Un atkal tramvaji nemāk autosus apbraukt
Un kurš teica ka tas esot visātrākais transports Rīgā
Un atkal tramvaji nemāk autosus apbraukt
Un kurš teica ka tas esot visātrākais transports Rīgā
Interesanti - kā līdzigā situacijā rīkosies jaunā ,dārgā zemās grīdas tramvaja vadītājs ? No vienas puses, likt gaidīt 300 cilvēkiem evakuatora ierašanos - nebūtu īpaši prātīgi ? Bet no otras puses - bojāt skaisto trīs vagonu mettalicas zilā un sudrabkrāsas krāsojumu arī nebūtu prāta darbs. Drošāk tomēr pagaidīt evakuatoru - soldat spit, služba iģot...
IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - kā līdzigā situacijā rīkosies jaunā ,dārgā zemās grīdas tramvaja vadītājs ? No vienas puses, likt gaidīt 300 cilvēkiem evakuatora ierašanos - nebūtu īpaši prātīgi ? Bet no otras puses - bojāt skaisto trīs vagonu mettalicas zilā un sudrabkrāsas krāsojumu arī nebūtu prāta darbs. Drošāk tomēr pagaidīt evakuatoru - soldat spit, služba iģot...
Kurrā vietā tajā grabažā brauc 300 pīpli? Vienīgi varbūt, ja tas kursēs reizi dienā. Vispār nebutu slikti.
Jāsludina jauns konkursis- aprikot tramvajus ar kāpurķedēm, lai tas var apbraukt šķēršlus
IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - kā līdzigā situacijā rīkosies jaunā ,dārgā zemās grīdas tramvaja vadītājs ? No vienas puses, likt gaidīt 300 cilvēkiem evakuatora ierašanos - nebūtu īpaši prātīgi ? Bet no otras puses - bojāt skaisto trīs vagonu mettalicas zilā un sudrabkrāsas krāsojumu arī nebūtu prāta darbs. Drošāk tomēr pagaidīt evakuatoru - soldat spit, služba iģot...
jāiekļauj komplektācijā ķengursitamie no normālām tērauda rorēm
anonimikis rakstīja:
jāiekļauj komplektācijā ķengursitamie no normālām tērauda rorēm
A moška to sliežu lūzni vispār Rīgā nemaz nevajag? Kāds ir parēkinājis? Nu ok, 100 vai cik tur gadus atpakaļ pipliem izņemot zirgaa nekā cita braukšanai nebija, bet tagad? Nu tak par ko buss vai trolejes nevarētu uzņemt uz sevi visas pasažieru masas? Nav tak te ne Maskava ne Londona, kur visi viens otram pa galvam mīcās. Ja tā paskatās, Rīgā korķus varētu likvidēt vienā setā, izraujot tās pretīgās sliedes un paplašinot uz tā rēkina ielas. Nu kaut vai braucot iekšā no Siguldas puses, tagad ir 10-15 metru plata josla ar rūsas gabaliem, pa kuriem reizi cik tur stundās aizļodzās sakabinātas dzelzs kastes ar 2-3 Juglas mārrutkiem iekša, tai pat laikā Brīvībene stāv 2 rindās korķī, arī buss stāv korķī, kaut neskatoties uz korķi tajā tautas ir pa pilnam. Kur logika?
izskatās ūpim jauns niks...
un ko darīt ja trollim šķērslis priekšā, kuru tas nevar apbraukt dēļ tā, ka "ragi" līdz vadiem apbraucot nesniegsies?
ko darīt autobusam, ja šaurākā ielā noticis krašs, kuram paspraukties garām nevar?
Moš vajag aizliegt privāto transportu pilsētā un nebūs problēmas ar tikšanu garām?
Palaidniex rakstīja: izskatās ūpim jauns niks...
un ko darīt ja trollim šķērslis priekšā, kuru tas nevar apbraukt dēļ tā, ka "ragi" līdz vadiem apbraucot nesniegsies?
ko darīt autobusam, ja šaurākā ielā noticis krašs, kuram paspraukties garām nevar?
Moš vajag aizliegt privāto transportu pilsētā un nebūs problēmas ar tikšanu garām?
Es nav Ūpis Viņu pat nepazīstu.
Nu trolejs tomēr mauc, bet buss vispār var apbraukt pa blakus ielām, ja gadijumā kas. Un nav dzidēts, ka autobusi kaut kur stavētu tik tizli kā trambalaji dēļ tādiem auto.
Bet galvenais jau ir kas cits. Tramvajs ir Rīgai ne-va-ja-dzīgs. Pagātnes palieka. Būtu vismaz kāda labuma no tā dzelža. Tunelis vai estakāde. Bet īstenībā brauc tas vēl lēnāk nekā trolejs vai buss un ne būt tajā nav tādas masas kādām tas ir paredzēts.
Vai Rīga ir tik bagata, ka var to atļauties? 5 transporta veidi. Nav biku tā kā par daudz? Nu tad davai vēl, es moška gribu vertaļotu satiksmi uz Purčiku vai zemudeni ar visām pieturām uz Vecmīlgrāvi. A par ko ne?
Kuznecss rakstīja:
Palaidniex rakstīja: izskatās ūpim jauns niks...
un ko darīt ja trollim šķērslis priekšā, kuru tas nevar apbraukt dēļ tā, ka "ragi" līdz vadiem apbraucot nesniegsies?
ko darīt autobusam, ja šaurākā ielā noticis krašs, kuram paspraukties garām nevar?
Moš vajag aizliegt privāto transportu pilsētā un nebūs problēmas ar tikšanu garām?
Es nav Ūpis Viņu pat nepazīstu.
Nu trolejs tomēr mauc, bet buss vispār var apbraukt pa blakus ielām, ja gadijumā kas. Un nav dzidēts, ka autobusi kaut kur stavētu tik tizli kā trambalaji dēļ tādiem auto.
Bet galvenais jau ir kas cits. Tramvajs ir Rīgai ne-va-ja-dzīgs. Pagātnes palieka. Būtu vismaz kāda labuma no tā dzelža. Tunelis vai estakāde. Bet īstenībā brauc tas vēl lēnāk nekā trolejs vai buss un ne būt tajā nav tādas masas kādām tas ir paredzēts.
Vai Rīga ir tik bagata, ka var to atļauties? 5 transporta veidi. Nav biku tā kā par daudz? Nu tad davai vēl, es moška gribu vertaļotu satiksmi uz Purčiku vai zemudeni ar visām pieturām uz Vecmīlgrāvi. A par ko ne?
rīga nevar pavilkt 5 transporta veidus
jāatsakās ir no vieglo automašīnu izmantošanas....
tās tur no juglas puses veido sastrēgumus uz brīvībenes un busi ir spiesti stāvēt štoparos
siamriP rakstīja:
rīga nevar pavilkt 5 transporta veidus
jāatsakās ir no vieglo automašīnu izmantošanas....
tās tur no juglas puses veido sastrēgumus uz brīvībenes un busi ir spiesti stāvēt štoparos
Vieglos neuztur Rīgas dome. Vieglie uztur Rīgas domi! Štopori Juglā ir tapēc, ka ielas vidū ir 15m plata nelietderīgi izmantota josla, kuru noasfaltējot štopori izzustu uz tuvākajiem 50 gadiem!
Kuznecss rakstīja:
siamriP rakstīja:
rīga nevar pavilkt 5 transporta veidus
jāatsakās ir no vieglo automašīnu izmantošanas....
tās tur no juglas puses veido sastrēgumus uz brīvībenes un busi ir spiesti stāvēt štoparos
Vieglos neuztur Rīgas dome. Vieglie uztur Rīgas domi! Štopori Juglā ir tapēc, ka ielas vidū ir 15m plata nelietderīgi izmantota josla, kuru noasfaltējot štopori izzustu uz tuvākajiem 50 gadiem!
aha
tad gagarinielas sākumā brīvībenei ir jāsākas vēl vismaz vienam stāvam
p.n.
vispār jau reāli dabā tur tam tramvajam līdz siguldai nemaz nav vietas.....
jājauc nost tam skandalozajam dižuzņēmējam piederošā miljonus vērtā mazbūdiņa (kuru nenojauca juglas razvjazkas būvniecības gaitā)
Pirmais rakstīja:
p.n.
vispār jau reāli dabā tur tam tramvajam līdz siguldai nemaz nav vietas.....
jājauc nost tam skandalozajam dižuzņēmējam piederošā miljonus vērtā mazbūdiņa (kuru nenojauca juglas razvjazkas būvniecības gaitā)
Kušš, kušš, tā pils pieder VAS Latvijas ceļi šefa dēlēnam, kurs to būdiņu pirlnīgi nejauši īsu brīdi pirms celtniecības pilnīgi nejauši iepirka...
Hmm.. interesanti saskaitīt cik tad transportu veidu ir Rīgā:
1) Trolejbuss (ar dīzelmotoru un nolaižamām stangām)
2) Autobuss
3) Microautobuss
4) Taxi
5) Upeskuģis
6) Laivas
7) Vilciens
Prāmis
9) Tramvajs (no kura nu jau var etteikties – jo tas ir pēdējā vietā)
Tramvajs ir cilvēka draugs!
Trambajam par labu runā Eiropas "mode", kur trambaji ir modē. Brisele, Strasbura - pilsētas, kur ar izciliem panākumiem darbojas pilnīgi jauni un dārgi zemās grīdas tramvaji. Ir jau saskaitīts, ka 2/3 eirosojuza deputātu ikdienā izmanto tā pakalpojumus. Tramvaji teju pilnībā ir atjaunoti visās Vācijas pilsētās, tas notiek arī citās valstīs. Par trolejbussu popularitāti gan nekas neliecina. Drīzāk metro turpina attīstīties.
Kaksis rakstīja: Ideālākais variants Rīgai būtu metro, bet pie mūsu iepirkumu konkursa sistēmas, tā izbūves izmaksu segšanai būtu jāpārdod vismaz Latgale.
Kur nu latgale? Traks esi?
Lai rīgā izbūvētu metro būtu kādiem veikliem frantiem jāpārdod vismaz Čikāga, ja ne pat Ņuijorka...
Vai ta nezinam kā pie mums tāmes veidojās?
Satiksmes organizacija Rīgā klibo ne tikai priekš vieglajiem, bet pat pašos sab. tr maršruta numuros…
Maršruta numurs ir pakārtots transporta tipam.
7. tramvajs; 7. trolejbuss; 7. autobuss… utt…
Tak vienkāršāk ir attiecīgajam maršrutam piešķirt numuru un neieciklēties uz transporta veda tipu. Ir maršruts – piešķiram numuru– un pilnīgi vienalga, kas par transporta veidu kratās pa to maršrutu…
13 trolejbus jau tak pārklājas ar 13 autobusu
Mani sajūsmina maršrutu nosaukumi ar kapiem:
Abrenes iela - Pļavnieku kapi;
Abrenes ieka - Lāčupes kapi.
Varen pozitīvi !
Atliek vien piešķirt vienādus maršruta numurus…
kolumbs rakstīja: Mani sajūsmina maršrutu nosaukumi ar kapiem:
Abrenes iela - Pļavnieku kapi;
Abrenes ieka - Lāčupes kapi.
Varen pozitīvi !
Tramvajiem vajadzētu uzrīkot maºšrutus-
1)centrs-Tolmets
2)centrs-Tolmets
3)centrs-Tolmets un tā visus pēc kārtas!
Un visus vienam virzienam-uz Tolmetu!!!
Katru vakaru braucu mājās pa Slokas ielu un katru rītu un vakaru tur ir korķis dēl tizlajiem tramvajiem, kuri stājās pie katra staba un birdina laukā pīplus! Ja Slocenē sliedes izravētu, sanāktu iela ar 4 joslām, haivejs, autobusi, kuru tur netrukst aizvestu visus, arī tramvajībļus. Kur problēma?
Daudzi jau te saka ka tramvajs ir lēts, aizņem maz vietas, un ir megaātrs transports…
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja: Daudzi jau te saka ka tramvajs ir lēts, aizņem maz vietas, un ir megaātrs transports…
Nu vietu aizņem tiešām maz (pa sliedēm diviem pretimbraucošiem bmw ir visai pagrūti izmainīties) un ātrums ir labs, ja atkal tie bmw netraucētu...
Nu kādas muļķības! Auto kuzava platums ir nedaudz lielāks par tramvaja sliežu platumu, sliežu starpas ir tik pat platas kā pašas sliedes,diviem auto maucot katram pa sava virziena tramvaja sliedēm nav nekādas problas samainīties un to var izbaudīt ikvienā vietās, kur ir sliedes. Vajag mācēt braukt pa sliedēm nevis kratīties un šļūkt pa bruģi.
uupis rakstīja: Daudzi jau te saka ka tramvajs ir lēts, aizņem maz vietas, un ir megaātrs transports…
Ātrs gan, jā jā, es sestdienā no Imantas apdzenot trambalaju tādu ar tejas reklāmu uz borta aizšļūcu līdz centram un atpakaļ braucot Kalnciema krustā satieku to pašu sliežu megalūzni, kurš pa tam laikam knapi tik ir atkratijies lidz Slokas/kalnciema krustam! Ļoti ātrs braucamais!
Kuznecss rakstīja: Ātrs gan, jā jā, es sestdienā no Imantas apdzenot trambalaju tādu ar tejas reklāmu uz borta aizšļūcu līdz centram un atpakaļ braucot Kalnciema krustā satieku to pašu sliežu megalūzni, kurš pa tam laikam knapi tik ir atkratijies lidz Slokas/kalnciema krustam! Ļoti ātrs braucamais!
Pamēģini pats apstāties pie katra staba pa minūtei – redzēsim kā apsteigsi tramvaju…
Kuznecss rakstīja: Ļoti ātrs braucamais!
Un ja visi pakši, kas izmanto tramvaju un citu sabtransu, sāktu braukāt ar vieglajiem, Kuznecss kauktu par sastrēgumiem un parkošanās vietu trūkumu. Ārējais ienaidnieks vienmēr nepieciešams.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA