Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Drīksti arī nebraukt ar RS transportu.

Un tā vietā braukt ar mikriņu, taksi, čomu, kolēgi, mopēdu, savu auto, ciskudrilli utt. Vai gala beigās iet kājām! :naac:

Nepatīk - nebrauc!

Kur problēma?

Tieši tā! Nepatīk un cenšos max izvairīties. Jo tarifu politika ir max neizdevīga parastam pilsonim, kam nav atlaižu vai mēnešbiļetes.

Tā vien izskatās, ka RS grib panākt to, ka šie ir nevis pilsētas transports, bet invalīdu, pensionāru, represēto un arī skolēnu/studentu transports. Varbūt, atsākšu vairāk izmantot jamo transportu, kad ar vienu biļeti varēs braukt, teiksim, 1 stundu ar jebkuru veidu/daudzumu transporta.

Tad nesaprotu - ko cepies par tarifiem?

Viss ir štokos, ja tev uzturēt mašīnu, maksāt parkingus, liet degvielu, maksāt apdrosināšanu, nodokļus ir lētāk ar mašīnu - tad vispār pie kājas cik maksā biļete!

Manuprāt Ls 0,50 par vienreizēja brauciena biļeti ir visai adekvāts cīpars! Ja jābrauc bieži - pērc vairākiem braucieniem e-talonu vai maksā mēnešbiļeti un maksā par katru braucienu ievērojami lētāk.

P.S.

Sūi ieroisinājumu stundas biļētei - moš tādu uztaisīš.

Uz doto brīdi ir pieejama biļete par Ls 1,90 un brauc vienu dienu kaut slikti paliek ar visiem transportiem, kaut pa vienai pieturai brauc un tā visu dienu!

Tieši tev trūkst stundas biļetes - ierosini RS un moš tie tādu radīs.

Ja gaudīsies te šajā forumā - RS par tavu sāpi neuzzinās un neredzēs jēgu tādu biļeti radīt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Ozz rakstīja: visi elektrovilcieni močī ar pantograafiem.. un nau dzirdeets ka kaadam buutu radušās probleemas...

Nav arī dzirdēts ka vadi uz dzelzceļa karātos ar lieliem vēderiem…

dzelzceļa vadi nostiepjas automātiski.... katrs tak ir redzējis atsvarus, kas karājas drātīs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Interesanti kur paliek iekasētā nauda no reklāmām uz tramvajiem?

ir tak speciāla reklāmas aģentūra, kurai tā nauda arī tiek

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja: Interesanti kur paliek iekasētā nauda no reklāmām uz tramvajiem?

ir tak speciāla reklāmas aģentūra, kurai tā nauda arī tiek

Kādreiz bija...

Bet cik zinu - tad kāds samaksā par reklāmas izgatavošanu izgatavotājam.

Pilsētai jāmaksā par reklāmas eksponēšanu (arī par uz brandmūriem izvietoto ir jāmaksā pašvaldībai nodeva), tad droši vien RS saņem kādu daļu par to, ka ļauj uz savu transportu sāniem to reklāmu likt...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Drīksti arī nebraukt ar RS transportu.

Un tā vietā braukt ar mikriņu, taksi, čomu, kolēgi, mopēdu, savu auto, ciskudrilli utt. Vai gala beigās iet kājām! :naac:

Nepatīk - nebrauc!

Kur problēma?

Tieši tā! Nepatīk un cenšos max izvairīties. Jo tarifu politika ir max neizdevīga parastam pilsonim, kam nav atlaižu vai mēnešbiļetes.

Tā vien izskatās, ka RS grib panākt to, ka šie ir nevis pilsētas transports, bet invalīdu, pensionāru, represēto un arī skolēnu/studentu transports. Varbūt, atsākšu vairāk izmantot jamo transportu, kad ar vienu biļeti varēs braukt, teiksim, 1 stundu ar jebkuru veidu/daudzumu transporta.

Tad nesaprotu - ko cepies par tarifiem?

Viss ir štokos, ja tev uzturēt mašīnu, maksāt parkingus, liet degvielu, maksāt apdrosināšanu, nodokļus ir lētāk ar mašīnu - tad vispār pie kājas cik maksā biļete!

Manuprāt Ls 0,50 par vienreizēja brauciena biļeti ir visai adekvāts cīpars! Ja jābrauc bieži - pērc vairākiem braucieniem e-talonu vai maksā mēnešbiļeti un maksā par katru braucienu ievērojami lētāk.

P.S.

Sūi ieroisinājumu stundas biļētei - moš tādu uztaisīš.

Uz doto brīdi ir pieejama biļete par Ls 1,90 un brauc vienu dienu kaut slikti paliek ar visiem transportiem, kaut pa vienai pieturai brauc un tā visu dienu!

Tieši tev trūkst stundas biļetes - ierosini RS un moš tie tādu radīs.

Ja gaudīsies te šajā forumā - RS par tavu sāpi neuzzinās un neredzēs jēgu tādu biļeti radīt...

Tieši tā- ir padomā uzrakstīt iesniegumu RS ar dažiem konstruktīviem ierosinājumiem, viens no kuriem būtu novērst situāciju, kad šakāļu - konduktoru bars tevi pataisa par bezbiļetnieku un liek maksāt sodu par to, ka iekāpi tev tuvākajā pieturā, kas gan iznāk 1 pieturu pirms galapunkta un pēc pašreizējās sistēmas sanāk, ka ar to vari braukt tikai līdz tam un tad reģistrē atkal nākamo braucienu (maksā 2x).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Tieši tā- ir padomā uzrakstīt iesniegumu RS ar dažiem konstruktīviem ierosinājumiem, viens no kuriem būtu novērst situāciju, kad šakāļu - konduktoru bars tevi pataisa par bezbiļetnieku un liek maksāt sodu par to, ka iekāpi tev tuvākajā pieturā, kas gan iznāk 1 pieturu pirms galapunkta un pēc pašreizējās sistēmas sanāk, ka ar to vari braukt tikai līdz tam un tad reģistrē atkal nākamo braucienu (maksā 2x).

Tad par ko cepiens te - raksti iesniegumu.

Bet viena pietura pa citu maršrutu ir stiepjams jēdziens... Un kur problēma to vienu pieturu noiet kājām?

P.S.

Un ja jau mašīna ir izdevīgāk kāpēc vispār jālieto sabtrans?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un ja jau mašīna ir izdevīgāk kāpēc vispār jālieto sabtrans?

Tieši tā – nevajaga tramvaju…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tramvaju ar zirgiem un zemo grīdu vēl varbūt var atstāt mežparkā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un ja jau mašīna ir izdevīgāk kāpēc vispār jālieto sabtrans?

Tieši tā – nevajaga tramvaju…

A moš nevajag tomēr viesstrādniekus?

Vai vēl labak - nevajag bobikus un/vai bēmēvē?

Ar ko autobuss da trollis aizsargājamāks? Tik pat neveikli tr līdzekļi, pie kam trollis vēl bīstamāks par autobusu!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Vai vēl labak - nevajag bobikus un/vai bēmēvē?

Nu te tu auzās iebrauci…

Kas kopīgs tramvajam ar BMW????

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vai vēl labak - nevajag bobikus un/vai bēmēvē?

Nu te tu auzās iebrauci…

Kas kopīgs tramvajam ar BMW????

Kas kopīgs?

Ka nepatīk un viss?

Vajag vēl kādu iemeslu?

Braukā visādi urļiki, parkoties nemāķ, iestieg kupenās uz līdzenas vietas nobloķējot māju pagalmu ceļus, brauc nagla, pa grāvjiem vien.. utt turpināt?

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tieši tā- ir padomā uzrakstīt iesniegumu RS ar dažiem konstruktīviem ierosinājumiem, viens no kuriem būtu novērst situāciju, kad šakāļu - konduktoru bars tevi pataisa par bezbiļetnieku un liek maksāt sodu par to, ka iekāpi tev tuvākajā pieturā, kas gan iznāk 1 pieturu pirms galapunkta un pēc pašreizējās sistēmas sanāk, ka ar to vari braukt tikai līdz tam un tad reģistrē atkal nākamo braucienu (maksā 2x).

Tad par ko cepiens te - raksti iesniegumu.

Bet viena pietura pa citu maršrutu ir stiepjams jēdziens... Un kur problēma to vienu pieturu noiet kājām?

P.S.

Un ja jau mašīna ir izdevīgāk kāpēc vispār jālieto sabtrans?

Cepiena nav, ir vnk bezkaislīgs secinājums, ka RS manu naudiņu nevajag, jo, lai nokļūtu, kur man vajag, ir vai nu jāveic 2 neilgi braucieni ar dažādu maršruta sabtrlīdz, vai jāiet kājām 10 min līdz otra galaptam (1 pietura pirms ir tuvāk), tad nu es tā parēķināju, ka par pirmo variantu es neesmu ar mieru maksāt, bet otrs nesanāk diez ko ātrāk kā ar kājām noiet tos 4 km, jo transports ir jāgaida vidēji vismaz 5 min un ceļā tas pavada vēl vismaz 20 min, kamēr ar kājām man aiziet 35 min (40 nesteidzoties), bet ja par abiem īsajiem braucieniem pietiktu ar 1 biļeti, tad nešaubīgi izvēlētos to. Tā nu eju kājām un skatos, kā garām viens pēc otra brauc pustukši transportlīdzekļi, kas neelastīgās sistēmas dēļ neienes RS vajadzīgo piķi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

Es jau arī balsoju ar savu maciņu, vienīgi man sabtrans ideja principā patīk un par adekvātu samaksu labprāt to lietotu. Vēl vairāk, esmu par to, ka netikai Vecrīgā, bet visā centrā aizliegtu personīgo auto kustību (nodrošinot apvedceļus, protams), tad pa centra šaurajām ielām varētu draudzīgi pārvietoties ar sabtrans vai ar velosipēdiem - satiksme būtu veikla un zaļa, un Latvija mazāk atkarīga no naftas!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

Es jau arī balsoju ar savu maciņu, vienīgi man sabtrans ideja principā patīk un par adekvātu samaksu labprāt to lietotu. Vēl vairāk, esmu par to, ka netikai Vecrīgā, bet visā centrā aizliegtu personīgo auto kustību (nodrošinot apvedceļus, protams), tad pa centra šaurajām ielām varētu draudzīgi pārvietoties ar sabtrans vai ar velosipēdiem - satiksme būtu veikla un zaļa, un Latvija mazāk atkarīga no naftas!

Kā jau rakstīju - nopērc mēnešbiļeti un nebūs vairs tik dārgi.

Ja domā ka pie mums ir dārgi - tad pamēģini uzzināt cik maksā biļete Tallinā vai Helsinkos, Berlīnē utt...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kur tu rāvi ka mēneša biļete ir lēti??

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

Es jau arī balsoju ar savu maciņu, vienīgi man sabtrans ideja principā patīk un par adekvātu samaksu labprāt to lietotu. Vēl vairāk, esmu par to, ka netikai Vecrīgā, bet visā centrā aizliegtu personīgo auto kustību (nodrošinot apvedceļus, protams), tad pa centra šaurajām ielām varētu draudzīgi pārvietoties ar sabtrans vai ar velosipēdiem - satiksme būtu veikla un zaļa, un Latvija mazāk atkarīga no naftas!

Tramvaju ielaist Vecrīgā Nu tas jau ir kas jauns

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kur tu rāvi ka mēneša biļete ir lēti??

un kas tur dārgs? Ja brauc reizi nedēļā nopērc 20 biļešu e-talonu un būs zem 50 santīmiem. Ja brauc tikai ar viena veida transportu un katru dienu ar vairākiem pērc darba dienām mēneša biļeti būs vēl lētāk. Interesanti, cik tad būtu jāmaksā biļetei un kur Eiropā biļete Rīgas izmēra pilsētā maksā lētāk?

P.s. Drīkst arī nebraukt ar sab.trans.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

Es jau arī balsoju ar savu maciņu, vienīgi man sabtrans ideja principā patīk un par adekvātu samaksu labprāt to lietotu. Vēl vairāk, esmu par to, ka netikai Vecrīgā, bet visā centrā aizliegtu personīgo auto kustību (nodrošinot apvedceļus, protams), tad pa centra šaurajām ielām varētu draudzīgi pārvietoties ar sabtrans vai ar velosipēdiem - satiksme būtu veikla un zaļa, un Latvija mazāk atkarīga no naftas!

Tramvaju ielaist Vecrīgā Nu tas jau ir kas jauns

Kur no tekta var izlobīt, ka vecrīgā ir tramvajs?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: un kas tur dārgs? Ja brauc reizi nedēļā nopērc 20 biļešu e-talonu un būs zem 50 santīmiem. Ja brauc tikai ar viena veida transportu un katru dienu ar vairākiem pērc darba dienām mēneša biļeti būs vēl lētāk. Interesanti, cik tad būtu jāmaksā biļetei un kur Eiropā biļete Rīgas izmēra pilsētā maksā lētāk?

P.s. Drīkst arī nebraukt ar sab.trans.

Tu zini kādas ir mēnešbiļešu cenas????

Vienam transporta veidam darba dienām ir 22 lati.

Ja tu cilvēks brauc darba dienās tad reāli sanāk 20 lati.

Pirkt mēnešbiļeti tikai vienam maršrutam un gaidīt viņu 40 minūtes ar nav kaifa.

Normāla mēnešbiļete maksā 50 (!!!) latus mēnesī… Tev ir tik daudz kāposta, lai maksātu 50 Latus plus vēl no nodokļiem dotēt…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Toties atteikties no tās nodokļu daļas par kuru dotē sab.tr. nevar – tātad nemaz tik neuzspiesta lieta nav…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Vai vēl labak - nevajag bobikus un/vai bēmēvē?

Nu te tu auzās iebrauci…

Kas kopīgs tramvajam ar BMW????

Kas kopīgs?

Ka nepatīk un viss?

Vajag vēl kādu iemeslu?

Braukā visādi urļiki, parkoties nemāķ, iestieg kupenās uz līdzenas vietas nobloķējot māju pagalmu ceļus, brauc nagla, pa grāvjiem vien.. utt turpināt?

Tu katru mēnesi dotē urļiku trasportlīdzekļus no saviem nodokļiem?

Kamēr tava nauda (nodokļi) nenonāk citu īpašumu uzturēšanai – tikmēr tava patika vai nepatika ir tava personīgā darīšana, kuru krīzes uzplūdos var risināt pie psikologa…

Bet ja tavs nodokļos samaksātais kāposts tiek tērēts – tev ir tiesības izteikt savu viedokli par šo noaudu un tās izlietojumu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Toties atteikties no tās nodokļu daļas par kuru dotē sab.tr. nevar – tātad nemaz tik neuzspiesta lieta nav…

Piedeklarējies laukos un nevajadzēs dotēt sabransu.

Nedeklarēšos laukos – labāk uzlikšu šlakbomi iebraukšanai Rīgā lai visādi slapjo purva bebru iemītnieki arī kāda artavu ieliek Rīgas inprastruktūrā…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Maksāt nodokļus ir spiesta lieta?

Nē brīvprātīgs pasākums…

Vot šodien tu nemaxāsi PVN bet pēc mēneša Transportlīdzekļa nodevu – a nafig – apnika – vairāk negribu…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Par nodokļu sistēmas sakārtošanu un pareizu to izlietojumu ir jārūpējas LIKUMDEVĒJAM, nevis izpildvarai. Izpildvaras uzdevums ir ievērot likumdevēja noteikto kārtību. Ja likumdevējs ir paredzējis iespēju "ņemt" nu tad ir jāņem...

Nu ok – likumdevējs nosaka tikai mērķus, kam kāposts paredzēts – tālāk izpildvara pati lemj cik un kā un kam dot… Likumdevējs nenosaka ka 30% būs tramvajam 30% trolejam un 40% busam…

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti