Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..

Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...

Ja ielas gludas tad vibrāciju nav…

bija birojs pie Salu tilta uz Lāčplēša ielas (gluda iela). Vibrācija no jebkura musaravoza kas tur pabrauc garām piecu stāvu mūra mājā ir ļoti nevāja.

Sēžot dzīvoklī čaka ielā (pie gludā pieremontētā posma) vibrācija no trolejbusa arī ir galīgi neslikta.

Problēma ir nevis transportlīdzekļos kā tādos, bet ēku konstruktīvajās nepilnībās- tāpēc tās vibrācijas ir jūtamas.

P.S. NEviens tramvajs/trolejbuss/smagais ar savu vibrāciju nekad nenorīs ne tuvu tik lielu kaitējumu, kādu nodara parasts lietusūdens, sniegs, pa ielām kaisītais sāls.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: NEviens tramvajs/trolejbuss/smagais ar savu vibrāciju nekad nenorīs ne tuvu tik lielu kaitējumu, kādu nodara parasts lietusūdens, sniegs, pa ielām kaisītais sāls.

Jā – tiksim galā ar tramvajiem – pieteiksim karu sālij…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

schizo rakstīja: Kādu ļaunumu nodara tramvaji sliežu tuvumā esošām mājām? Tipa nopietni jautāju.

Vibrācija ir iespaidīga. Piedevām mājās kur ir koka starpstāvu sijas vibrācija ir izjūtama pēc katra tramvaja riteņa klaudziena. Palūko kādā stāvoklī ir mājas uz Maskavas ielas starp tirgu un slāvu tiltu un nedaudz pēc tā. Un nevajag te stāstīt par laika zobu…

Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..

Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...

Tāpēc jau savulaik tik ļoti centās, lai izcīnītu sabtrans galapunkta pārcelšanu prom no Brīvības pieminekļa, lai nebojātu to ar autobusu un trolejbusu radītajām vibrācijām.

Zināms arī, ka gar LU Raiņa bulvārī 19 visriņķī brauc trolejbusi un autobusi, tad tur pat pagrabā uz pamatīgas granīta plāksnes nebija iespējams uzņemt hologrammas, jo vibrācijas vienkārši neļāva nodrošināt lāzera staru koherenci. Nerunājot par to, ka, sēžot auditorijā, ar visu ķermeni varēja just, kā ēka ar vibrāciju atbild uz garām braucošo sabtransu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..

Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...

Ja ielas gludas tad vibrāciju nav…

Ja sliedes gludas un riteņi nav kantaini, tad arī nav.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

HIPPY rakstīja: Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.

lai panāktu to pašu efektupilnībā pietiktu ja tikai no VEF tilta novāktu sliedes un pārliktu tās kaut vai tunelī.

Tas tilts tāpat ir par šauru. Divi tramvaji var pabraukt garām viens otram ar minimālu intervālu, turpretī vieglajiem vajag vismaz metru. To parādīja avārijas uz tilta, kad mauc viens otram pretī pa sliedēm.

ieves arī vajag novākt, gājējiem uzbūvēt atsevišķu tiltiņu, tad būs pilnvērtīgas 4 joslas.

Jā, vajag. Kāds jau te minēja, ka tādi plāni pilsētai esot, tikai vai tagad tam kāds atvēlēs finanses?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es jau sen teicu, ka lētāk ir vienkārši nogriezt lauķiem iespēju iebraukt pilsētā. Sabūvē stajankas apkārt centram un miers. Nevajadzēs ne tiltus būvēt, ne sabtransu ierobežot. Par viena paša dienvidnieka izmaksām varēja katrā Rīgas galā uzbūvēt pa milzīgai daudzstāvu stajankai.

Pa nakti un brīvdienās, lūdzu, brauciet cik spējat, bet darba dienās klapējam Rīgu ciet.

Kas te tai rīga tāds feins un medains?

RAPLa lažāns ij ne pirkstu nav pakustinājis lai reģioni attīstītos, toties stumj lažānplānus par ministriju skaitu da ID kartēm... Kāds tam sakars ar reģionu attīštību?

Moš, ja rīga viss tik kruta - jārīkojas kā Lužkovam maskavā -gribi biznesu tik saldajā Maskavā - papildus pašvaldības nodoklis, jo ka ik dienu izturēt iebraucošo darbaspēku, tīrīt ielas pēc viņiem tā visi gudri , kas izved no pilsētas naudu. Ja tā grib, lai padalās...

Vai arī ar papildus nodokļu apgrūtinājumiem lielpilsētā un atvieglojumiem provincē spiest organizēt uzņēmējdarbību tur apturot cilvēku izplūšanu no laukiem, pat pavērst šo plūsmu pretēju...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vajag ieviest viesstrādnieka nodokli. Negribi Rīgai atdot nodokļus, maksā par iebraukšanu un iespēju strādāt Rīgā.

Nubet...

Ja nav viesstrādnieku - vairāk gaisa vietējiem - vairs nevajag ne tik platas ielas, ne tik daudz parkingu, gaiss tīrāks utt...

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Kas te tai rīga tāds feins un medains?

RAPLa lažāns ij ne pirkstu nav pakustinājis lai reģioni attīstītos, toties stumj lažānplānus par ministriju skaitu da ID kartēm... Kāds tam sakars ar reģionu attīštību?

Moš, ja rīga viss tik kruta - jārīkojas kā Lužkovam maskavā -gribi biznesu tik saldajā Maskavā - papildus pašvaldības nodoklis, jo ka ik dienu izturēt iebraucošo darbaspēku, tīrīt ielas pēc viņiem tā visi gudri , kas izved no pilsētas naudu. Ja tā grib, lai padalās...

Vai arī ar papildus nodokļu apgrūtinājumiem lielpilsētā un atvieglojumiem provincē spiest organizēt uzņēmējdarbību tur apturot cilvēku izplūšanu no laukiem, pat pavērst šo plūsmu pretēju...

1) nav ko velosipēdu izgudrot - priekš tam ir pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonds Rīga 2010. gadā tajā iemaksās 46. miljonus latu

2) kāds te sakars ar tramvajiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kas te tai rīga tāds feins un medains?

RAPLa lažāns ij ne pirkstu nav pakustinājis lai reģioni attīstītos, toties stumj lažānplānus par ministriju skaitu da ID kartēm... Kāds tam sakars ar reģionu attīštību?

Moš, ja rīga viss tik kruta - jārīkojas kā Lužkovam maskavā -gribi biznesu tik saldajā Maskavā - papildus pašvaldības nodoklis, jo ka ik dienu izturēt iebraucošo darbaspēku, tīrīt ielas pēc viņiem tā visi gudri , kas izved no pilsētas naudu. Ja tā grib, lai padalās...

Vai arī ar papildus nodokļu apgrūtinājumiem lielpilsētā un atvieglojumiem provincē spiest organizēt uzņēmējdarbību tur apturot cilvēku izplūšanu no laukiem, pat pavērst šo plūsmu pretēju...

1) nav ko velosipēdu izgudrot - priekš tam ir pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonds Rīga 2010. gadā tajā iemaksās 46. miljonus latu

2) kāds te sakars ar tramvajiem?

A nafig rīgai tajā kaut kas jāiemaksā? Derētu no Pierīgas pašvaldībām kā reizi samesties un iemaksāt Rīgai 46 miljonus...

Jo kā izmantor rīgas resursus un rīgā pelnīt un nodokļus skaitīt uz dzīvesvietas pašvaldību - tā pirmie, kā rīgai samaksāt par to - tā pirmie kas kliedz ka pašvaldības izlīdzināšanas fondā ir jāiemaksā pašai rīgai nauda...

A pri čom te tramvaji? Lai tos visus ikdienas viesstrādniekus transportētu un biļēti padarīu lētāku dēļ pilsētas līdzfinansējuma. Citādi sabrauc te visādi no saulkrastiem da Ogrēm un kliedz, ka biļetes Rīgā dārgas... Ir viestrādnieki vajag tramvaju un vajag naudu. Nav viesstrādnieku - Ūpis laimīgs un reģioni attīštās...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nav viesstrādnieku - Ūpis laimīgs un reģioni attīštās...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu re - at u jācīnās ar tramvajiem jācīnās ar tramvajiem!

Kāpēc cīnīties ar sekām, ja var cīnīties ar cēloņiem!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

+1

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tramvaju vadu tīkls teju visā 6. maršruta garumā jau ir sagatavots pantografa strāvas noņēmējiem. Vizuali tie jaunie vadu "krusti" ar trolejbusu vadiem izskatās droši un uzticami, var manīt arī, ka trolejbusi tos pašlaik škērso lielākā ātrumā. Interesanti, kāpēc pašlaik eksperimentāli līnijā vēl neparādās vecie tramvaji ar attiecīgi pielāgotiem pantografiem. Vienu reizi gan redzēju, ka tas zili-dzeltenais mācību trambulis ar paceltu pantografu pa baroneni mauca riktīgā ātrumā. Varbūt, Bams vai kāds cits šo lietu zinātājs var pastāstīt par sagatavošanās darbu norisi uz 6. līnijas pašlaik ?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Izskatās, ka tramvaju vadu tīkls teju visā 6. maršruta garumā jau ir sagatavots pantografa strāvas noņēmējiem. Vizuali tie jaunie vadu "krusti" ar trolejbusu vadiem izskatās droši un uzticami, var manīt arī, ka trolejbusi tos pašlaik škērso lielākā ātrumā. Interesanti, kāpēc pašlaik eksperimentāli līnijā vēl neparādās vecie tramvaji ar attiecīgi pielāgotiem pantografiem. Vienu reizi gan redzēju, ka tas zili-dzeltenais mācību trambulis ar paceltu pantografu pa baroneni mauca riktīgā ātrumā. Varbūt, Bams vai kāds cits šo lietu zinātājs var pastāstīt par sagatavošanās darbu norisi uz 6. līnijas pašlaik ?

Cik zinu - pa naktīm kā reizi mēģina ar to mnācību džimbuli tās vadu pārmijas un krustus... Bet tas nenotiek pa dienu un katru nakti...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Izskatās, ka tramvaju vadu tīkls teju visā 6. maršruta garumā jau ir sagatavots pantografa strāvas noņēmējiem.

Nebūt nē. Jā, jaunie krusteņi ir salikti, izņemot izbraukšanai no depo, taču pats kontakttīkls vēl apmeram 2/3 garumā ir jāpārkarina. Praktiski viss Juglas gals no Alfas nav pielāgots, arī rajons ap Radio ielu centrā.

Vizuali tie jaunie vadu "krusti" ar trolejbusu vadiem izskatās droši un uzticami, var manīt arī, ka trolejbusi tos pašlaik škērso lielākā ātrumā.

Tas tapēc, lai trolejbusi nepaliktu "sausā", jo bezstravas posmi trolejbusiem ir kļuvuši ievērojami garāki. Praktiski katru dienu kāds kaut kur paliek uz "sausā".

Interesanti, kāpēc pašlaik eksperimentāli līnijā vēl neparādās vecie tramvaji ar attiecīgi pielāgotiem pantografiem.

Tie arī neparādīsies, jo vecos neaprīkos-pārāk dārgi.

Turklāt ir viena cilvēku grupiņa, ieskaitot RTU mācībspēku, kuri ir pret stieņu nomaiņu uz puspantografiem, uzskatot, ka stienis ir Rīgas tramvaja kultūrvesturiska vērtība ( ), ir drošāks par pantografiem un tā tālāk, bla-bla, bla.

Vienu reizi gan redzēju, ka tas zili-dzeltenais mācību trambulis ar paceltu pantografu pa baroneni mauca riktīgā ātrumā. Varbūt, Bams vai kāds cits šo lietu zinātājs var pastāstīt par sagatavošanās darbu norisi uz 6. līnijas pašlaik ?

Kurā vietā un cikos tas bija? Jo pašlaik bez galvenā inženiera atļaujas un klātbūtnes ir stingri aizliegts btraukt ar paceltu puspantu.

Marta beigās ir gaidāms pirmais jaunais vagons, to vedīs rūpnīcas autotransporta firma vienā gabalā uz 30m platformas, interesanti būs pavērot kā viņi izgrozīsies centra šaurībā.

Tāpat drīz jāsākās jauna remontangāra būvniecībai 5.depo un jauna sliežu izvedceļa būvniecībai pa Klijānu ielu.

reāli jaunais tramvajs varētu sākt eksperimenta kārtā kursēt kaut kad vasarā. Uzzināšu kaut ko jaunu-dosu ziņu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Cik zinu - pa naktīm kā reizi mēģina ar to mnācību džimbuli tās vadu pārmijas un krustus... Bet tas nenotiek pa dienu un katru nakti...

Kas nav redzējis Rullīša otrajā pusē tas tramvajs labāk redzams.

www.youtube.com/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Reāli jaunais tramvajs varētu sākt eksperimenta kārtā kursēt kaut kad vasarā. Uzzināšu kaut ko jaunu-dosu ziņu.

Nē… Tikai ne to…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Reāli jaunais tramvajs varētu sākt eksperimenta kārtā kursēt kaut kad vasarā. Uzzināšu kaut ko jaunu-dosu ziņu.

Nē… Tikai ne to…

Ieņem šito un nestreso... :naac:

vai arī cīnies ar viesstrādniekiem!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Reāli jaunais tramvajs varētu sākt eksperimenta kārtā kursēt kaut kad vasarā. Uzzināšu kaut ko jaunu-dosu ziņu.

Nē… Tikai ne to…

Ieņem šito un nestreso... :naac:

vai arī cīnies ar viesstrādniekiem!

www.bildites.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: labāk paņem šito:

obozrevatel.com/...

No šī nesanāk viens santīms Dinamo klubam!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja: labāk paņem šito:

obozrevatel.com/...

No šī nesanāk viens santīms Dinamo klubam!

Ārstē cik gribi tāpat rezultāta nebūs…

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt
KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: www.tvnet.lv/...

es ar' kā reizi gribēju iepriecināt ūpi ar šo linku

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

tiem, kas principa pēc nelasa TVNET\'u /es, piemēram / :

www.diena.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Citāts:«Laikraksts gan arī norāda, ka infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk.»

Nu un kurš vēl pateiks ka tas ir lētākais transportlīdzeklis?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti