Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA
Pac esmu redzējis avāriju šoziem kur dēļ tramvaja sliedēm auto tiek samests šķērsām un pretimbraucošajam tieši purnā. Nebūtu tramvaja sliežu – nekas tāds nenotiktu.
Un ja visi pakši, kas izmanto tramvaju un citu sabtransu, sāktu braukāt ar vieglajiem, Kuznecss kauktu par sastrēgumiem un parkošanās vietu trūkumu. Ārējais ienaidnieks vienmēr nepieciešams.
Ja tās sliedes novāktu un uzliktu sabiedriskā transporta joslu, būtu ātrs autobuss vai trolejbuss. Arī ceļš atvieglotos un nekādu stāvvietu problēmu. Autobussi un trolejbusi varētu pilnīgi netraucēti kaut ik pēc minūtes braukt.
Tehnoloģijas kā panākt, lai busam ir 0 emisiju ir dažādas. Da kaut vai pa rozetei katrā galapunktā, kur to uzlādēt
Tramvajs Rīgas izpildījumā ir sastrēgumu radītājs, dabas piesārņotājs (putekļi, sastrēgumi), lēns, neērts un nekam nederīgs.
Zemās grīdas tramvajs ir vēl viens Dienvidu tilts un Nac. bibliotēka. T.i. līdzeklis naudas izņemšanai no valsts un pašvaldības kases.
Tramvajs Rīgas izpildījumā ir sastrēgumu radītājs, dabas piesārņotājs (putekļi, sastrēgumi), lēns, neērts un nekam nederīgs.
Kā tad, pamēģini 18:00 no centra līdz Juglai aizbraukt ar tramvaju vai autobusu
Putekļu radīšana arī ir dīvains arguments - parādi man kādu transportu, kas nesaceļ putekļus. Parādi man kādu gājēju, kas neizdala metānu.
Pēc maniem novērojumiem, sastrēgumus rada saprāta trūkums Satiksmes departamentā. Kabatas trolejbusu un autobusu pieturās, papildus joslas priekš nogriešanās, kā arī gājēju pāreju pārcelšana 10m tālāk no krustojumiem diezgan ievērojami likvidētu aizķeršanos satiksmē. Principā Rīgai pietiktu ar dažiem saprātīgiem satiksmes plānotājiem.
Zemās grīdas tramvajs ir vēl viens Dienvidu tilts un Nac. bibliotēka. T.i. līdzeklis naudas izņemšanai no valsts un pašvaldības kases.
Mahinācijām nav nekāda sakara ar transporta ērtumu vai neērtumu. Iespējams, ka Dienvidu tilts ir mahinācija, taču man kā autobraucējam, tā ir liela ērtība. Kad pabeigs, tad vispār būs prīmā.
Pac esmu redzējis avāriju šoziem kur dēļ tramvaja sliedēm auto tiek samests šķērsām un pretimbraucošajam tieši purnā. Nebūtu tramvaja sliežu – nekas tāds nenotiktu.
---------------------------------------
Tur, diemzheel , nav vainiigas sliedes, bet hronisks smadzenju truukums vadiitaaja organismaa Braucot ar auto vispaar reizeem ir arii jaapadarbina praata loceklis, lai apjeegtu, pa kurieni brauc un ko jaadara! Shai gadiijumaa - tramvaja sliedes, dziljas shpuures un taml..
Ja nebūtu metāla sliedes – tad tādas avārijas nenotiktu, kā arī uzreiz tajā vietā parādītos asfalts kas atvieglotu satiksmes intensitāti pa vienu joslu.
Cik daudz tas nelīdzenais bruģis bojā auto transmiju ar laikam neskaiti.
Ja Tramvaju novirzītu nost no ielām, lai netraucētu satiksmi – tad patiesi tas būtu ātrs transporta veids.
Tramvajs- ūberkruts verķis izredzētajiem? 2-3 passažero katrā no abiem vagoniem. Šodien redzēju no rīta. 2 kantainās kastes sakabinātas kopā pie Maritma izgriezās uz Slocenes. Nu tur uz vienu braucēju bija vidēji kādi 10 m2, super ne! A saka vel, ka braucot ar personīgo auto mēs aizņemam pārāk daudz vietas uz ielas, Dā, protams, kur nu! Nesaprotu,kapēc no Bolderājas tauta var atvilkt mikriņā, bet no Zasulauka tos ved gandrīz kā atsevišķās kupejās?????????????
Ja tās sliedes novāktu un uzliktu sabiedriskā transporta joslu, būtu ātrs autobuss vai trolejbuss. Arī ceļš atvieglotos un nekādu stāvvietu problēmu. Autobussi un trolejbusi varētu pilnīgi netraucēti kaut ik pēc minūtes braukt.
Tehnoloģijas kā panākt, lai busam ir 0 emisiju ir dažādas. Da kaut vai pa rozetei katrā galapunktā, kur to uzlādēt
Vot vot, Slocenē būtu pa 2 joslam uz katru pusi, arī Imantas tilts butu normāls nevis kā tagad pustiltu aizņem RS megarulznis pusstundā, viena josla normāliem auto un viena pusjosla tur laikam ir domāta Poļu Fiatiem vai nez kam vēl! Tie strīpu vilcēji nez pēc kādiem mērogiem tās joslas tur sazīmējuši!?
A tā tramvaju uz tolmetu, tilts mūsejais, tauta laimīga, un smaidīga brauc ar autobusiem, visi māj ar karodziņiem, jo buss brauc ātri, nav tramvaja, kas patraucētu!
Bet es vēlreiz uzsveru, ka problēma ir normālas satiksmes organizācijā, nevis satiksmē kā tādā.
Stiepjams jēdziens.
Varšava. Darba diena, pīķa stunda, galvenā iela, virzienā uz pilsētas centru. Krustojumi ik pa 100-150 metriem. Sarkanais ieslēdzas tieši tajā brīdī, kad pie luksofora pietuvojas plūsma kas gaidījusi zaļo pie iepriekšējā luksofora. Īsāk sakot tāda kā ķengura lēkāšana - KATRS svetofors tavējais. Tur arī piedzīvoju lielāko "vilcieniņu" kādu esu redzējis - no viena svetofora līdz nākošajam. No vidus neskartas izbrauca 2 mašīnas - es un viens aiz manis.
Barselona. Pofik kurš laiks un virziens. Centrālā iela kas šķērso visu pilsētu. Luksofori ik pa 100-150 metriem. Pārslēdzas visas ielas garumā vienlaicīgi - vai nu viss zaļš vai nu viss sarkans. Mēģināju pabraukt - pilnīga šiza. Tāpēc uz tās ielas maz transporta - visi gasē pa bāņiem vai arī nespringstot ar metro. Starpcitu pārbaudīju - ar metro sanāk ātrāk nekā ar auto (pat taksis netiek līdzi).
Rīga. Ārpus pīķa stundām, vēlos vakaros/agros rītos. Līdz lampām kurā virzienā braucot, KATRS luksofors uzskata par pienākumu mana autiņa priekšā pārslēgties uz sarkano. Neatkarīgi no mana braukšanas ātruma un plūsmas intensitātes. Es šo ielu neciešu... un šķiet ka viņa mani arī. Jebkura cita iela man sanāk ātrāk par Brīvības ielu. Manuprāt kaut kāds sviests...
Sviests ir visur. Tikai tur, kur mums šķiet ka nav sviests, tas ir atrisināts savādāk kā mēs domājam. Parasti šajās pilsētās ir normālas šosejas/bāņi _un_ metro. Parastās ielas un luksoforus vajag tikai priekš tam lai no bāņa nokļūtu līdz mājai/veikalam un atpakaļ uz bāni. Un ta ka esi normāli vilcis pa bāni, uz mazās ieliņas ar tur klīstošiem pensionāriem galīgi vairs negribas lidot. Tāpēc visi nespringstot brauc 50 vai pat vēl lēnāk. Līdz ar to visa satiksme kopumā ir mazāk nervoza un bīstama.
Dienvidu tilts ar visām savām kārtām un Ziemeļu koridors manuprāt būs liels solis uz satiksmes normalizēšanos. Bet ne zemās grīdas tramvaji... Viņi ir baigi OK, bet ne mūsu apstākļiem. Liela datorkaste ar dzelzs riteņiem nespēj normāli noreaģēt situācijā kad sliedes ir 50cm zem ūdens... Barselonā vētras laikā zemās grīdas tramvajs pārvietojās rīstīdamies, jo uz sliedēm bija sapūstas drazas...
nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...
Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...
Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...
Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...
Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...
Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...
Mums cieņā ir Ekobraucēji! Pārsvarā tie visi ir minivenu un pasatveidīgo īpašnieki.
Tāda Ekosēne pa priekšu patrāpās rēkini visi sarkanie ir tavējie! Ekosenei ir vienalga par citiem, Ekosēnei ir svarīgi ietaupīt 100gramus bendžas...
Starp citu, Valdemārene ir izbraucama bez apstājas sakot no Slokas ielas līdz pat Senču Statikam. Protams, ja Ekosēnes nav savākušās kopīgai šļūkšanai kau kur pa priekšu...
Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...
Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...
Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...
Vistrakāk besī tie, kuri iedegoties zaļajam, vispirms apskatās, ko kaimiņmobīlis dara un tad tik sak kustēties...
Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...
Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...
Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...
Nu nezinu gan. Ja neviens nemaisās starp riteņiem - velku. Bet līdz lampām - nākamais svetofors manējais. Man gan parasti sanāk laikam pretēji vilnim braukt, bet nu nezinu... nemīl tā iela mani i basta. Valdemārene un Čakene jā - vienā mierā. Tik tur tas vilnis tāds... nu ne priekš 50km/h, bet "maķenīt" ātrāks, kā reizi manam kruīza ātrumam... :->
Kuznecss, tām ekosēnēm Smakoila dakteris āķis ieborējis smadzenēs ka velkoties un bremzējot var ieekonomēt 100 gramus, bet aizmirsa pastāstīt ka tusēšanā pie luksoforiem viņi nokurina vairāk. Un vēl vairāk - Smakoila dakteris galīgi piemirsis pastāstīt ka dēļ tās ekosēnes vēl vismaz 20 dabūs nodedzināt katrs pa 150 gramiem. A te skat jau nākamais Smakoils aiz stūra kur papildināt nosēņoto zupu pa cenām kas apsteidz pat Europu...
Febrāra sākumā pa Spāņu zemi kurināju zupu kas maksāja pa ~2-3 santikiem lētāk kā mūsu Banānijā. Un es tur sajutos kā sēne, jo vietējie tantuki no svetofora plēsa kā pie mums atsalēdie Xi, toties vairāk par 50-60 centās necelt pilsētā. Un tur svetofori no zaļā uz sarkano pāslēdzas bez dzeltenā. Tobiš tu brauc, redzi ka ir zaļš un pēkšņi blaukc - jau sarkans. Rāpies kaut kokā aiz pārsteiguma.
Palaidniex rakstīja: nezinu, par pīķa stundu, vai pie vainas luksofori... - tur pie vainas bremzes un gulētāji pie krusta...
Gan Čakenei, gan Brīvības ielai čuķ ne visā garuma ir zaļais vilnis, ka strādā, ja visi kustās...
Piemērs - Vācijā bieži vien pie krusta dzirdēsi uzspolējam pat omi ar mazmotora mašīnu... Un tas nav tāpēc, ka tā baigā agresīvā goņšica, viņa vienkārši neguļ pie krusta un straujāk braukšanu uzsāk gandrīz visi...
ņifiga nedzirdēsi uzspolējam, tur tas ir NOZIEGUMS!
Kā tad, pamēģini 18:00 no centra līdz Juglai aizbraukt ar tramvaju vai autobusu
Par to jau ir runa, ka tramvajam speciāla iela, bet autobusi stāv korķī. Ja tramvaja vietā būtu sab. tranporta josla, tad busi nebūtu ne par kapeiku lēnāki kā grabekļi.
Īstenībā nav daudz jāizdara. Tā vietā, lai bīdītu mākoņus par zemām grīdām, jānolīdzina vietas, k oaizņem tramvajs, lai tur var braukt arī cits sabiedriskais. Tās sliedes tur arī var palikt.
BB, tāpēc jau es arī apgalvoju, ka problēma ir satiksmes organizēšanā.
Bija te kādreiz topiks pēc Ulmaņa/Vienības gatves krustojuma pārbūves, cilvēki cepās par to, ka pēc pārbūves nav paredzēts atsevišķs luksofora cikls tiem, kas grib nogriezties pa kreisi uz Jelgavu.
Un tad komentāros pieslēdzās SatDepa pārstāve, kura ar putām uz lūpām apgalvoja, ka SatDeps projektēšanas stadijā ir veicis mērījumus un konstatējis, ka kreiso pagriezienu izmanto pārāk maz auto, lai ieviestu atsevišķu ciklu.
Jauki, tikai SatDeps nebija ņēmis vērā būtisku faktu, ka lielākā daļa, kam vajag uz Jelgavu, apstākļu spiesti brauc pa Telts ielu, nevis stāv bezcerīgās rindās, lai nogrieztos pa kreisi.
Un tā ir ar visiem pārējiem projektiem - vienam vajag atmazgāt naudu, otrs neizprot elementāras likumsakarības pilsētas satiksmē. Toties abi ir ļoti svarīgi un "pieņem lēmumus".
HIPPY rakstīja: Es ar par to ka nevajag iznīdēt pa visam – tramvaju varētu atrstāt mežparkā – lai vadā cilvēkus pa mežparku
Mežaparkā??? Tur tak Zoodārzs blakus, kur ieceļ jaunos prezidentus, kāds paklups vēl uz sliedes un nedo Dievs sasitīs galvu vai vēl trakāk pāraluzīs sprandu - kas vadīs Sia LV???
Mums pietiktu ar upju tramvajiem, tiem nevajag sliedes un vadus!
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA