Sretsked rakstīja: Tramvajs ir forši, jo vismaz ir kāda vieta,kur nav bedru un var pabraukt līdzeni-tramvaja sliedes
Vot vot - ir ielas, kur asfaltu neredzēt vēl ilgi (lasi - NEKAD), bet tramvajsliedes ir iespēja braukt kā cilvēkam...
Sretsked rakstīja: Tramvajs ir forši, jo vismaz ir kāda vieta,kur nav bedru un var pabraukt līdzeni-tramvaja sliedes
Vot vot - ir ielas, kur asfaltu neredzēt vēl ilgi (lasi - NEKAD), bet tramvajsliedes ir iespēja braukt kā cilvēkam...
uupis rakstīja:
Tramvajs būtu bez vainas – ja tā uzturēšana un pārējie prodžekti nehavotu tik daudz kāposta, vai arī ja vietējie, gan metinātu jaunus tramvajus, gan lāpītu vecos…
Un kā tad ar šito Tavu atziņu?
Vai Tu pac nesecini, ka tramvajs nav vainīgs, ja tā vadītāji un valdītāji uz tā nejēgā vārās?
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja:
Tramvajs būtu bez vainas – ja tā uzturēšana un pārējie prodžekti nehavotu tik daudz kāposta, vai arī ja vietējie, gan metinātu jaunus tramvajus, gan lāpītu vecos…
Un kā tad ar šito Tavu atziņu?
Vai Tu pac nesecini, ka tramvajs nav vainīgs, ja tā vadītāji un valdītāji uz tā nejēgā vārās?
Un tie paši vārās arī uz autobusiem/trolejbusiem...
Aizej un noraujies...
Kāda starpība sabtrans josla vai sliežu klātne??? Abi risinājumi ir uz pārējo satiksmes dalībnieku rēķina piešķirot kādam privilēģijas.
Ir problēmas, kas varētu ietekmēt tikai vienu konkrētu sab.transa veidu vai tādi, kas traucē pat privātajiem.
Personiski apvainojumi protams uzlabo argumentāciju
Tramvajs dzīvo arī uz cita sab. transporta rēķina, kurš stāv korķī. Rīgas izpildījumā uz ielas vajag divas sabiedriskā joslas, jo pa to bruģi busi ātri sajās piekari
Kaut kā neesmu manījis nevienu autobusu, kas atbilstoši savam garumam un platumam spētu uzņemt līdzīgu pasažieru skaitu... Parādi to Ļoti ietilpīgo vieglo mašīnu sarakstu, kas aizņem maz vietas (tik paturi prātā, ka vidēji ir 1,7 dibeni katrā vidēji 4,5x1,9 metrus lielajā grabažā)
Principā busi ar piekabi uzņem tikai drusku mazāk pasažieru. Bez tam tajos tiek iekšā arī bērnu rati un invalīdi
Katra tramvaja vietā pa to aizņemto vietu un zemgrīdai notriekt plānoto naudu var vismaz trīs busus palaist
Vilciena dēļ visi stājās vēl vairāk nost - aizliegsim vilcienus un pāriesim tikai uz ūdens sabiedrisko tramvaju, tie traucētu tikai biezajiem...
Nu Tu salīdzināji. Ķīniešu petardi ar Space Shutle. Tipa abi ir raķetes
Starp citu pie mums pasažieru vilcienu skaits ar katru gadu rūk. Kas gan nav tā labākā lieta, jo vilciens atšķirībā no tramvaja ir sakarīgs transporta līdzeklis
Kaut kā nesapratu, kā tā citēšana strādā, Jātrenējas spamot.
ir tāds interesants transporta veids kā O-Bahn.
BB
Autobusi jāreģistrē, jāmaksā ceļā nodoklis, tie smirdina dīzeli, lietojami max 10 gadus.
Īstermiņā var moš arī ko ieekonomēt, bet ne ilgtermiņā.
~ 1974-76 gadā iepirka pirmās tatras vai kāviņtur tos apaļos tramvajus sauca, ap 1994. gadu uzsāka to tramvajau rekontrukciju/kapitālremontu (pašā TTP), lai tie varētu nobraukt vēl ~20 gadus. Parādi man tos autobusus, kas spējīgi nobraukt 40 gadus?
Un kas vainas būš zemās grīdas džimbulim - iebrauc kaut ar invalīdu ratiem.
Tik pat labi vajadzēja tik pat sparīgi protestēt, ka Ikarusus nomainīj ar patreiz lietojamajiem zemās grīdas busiem da troļļiem.
Drusku mazāk pasažieru un ved tos drusku dārgāk dēļ degvielas izmaksām vien... Un gada griezumā sanāk kārtīgs ānis ar izmaksām kopā un izmaksām uz vienu pasažieri...
Kur nu vēl tāds faktors, ka elektrību no vada mājās neaiznesīsi atšķirīa no autobusa...
Palaidniex rakstīja: BB
Tik pat labi vajadzēja tik pat sparīgi protestēt, ka Ikarusus nomainīj ar patreiz lietojamajiem zemās grīdas busiem da troļļiem.
Tikai, lai palaistu jaunus busus līnijās nav par 100 citroniem jāpārbūvē visa infrastruktūra un tad vēl ne visos maršrutos to var palaist.
Bet par soļarku un busu ilgmūžību, labāk ielikt tos 100 ļimonus lai palaistu busu uz H2, tas arī būtu praktiski mūžīgs. Sanāktu lētāk un modernāk, kaut vai, ja katrs buss ļimonu maksātu
smaidiigais rakstīja:
uupis rakstīja: Tramvajs būtu bez vainas – ja tā uzturēšana un pārējie prodžekti nehavotu tik daudz kāposta, vai arī ja vietējie, gan metinātu jaunus tramvajus, gan lāpītu vecos…
Un kā tad ar šito Tavu atziņu?
Vai Tu pac nesecini, ka tramvajs nav vainīgs, ja tā vadītāji un valdītāji uz tā nejēgā vārās?
Nu ja arī tramvajs nav vainīgs tad elementāri – izdzēšam tramvaju – izbeigsies vārīšanās uz šiem… Nevarēs vairs iepotēt ka kontaktīkla un sliežu pārmetināšana ir lētākais un nesāpīgākais ieguldījums jau tā šaurajās Rīgas ielās…
Palaidniex rakstīja:
Autobusi jāreģistrē, jāmaksā ceļā nodoklis, tie smirdina dīzeli, lietojami max 10 gadus. ...
Un kas te slikts – tak viss iet uz priekšu – attīstās tehnoloģijas, risinājumi un to ieviešana dzīvē, kā arī mainās cilvēku un drošības prasības…
40 gadus uz priekšu va plānot laikam vairs tikai Kubā… Šaubos vai tu būsi stāvā sajūsmā par tramvaju tad kad tam būs 35 gadi. Vai tik pēc 5 gadi nedziedās atkal kārtējo dziesmu ka tramvaji ir morāli novecojuši un ka teknoloģijas ir jau sen priekšā un atkal jāiegulda 555 citroni…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Autobusi jāreģistrē, jāmaksā ceļā nodoklis, tie smirdina dīzeli, lietojami max 10 gadus. ...
Un kas te slikts – tak viss iet uz priekšu – attīstās tehnoloģijas, risinājumi un to ieviešana dzīvē, kā arī mainās cilvēku un drošības prasības…
40 gadus uz priekšu va plānot laikam vairs tikai Kubā… Šaubos vai tu būsi stāvā sajūsmā par tramvaju tad kad tam būs 35 gadi. Vai tik pēc 5 gadi nedziedās atkal kārtējo dziesmu ka tramvaji ir morāli novecojuši un ka teknoloģijas ir jau sen priekšā un atkal jāiegulda 555 citroni…
Pilna rīga ar tramvajiem, kuriem ir 35 gadi...
Pilnas debesis ar ļopenēm, kurām ir ~30 gadi
un kas?
Vēljoprojām brauc, bet 30 gadus vecus dīzeļsmirdinātājus var atrast tikai automuzejos...
Man piemēram ir lielas pretenzijas pret dīzeļsmirdinātājiem... Viņu atgāzes, lai vai cik atfiltrētas, satur visvairāk mēslu...
BB rakstīja:
Palaidniex rakstīja: BB
Tik pat labi vajadzēja tik pat sparīgi protestēt, ka Ikarusus nomainīj ar patreiz lietojamajiem zemās grīdas busiem da troļļiem.
Tikai, lai palaistu jaunus busus līnijās nav par 100 citroniem jāpārbūvē visa infrastruktūra un tad vēl ne visos maršrutos to var palaist.
Bet par soļarku un busu ilgmūžību, labāk ielikt tos 100 ļimonus lai palaistu busu uz H2, tas arī būtu praktiski mūžīgs. Sanāktu lētāk un modernāk, kaut vai, ja katrs buss ļimonu maksātu
Ha - atradies gudrinieks - uz H2 darbināmi transportlīdzekļi vairāk pagaidām līdzinās zīdaiņiem autiņbiksēs...
NE uzglabāšana, ne ražošana vēl nav īsti atrisināta, kā arī izmaksa spagaidām ir vienkārši ārprātīgas... Un šis nu toč būtu īsts multimiljardu projekts, kuru ieviest.
Rīgas autobusi uz H2 - domāju tas būtu kas līzīgs dienvidu tiltam piektajā pakāpē...
Palaidniex rakstīja: Pilna rīga ar tramvajiem, kuriem ir 35 gadi...
Pilnas debesis ar ļopenēm, kurām ir ~30 gadi
un kas? ...
Pļē nu salīdzināji – tramvajus un ļopenes kurām katru gadu kautko maina pielabo un piebāž klāt…
Un tev ar 35 gadīgiem tramvajiem patīk vizināties? Neviens nesaka ka viņi ir morāli un tehniski novecojuši? Neviens neprasa investēt kāpostu tramvaju medornizācijā?
Tas ir labākais salīdzināt tramvajus un lidmašīnas…
Vēl paspried ka lūk airbasiem ir džoistiks bet boeingiem vecais pusstūres rats a tramvajiem vienkārši ručka, pie kuras turēties…
Ko tik netā nevar atrast - redz kur uupja \"draugu\" liste: riga.mashke.org/...
uupis rakstīja: Tas ir labākais salīdzināt tramvajus un lidmašīnas…
Vēl paspried ka lūk airbasiem ir džoistiks bet boeingiem vecais pusstūres rats a tramvajiem vienkārši ručka, pie kuras turēties…
Ļopenei ir vēl trakāk - man labāk lai saplīst tramvajs, nevis ļopene...
Un tramvajs ir gana renovēts un tiem ik pa laikam kaut ko maina, te visu uzrekonstruē, vai nu rurvis nomaina vai vēl kaut ko...
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Tas ir labākais salīdzināt tramvajus un lidmašīnas…
Vēl paspried ka lūk airbasiem ir džoistiks bet boeingiem vecais pusstūres rats a tramvajiem vienkārši ručka, pie kuras turēties…
Ļopenei ir vēl trakāk - man labāk lai saplīst tramvajs, nevis ļopene...
Un tramvajs ir gana renovēts un tiem ik pa laikam kaut ko maina, te visu uzrekonstruē, vai nu rurvis nomaina vai vēl kaut ko...
Gaisā tak neviens lidaparāts nav palicis, bet tramvajs gan ne viens vien ir palicis uz sliedēm un tālāk vilkts...
kolumbs rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Tas ir labākais salīdzināt tramvajus un lidmašīnas…
Vēl paspried ka lūk airbasiem ir džoistiks bet boeingiem vecais pusstūres rats a tramvajiem vienkārši ručka, pie kuras turēties…
Ļopenei ir vēl trakāk - man labāk lai saplīst tramvajs, nevis ļopene...
Un tramvajs ir gana renovēts un tiem ik pa laikam kaut ko maina, te visu uzrekonstruē, vai nu rurvis nomaina vai vēl kaut ko...
Gaisā tak neviens lidaparāts nav palicis, bet tramvajs gan ne viens vien ir palicis uz sliedēm un tālāk vilkts...
Esi redzējis tramvaju katastrofas ar 200+ cietušajiem?
Ļopenēm šitādi šedevri sanāk kudī biežāk...
Atrauties ar urļika vadītu bembji ir lielāks risks nekā patrāpīties tramjama ceļā...
Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?
Kaksis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?
Tikai nestāsti, ka ļotenēm pārbauda metāla nogurumu
viņi pirms katra reisa pārbauda cik traki tramvaja metāls aiz noguruma elš, pūš un svīst
Kaksis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?
Tikai nestāsti, ka ļotenēm pārbauda metāla nogurumu
Un nestāsti ka tramvajam smiltis nebirst…
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?
Tikai nestāsti, ka ļotenēm pārbauda metāla nogurumu
Un nestāsti ka tramvajam smiltis nebirst…
Birst un kāvēl.Un pateicoties tām tas i tilta tiek i apstāties laikā var, atšķirība no megakrutajiem autobusiem...
Nu tramvajiem ne tikai smiltis – ari rūsa birst. Ja ttravajus neaplīmētu un nepārkrāsotu ar reklāmām – tad jau sen būtu kabrio tramvaji. Tagad karkas vismaz uz krāsas turas kopā
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Kaksis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Interesanti zināt – vai pirs katra došanās reisā tramvajam tiek izieta tehniskā apkope? Pārbaudīts metāla nogurums utt?
Tikai nestāsti, ka ļotenēm pārbauda metāla nogurumu
Un nestāsti ka tramvajam smiltis nebirst…
Birst un kāvēl.Un pateicoties tām tas i tilta tiek i apstāties laikā var, atšķirība no megakrutajiem autobusiem...
Nu vo pieliec busam tādas smulšu trubas pie ratiem un šamais arī tiks augšā uz tilta…
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA