Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..262
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: uupi-

to Tu staasti citaa vietaa, ne te...

es vispaar nesaprotu na*uj bija jaasaak ar dienvidu tiltu, ja mums prioritaate Via Baltica un vajadziigaakais bija Ziemelju skjeersojums, lai kravas tiek uz bolderaaju un to krastu..

A te nee- lai Balozhu un Juurmalas iedziivotaaji tiek maajaas...

taapat tas tilts neko nedos...

To tu prasi Magistram. Viņš mums speziālists par Rīgas trafiku un lētako transportu Rīgā. Viņš jau noteikti zina ka kravas (it sevišķi koksni) ar tramvaju pārvadāt ir lētāk nekā ar MAN šrotu. Un satiksmes organizācija pilsētā, kur maģistrāles ir palikušas 19 gs. līmeni, kad karietes nebija platākas par 2 metriem, ir gudru cilēku izdomāts šaha gājiens lai dabūtu savās kabātās naudu UN PIEČAKARĒTU PĀRĒJOS.

TE VĒL NEVIENS NAV DOMĀJIS KĀ UZLABOT SITUĀCIJU ŠAJĀ ĢEREVŅĀ. (visi tikai optimizē un stumj kabatās).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupi - tev tas tramvajs kož? traucē dzīvot?

lai tak braukā tas tramvajs

man personīgi tas netraucē NEMAZ netraucē!

zemā grīda, ne zemā grīda - pofig - esošais tāpēc jau nav jāmet ārā

tas, ka esošajam sliedes mainot ir vēlams pāriet uz dzelsbetona gulšņiem ar gumijas amortizatoriem (koka gulšņu vietā) - tas ir fakts - tas esot par iemeslu kāpēc nedrīkst zaļot zālīte nedz Ropažu nedz Maskavas ielu tramvaja sliežu klājuma vietās...

un vēl derētu zakārtot tās dažas kretīniskās sliežu šķersotuves Rīgā, kāds ducis, divi dučiu vietu sanāks, kur ko vajag izlabot un viss būš oki

Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Kuznecss Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Atspēkosim:

1. Kalpošanas laiks transportlīdzeklim nav tikai korpus un stikla logi. (logu vietā var ielikt arī plastiku)

2. Tramvajam nav nepieciešama riepu montāža. Bet riteņi ir jāmaina tāpat – kuri maksā dārgāk kā troliebusa riepa.

TRAMVAJAM nē

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Še tev Anniņ vasrassvētki...

Pļukt Erna zigs norija deķi.

Nejau divas dažāsdas lietas. Paskaties kādi Vīnē ir tramvaji un kādi mums (cilēku ietipība). Paskaties kā tie tramvaji pārklājās ar pārējo transportu... Iedziļināsies — sapratīsi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Še tev Anniņ vasrassvētki...

Pļukt Erna zigs norija deķi.

Nejau divas dažāsdas lietas. Paskaties kādi Vīnē ir tramvaji un kādi mums (cilēku ietipība). Paskaties kā tie tramvaji pārklājās ar pārējo transportu... Iedziļināsies — sapratīsi...

esw vizinājos ar Vines džimbuli - īstenība ietilpība tāda pati kā Liepajas džimbuļiem...

iet tāpatās mazliet raustīdamies. un viss tur ir tikpat "attīstīti", kā pie mums, tikai vietējiem ceļdariem vajag iemācīt kā projektēt sliežu un bezsliežu ceļā šķērsošanos un laišanu vienā klātnē

un viss

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kuznecss rakstīja:

uupis rakstīja:

Atspēkosim:

1. Kalpošanas laiks transportlīdzeklim nav tikai korpus un stikla logi. (logu vietā var ielikt arī plastiku)

2. Tramvajam nav nepieciešama riepu montāža. Bet riteņi ir jāmaina tāpat – kuri maksā dārgāk kā troliebusa riepa.

TRAMVAJAM nē

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

Muldoņa – parēķini pats.

Izslēdzot tramvaju kāds trafiks atverās pārējam transportam.

Trolejbusam (arī pārpildītam) nav tāda vibrācija kā trabūzim.

Utt utjp.

P.S. Kurš no tramvaja aizstāvjiem brauc ar viņu??????

Ja aizstāvāt tad argumetējat nevis no saviem BMW vai Getziem bet reāli braucēji nevis sabiedriskās domas pļuras.

Kuznecss Reģ.: 11.06.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Ja dzīmbuli uzrīkotu kā Vīnē - vispār būu super - tur pat nejūti kā pāri sliedēm pārmauc. Starp citu - tallinā arī sliežu šķērsošana ir gana nemanāms pasākums...

Še tev Anniņ vasrassvētki...

Pļukt Erna zigs norija deķi.

Nejau divas dažāsdas lietas. Paskaties kādi Vīnē ir tramvaji un kādi mums (cilēku ietipība). Paskaties kā tie tramvaji pārklājās ar pārējo transportu... Iedziļināsies — sapratīsi...

Būtu labāk priecājies, ka trambuļi šodien vairs nebrauc

gar Brīvības pieminekli un

pa Brīvības ielu,

pa Čakmarijas ielu,

pa Stabu un Hanzas ielām,

pa Avotu un Pērnavas ielām,

pa Tērbatas ielu un pa P.Brieža ielu,

pa Smilšu ielu,

pa krastmalu gar Prezidenta pili un

pa Valdemārielu līdz P.Brieža ielai.

A vel bija līnija uz Ķīpeni un veco pasažieru kuģīšu ostu.

Un Ranķa dambis bija ar ar tramvaju, tāpat vecā Kalnciema iela un Nometņu iela ar Melnsila tāpat.

iedomājies, ja tas šodien viss funkcionētu- Tu man liekas sen jau būtu pakāries

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja:

uupis rakstīja:

Atspēkosim:

1. Kalpošanas laiks transportlīdzeklim nav tikai korpus un stikla logi. (logu vietā var ielikt arī plastiku)

2. Tramvajam nav nepieciešama riepu montāža. Bet riteņi ir jāmaina tāpat – kuri maksā dārgāk kā troliebusa riepa.

TRAMVAJAM nē

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

Muldoņa – parēķini pats.

Izslēdzot tramvaju kāds trafiks atverās pārējam transportam.

Trolejbusam (arī pārpildītam) nav tāda vibrācija kā trabūzim.

Utt utjp.

P.S. Kurš no tramvaja aizstāvjiem brauc ar viņu??????

Ja aizstāvāt tad argumetējat nevis no saviem BMW vai Getziem bet reāli braucēji nevis sabiedriskās domas pļuras.

Es reizēm vizinos ar džimbuli.

Viņos arī ziema mēdz būt visai silti, ja ir ieslēgta apsilde.

Iet prognozējami, nekratās tik ļoti un tas ir vienīgais transpoirts, kura dēļ atbrīvo brauktuves. ja noplīst kaut kas autobusa ceļā (tā ka nevar apbraukt) neviens neko nestumj nost...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

nja... ar shitaadu centiibu- Uupi:kjeries klaat pie iebraukshanas maksas ievieshanas centraa... un vispaar Riigaa.... mazaakas propkas buus... i tramvaju varees aatraak attiistiit

p.s. piekrist tam kursh mineeja ka Uupim galva tramvajdurviis iespiesta...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man liekas, tās durvis tik cieši ciet neveras, lai tādu mazu, plakanu galviņu iespiestu

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man liekas, tās durvis tik cieši ciet neveras, lai tādu mazu, plakanu galviņu iespiestu

varbuut jams nemaz nav tik vecs un paguvis iespiest ieksh tiem renoveetajiem

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Zini kaapeec savaa laikaa metro nē teica

Ne jau taapeec ka Plavnieku vai Zoļika iezdiivotaajiem buutu negribeejies braukt uz darbu ar glanci-

teica taapeec lai neievestu kaadus paarsimt tuukstoshus vistumšāako ljautinju- vjjetnamieshi ,kirgiizi , zulusi un citi "braaliigo republiku"paarstaavji.

A tagad vinji pashi gaazas ieksaa( jau saakas) un mums veel jo projaam nav normaala sabiedriskaa transporta

To par tiem 100tk viesstrādnieku izdomāja mūsu bāleliņi, pēdējā klubā bija intervija ar tā laika rīgas metro projektētāju, bija paredzēts ievest tikai 400 purnus, kas betonētu tuneļus, jo latvijā tādu spečuku nebija.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Metro diez vai Rīgā tuvākajos 50 gados būvēs. Bet tramvaju gan vajadzētu efektivizēt. Piemēram, Parīzē, cik ievēroju, luksofori ir pakārtoti tramvajam. Tuvojoties tramvajam mašīnām iedegas sarkanais un tramvajs brauc. Tiesa gan Parīzē tramvajs kursē tikai pa pilsētas nomalēm...

Sabiedrisko tranportu pēc pārvietošanās ātruma var sagrpēt šādi:

1.Visātrākais -vilciens. Piemēram, pamēģiniet ar auto izbraukt no Rīgas centrālās stacijas uz Zasulauku. Kurš būs pirmais - auto vai vilciens?

2.Tramvajs - perspektīvākais transporta veids. It sevišķi ja to optimizē - tas nebrauc vienā līmenī ar auto. Tramvaja attīstība var mazināt sastrēgumus - ja ar tramvaju varēs ātrāk nokļūt vajadzīgajā vietā, auto tieks atstāti mājās.

3.Autobuss.

4.Troleibuss.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kur maršrutkas?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja:

uupis rakstīja:

P.S. Kurš no tramvaja aizstāvjiem brauc ar viņu??????

ja man vaig pa Rīgu pabraukt ar sabiedrisko - braucu ar tramvaju. Un daudz cilvēku brauc, zini, tie dzelži ir pilni!

Nu, pazags tie trmavaja zemās grīdas ieviesēji bišķi, tak lai zog, gan jau pēc gadiem 10 lēnām viņus piežmiegs, galvenais, lai kaut kas lēnām bīdās uz priekšu, kamēr valstij un pilsētai nauda ir.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un kur maršrutkas?

Izvairos ar tiem braukt...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Nu tagad parēķinam- tramvaja sliežu kapošanas laiks vidēji 40 gadu. Nesen Miera ielā mainija 1962.gadā liktās sliedes. parādi man ielu ar 40 gadīgu asfaltu, pa kuru varētu pārvietoties bez BTR?

Tālāk vadi un stabi. Pirms aptuveni 5 gadiem no tās pašas Mierenes nogrieza stabus, liktus vēl Ķeizara laikā, t.i 1902.gadā, kad to džimbuli tur ievilka.

Un runājot par riteņiem- tos tik bieži nemaz nemaina, tikai reiz pa reizes uz stanoka pievirpo vajadzīgajos izmēros.

Un neaizmirstam arī to, ka lai šos esošos tramvajus aizstātu ar autobusiem būs vajadzīgi vismaz 450 jauni autobusi, kas vēl būtu štrunts. Nav jau vadītāju. Esošos autobusus nav kas brauc, kur dabūt vēl papildus vismaz 900 cilvēkus???

Un cik tas izmaksā pašam uzņēmumam- algot ap 200 tramvajnieku vai ap 900 busu šoferus?

Sliežu kalpošanas laiks 40 gadi... Labi. bet vai tiešām viņas visu šo gadu laikā nav ne reizi labotas??? Man tomēr liekas ka pa gabalam vien remontu laikā tās sliedes ir vairākas reizes nomainītas. Bez tam ielas posmu var izmantot daudz vairāk tranporta līdzekļu, nevis tikai viens tramvajs.

Stabi no 1902 gada. Labi. Bet vadi gan regulāri ir jālabo lai viņi būtu darba kārtībā.

Es te vairāk runāju nevis par esošo tramvaju nomaiņu, bet par to jauno mega dārgo zemo grīdu tramvaju projektu.

Viņu finansēs no mūsu visu - nodokļu maksātāju naudas. Iznāk ka par tramvaju būs jāmaksā arī tiem kuri ar viņu nekad mūžā nav braukuši un nekad nebrauks...

Bet ja visas izmaksas būtu jāsedz maksai par braucienu (kas būtu tikai godīgi!) - nez cik būtu to kas brauktu ar tramvaju pa 2 -3 ls par braucienu... ?????

Lētais tramvajs nemaz tik lēts nesanāk, ja sarēkina visus izdevumus kopā.....

(Ja kas tagad mikriņi brauc bez subsīdijām pa 40 - 50 santīmiem un nevajag nekādas miljonu investīcijas...)

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Pilsētā nevajag lētu, bet operatīvu transportu.

un par to diemžēl tādā vai citādā veidā ir jāmaksā visiem, kam pilsēta vajadzīga

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: nja... ar shitaadu centiibu- Uupi:kjeries klaat pie iebraukshanas maksas ievieshanas centraa... un vispaar Riigaa.... mazaakas propkas buus... i tramvaju varees aatraak attiistiit

Jā atbalstīts par maksas ieviešanu. Ņefig pirkt ģerevņā mājas un dzījokļus un strādāt Rīgā. Lauciniekiem iebraukšanas maksu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kuznecss rakstīja: bla bla blā.

...iedomājies, ja tas šodien viss funkcionētu- Tu man liekas sen jau būtu pakāries

Kārties jau nu nekārtos, bet protestētu pret tramvaju tāpat.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Magistrs rakstīja: Pilsētā nevajag lētu, bet operatīvu transportu.

un par to diemžēl tādā vai citādā veidā ir jāmaksā visiem, kam pilsēta vajadzīga

Ne par to vien maksāsi. Lietus nodoklis jau klauvē pie durvīm. Tad būs sniega un mākoņu nodoklis. Pēc tam vēl kautkāds nodoklis par mākoņstumšanu. Un maksās par to rīdzinieki kuri vizinās ar tramvaju. Bet laucinieki pa freju vizināsies un nemaksās nekādus bezgaisa nodokļus. Tādēļ tramvajam nē....

JJJ Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Es te vairāk runāju nevis par esošo tramvaju nomaiņu, bet par to jauno mega dārgo zemo grīdu tramvaju projektu.

Viņu finansēs no mūsu visu - nodokļu maksātāju naudas. Iznāk ka par tramvaju būs jāmaksā arī tiem kuri ar viņu nekad mūžā nav braukuši un nekad nebrauks...

Bet ja visas izmaksas būtu jāsedz maksai par braucienu (kas būtu tikai godīgi!) - nez cik būtu to kas brauktu ar tramvaju pa 2 -3 ls par braucienu... ?????

Lētais tramvajs nemaz tik lēts nesanāk, ja sarēkina visus izdevumus kopā.....

(Ja kas tagad mikriņi brauc bez subsīdijām pa 40 - 50 santīmiem un nevajag nekādas miljonu investīcijas...)

1) beidz te demagoģiju dzīt. Mikriņi nekādas transporta problēmas neatrisinās. Cik viens mikriņš pārvadā reisā uz Imantu cilvēkus? 20? tramvajs vismaz kādus 200!

2) kādi ieteikumi, lai padarītu tramvaju satiksmi labāku? "nedarīt neko", tāds izskatās vidējā statistiskā iauto komentētāju viedoklis, jo lūk sab.transportu lielākā daļa var atļauties neizmantot un zemie tramvaji būšot mega dārgi no viņu kabatām! Aber kādas alternatīvas zemajam tramvajam? Diez vai kaut kur vēl taisa kaut ko līdzīgu pašreizējiem 30-40 gadīgajiem džimbuļiem - gribat lai tādus projektē no jauna un liek uz sliedēm? Tav viedoklis saīdzinoši tas būtu tas pats - nafig pērkat jaunus Volvo uttml vilcējus, ja to pašu var izdarīt ar 30 gadīgiem KAMAZ? Tramvaju pirkšana nav tā kā ieiet auto salonā un man lūdzu 50 tādas un tādas markas autiņus - tos katram projektē un taisa individuāli - tā bija kaut kur rakstīts.

3) un vēl par cilvēkiem, kuri ar sab.transp. nebrauc un uz kuru rēķina it kā trambuļi tiks pirkti - jo sliktāki būs tramvaji, jo vairāk būs tādi cilvēki, kas brauks ar privāto mašīnu un atkal uupiem, Ronaldiem būs sastrēgumi pa lielu un jābļauj būs. Pašreiz braucu 50 % ar savējo privāto autiņu, 50% ar sab trasp.- tramvaju - būs labāks, ātrāks - braukšu vēl biežāk ar sab.trans.

4) Atceraties, kādi kādreiz bija autobusi, trolejbusi (ok, tagad daļēji vēl vecie braukā), bet laikam jau jaunlativiesiem tās pierītes tādas stāvas un vēsturi savu nevar atcerēties. Nav laikam braukuši ar vecajiemlabajiem kantainajiem ikarusiem vai troļļukiem, kur nevis sildīja par maz, bet -20 grādos vispār nebija siltuma.

Secinājums - vidējais statistiskais latvietis tā arī turpina bļaut un žēloties, cik pie mums dzīve grūta, bet citur zāle zaļāka un debesis zilākas. tad nu arī brauciet uz zaļās zāles zemi Īriju un beidziet te gausties

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

JJJ rakstīja: ...bla bla blā.... (ne ta romāns ne ta triloģija)

Tramvajs nemaz nav tas ātrākais. No Bišumuižas līdz centram ar tramvaju ir ilgāk kā ar mikriņu (gandrīz divas reizes). Ir tikai divas slimnīcas līdz kurām var nokļūt ar tramvaju 1-ā slimnīca un Republikāniskā Bērnu. Līdz pārējām tāpat jābrauc ar autobusiem un trolejbusiem. Tramvajs pasažierus ved galvenokārt uz Aptiekas ielas trako māju un uz Meža kapiem. Tāpēc tramvajam nē. Būs vieglāka dzīve un platākas ielas.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Kā tur palika beigās, to stramvajus rīgā ražos vai pa ļimoniem atkal no ārzemēm vilks iekšā? Bij tak jau RVR koncepts jau gatavs.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ..262
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti