Palaidniex rakstīja: bet iemaksāt kantorim "ragi un nagi vaonā" ir visai liela varbūtība, ka sanāk sū uz kociņa vai nesanāk nekā, bet piķīts sen notērēts kur vajag...
Un tāpēc ceļam čehu IKP jo savējais jau tāpat ir uz pussešiem…
Palaidniex rakstīja: bet iemaksāt kantorim "ragi un nagi vaonā" ir visai liela varbūtība, ka sanāk sū uz kociņa vai nesanāk nekā, bet piķīts sen notērēts kur vajag...
Un tāpēc ceļam čehu IKP jo savējais jau tāpat ir uz pussešiem…
Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...
Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...
Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: bet iemaksāt kantorim "ragi un nagi vaonā" ir visai liela varbūtība, ka sanāk sū uz kociņa vai nesanāk nekā, bet piķīts sen notērēts kur vajag...
Un tāpēc ceļam čehu IKP jo savējais jau tāpat ir uz pussešiem…
Un labāk ir stutēt Bjalorusu IKP? a?
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
Cik dzirdēts, tad Rebirs iegrābās ar ķīniešu piegādātajām detaļām (a la nepareizajā ielas pusē iepirkās).
Veiga rakstīja:
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
Cik dzirdēts, tad Rebirs iegrābās ar ķīniešu piegādātajām detaļām (a la nepareizajā ielas pusē iepirkās).
vai nav poik kur iegrābās?
ir gan tikai viens štrums, kas patiesi jamiem bija labs - tāda kā prāva urbene ar kuru uzmaisīt visādas špakteles utt - svēra +/- tik pat cik rietumu verķi, maksāja 4x lētāk un bija patiesi nenokaujams.
Pārējais kā ar cirvi caur pakaļu taisīts... Un NEKAS netika domāts par uzlabošanu... Un beidzās kā beidzās - ar aizvēršanu.
Ražot ražošanas pēc ir stulbi, vajag ražot to, kas ir gana kvalitatīvs un pieprasīts! Pie kam vēl labāk ja ražošanas apjomi ir patiesi lieli!
HIPPY rakstīja:
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
P.S.
Un tad, ka uz papīra izskatījās slikti - kamēr nav dabā realizēts (atsķirība no čehu) var stāstīt nezinko. Papīºs pacieš visu...
Krieviem arī žiguļu skices dizaineru studijā ir zašibis, tikai no konvejera nonāk paši zinām kas...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...
Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...
Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
aizklapēties nācās nevis tādēļ ka tie štrumi bija mēsli, patiesībā tie štrumi "pārdzīvos" visus citus savas cenu kategorijas konkurentus.problēma bija tajā, ka tā rūpnīca strādāja ar 50-gadu tehnoloģijām -gandrīz viens vienīgs roku darbs (ap 2000cil'strādāja rūpnīcā) , nu un nedaudz aizvēsturiskas automatizācijas.
Rokas insturments nav rolls roiss, roku darbs to nepadara vērtīgāku.
HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
Vai var kaut kur apskatīt to projektu vai varbūt var iemest linku uz to? Cik zinu, tad RVR bija pārliecināts, ka pēc pirmā svilpiena kāds no Rietumu tramvajražotājiem atvērs RVRā savu filiali, un te uz vietas tik atliks tos saskrūvēt kopā. Taču pēdējo 10. gadu laikā neviena reāla pretendenta RVR tā arī nav spējis piesaistīt.
Palaidniex rakstīja:
Un labāk ir stutēt Bjalorusu IKP? a?
Paldies visaugstākajam, bet ar baltkrieviem laikam nekas nesanāks.
Ja jūs zinātu kā RS mocās ar tiem nu jau 10 atlikušajiem Baltkrievu trolejbusiem...
Sākumā to bija 11. Tad viens nolēma pašsadedzināties ar visiem pasažieriem uz Vanšu tilta.
Pašlaik, kad atslēdznieki tam visu nakti parkā ir dancojuši apkārt ar kuvaldu, to lamājot, pielūdzot baltkrievu Dievus un kaut kādu tur vēl māti ar 5 piegājienu tie trolejbusi ir spējīgi izbraukt vismaz pa parka vārtiem. Tālāk jau vadītājam ir jālūdz visi Dievi, lai varētu ar to izstrādājumu nobraukt vismaz 1-2 reisus.
Taču, lai vispār kādu no vadītājiem dabūtu ar to braukt, tiem tiek piedraudēts bez maz ar atlaišanu no darba...
Un cena, par kādu tie tika iepirkti- ap 300 000 EUR/gab. nav nemaz neko lētāka par Solaris trolejbusiem, kuri ir kā diena pret nakti salīdzinājumā ar Belkomunmaš ragaini.
ValdisM rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...
Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...
Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
aizklapēties nācās nevis tādēļ ka tie štrumi bija mēsli, patiesībā tie štrumi "pārdzīvos" visus citus savas cenu kategorijas konkurentus.problēma bija tajā, ka tā rūpnīca strādāja ar 50-gadu tehnoloģijām -gandrīz viens vienīgs roku darbs (ap 2000cil'strādāja rūpnīcā) , nu un nedaudz aizvēsturiskas automatizācijas.
Rokas insturments nav rolls roiss, roku darbs to nepadara vērtīgāku.
Bija gan dzirdēts, ka Rebirs izdomāja ietaupīt un ar nolūku izvēlējās lētās ķīniešu detaļas, kā dēļ arī zaudēja dažu labu klientu.
Palaidniex rakstīja: Un labāk ir stutēt Bjalorusu IKP? a?
Ti čo – no palmas nokriti?
Latvijas IKP ir jāstutē!!!!
Ja tā turpināsim domāt ka palaidniex ka paši neko nevaram tad sū bedrē vēl ilgi vārtīsimies ar kaujas saucieniem uz lūpām – ķipa mēs neko nemākam un nevaram un esam tikai patērētāji…
Rebira lielākā problēma bija vadība - izbijušie vecie rūpnīcas kadri no krievu laikiem, kuriem nebija nekādas sajēgas par tirgus ekonomiku. tas uzņēmums līdz ar to bija lemts kraham.
Bet kapēc nākotnē nevarētu mēģināt ar čehiem vienoties par atsevišķu to tramvaju virsbūvju iegādi ? Pārējo, atbilstoši specifikacijām, ar siemens,bombardier, bosch tehnoloģijām saliks paši RVR spečuki. Cik atceros, pirms gadiem 10 takš čehi mūsējiem pārdeva kādas 10-15 troļļuku TR-14 plikas virsbūves, kurās TTP speci salika veco trolejbusu loriņus. Būs labāki, biezāki laiki - varēs vietējie konstruktori arī kaut ko paši izdomāt. Bet būvēt kaut kādus lētus šrotus kopā ar kaimiņvalstīm - tas nav labākais risinājums. Pirms dažiem gadiem, kad atpūtos Krētā, sapazinos ar vienu krievu tūristu, kurš bija tramvajnieks no Maskavas. Viņš toreiz stāstīja, ka Maskavas vadītāji vislabrātāk brauc ar vecajām tatrām, nekā ar pilnīgi jauniem krievu un baltrkrievu tramvajiem, kurus saucot par "užasiem"...
Reku visā topikā garumā džeki cenšas iestastīt ka RVR neko nemāk – in reālas rotaļlietas ir tikai čehiem – jo viņi jau priekš sevis tādas ir uztaisījusi
HIPPY rakstīja: Reku visā topikā garumā džeki cenšas iestastīt ka RVR neko nemāk – in reālas rotaļlietas ir tikai čehiem – jo viņi jau priekš sevis tādas ir uztaisījusi
RVR lieliski māk uzraqžot lētu (nevis labu) dzelzceļa sastāvu. Kurš cenas dēļ (un tikai cenas dēļ) apmierina austrumu tirgu.
Mums nav izvēles jo tas ir lēti a rietumu paraugi dārgi...
Lai jau ražo tos dzelzceļa vagonus, jo tos kānebūt viņi prot ražot.
Kāpēc viņiem tagad čerez ņēhoču jāsāk ražot tramvaji, kam vairāk par smuku projektu nekā nav?
Uz papīra visi projekti smuki, sūdi sākās tad, kad tas projekts ir tik pat smuki jārealizē dzīvē!
Es esmu par to, lai tramvajus ražo šeit, bet gribu, lai tos uzražo LABUS, nevis mēslus ar devīzi - atbalstam sabu IKP ar lāča pakalpojumu pārvadātājiem.
Ja var vienoties par normālu, jau pārbaudītu tramvaju komplektāciju (ražošanu - Latvija vēl kādu brīdi nespēs pavilkt) kaut kur Latvijā esmu par, bet ja ir jkāzivēlās starp projektiem - es vairāk ticu Škodas projektam, kas jau ir realizēts (tik diez vai tie gribēs jaunāko modeli ļaut ražot šeit), nevis par baltkrievu mēsliem vai mūsējo, kas vēl ir slapjos sapņos...
P.S.
Un ja jāizvēlās starp iepērkamiem labiem jau eksistējošiem vai sliktiem baltkrievu (domāju cena nebūs daudz zemāka) , vai vēl neeksistējošiem mūsu (cena vispār neskaidra, jo nav skaidrs, cik vasarnīcas jāuzceļ) - tomēr tad es izvēlos jau eksistējošu tramvaju...
Paskaties uz jau esošajām škodām Rīgā.
HIPPY rakstīja: Paskaties uz jau esošajām škodām Rīgā.
Un?
Škodas atšķirībā no Baltkrievu (itkā pieredzējušu ražotāju) troļļiem nemēģina pašsadedzināties un reāli vēljoprojām brauka pa ielām!
A mūsu pašu vienīgais tramvajs (rūsas bruņmašīna) ražots tika tipa speciāli vietējam tirgum... un? tāpat nespēja iekļauties izvirzīajās prasībās...
brmbrmm rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Jā nu iznāk ka RVR vilcieni ir nekam nederīgi un palaidniex viņos vispār nekāpj iekšā. Tie taču šeit ražoti
Tramvajiem jau bija izstrādāts projekts. Ja neesi redzējis nerunā ko nezini. Un nebūt nebija sliktāks par čehu.
Es nesaku, ka nekam nederīgi, bet arī par labiem tos nosaukt būtu maigi sakot - analfabetisms...
Esi kādreiz izbraucis ar kādu vācu, somu, itāļu vai cita rietumvalsts piepilsētas vilcienu? Ja esi - šķiet jautajumu nebūš, ja neesi - silti iesaku...
Tas ka ražo kaut ko nenozīmē, ka tas ir labi.
Ražojām REBIRā štrumus - labi, bet tādus mēslus, ka nācās aizklapēties... Jautājumi ir?
aizklapēties nācās nevis tādēļ ka tie štrumi bija mēsli, patiesībā tie štrumi "pārdzīvos" visus citus savas cenu kategorijas konkurentus.problēma bija tajā, ka tā rūpnīca strādāja ar 50-gadu tehnoloģijām -gandrīz viens vienīgs roku darbs (ap 2000cil'strādāja rūpnīcā) , nu un nedaudz aizvēsturiskas automatizācijas.
Rokas insturments nav rolls roiss, roku darbs to nepadara vērtīgāku.
Bija gan dzirdēts, ka Rebirs izdomāja ietaupīt un ar nolūku izvēlējās lētās ķīniešu detaļas, kā dēļ arī zaudēja dažu labu klientu.
ķīnas detaļu izvēle ir sekas nevis cēlonis... Arhaiskā un dārgā ražošanas tehnoloģija konkurences un darba spēka tūkuma apstākļos spieda meklēt arvien lētākas izejvielas un detaļas.
Valdemāra iela www.iauto.lv/...
Tramvaju no turienes izskauda un vai tad kāds tagad par to sūdzās…
Iedomājieties kas pa megakorķiem būtu ja tajā vietā saglabātu tramvaju?
Tagad to pašu vajadzētu izdarīt ar Kr. Barona ielu
Reāla iela – Čakenes platums. Tramvajam Rīgā par daudz privilēģiju…
Sretsked rakstīja: Lieciet mierā tak tos tramvajus, izskaudiet baložus,lai nekakā visur.
Kāpēc?
Baloži ir dzīvi – tramvaji ir miruši…
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA