HIPPY rakstīja: Tas tāpēc ka Tev, smaidiigais, tramvajs ir exotika.
Bet nekur rietumeiropā neatradīsi tik sūdīgus tramvajaus kā pie mums
austrumeiropā ir daudz kur tik kruti tramvaji kā mums?
HIPPY rakstīja: Tas tāpēc ka Tev, smaidiigais, tramvajs ir exotika.
Bet nekur rietumeiropā neatradīsi tik sūdīgus tramvajaus kā pie mums
austrumeiropā ir daudz kur tik kruti tramvaji kā mums?
smaidiigais rakstīja: Bet, ja iznāk braukšana uz Rīgu, nereti tieši tramvaju izmantoju.
Nebūtu tramvaja – izmantotu ko citu – uz vietas jau nestāvēsi ja nu pēkšņi nebūs tramvaja…
nu protams
ka izmantotu ko citu
bet no Juglas puses tieši trambulis ir visizdevīgākais. Tos autobusus un trolejbusus nemaz nerunājot pa mikriņiem tak nevar saprast normāls nerīdzinieks, kur viņiem pietura, kur brauc, tās shēmas ko Rīgas Satiksme dala ir pilnīgās parodijas.
Tu jums tur Rīgā vajadzētu sakārtot. A ūpis tik maļ savi maļamo - tramvajs slikc, tramvajs visu ļaunumu sakne. Kā tāds Staļins, vai zin'
Nu tā jau ir – patiesība acīs kož …
Viens ir skaidrs – Latvijā ir jāaizliedz divas lietas:
1. Tramvajs.
2. CorelDraws.
Pārējo visu var sakārtot…
Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.
VEF tiltu mēs jau labi sen apspriedām un šitajā pašā topikā.
VEF tiltu var sabrucināt un uztaisīt vienu lielu pārbrauktuvi
Gribeeji teikt - VEF trampliinam?
uupis rakstīja: Gribeeji teikt - VEF trampliinam?
Tramplīns tur ir tikai manevrētspējīgajiem trolejbusiem un autobusiem...
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Gribeeji teikt - VEF trampliinam?
Tramplīns tur ir tikai manevrētspējīgajiem trolejbusiem un autobusiem...
Vot piešņorējās – nu nepatīk man tramvaji un plānot satiksmi ar viņiem ar nevar. Autobusam vienkārši var pagarināt maršutu vai saīsināt. Ziemā īsāks – vasarā garāks… A tramvajam ko? Katru reizi metināsi sliedes?
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Gribeeji teikt - VEF trampliinam?
Tramplīns tur ir tikai manevrētspējīgajiem trolejbusiem un autobusiem...
Vot piešņorējās – nu nepatīk man tramvaji un plānot satiksmi ar viņiem ar nevar. Autobusam vienkārši var pagarināt maršutu vai saīsināt. Ziemā īsāks – vasarā garāks… A tramvajam ko? Katru reizi metināsi sliedes?
Kāda iksa pēc ziemā jāgarina, vasarā jāīsina maršruta garums???
Tas ka Tev kaut kas vienam pašam vienkārši nepatī - nav arguments tā aizliegšanai un aizvākšanai!
Man nepatīk UAZiki, un? Ko nu? Es tāpēc nepalieku par muļķi un ar galvu sienā nesitos, lai tie tiktu aizliegti...
Palaidniex rakstīja: Man nepatīk UAZiki, un? Ko nu?
UAZiks var apraukt uz ceļa nokritušu palmu. Tramvajs var? Tam uzreiz vajadzīga avārijas brigāde un sastrēgums 2 stundu garumā.
Avārija ar tramvaju, kurš brauc pa sarkano – avārijas brigāde ar viltus lieciniekiem klāt un tramvajs ir braucis pa zaļo…
Pamēģini šoziem novietot mašīnu kādā kupenā, kur pēc 20 min noslīdēs uz tramvaja sliedēm (no vibrācijas) dabūsi vēl rēķinu par satiksmes kavēšanu ar vismaz divām nullēm, bet vibrācija, ka sekcijā glāzes zvana tas jau vairs nav tramvajs (tas ir kāds sīkais uz ielas) …
Kaksis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja:
seaman rakstīja: centrā atstāt tikai trambuli, bet autobasiem un trolejiem nafig nav jāvelkas cauri centram.
Ja tu esi tik bagāts tad uzturi par savu naudu to grabažu ar visām sliedēm – es negribu par to maksāt ne santīma…
Ja kas, uzturēšanā tramvajs ir lētākais.
vienīgais tramvaja "pluss" ir tā zaļums, ķipa jamais tiešā veidā neizmet co2 un citu kuiņu....
Ne tikai, vēl ir arī ātrums.
jā
tramvajs var ieskrieties līdz 70km/h un jamo par to neštrāfē taisnes otrā galā esošais radarmenc
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Man nepatīk UAZiki, un? Ko nu?
UAZiks var apraukt uz ceļa nokritušu palmu. Tramvajs var? Tam uzreiz vajadzīga avārijas brigāde un sastrēgums 2 stundu garumā.
Avārija ar tramvaju, kurš brauc pa sarkano – avārijas brigāde ar viltus lieciniekiem klāt un tramvajs ir braucis pa zaļo…
Pamēģini šoziem novietot mašīnu kādā kupenā, kur pēc 20 min noslīdēs uz tramvaja sliedēm (no vibrācijas) dabūsi vēl rēķinu par satiksmes kavēšanu ar vismaz divām nullēm, bet vibrācija, ka sekcijā glāzes zvana tas jau vairs nav tramvajs (tas ir kāds sīkais uz ielas) …
par vibrāciju...
dzirdēju baumas, ka ibm serveriem atsauc garantiju, ja viņi fiziski stāv uz barona ielas....
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Man nepatīk UAZiki, un? Ko nu?
UAZiks var apraukt uz ceļa nokritušu palmu. Tramvajs var? Tam uzreiz vajadzīga avārijas brigāde un sastrēgums 2 stundu garumā.
Avārija ar tramvaju, kurš brauc pa sarkano – avārijas brigāde ar viltus lieciniekiem klāt un tramvajs ir braucis pa zaļo…
Pamēģini šoziem novietot mašīnu kādā kupenā, kur pēc 20 min noslīdēs uz tramvaja sliedēm (no vibrācijas) dabūsi vēl rēķinu par satiksmes kavēšanu ar vismaz divām nullēm, bet vibrācija, ka sekcijā glāzes zvana tas jau vairs nav tramvajs (tas ir kāds sīkais uz ielas) …
Trolejbuss arī nevar apbraukt to palmu, kuras pie mums, starp citu, nemaz āra uz ielas neaug...
Un ja ir koks pāri visai brauktuvei - garais autobuss arī šaurās ielās nevar apgriezties... Tākā nevajag te ļa-ļa..
Es pagalmā ar vaisai zemu divriteņu piedziņas auto iebraukt varu i izbraukt, kaut sētnieks neko diži nešķūrē sniegu, bet kaimiņš ar porkas bobiku stumdās kā kucēns - ne iebraukt, ne izbraukt var... Un ko nu?
Un kāpēc jāparko mašīna sašķūrētā kupenā ar slīpumu? It īpaši ja satiksmes noteikumos rakstīts, ka īpašnieka atbildība ir atstājot auto panākt lai tas NEKUR pats NEIZKUSTAS?
Paskaties kādu kaitējumu tramvaji nodara sliežu tuvumā esošajām mājām. Neatceros nevienu gadījumu ka RS būtu maksājusi kompensāciju par to
HIPPY rakstīja: Paskaties kādu kaitējumu tramvaji nodara sliežu tuvumā esošajām mājām. Neatceros nevienu gadījumu ka RS būtu maksājusi kompensāciju par to
Kādu ļaunumu nodara tramvaji sliežu tuvumā esošām mājām? Tipa nopietni jautāju.
schizo rakstīja: Kādu ļaunumu nodara tramvaji sliežu tuvumā esošām mājām? Tipa nopietni jautāju.
Vibrācija ir iespaidīga. Piedevām mājās kur ir koka starpstāvu sijas vibrācija ir izjūtama pēc katra tramvaja riteņa klaudziena. Palūko kādā stāvoklī ir mājas uz Maskavas ielas starp tirgu un slāvu tiltu un nedaudz pēc tā. Un nevajag te stāstīt par laika zobu…
uupis rakstīja:
schizo rakstīja: Kādu ļaunumu nodara tramvaji sliežu tuvumā esošām mājām? Tipa nopietni jautāju.
Vibrācija ir iespaidīga. Piedevām mājās kur ir koka starpstāvu sijas vibrācija ir izjūtama pēc katra tramvaja riteņa klaudziena. Palūko kādā stāvoklī ir mājas uz Maskavas ielas starp tirgu un slāvu tiltu un nedaudz pēc tā. Un nevajag te stāstīt par laika zobu…
Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..
Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...
Palaidniex rakstīja: Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..
Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...
Ja ielas gludas tad vibrāciju nav…
HIPPY rakstīja: Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.
lai panāktu to pašu efektupilnībā pietiktu ja tikai no VEF tilta novāktu sliedes un pārliktu tās kaut vai tunelī.
Kaksis rakstīja:
ValdisM rakstīja:
HIPPY rakstīja: Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.
lai panāktu to pašu efektupilnībā pietiktu ja tikai no VEF tilta novāktu sliedes un pārliktu tās kaut vai tunelī.
Tas tilts tāpat ir par šauru. Divi tramvaji var pabraukt garām viens otram ar minimālu intervālu, turpretī vieglajiem vajag vismaz metru. To parādīja avārijas uz tilta, kad mauc viens otram pretī pa sliedēm.
ieves arī vajag novākt, gājējiem uzbūvēt atsevišķu tiltiņu, tad būs pilnvērtīgas 4 joslas.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA