Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: uupis varbūt pastāstīs,kā vulkāniskie pelni ietekmē tramvajus ?

Elementāri – vulkāniskie pelni ir cietas, abrazīvas daļiņas, kuras strādā kā nullīte smilšpapīrs. Nu un ja tie sū nosēžas uz Ropažu ielas tad kurdiks būs jaunā tramvaja krāsai…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: uupis varbūt pastāstīs,kā vulkāniskie pelni ietekmē tramvajus ?

Elementāri – vulkāniskie pelni ir cietas, abrazīvas daļiņas, kuras strādā kā nullīte smilšpapīrs. Nu un ja tie sū nosēžas uz Ropažu ielas tad kurdiks būs jaunā tramvaja krāsai…

Domāju ātrāk tavam bembim tie izvīlēs cilindrus lielākus, da arī krāsu fiksāk nopulēs...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: uupis varbūt pastāstīs,kā vulkāniskie pelni ietekmē tramvajus ?

Elementāri – vulkāniskie pelni ir cietas, abrazīvas daļiņas, kuras strādā kā nullīte smilšpapīrs. Nu un ja tie sū nosēžas uz Ropažu ielas tad kurdiks būs jaunā tramvaja krāsai…

Domāju ātrāk tavam bembim tie izvīlēs cilindrus lielākus, da arī krāsu fiksāk nopulēs...

Ha ha – nebraucu pa Ropažu ielu kopš tur sastādīja luksaforus – tā kā nespīd. Skāde būs tikai tramvajam…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: uupis varbūt pastāstīs,kā vulkāniskie pelni ietekmē tramvajus ?

Elementāri – vulkāniskie pelni ir cietas, abrazīvas daļiņas, kuras strādā kā nullīte smilšpapīrs. Nu un ja tie sū nosēžas uz Ropažu ielas tad kurdiks būs jaunā tramvaja krāsai…

Domāju ātrāk tavam bembim tie izvīlēs cilindrus lielākus, da arī krāsu fiksāk nopulēs...

Ha ha – nebraucu pa Ropažu ielu kopš tur sastādīja luksaforus – tā kā nespīd. Skāde būs tikai tramvajam…

domā pelni tikai ropažielā krīt?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: domā pelni tikai ropažielā krīt?

Patreiz neur nekrīt – vienkārši lido 6 km augstumā…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: domā pelni tikai ropažielā krīt?

Patreiz neur nekrīt – vienkārši lido 6 km augstumā…

arī tramvaji?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: domā pelni tikai ropažielā krīt?

Patreiz neur nekrīt – vienkārši lido 6 km augstumā…

arī tramvaji?

Es tak teicu ja nu pēkšņi tie pelni nokrīt uz Ropažu ielas…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: domā pelni tikai ropažielā krīt?

Patreiz neur nekrīt – vienkārši lido 6 km augstumā…

arī tramvaji?

Es tak teicu ja nu pēkšņi tie pelni nokrīt uz Ropažu ielas…

Uz Ropažu ielas nevar tie pelni nokrist– tā ir tramvajnieku aizargātā josla.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tur vienam lasītājam bija laba ideja - pie mums taisīt tramvajus no koka. Piekrītu, ka mūsējiem tas tiešām būtu pa spēkam - kāds kokapstrādes SIA varētu tās koka korpusa kastes (virsbūvei) štancēt uz nebēdu... RVR varbūt varētu uztaisīt kādu vagona nesošo siju. Ja to visu apkarinātu ar Bombardier ratiņiem, Siemens u Bocsh elektroniku - kaut kas varbūt pa sliedēm arī ripotu. "Zaļie" būtu sajūsmā. Atceros, ka savulaik Pirmajam RAF busiņam karkass bija no koka . Arī paši pirmie tramvaji savulaik bija no koka. Reali viss ir iespējams .

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tur vienam lasītājam bija laba ideja - pie mums taisīt tramvajus no koka. Piekrītu, ka mūsējiem tas tiešām būtu pa spēkam - kāds kokapstrādes SIA varētu tās koka korpusa kastes (virsbūvei) štancēt uz nebēdu... RVR varbūt varētu uztaisīt kādu vagona nesošo siju. Ja to visu apkarinātu ar Bombardier ratiņiem, Siemens u Bocsh elektroniku - kaut kas varbūt pa sliedēm arī ripotu. "Zaļie" būtu sajūsmā. Atceros, ka savulaik Pirmajam RAF busiņam karkass bija no koka . Arī paši pirmie tramvaji savulaik bija no koka. Reali viss ir iespējams .

Nu kā tūristu pievilinošs woodija jau būtu zupā!, Tik cik tas būu izmantojams kā reāls ikdienas transportlīdzeklis...

Tikai atkal - vajag kādu inženieri kas to visu saliks kopā, spēs padarīt izturīgu, neplīštošu un/vai viegli akalpojumu pēcāk ekspluatācijā...

Tik laikam ne viens vien pirmais kucēns būš jānoslīcina lai no nulles ko tādu radīu...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Muļķības – kaksis zin, kur tramvajam jāliek optiskie strāvas kabeļi

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis

Atceros, ka savulaik Pirmajam RAF busiņam karkass bija no koka . Arī paši pirmie tramvaji savulaik bija no koka. Reali viss ir iespējams .

------------------------------------

Bij, bij, t.s. "koka rafs" (975 modelis) bij manas beerniibas

un jauniibas neatnjemama sastaavdalja Taa GAZ 51 shasija gan bij ... nu taa... motoriitis arii jamo pillu ar ljaudiim stiepa labi , ja 60 km/h, bet nu braucaam i uz Eergljiem sleepot , i visur kur Koka karkass , apsists ar jumta skaardu

Starp citu, Riigas tramvaji, TTT darbniicu razhojums, kuri kurseeja pirms "Tatraam" un ilgi kopaa ar taam, bija identiskas konstrukcijas

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

atliek vien piebilst ka Morganus vēljoprojām ražo tāpat - koka rāmīm aploka bleķīšus un aiziet.

Skaitās tik kruta, ka rinda uz jauniem un lietots maksā vairāk kā jauns - kā reiz mums žiuguļu laikos

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tur vienam lasītājam bija laba ideja - pie mums taisīt tramvajus no koka.

To gan ne - kādam uupim naida uzplūdā vēl ienāks prātā pielaist uguni!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Tur vienam lasītājam bija laba ideja - pie mums taisīt tramvajus no koka.

To gan ne - kādam uupim naida uzplūdā vēl ienāks prātā pielaist uguni!

Vot ne man bet kādam loham gan tas ienāks prātā…

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu jā, tu savējos labi pazīsti

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nu jā, tu savējos labi pazīsti

Tur jau drīzāk tavējie - neo••••••• drīzāk būs pirmie nekā mēs divatā ar to piketētāju…

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu jau viņi ir vairāk! Paskaties pie MK

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Ūpim laiks pakot somas un braukt uz Daugavpili, protestēt pie rūpnīcas!

www.kasjauns.lv/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

bet skats būtu labs. degošs tramvajs, liesmām plīvojot vējā, traucas pa ielām

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis

bet skats būtu labs. degošs tramvajs, liesmām plīvojot vējā, traucas pa ielām

-------------------------------

Mhm, 9. maijaa gar "Uzvareetaaju" pieminekli

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Ūpim laiks pakot somas un braukt uz Daugavpili, protestēt pie rūpnīcas!

www.kasjauns.lv/...

Lai tik metina tur tramvajus – es par…

Vienīgais ka bezvīzu režims 50 km radiusā ap D-pili – solis ceļā uz D-pils pievienošanos belarusijai vai vienkārši rusijai…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Ūpim laiks pakot somas un braukt uz Daugavpili, protestēt pie rūpnīcas!

www.kasjauns.lv/...

… un nevis protestēt bet atbalstīt …

… nejauc vietām plusu ar mīnusu - būs īsais …

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: anonimikis

bet skats būtu labs. degošs tramvajs, liesmām plīvojot vējā, traucas pa ielām

-------------------------------

Mhm, 9. maijaa gar "Uzvareetaaju" pieminekli

Tramvaju politizētāji var iet dilles lasīt – vismaz kāds ieguldījums tautsaimniecībā nevis graušana…

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nodedzis vietējā ražojuma koka tramvajs ir divkāršs vai pat pieckāršs ieguldījums ekonomikā. būs jāsaražo vēlviens, jāveic izmeklēšana un ekspertīzes , jāuzlabo produkta drošība, jābrauc pieredzes apmaiņā ...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti