lai nu tas trambulis lēnām attīstas un veidojas. Bet vēsture atkārtojas. Jau 70-tajos gados Rīgā labākie un jaunākie vagoni kursēja pa 6,7, 9 un 11 maršrutu līnijām. Visslielākie grabošie "dranduļeti" brauca pa 2, 5 un 10 maršrutiem. Šobrīd situacija izskatās stipri līdzīga - tur kursējošās vecās tatras izskatās ļoti bēdīgas. Reali varētu būt,ka zemās grīdas tramvajs Katlakalnu sasniegs ne atrāk kā 2030 gadā. Tās attīstības programmas tramvajniekiem veidojas ļoti gausi. Pēdējā laikā nav manītas arī nekādas aktivitātes uz 6 maršruta līnijas, kur vēl daudz nepadarītu darbu jaunā tramvaja palaišanas darbos. Bet marts jau ir pienācis - PIRMAIS jaunais trambulis drīz būs jau klāt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA