par finansējumu, jo aizdevuma līgums projekta 1. kārtas īstenošanai noslēgts jau pagājušā gadā pavasarī.
Gaidam jaunu biļešu cenu kāpumu…
Tā runā ka zemās grīdas tramvajos pie vadītāja varēšot papildināt ebiļetes.
Runā arī ka būs trolejbusi ar pantogrāfiem....
Velomens rakstīja: Runā arī ka būs trolejbusi ar pantogrāfiem....
… un viens brauciens par Ls 4.50 pie algas 150 Ls…
Tramvaji vismaz nav jāstumda
Es gan ieteiktu Rīgas satiksmei - par Godu šim jaunās paaudzes tramvajam, netradicionali Pirmā zemās grīdas vadītājus sākotnējam procesam izvēlēties no dažādām popularām valsts iestādēm (Saeima, MK,ministrijas, Dome, u.c.), piemeklējot gan datoristus,ekonomistus,juristus. Rīdziniekiem būtu ļoti intriģējoši pavizināties ar jauno vagonu, zinot, ka to noteiktā laikā vadīs piem., Tieslietu ministrijas padomnieks XX.... Gan jau varētu atrast brīvprātīgos interesentus ar tehniskām iemaņām un autovadītāja pieredzi, praktiskās iemaņas varētu iemācīt. Savulaik lasīju presē, ka atklājot jauno ,šķiet, Strazburas tramvaju, esot izmantota līdzīga prakse - cilvēki ar lielu interesi esot sekojoši līdzi: kāda amatpersona vada tramvaju . Intriga bijusi liela.
uupis rakstīja:
Trmvajs taču esot visātrākais un visērtākais transports…
www.apollo.lv/...
tramvajs negāja tāpēc, ka visādi ūpji priekšā ar saviem iekšdedzes dzinēju dranduļetiem bija uztaisījuši sastrēgumu
uupis rakstīja:
Trmvajs taču esot visātrākais un visērtākais transports…
www.apollo.lv/...
Tu taču esi zābaks
Tramvaji stāv tikai un vienīgi tāpēc, ka RD nav izvedusi kupenas no Gaisa tilta, un Tavi «draugi» autobusi un trolejbusi, braucot daļēji pa sliedēm, netiek augšā uz tilta....
anonimikis rakstīja:
uupis rakstīja:
Trmvajs taču esot visātrākais un visērtākais transports…
www.apollo.lv/...
tramvajs negāja tāpēc, ka visādi ūpji priekšā ar saviem iekšdedzes dzinēju dranduļetiem bija uztaisījuši sastrēgumu
A ne trolejbusi?
KSI rakstīja: Tu taču esi zābaks
Tramvaji stāv tikai un vienīgi tāpēc, ka RD nav izvedusi kupenas no Gaisa tilta, un Tavi «draugi» autobusi un trolejbusi, braucot daļēji pa sliedēm, netiek augšā uz tilta....
JŪS ESAT RUPEKLIS, nekulturāls, un tups kā pudeles korķis…
Tramvaji stāvēja arī uz Barona ielas, Uzvaras bulvāra, Slokas ielas – visur…
Un ja būtu tramvaju līnija uz Bolderāju – arī tie stāvētu un ne jau dēļ vieglajiem vai cita sab.tr. …
uupis rakstīja:
KSI rakstīja: Tu taču esi zābaks
Tramvaji stāv tikai un vienīgi tāpēc, ka RD nav izvedusi kupenas no Gaisa tilta, un Tavi «draugi» autobusi un trolejbusi, braucot daļēji pa sliedēm, netiek augšā uz tilta....
JŪS ESAT RUPEKLIS, nekulturāls, un tups kā pudeles korķis…
Tramvaji stāvēja arī uz Barona ielas, Uzvaras bulvāra, Slokas ielas – visur…
Un ja būtu tramvaju līnija uz Bolderāju – arī tie stāvētu un ne jau dēļ vieglajiem vai cita sab.tr. …
Varu atkārtot iepriekš minēto.
Pat papildināt: ZĀBAKS-DEMAGOGS.
Klāt nebiju, ar lietiskajiem pierādījumiem nevaru iepriecināt, taču dodu 98% varbūtību, ka visur bija tieši šis pats manis jau pieminētais iemesls - neizvests sniegs no ielas, kas aizņem lielāko daļu no auto paredzēto daļu, kā rezultātā VISS parastais transports (kas parasti brauc pa atsevišķu josli), ļurkājas pa tramvaja sliedēm.
Tramvajs nevar «padod 10cm pa kreisi» - tāpēc tam ir jāgaida, kad kārtējais lohs notīsies pilnībā nost no sliedēm.
P.S. «Zābaks» manā izpratnē ir mazāka «rupjība» par «tups kā pudeles korķis»
Tikko sāk snigt, uupis uzreiz priecājas, ka varēs atkal iekakāt šajā topikā. Žēl, ka ir cilvēki, kam tā nepatīk vienīgais normālais sab.transp.
KSI rakstīja: Tramvajs nevar «padod 10cm pa kreisi» - tāpēc tam ir jāgaida, kad kārtējais lohs notīsies pilnībā nost no sliedēm.
Vo!
Loham pa gaisu jālido?
Par to jau arī ir stāsts ka tramvajs nebūt nav ātrs un mobils. Pie mazākām problēmām tramvajam ir vislielākie sū, jo tas nevar apbraukt korķi vai avārijas vietu, kā to darīja teiksim 3 autobuss pie vanšu tilta šodien.
Sniegs nav izvests un tramvajs ir pirmais kurš apstājas – pārējie, lēnām bet tiek uz priekšu.
Tramvaja ātrums tiek sasniegts tikai uz lielo privilēģiju un teritorijas rēķina. Pasažieru skaits ko pārvadā tramvajs nebūt nav lielāks par to cik pasažieru dienā pārvadā autobusi…
P.S. «Zābaks» manā izpratnē ir mazāka «rupjība» par «tups kā pudeles korķis»
Manā izpratnē ir tieši otrādāk…
schizo rakstīja: Tikko sāk snigt, uupis uzreiz priecājas, ka varēs atkal iekakāt šajā topikā. Žēl, ka ir cilvēki, kam tā nepatīk vienīgais normālais sab.transp.
Ja jums alfabēta burti līdzinās ar brūnas krāsas organiskām vielām nu tad laiks atpakaļ uz skolu, jo es rakstu burtus…
schizo rakstīja: Tikko sāk snigt, uupis uzreiz priecājas, ka varēs atkal iekakāt šajā topikā. Žēl, ka ir cilvēki, kam tā nepatīk vienīgais normālais sab.transp.
Toties tiko noskūst sniegs tā jūs sākat gaudot ka jums traucē visi kuri brauc lēnāk kā jūs…
schizo rakstīja: Tramvaji vismaz nav jāstumda
Toties tramvaji ir jāstutē ne tikai ar maksu par biļetēm, bet arī ar nodokļiem un vienalga par maz. Visulaiku RS dzīvo avansā bet apetīte kā nerimst tā nerimst…
Man gan gribētos vairāk mest akmeņus RD dārziņā - ielas ir jātīra, jāsāk ar tām, pa kurām kursē sabiedriskais, un īpaši operatīvi jātīra tie sab maršruti, pa kuriem kursē tramvajs.
Pārējā transporta joslai blakus sliedēm ir jābūt tīrai 100% platumā. Patreiz šķūris (ja tāds vispār brauc), sastumj sniegu joslas malā, tad nāk «čaklīši sētnieki», kas no ietves sniegu samet tajā pašā čupā uz auto joslas un auto josla pazūd.
Un lai nesaka, ka nav resursu iztīrīt pāris maršrutus visā pilsētā - lai kaut vai sūta bezdarbniekus atstrādāt savu «pabalstu» vai «stipendiju».
Atcelt tramvajus tikai tāpēc, ka daži nejēdz pāris reizes gadā pāris ielās notīrīt sniegu - tas nu ir reti debils ierosinājums.
KSI rakstīja: Un lai nesaka, ka nav resursu iztīrīt pāris maršrutus visā pilsētā - lai kaut vai sūta bezdarbniekus atstrādāt savu «pabalstu» …
Ups?
Tātad sociālo nodokli ko maksājam tas ir po???
Ja šitāda matemātika tad na x man maxāt to sociālo ja pēc tam jāatstrādā???
PVNam pēc definīcijas ir jāpaliek pašvaldības kasē un jākalpo pašvaldības vajadzībām – tu nemaksā PVN…
uupis rakstīja:
schizo rakstīja: Tramvaji vismaz nav jāstumda
Toties tramvaji ir jāstutē ne tikai ar maksu par biļetēm, bet arī ar nodokļiem un vienalga par maz. Visulaiku RS dzīvo avansā bet apetīte kā nerimst tā nerimst…
Ķip braukšanai ar trolejbusiem un autobusiem biļetes jāpērk kā citādāk nekā braukšanai ar tramvaju???
Un par tramvaju, kas pirmais nostājās, Uz VEF tilta kā reizi sabremzējās tie transporta līdzekļi, kas ne tikai pa 10 cm vien spējīgi pabraukt pa labi/pa kreisi... Un ar savu spēju kā reizi nosprostoja tramvajam ceļu...
uupis rakstīja:
KSI rakstīja: Un lai nesaka, ka nav resursu iztīrīt pāris maršrutus visā pilsētā - lai kaut vai sūta bezdarbniekus atstrādāt savu «pabalstu» …
Ups?
Tātad sociālo nodokli ko maksājam tas ir po???
Ja šitāda matemātika tad na x man maxāt to sociālo ja pēc tam jāatstrādā???
PVNam pēc definīcijas ir jāpaliek pašvaldības kasē un jākalpo pašvaldības vajadzībām – tu nemaksā PVN…
PVNs iet valsts kasē, sociālais nodoklis pensijām un slīmībaslapām da pabalstiem, bet Iedzīvotāja ianākuma nodoklis iet pašvaldībai.
Līdz ar to ja kāds dzīvo Ādažos un nodokļi iet tur, bet šeptē rīgā un bērnu ved uz dārziņu Rīgā tad tas praideris ir jāmet ārā no rīgas dārziņa, vai jāieslēdz maksas pakalpojums...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA