speciāli ūūūpim
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
speciāli ūūūpim
smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...
kā mūsējie šeptmaņi pamanās sačakarēt labu ideju, beļģ
cūkas ibiom
Nu parādi kaut vienu labo ideju, kura ir realizēta labi un netika sačakarēta?
Kaksis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: speciāli ūūūpim
etalons.rigassatiksme.lv/...
(tā paša veida transporta līdzeklī)
Nu bet ja nopērk darba dienu kartiņu trolejbusiem, tad būtu jocīgi mēģināt to izmantot autobusos...
Palaidniex rakstīja: Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!
Es vēlreiz atkārtoju – nodemonstrē dabā šo pasākumu – vēl jo vairāk komplektā ar kontrolieriem…
smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...
kā mūsējie šeptmaņi pamanās sačakarēt labu ideju, beļģ
cūkas ibiom
pakontrolēja.... atrada "vainīgo"
bet nekas jau nemainās........
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: un kas tur dārgs? Ja brauc reizi nedēļā nopērc 20 biļešu e-talonu un būs zem 50 santīmiem. Ja brauc tikai ar viena veida transportu un katru dienu ar vairākiem pērc darba dienām mēneša biļeti būs vēl lētāk. Interesanti, cik tad būtu jāmaksā biļetei un kur Eiropā biļete Rīgas izmēra pilsētā maksā lētāk?
P.s. Drīkst arī nebraukt ar sab.trans.
Tu zini kādas ir mēnešbiļešu cenas????
Vienam transporta veidam darba dienām ir 22 lati.
Ja tu cilvēks brauc darba dienās tad reāli sanāk 20 lati.
Pirkt mēnešbiļeti tikai vienam maršrutam un gaidīt viņu 40 minūtes ar nav kaifa.
Normāla mēnešbiļete maksā 50 (!!!) latus mēnesī… Tev ir tik daudz kāposta, lai maksātu 50 Latus plus vēl no nodokļiem dotēt…
Vienā maršrutā darba dienām maksā 14,20
Un vari izmantot visus tā veida tr. līdekļus maršruta sakritības robežās.
pat ja brauc tikai 2x dienā uz un no - viens brauciens sanāk 0,32 lati.
Interesanti - kas tur dārgs, kur ir lētāk, Eiropas pilsētās ar ~0,7 miljoniem iedzīvotāju
Drīz būs mazliet savādāk - acīmredzami RS vēlas samazināt pasažieru skaitu, kas par daudz vizinās ar šo \"viena maršruta mēneša abonementu\": www.rigassatiksme.lv/...
Lai padarītu pievilcīgāku biļešu piedāvājumu...
Savukārt mēneša abonementiem, kas līdz šim bija domāti vienam maršrutam, tiks mainīti lietošanas nosacījumi – ierobežojums vienā maršrutā tiks aizstāts ar braucienu skaita ierobežojumu. Ar šiem abonementiem kā līdz šim varēs braukt maršrutu sakritības robežās, bet katrs brauciens būs jāreģistrē. Turpmāk attiecībā uz visiem mēneša abonementiem spēkā būs vieni lietošanas noteikumi un jāreģistrē būs katrs brauciens.
Abonementi, kas bija domāti vienam maršrutam, par līdzšinējo cenu dos iespēju braukt izvēlētajā transporta veidā jebkurā maršrutā, bet noteiktu braucienu skaitu – 85 braucienus visās mēneša dienās, 65 braucienus darba dienās.
Biļeti iespējams lietot jebkura maršruta transporta līdzeklī vienu mēnesi no tās pirmās reģistrācijas brīža. Brauciena reģistrācija jāveic katru reizi iekāpjot transporta līdzeklī. Biļetes cena paliek nemainīga – visām mēneša dienām Ls 19,50, bet darba dienām Ls 14,20, tādējādi viena brauciena cena ir tikai vidēji Ls 0,23.\"
Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!
Es vēlreiz atkārtoju – nodemonstrē dabā šo pasākumu – vēl jo vairāk komplektā ar kontrolieriem…
Khm - tevi ir izdrāzuši, vai tu te filozofē tikai?
Ja neesi lietojis tad ko te bļausties!
Mutere tikai tā arī brauc un nesūdzās!
Vai tu arī esi dīvainītis, kas nopērk kannā dīzeli, un mēģine ieliet pencīnmašīnā, jo tak esi nopircis degvielu...?
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Lai vienam maršrutam paredzēto e-talonu lietotu tas pirmnajā reizē ir jāreģistrē IZVVĒLĒTAJĀ MARŠRUTĀ, cita transporta līdzeklī maršruta sakritības robežās e-talons NAV JĀREĢISTRĒ!
Es vēlreiz atkārtoju – nodemonstrē dabā šo pasākumu – vēl jo vairāk komplektā ar kontrolieriem…
nav problēmu....
es no darba kolēģa aizņēmos mēnešbiļeti (vilciens rīga/ogre+6 tramvajs) un braucu ar 11to no cirka līdz bērnu pasaulei.... iekāpa kautkādi 2 tantuki ar melnām kastītēm (laikam modēmi ) pateica paldies un aizgāja tālāk....
brmbrmm rakstīja:
Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.
Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???
Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???
Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...
Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.
Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.
Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.
[Slikts komentārs!]
Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!
brmbrmm rakstīja:
Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.
Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.
Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.
[Slikts komentārs!]
Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!
Tad raksti tiem sūdzību! Kur problēma?
Palaidniex rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.
Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???
Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???
Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...
[Slikts komentārs!]
Jā un zinu cilvēkus, kas arī bieži tā dara (maršrutos, kas iet cauri centram, piem., 3. vai 40. autobuss vai 3. tramvajs.
Palaidniex rakstīja: speciāli ūūūpim
etalons.rigassatiksme.lv/...
OK izlasīju un jautājums vai jūs paši sapratāt kas tur ir rakstīts?
Tagad pastāstiet vai ir iespējams nokļūt no Pļavniekiem Ūdens ielas pieturā gan ar 3. autobusu gan ar 13. (tas nav iespējams)
Pastāstiet kā var nokļut no Centrālās stacijas purvciemā, ja mēnešbiļete ir tikai uz 23. trolejbusu – vai ar 17 var nokļūt???
Vēl ir vesela kaudze maršrutu kuru sakritība ir tikai 2-4 pieturas maršrutā. Un te nu ir ka tās divas pieturas jau vari pabraukt diršoties ar kontrolieriem bet tālāk ne.
A nakujam cilvēkam ir jāsalst un jāgaida tas sranijs 23 trollejs ja viņš tieši tur pat var nokļūt ar 17-to, bet re ka nevar. Ar viena maršruta talonu vari braikt TIKAI SAKRITĪBAS robežās…
Kaksis rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.
Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.
Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.
[Slikts komentārs!]
Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!
Kurš bojā tās pārbrauktuves?
Kurš tās uzceļ neatbilstošā kvalitātē? Jo vietām tomēr var uztaisīt normāli- piem., Slokas-Kalnciema krusts.
brmbrmm rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.
Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???
Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???
Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...
[Slikts komentārs!]
Jā un zinu cilvēkus, kas arī bieži tā dara (maršrutos, kas iet cauri centram, piem., 3. vai 40. autobuss vai 3. tramvajs.
Un cik ir tādu cilvēku no kopskaita?
Es parasti sapērkos vienuviet, vai paejos līdz nākamajai bodei kājām un tad iekāpju un braucu līdz man nepieciešamajai pieturai, kur kāpju ārā...
Interesantio -tā tie cilvēki dara katru dienu, bez izņēmuma?
P.S.
Tagad ir desmitiem dažādu veidu apmaksāt savus braucienus ar transportu, viewtas un veidi kur un kā nopirkt/uzpildīt e-talonu un vienalga paliek tikai sliktāk...
Es saprotu, ka visu gribās vairāk, visaugstākajā kvalitātē un pats galvenais par brīvu!
Negribi mani pavizināt ar savu mašīnu katru dienu uz mājām caur centru piestājot pie katras bodes, kura man pēkšņi ir iepatikusies?
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: speciāli ūūūpim
etalons.rigassatiksme.lv/...
OK izlasīju un jautājums vai jūs paši sapratāt kas tur ir rakstīts?
Tagad pastāstiet vai ir iespējams nokļūt no Pļavniekiem Ūdens ielas pieturā gan ar 3. autobusu gan ar 13. (tas nav iespējams)
Pastāstiet kā var nokļut no Centrālās stacijas purvciemā, ja mēnešbiļete ir tikai uz 23. trolejbusu – vai ar 17 var nokļūt???
Vēl ir vesela kaudze maršrutu kuru sakritība ir tikai 2-4 pieturas maršrutā. Un te nu ir ka tās divas pieturas jau vari pabraukt *******oties ar kontrolieriem bet tālāk ne.
A nakujam cilvēkam ir jāsalst un jāgaida tas sranijs 23 trollejs ja viņš tieši tur pat var nokļūt ar 17-to, bet re ka nevar. Ar viena maršruta talonu vari braikt TIKAI SAKRITĪBAS robežās…
Un tu mums piedāvā vienmēr universālus rizinājumus, kas cenas/kvalitātes ir ārpus konkurences?
Tu gribi lai tikai nobildējot tavu sīci sanāktu pases bildes visai ģimenei...
Un kur problēma - Braukt ar 14. 17. 4. trolli maršruta sakritības robežās?
NEKAD nekas nebūs ideāli...
Un ja tas 17. maršrutu saīsina līdz Brīvības piemineklim - kāda maršruta sakritība?
Palaidniex rakstīja: A visādi urļiki ar bēmēvē maisās galvenokārt tieši pa brauktuvi
Nē nu tas fakts uz brauktuves ir tiikai BMW nevienas citas markas auto tur nav – apbižotais Palaidniex – neļauj viņam ar savu Opeli rādīties uz ielas – nābadziņš…
Un vispābā visiem urļikiem ar BMW jābraauc pa trotuāru jo viņi redz traucē sarūsējušiem un skaudīgiem opelistiem, bet atkal šaize – tad sarūsējušie opelisti sāks brēkt nebalsī – a nafig priekš BMW atsevišķa josla izdalīta…
Palaidniex rakstīja: NEKAD nekas nebūs ideāli...
Nu bet tad kāda mārrutka pēc pataisīja konduktorus par bezdarbniekiem ???
Reālā kāposta pienesums bija lielāks. Bet motivēja ar to ka darbaspēks izmaksā dārgāk kā aparāti.
Kas ir tagad? Par cik tūkstošiem palielinās e-talonu uzturēšanas izmaksas? Tās vēl nav sasniegušas konduktoru izmaksas? E-talons ir palielinājis reālos ieņēmumus ar pieaugušo bezbiļetnieku skaitu?
Sniedziet lūdzu atbildes uz šiem jautājumiem un tad mēs redzēsim vai maz bija liela jēga izgāzt tos n-tos citronus par e-talonu?
Palaidniex rakstīja: Tu gribi lai tikai nobildējot tavu sīci sanāktu pases bildes visai ģimenei...
Nē es grubu tā:
Ieeju fotosalonā un apstos preiskurantu – viena bilde maxā 50 kap.
Es nofotagrafējos vienreiz, sīcis otrreiz, sieva trešreiz, suns ceturto reizi. Bet lai es dabūtu 4 bildes man nav jāmaksā par piecām vai arī ja neņemu piecas tad pie katras bildes jāpiemaksā 20 kap.
Ja bilde maxā 50 kap tad viņa maxā 50 kap. Ja ņem vairumā tad dabū atlaidi…
Bet ne jau tā ka vienas bildes cena ir 50 kap bet 1 tu nemaz nevari nopirkt, kamēr neesi iestājies fotomīļu biedrībā un samaxājis vismaz 2 latus…
Kaksis rakstīja: Bet kas tev liedz pirkt tikai vienu bildi? Vajag tikai pateikt, ka tev vajag vienu un viss. Un jāsaka ir bildētājam, nevis sev pie spoguļa... Nebaidies, cilvēki tevi sapratīs.
Nu tad nopērc vienu braucienu sabiedriskajā par officiāli noteikto tarifu bez visādiem personalizētiem vai nepersonalizētiem taloniem…
Kaksis rakstīja: Bet kas tev liedz pirkt tikai vienu bildi? Vajag tikai pateikt, ka tev vajag vienu un viss. Un jāsaka ir bildētājam, nevis sev pie spoguļa... Nebaidies, cilvēki tevi sapratīs.
Šovakar droši vari mēģināt ORIGO pluspunktos nopirkt e-talonu vienam braucienam par 50 sant. Vēlu veiksmi…
Kaksis rakstīja: Pieej pie vadītāja un nopērc par oficiāli noteikto tarifu. Kur problēma?
70 santīmi ir braukšnas maksas tarifs RS transportā????
50 sant ir braukšanas tarifs, bet ar tiem 50 santīmiem vari kaut breiku pie vadītāja dejot biļeti tev nedabūt…
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja: 50 sant ir braukšanas tarifs, bet ar tiem 50 santīmiem vari kaut breiku pie vadītāja dejot biļeti tev nedabūt…
70 sant. ir oficiālais tarifs pērkot pie vadītāja. Kas nav saprotams?
Kur tu te redzi 70 sant?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA