Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko jūs esat iespringuši uz to biļetes cenu..... tak sen jau visiem ir skaidrs, ka tramvajos vislētāk ir braukt bez biļetes....

ja nu akurāt uznāk kontrole, tad iedod kontrolierim pa kluso latu un brauc tālāk....

ja akurāt negribi pa kluso, tad dod piecīti un dari to ar lepnumu un skaļi....

es pāris reizes dienas vidū pabraukāju un kontrole bija tikai vienu reizi.... ja es būtu pircis biļetes pie vadītāja, būtu iztērējis vismaz 7 latus.... etamponu ņemot mazāk par 5ls nebūtu tāpat.... bet 5ls ir maksimālais sods.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

No date provided

Reitings:

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

«RS samazinās braucēju skaits, samazinās ieņēmumi, paceļot biļešu cenas, mēs panāksim pilnīgi pretēju efektu - cilvēki sabiedrisko transportu vairs neizmantos,» pārliecināts domes opozīcijas deputāts Olafs Pulks. Viņaprāt, «milzīga nekaunība» ir runāt par tarifa palielinājumu, tajā pašā laikā palielinot administrāciju. www.db.lv/...

\"Rīgas satiksmei\" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.kapitals.lv/...

Nav jau brīnums, cilvēki balso ar saviem maciņiem.

Tad vēl nāks zemās grīdas tramvajs, pirmie 20 gab prasīs 36 miljonus latu, \"infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk\"...

Tad mēs būsim \"Eiropā\" un gaidiet arī atbilstošas biļešu cenas (gan jau x2 ja ne x3). Tad tikai RS atliks viena problēma- vajadzēs popularizēt \"sabiedriskā tramvaja tūrismu\", lai pievilinātu turīgos rietumeiropiešus izmantot šo pakalpojumus, jo vietējie to nevarēs atļauties.

Un vēl šis - www.diena.lv/...

Nafig nevajadzēja ieviest kompostierus un tad vēl e-talonu - būtu darbs 600 konduktoriem un nevajadzētu ciest zaudējumus dēļ bezbiļetniekiem!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.

Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.

Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.

[Slikts komentārs!]

Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!

Kurš bojā tās pārbrauktuves?

Kurš tās uzceļ neatbilstošā kvalitātē? Jo vietām tomēr var uztaisīt normāli- piem., Slokas-Kalnciema krusts.

Piedod, bet pārbrauktuves jau vajag tev, nevis dzelzsceļam. Līdz ar to ir tikai loģiski, ja par viņu būvniecību būtu jāmaksā tev, no tava ceļu nodokļa.

Te vēl var pastrīdēties- kurš bija pirmais ceļš vai dzelzceļš?!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Un ja braucot grib ņemt līdzi deksteru, tad jāmaksā vēl 80 sant.

vot vot

www.rigassatiksme.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: «RS samazinās braucēju skaits, samazinās ieņēmumi, paceļot biļešu cenas, mēs panāksim pilnīgi pretēju efektu - cilvēki sabiedrisko transportu vairs neizmantos,» pārliecināts domes opozīcijas deputāts Olafs Pulks. Viņaprāt, «milzīga nekaunība» ir runāt par tarifa palielinājumu, tajā pašā laikā palielinot administrāciju. www.db.lv/...

"Rīgas satiksmei" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.kapitals.lv/...

Nav jau brīnums, cilvēki balso ar saviem maciņiem.

Tad vēl nāks zemās grīdas tramvajs, pirmie 20 gab prasīs 36 miljonus latu, "infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk"...

Tad mēs būsim "Eiropā" un gaidiet arī atbilstošas biļešu cenas (gan jau x2 ja ne x3). Tad tikai RS atliks viena problēma- vajadzēs popularizēt "sabiedriskā tramvaja tūrismu", lai pievilinātu turīgos rietumeiropiešus izmantot šo pakalpojumus, jo vietējie to nevarēs atļauties.

Un vēl šis - www.diena.lv/...

Nafig nevajadzēja ieviest kompostierus un tad vēl e-talonu - būtu darbs 600 konduktoriem un nevajadzētu ciest zaudējumus dēļ bezbiļetniekiem!

Applausi

+10

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja: ko jūs esat iespringuši uz to biļetes cenu..... tak sen jau visiem ir skaidrs, ka tramvajos vislētāk ir braukt bez biļetes....

ja nu akurāt uznāk kontrole, tad iedod kontrolierim pa kluso latu un brauc tālāk....

ja akurāt negribi pa kluso, tad dod piecīti un dari to ar lepnumu un skaļi....

es pāris reizes dienas vidū pabraukāju un kontrole bija tikai vienu reizi.... ja es būtu pircis biļetes pie vadītāja, būtu iztērējis vismaz 7 latus.... etamponu ņemot mazāk par 5ls nebūtu tāpat.... bet 5ls ir maksimālais sods.....

50 negribēji?

starpo citu.... Pirmais savulaik ir strādājis TTP par kontrolieri

par 50ls vēl tikai baumo.... patreiz 5ls ir maksimālais sods

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: «RS samazinās braucēju skaits, samazinās ieņēmumi, paceļot biļešu cenas, mēs panāksim pilnīgi pretēju efektu - cilvēki sabiedrisko transportu vairs neizmantos,» pārliecināts domes opozīcijas deputāts Olafs Pulks. Viņaprāt, «milzīga nekaunība» ir runāt par tarifa palielinājumu, tajā pašā laikā palielinot administrāciju. www.db.lv/...

"Rīgas satiksmei" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.kapitals.lv/...

Nav jau brīnums, cilvēki balso ar saviem maciņiem.

Tad vēl nāks zemās grīdas tramvajs, pirmie 20 gab prasīs 36 miljonus latu, "infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk"...

Tad mēs būsim "Eiropā" un gaidiet arī atbilstošas biļešu cenas (gan jau x2 ja ne x3). Tad tikai RS atliks viena problēma- vajadzēs popularizēt "sabiedriskā tramvaja tūrismu", lai pievilinātu turīgos rietumeiropiešus izmantot šo pakalpojumus, jo vietējie to nevarēs atļauties.

Un vēl šis - www.diena.lv/...

Nafig nevajadzēja ieviest kompostierus un tad vēl e-talonu - būtu darbs 600 konduktoriem un nevajadzētu ciest zaudējumus dēļ bezbiļetniekiem!

Applausi

+10

Nu un - privātos uņēmumos arī samazinājās darbinieku skaits un tos palaida bezdarbniekos...

Un ko par tiem neraudi> 600 konduktori ir tikai daļa no tiem, kam pēdējā laikā darba nav.

nav darba nav pasažieru

Mums jau Zivtele stāsta ka CSN samazinājums esot dāļ viņa aktivitātēm, bet satiksmes intensitātes mazinājums nezkāpēc nav pat pieminēts pie faktoriem...

Nu forši - nobankrotēs RĪgas satiksme - paliksim tikai pie privātajiem pārvadātājiem - un tad būs lētāk? Varēs visur nokļūt?

Būs maršruti uz visurieni arī nerentablos virzienos?

Tākā - visi saka, ka ir slikti, bet piedāvāt alternatīvu varat? vai slabo?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

136.pants. Braukšana bez biļetes

Pasažieriem par braukšanu bez biļetes sabiedriskajā transportlīdzeklī:

1) pilsētas nozīmes maršrutos —

uzliek naudas sodu no diviem līdz pieciem latiem;

2) reģionālajos vietējās nozīmes maršrutos —

uzliek naudas sodu no pieciem līdz desmit latiem;

3) reģionālajos starppilsētu nozīmes vai starptautiskajos maršrutos —

uzliek naudas sodu no desmit līdz piecpadsmit latiem.

Par pasažieru pārvadāšanu bez biļetes sabiedriskajā transportlīdzeklī vai noteiktā tarifa neievērošanu pilsētas nozīmes vai starptautiskajos maršrutos, ko izdara transportlīdzekļa vadītājs vai konduktors vai ko pieļauj transportlīdzekļa vadītājs vai konduktors, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam vai konduktoram no desmit līdz piecdesmit latiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Nē nu tas fakts uz brauktuves ir tiikai BMW nevienas citas markas auto tur nav – apbižotais Palaidniex – neļauj viņam ar savu Opeli rādīties uz ielas – nābadziņš…

Un vispābā visiem urļikiem ar BMW jābraauc pa trotuāru jo viņi redz traucē sarūsējušiem un skaudīgiem opelistiem, bet atkal šaize – tad sarūsējušie opelisti sāks brēkt nebalsī – a nafig priekš BMW atsevišķa josla izdalīta…

Manispēc sraksti bmw, opelis vai whatevā. BMW pieminēju, lai tev pielektu ātrāk. Nav starpības stūķi rada nošķīlies bmw vai trolejbuss. Tramvajs ir tieši tik pat raucējošs ka bmw vai opeļi rīgas ielās.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 "Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi"

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

pie kam ar tramvajiem pārvadā daudz vairāk pasažieru dalotr uz vagonu skaitu, nekā ar autobusiem, par bmw nemaz nerunāsim...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 \"Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi\"

www.tvnet.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 "Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi"

www.tvnet.lv/...

pouhj ko kautkādi pamuļķi tēvēnetā sarakstījuši

patreiz spēkā ir likumi, kas nosaka 5ls maksimālo sodu..... drīz sods būs mazāks kā biļtes cena

te jau viens ziņoja, ka pirms 40 gadiem bika plānots, ka tagad mēs parvietosimies ar privātajiem helīšiem

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 \"Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi\"

www.tvnet.lv/...

Nekas viņiem tur neiznāks - www.lv.lv/...

Deputāte Ilma Čepāne (PS) jautāja:

..vai šīs idejas autori, nosakot iespējamo līgumsoda apmēru, ir konsultējušies ar civiltiesību speciālistiem. Viņa pauda šaubas, vai sods, kas vairākus desmitus reižu pārsniedz biļetes cenu, ir samērīgs.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: www.delfi.lv/...

nu un?????

nekas jau namainīsies....

vk paries, bet rs ies tālāk

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…

Kad kāps - tad arī runāsim.

VK uzskata, ka izvēlētais e-talona ieviešanas modelis ar kopīga uzņēmuma starpniecību nepamatoti palielinās sabiedriskā transporta pakalpojumu izmaksas un tarifus, kā arī prasīs papildus Rīgas nodokļu maksātāju naudu kompensācijām pārvadātājam.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja: www.delfi.lv/...

nu un?????

nekas jau namainīsies....

vk paries, bet rs ies tālāk

Tieši tā – līgumus jau nelauzīs…

Tikai viens keksis te plēsa drēbes ka tarifi nepalielināsies… (ar pirkstu nerādīsim)…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

kā mūsējie šeptmaņi pamanās sačakarēt labu ideju, beļģ

cūkas ibiom

Jautri. Un visu šo summu+procentus samaksās pasažieri + nodokļu maksātāji.

P.S. Tikko izlasīju Dž. Perkinsa \"Ekonomiskā slepkavas grēksūdze\". Banānu republikās tā notiek. Bagāto valstu korporācijas korumpējot un izdomājot datus nopamato kaut kādas sistēmas ieviešanas nepieciešamību, ārzemju bankas iedod krītu, daži no papuasiem (piramīdas augša), bankas un korporācijas kļūst pasakaini bagati, bet pārējie papuasi (šoreiz latvieši) paaudžu paaudzēm ir spiesti par to visu vergot...

www.db.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

uupis rakstīja: www.delfi.lv/...

nu un?????

nekas jau namainīsies....

vk paries, bet rs ies tālāk

Tieši tā – līgumus jau nelauzīs…

Tikai viens keksis te plēsa drēbes ka tarifi nepalielināsies… (ar pirkstu nerādīsim)…

kad palielinās - tad runāsim

Viens te teica kaut ko par latu, tas ir 2x

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Viens te teica kaut ko par latu, tas ir 2x

Nu ne jau uzreiz – pa solītim…

pēc 50 uz 70 un tad 90 un tad ko nu tur vairs – mazākais kāpums vēsturē – 10 kap…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Viens te teica kaut ko par latu, tas ir 2x

Nu ne jau uzreiz – pa solītim…

pēc 50 uz 70 un tad 90 un tad ko nu tur vairs – mazākais kāpums vēsturē – 10 kap…

Tu teici lats - kad maksās lats tad arī runāsim.

Jo solīji 2x celt tarifu - apstīsimies cik ilgā laikā.

Un vēl derētu piesaistīt pie kaut kāda vēl iltermiņā samērojama ekvivalenta, piemēram pie degvielas cenas. Tagad beņa maksā, pieņemsim 72 saņi.

Ja viss paliek dārgāks un beņa maksās 1,40 tad biļete par latu būš adekvāts kāpums...

Ja beņa maksās 80 saņi vai 90 bet biļete latu - tad gan - dārgi!

Un kur problēma tajā brīdī braukt ar mikriņu, kas paliks 50 saņi vai ar savu pers tr. līdzekli

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…

Kad kāps - tad arī runāsim.

VK uzskata, ka izvēlētais e-talona ieviešanas modelis ar kopīga uzņēmuma starpniecību nepamatoti palielinās sabiedriskā transporta pakalpojumu izmaksas un tarifus, kā arī prasīs papildus Rīgas nodokļu maksātāju naudu kompensācijām pārvadātājam.

diez kādu diskonta likmi šie ir ielikuši salīdzinājumā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Tarifi kāps – ja arī nekāps tad mēģinājums paaugstināt būs 100%…

Kad kāps - tad arī runāsim.

VK uzskata, ka izvēlētais e-talona ieviešanas modelis ar kopīga uzņēmuma starpniecību nepamatoti palielinās sabiedriskā transporta pakalpojumu izmaksas un tarifus, kā arī prasīs papildus Rīgas nodokļu maksātāju naudu kompensācijām pārvadātājam.

diez kādu diskonta likmi šie ir ielikuši salīdzinājumā?

būtu jau tikai loģiski, ja viņa būtu vismaz 3 mēnešu latu perebora līmenī

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti