Tagad var droši apgalvot ka vasarā RS būs budžeta pārrēķins un tarifu celšana, jo netiks galā ar visām izmaksām…
Drôši gatavajomaies un biļešu cenu kāpumu līdz 1 latam…
Tagad var droši apgalvot ka vasarā RS būs budžeta pārrēķins un tarifu celšana, jo netiks galā ar visām izmaksām…
Drôši gatavajomaies un biļešu cenu kāpumu līdz 1 latam…
uupis rakstīja: Tagad var droši apgalvot ka vasarā RS būs budžeta pārrēķins un tarifu celšana, jo netiks galā ar visām izmaksām…
Drôši gatavajomaies un biļešu cenu kāpumu līdz 1 latam…
Sagaidam vasaru un tad lūram - tukšam muldēšana vai fakts.
Nesaki hop kamēr neesi pārlēcis!
Palaidniex rakstīja: Sagaidam vasaru un tad lūram - tukšam muldēšana vai fakts.
Nesaki hop kamēr neesi pārlēcis!
Un kad tarifs uzkāps tad Palaidniex teiks ka par vēlu dūres vicināt…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Sagaidam vasaru un tad lūram - tukšam muldēšana vai fakts.
Nesaki hop kamēr neesi pārlēcis!
Un kad tarifs uzkāps tad Palaidniex teiks ka par vēlu dūres vicināt…
Nē - tad teikšu, ka uupis ir viens kārtīgs uupis un ir ar pareģa spējām.
Ja nē taikšu ka ir kārtīgs tukšpļūtis.
Tik vien atliek pagaidī dažus mēnešus līdz augustam, septemris jau vairs netiks skaitīts par vasaru...
Palaidniex rakstīja: Ja nē taikšu ka ir kārtīgs tukšpļūtis.
Nu tā jau ir – rozā brilles traucē saredzēt 2 miljonus reiz divi – izdevumi uz vienu tramvaju…
Galvenais ir plēst drēbes ka tas ir lētākais transporta līdzeklis Rīgā – vienalga cik nulles galā…
Palaidniex rakstīja:
pirms 2 mēnešiem Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...
Pats ķipa esi baigi informētais???
A tagad ko teiksi – sliedes nepārmetinās… (vārdu tukšp…) paturi vien pie sevis…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ja nē taikšu ka ir kārtīgs tukšpļūtis.
Nu tā jau ir – rozā brilles traucē saredzēt 2 miljonus reiz divi – izdevumi uz vienu tramvaju…
Galvenais ir plēst drēbes ka tas ir lētākais transporta līdzeklis Rīgā – vienalga cik nulles galā…
Tu muļķis vai izliecies?
Domā no jau iepriekšējās domes pasūtītajiem un piegādājamajiem 20 tramvajiem katrm vajadzēs pārbūvēt to sliežu ceļa infrastruktūru? Un katrs džimbulis izmaksās 1,8 x 2 ļimoni? Vai tomēr tie 1,8 miljoni vispirms jāizdala uz 20 un tad vēl uz ciparu, cik tramvajus vēl piesūīs klāt?
Interesanti - cik izmaksā 300 pasažierus uzņemt spējīgs autobuss un kādas ir tā ikdienas uzturēšanas izmaksas...
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
pirms 2 mēnešiem Pie mums sliedes nepārtaisa, bet pārtaisa kontakttīklu - lai džimbulis kustētu raitāk un nejakarētos pie šķērsojuma ar trolli...
Pats ķipa esi baigi informētais???
A tagad ko teiksi – sliedes nepārmetinās… (vārdu tukšp…) paturi vien pie sevis…
Cik zinu arī sliedes ir jau vietam pārtaisītas un vietām tiks vāl pārmijas modernizētas... Nu un?
Lai tak taisa, bet lai taisa tā, ka pārējiem tās šķērsot paliek vieglāk.
°Jau teicu - negribi tramvaju - cīnies pret valsts centralizāciju - i rīgā vairāk gaisa būš i tramvajus nevajadzēs, i reģioni attīstīsies...
Citāts: «Lai pilsēta spētu jaunos transportlīdzekļus uzņemt, jāpārveido kontakttīkli un pārmijas 6.tramvaja maršrutā Radio iela-Jugla, jāpārbūvē depo Brīvības ielā pie VEF tilta un turpat jāuzceļ jauns apkopes cehs.»
Tiko jau būvēja – tagad pārmetinās…
Palaidniex rakstīja: Domā no jau iepriekšējās domes pasūtītajiem un piegādājamajiem 20 tramvajiem katrm vajadzēs pārbūvēt to sliežu ceļa infrastruktūru?
Te bija viens kadrs kurš plēsa drēbes ka sliedes no 60-tajiem gadiem derēšot jaunajiem čimbuļiem…
Pagriezieni – saskaiti no sākuma cik viņu ir – jāpārtaisa visi – pilnīgi visi…
uupis rakstīja: Citāts: «Lai pilsēta spētu jaunos transportlīdzekļus uzņemt, jāpārveido kontakttīkli un pārmijas 6.tramvaja maršrutā Radio iela-Jugla, jāpārbūvē depo Brīvības ielā pie VEF tilta un turpat jāuzceļ jauns apkopes cehs.»
Tiko jau būvēja – tagad pārmetinās…
Ko jāpārmetina?
Cik zinu jārekonstruē vecais cehs. un jāpārtaisa šādas tādas pārmijas.
Nav jau starpība - jānomaina nolietotas pret jaunām tādām pašām vai pielāgotām savādākam tramvajam...
Palaidniex rakstīja: Lai tak taisa, bet lai taisa tā, ka pārējiem tās šķērsot paliek vieglāk.
Un to dara par brīvu????
Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Domā no jau iepriekšējās domes pasūtītajiem un piegādājamajiem 20 tramvajiem katrm vajadzēs pārbūvēt to sliežu ceļa infrastruktūru?
Te bija viens kadrs kurš plēsa drēbes ka sliedes no 60-tajiem gadiem derēšot jaunajiem čimbuļiem…
Pagriezieni – saskaiti no sākuma cik viņu ir – jāpārtaisa visi – pilnīgi visi…
jāpārtaisa 20 vietās pārmijas. Taisnais posms - Ropažu Brīvības iela, visa Kr. Barona iela visā garumā der. Jāpārtaisa 20 pārmijas un mazākā radiusa pagriezieni.
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Lai tak taisa, bet lai taisa tā, ka pārējiem tās šķērsot paliek vieglāk.
Un to dara par brīvu????
Tev riepas, kad nodilušas maina un balansē par brīvu?
uupis rakstīja: Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…
Kad kāps - tad arī runāsim.
uupis rakstīja: Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…
P.S.
Un autobusiem un trolejbusiem tarifi tikai kritīs...
Nodosim tolmetā džimbuļus un uzreiz būs cenu kritums biļetēm...
Muahahaha
Palaidniex rakstīja: Tev riepas, kad nodilušas maina un balansē par brīvu?
Bet es nesaku ka auto ir pats lētākais pārvietošanās līdzeklis…
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tev riepas, kad nodilušas maina un balansē par brīvu?
Bet es nesaku ka auto ir pats lētākais pārvietošanās līdzeklis…
tad brauc ar velosipēdu
ar būš dārgi - riepas, ninne, kad kaltenbrunners mutē, saplēstas biksiņas, pēc ieraušanas ķēdē...
Vislētāk - kājām! :naac:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tev riepas, kad nodilušas maina un balansē par brīvu?
Bet es nesaku ka auto ir pats lētākais pārvietošanās līdzeklis…
Tu redzi atšķirību starp pirkuma cenu un kopējiem ekspluatācijas izdevumiem ilgtermiņā?
Visi saka - dīzels forši, dīzels lēti, dīzels kruta...
Bet kad parēķinam pirkuma cena + eksluatācijas izdevumi - tad tā ekonomija pienāk tikai ļoti ilgā ilgtermiņā...
Ja biezi mainam dīzeļus - sanāk nevajadzīgi liela apgrozāmo līdzekļu iesaldēšana...
Kaksis rakstīja: Un elektrību tramvaja vadītājam ir daudz grūtāk paņemt līdzi atšķirībā no autobusa vadītāja.
spaiņos nevar paņemt līdzi
Kaksis rakstīja: Un elektrību tramvaja vadītājam ir daudz grūtāk paņemt līdzi atšķirībā no autobusa vadītāja.
Kādas problēmas – braukājoša aķīšu lādētava – no rīta iecel tramvajā kumulatori – pieštepsēlē un lādē… Pēc tam izcel ārā un ved mājā…
Kaksis rakstīja: tad brauc ar velosipēdu
Tu zini cik lisapēdam naglenes maxā???
Lētākās – 23 lati…
Beidzot mēs esam sadzirdēti:
«Pašvaldības SIA \"Rīgas satiksme\" iecerējusi veikt būtiskas izmaiņas biļešu klāstā - ieviest viena brauciena viedbiļeti, kā arī papildu atlaides un iespēju braukt visos maršrutos par viena cenu.»
Kaksis rakstīja: starp citu, tramvajam ir visssezonu riteņi, un kalpo viņi dakuja un bolše ilgāk par gumijas riteņiem. Un vēl tramvajam ir tāda ekstrā kā iespēja atjaunot riteni to nenoņemot. Depo izņem sliežu ceļa daļu, no apakšas pieliek virpu un apvirpo uz remontizmēru.
Tu vēl spiedienu un gluduma pakāpi pamēri tramvaja riteņos…
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA